Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 26 van 39 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 626 t/m 650 van 966
    Last Online
    7 mei 2015 @ 14:40
    Discussies
    22
    Thanks
    43

Standaard

De ramen van SS 1a zullen nog een tijd gesloten blijven. De eigenaar en de gemeente hebben een geschil...
    Robert aka "The Crazy One"

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roberto1989 Bekijk bericht
    Ter info voor de wandelbroeders uit het SKW:

Op VR 24/7 en 24/8 tijdens de nachtshift staan Veronica en Victoria.
    Dit zijn 2 nog jonge Poolse dames. De dame op 24/7 heeft blond haar en is te herkennen aan een dolfijnentattoo in haar rechterzij en de andere heeft bruin haar en heeft net dezelde looks. Door hun schoonheid hebben zij geen gebrek aan klanten. Ze beloven steeds een trio aan zeer gunstige prijzen en topservice. Dit is oplichting.
    Ik zie dat nog veel wandelaars daar binnen gaan en 7 minuten later totaal ontredderd buitenkomen. Deze dames lichten elke wandelaar op.
    Het is dus af te raden hier binnen te gaan.
    In de hoop jullie gewaarschuwd te hebben...
    Wedden dat ik voor 8 minuten niet buiten ben en de kans bestaat dat de Poolse dan onredderd buiten staan.
    Die tijden zijn voorbij dat ik me door een Poolse gek laat maken.

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    43

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Wedden dat ik voor 8 minuten niet buiten ben en de kans bestaat dat de Poolse dan onredderd buiten staan.
    Die tijden zijn voorbij dat ik me door een Poolse gek laat maken.
    Ja maar Jansen niet iedereen is zoals jouw.
    In het voetbal was er slechts een Maradonna,
    In het basketbal een Jordan,
    In het wielrennen een Merckx,
    En in het hoerenlopen is dat Jansen.

4. Onderstaande leden hebben roberto1989 bedankt voor deze bijdrage:

lustman (22 juni 2011)

Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Discussies
    168
    Thanks
    6.034

Standaard

Jozefa is terug op SS 24/4 in de dag.
    Ze zit terug in de nachtshift.

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    43

Standaard

@ Jovibeer.

Als rollende beer word je heel goed bediend bij Manar van SS 24/1 (nachtshift). Zij levert ook goede service.
    Ik heb ook een rollende kennis en die vind het daar bijzonder goed. Spreekt ook Nederlands.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ja maar Jansen niet iedereen is zoals jouw.
    In het voetbal was er slechts een Maradonna,
    In het basketbal een Jordan,
    In het wielrennen een Merckx,
    En in het hoerenlopen is dat Jansen.
    Er is maar een verschil tussen deze sportmensen en Jansen ( de sportmensen houden hun shirt aan tijdens de sport en Jansen heeft hem uit.)

Vanmiddag was ik toevallig weer in Antwerpen (net als gisterenmiddag ) en vanwege het mooie weer heb ik Nancy en Dani maar even appart genomen.
    Ik dacht rond 14.30 u nog Lustman tegen te komen maar helaas was Goed Wei gesloten en de heksenketeltje leek uitgebrand door al die roetmoppen die aan de bar hingen.

Op de terug weg heb ik bij Ranst gekeken of daar nog iets los liep maar nee ook gisteren niet maar ik denk vanwege de drukte daar.

Gisteren heb ik Niclole gepakt op schipperstraat ze zag er zo mooi uit in haar wit setje en gebruinde huid dat ik niet door kon lopen.
    Het was dus een druk weekend Eerst op de vrijdag PHG en dan 2 dagen Antwerpen,ik ga het nu weer wat rustiger doen deze week en ga pasweer op vrijdag weg naar ?

8. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

roberto1989 ( 4 juli 2011)

Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Er is maar een verschil tussen deze sportmensen en Jansen
    De overeenkomst is in elk geval dat het allemaal ex-toppers zijn

10. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Standaard

Ik dacht rond 14.30 u nog Lustman tegen te komen...
    Ik had zondag familiale verplichtingen. Men zus was jarig en had voor haar een Gang Bang georganiseerd. Ze was zeer tevreden en kreeg voldoende aandacht.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

12. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Ik had zondag familiale verplichtingen. Men zus was jarig en had voor haar een Gang Bang georganiseerd. Ze was zeer tevreden en kreeg voldoende aandacht.
    Een GangBang zonder mij God wat heeft die meid dan de slagroom op het toetje gemist.

De volgende keer spuit ik je zus de Schelde over als de brandweer zal ik haar wel even blussen en natmaken.

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    43

Standaard

Er wordt met geweld veel gewandeld in het SKW. Toch lijken Roberto, Lustman, Jansen en Jovibeer de enige te zijn die 50 euro afdokken?
    Dit is dus een oproep aan de andere leden om hier ook eens wat ervaringen neer te pennen zodat het niet alleen van bovenstaande 4 moet komen en er wat meer leven in de brouwerij komt!

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Heu.... zijn er daar ook vrijkaartjes te verdienen?

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Gisteren avond nog even in het SKW geweest en met een mooie blonde maar ben naam vergeten.
    Ze zat tegenover waar Nancy overdag zit een gerestaureerd huis met twee nieuwe ramen met 2 lekkere blonde stukken.
    Op de plaats van nancy zat ook een blond meisje.

Verder vond ik het niet zo geweldig rond 21.00 u

Om 23.00 u parkeerplaats gepakt bij de benzine pomp ( Ranst) en met succes een dame van rond de 30 jaar ik denk Bulgaars heeft me een PZC gegeven.
    Ze leek een beetje op Ola PHG lekker grote meid met flinke borsten en flinke billen.

Ze kwam achter op de parkeerplaats naast de bosrand naar me toe waar ik stond met raam open en motor af.
    Ze vroeg of ik Lust had ( Ik dacht ik ken wel een lust haha).
    E.30,- PMC ik vertelde dat ik geen zin in een Condoom had en ze vroeg zonder E.50,-
    Ik zei nee toen ze aandrong met E.30,- zei ik Oke en ben ik uitgestapt samen de bosstrook in en ze heeft me staandend lekker een PZC gegeven met haar borsten bloot en haar rokje omhoog zodat ik af en toe lekker kon genieten in het half donker.
    Als er een vrachtauto voorbij kwam in de bocht dan stonden we in het licht enkele seconden waar ik toch een spannend avontuurtje van gemaakt heb.
    Daarna weer aangereden en zei ingestapt in een wat oudere mercedes waar een pooier inzat denk ik.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Vanmiddag nog even nar SKW geweest maar het was rustig en het weer niet lekker.
    Geen terrasje kunnen pakken maar wel even bij een nieuw meisje geweest in het huis naast Nicolle
    Ze was pools blond en 22 jaar echte borsten maar naam vergeten of niet gevraagd.
    Morgen misschien even terug en zal dan huisnummer en naam noteren.
    Sex was goed gewoon lekker een PMC en in de doggy genomen na eerst een standje normaal.

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Zondag 31/07/11

Zondag rond 15u in het SKW aangekomen. Traditie getrouw en zeker nu het verlofperiode is veel toeristen op stap. Maar een magere bezetting aanwezig. Deze toppers waren er alvast niet : Nancy , Ohm , Wendy , Lily en Maria ( VT ). Verder blijkt er een invasie aan de gang van Bulgaarse dames uit de Aarschotstraat. Nu er veel ramen vrij zijn door verlof van de SKW dames. Men eerste sessie met de Poolse Agnieska gedaan en na de drankpauze nog bij de buurvrouw van Than binnengeweest. In de late namiddag kwam het zonnetje er goed door en nog een wandeling richting Eilandje gemaakt. Vandaag geen pooiers gezien , zullen met hun dames op verlof zijn. Nog even Jansen ingelicht dat hij niet veel gemist heeft vandaag.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Last Online
    Vandaag @ 19:24
    Discussies
    27
    Thanks
    1.351

Standaard

Zatardagnacht en zondag namiddag ook eens gaan kijken in het SKW.....één rondje gelopen en weg....niks te zien ! Onverzorgde dames en ramen in overvloed.
    Begrijp niet hoe daar nog zoveel positiefs over geschreven wordt. Vind het alsmaar achteruitgaan. Zou de oude man er nog komen ?

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Begrijp niet hoe daar nog zoveel positiefs over geschreven wordt. Vind het alsmaar achteruitgaan.
    De vakantieperiode is zelden een goeie waardemeter om een club of raambuurt correct te beoordelen. Ga eind augustus nog eens terug wanneer de normale bezetting er weer is.
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    10 juli 2024 @ 23:39
    Discussies
    5
    Thanks
    88

Standaard

Zatardagnacht en zondag namiddag ook eens gaan kijken in het SKW.....één rondje gelopen en weg....niks te zien ! Onverzorgde dames en ramen in overvloed.
    Begrijp niet hoe daar nog zoveel positiefs over geschreven wordt. Vind het alsmaar achteruitgaan. Zou de oude man er nog komen ?
    Inderdaad het is dit jaar wel heel erg triestig geworden met het aanbod in skw. heel regelmatig veel ramen leeg (nee ze zijn niet bezig op dat moment) en hetgeen er achterstaat zijn vooral lelijke vrouwen en dikke venten met af en toe is een knap meisje die dan zeer onvriendelijk zijn. Zondag namiddag was in Brussel zeker 80% van de ramen met bezet met bijna allemaal mooie meiden die wel heel erg vriendelijk zijn. Als je dit allemaal ziet in skw heb je helemaal geen zin meer om nog iets te ondernemen :(

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Klopt Lustman en ik zijn er ook nog geweest zie onze berichten waar wij toch ook niet zo positief schreven over het aanbod.

De oude man niet gezien al weken niet je kan het aan Nancy vragen of zei hem nog gezien heeft, of lustman die hem ook kent ?

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Wat is het stil hier in Antwerpen vandaag kon ik helaas niet gaan Lustman stuurde nog een SMS maar ik kon helaas niet op de middag.
    Er zal wel een verslag komen van Lustman.

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Zondag 14/08/11

Wat is het stil hier in Antwerpen vandaag kon ik helaas niet gaan Lustman stuurde nog een SMS maar ik kon helaas niet op de middag.
    Er zal wel een verslag komen van Lustman.
    Het was en is inderdaad stil in Antwerpen. Nog steeds veel dames afwezig wegens verlof. Agnieska stond in tijger-outfit voor het raam , Nancy had het vrij druk met haar slaven en buurvrouw Joyce was er ook. Na twee ron
    Geen bekenden gezien vandaag en had geen zin om me vandaag te laten mishandelen door Nancy. Weet dus niet of de oude man daar aan de ketting lag ? Blijkbaar zijn de knappe transen ook op verlof, enkel wat door Frankenstein omgebouwde mannen gezien. Dat was dus ook geen optie. Na twee rondjes maar beslist om huiswaarts te gaan.

Last Online
    Vandaag @ 19:24
    Discussies
    27
    Thanks
    1.351

Standaard

Denk dat de oude man ergens anders aan de ketting ligt/lag

Last Online
    1 september 2011 @ 20:35
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Weet iemand waar de Nederlandse Beyonce die tot een jaar of twee geleden in Villa Tinto heeft gewerkt nog in het vak zit, en zo ja waar ze tegenwoordig werkt?

Last Online
    Vandaag @ 14:21
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

En zo had GMA weer eens zin in actie. Maar ja het was al laat, morgen weer vroeg op dus op en neer naar Duitsland, nee dat was wat ver.....
    BB dan maar.... Mwoehahahaha.... 't is nog geen 1 april. idem voor wat rare zaken in Breda waar je ook niet dood aangetroffen wilt worden. Zundert, ook lekker dichtbij maar ja vandaag kijkdag naar de wagen van het corso gisteren dus dat zal wel achteraansluiten zijn. Roosendaal heeft ook niet zoveel, Dordt had gekund maar goed GMA toog naar het land der Belgen, volgens Caesar de moedigsten der Galliers maar goed, het waren ook de laatste Galliers die hij tegen kwam voordat hij er niet in slaagde de noorderburen van deze Galliers, de Germanen, in te lijven... Nu kent GMA ook in het Belgische een aar leuke clubjes maar daar is hij al lang niet meer geweest dus hoe het nu is weet hij niet zeker maar de geruchten gaan dat ze heel duur geworden zijn...
    . Dan maar eens naar het SKW, als je niet aan je trekken komt heb je altijd nog wat gezien nietwaar?
    Mijn hemel wat liep daar een knappe agente van de politie. Toch maar niet aangesproken met de vraag "hoeveel?"

verbazing bij GMA, ze spreken hier Engels , min of meer....

na wat rondgehobbeld te hebben viel mijn oog op een leuke dame... en nog één, en nog één.... etc etc. maar ja, het zijn net surprise eitjes, hoe leuk ze er ook uit zien en hoe vriendelijk zw ook lachen, je loopt toch wel goede kans dat het tegen valt, zwaar tegenvalt.

Dus op goed geluk.... Ergens rechts van de ingang van VT , een meije met een brilletje. Wat zag ze er leuk uit, wat lachte ze vriendelijk. Alle alarmbellen rinkelden.... Niet doen niet doen die is te leuk, kan nooit goed gaan.... GMA was eigenwijs en "hallo"... en als antwoord "fiftyeurotwentyminutesfucksuckchangeposition" Dat klonk erg automatisch, nog een reden om het niet te doen.... Maar GMA zette door.... naar boven alwaar ze zich snel ontdeed van de schaarse kleding... wat... een... plaatje....
    ze vroeg hoe oud ik was, ik zei het eerlijk en ze zei het standaard " you look good for 45". Tja, zoude ze dat menen??? Maar toen ik vroeg hoe oud zij was zei ze 28 en ik moest Het zeggen "you look veeeery good for 28
    "Lie down baby and relax"en daar begon ze me met haar mooie mondje op alle mogeljk plekken te verwennen.... oooh. wat een service.... zelfs in Duitsland maak je dat niet vaak mee.... Eigenlijk was alles top top top behalve het standaard niet zoenen bij de meeste dames aldaar, zeker bij een eerste klant.

Deze dame, sommigen zullen het al raden, heette Jozefa (of josefa) uit Tjechie ), van de het wolkje op de eerste etage w eer naar benden op straat, ja ik wilde nog langer blijven maar een uur voor 200?? ( al werd dat snel 150), kan ik beter even andelen en later terug komen voor een tweede keer.

helaas was ze toen "even weg" , dan maar een van de vele andere leuke plaatjes. denisa aan de verversrui. Wat kan ik zeggen, beetje standaardraamservice zoals ik van vroeger ken en mede een reden waarom ik eigenlijk liever naar Duitsland ga. niet dat het slecht was, zeker niet voor een raam , maar het kan zoveel beter, Jozefa bijvoorbeeld

28. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

Alabama ( 7 september 2011),Big30 ( 5 september 2011)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Het was gisteren de dag van de scheiding dus kon er een SKW wandeling wel van af.

Samen met Sonny de dames opgezocht en het was gezellig en goed bezet.

De meiden van de dag waren er niet dus voor mij weer een hoop nieuwe gezichten,maar det geldt niet voor Sonny die hier zeldzaam komt.
    Bij het eerste rondje ging er een deur open en in het Duits werd er om tonymacaroni geroepen.
    Wij naar die deur toe en daar stond een meisje uit FKK world die Sonny even goedendag wou zeggen met haar vriendin.

Bij het tweede rondje werd er tegen een raam geklopt door een meisje dat in Villa Vertigo had gewerkt en ook Sonny had opgemerkt.
    Ik zelf zag wel bekende gezichten maar niet direct bekende voor me om aan te spreken.

Het was wel een Holtorren avond er zaten zeker 20 dames met een lul in hun broek maar gelukkig waren er ook nog 60 die dit niet hadden.
    Als Lustman geweest was had hij veel van die eerste groep herkent denk ik.
    Omdat er natuurlijk nog wat geschoten moest worden bleek Sonny op een meisje te vallen in een mooi wit jurkje ergens in de Schipperstraat op ongeveer nummer 33 Italiaans en ikzelf op een meisje rond nummer 16 een Roemeense Julie.
    Maar Sonny kreeg bij het aanspreken toch een koud gevoel van deze Italiaanse dus kwam weer de straat en wij naar de Roemeense Julie.
    Deze meid is zo mooi en een lach waar je meteen je pik naar binnen wil laten glijden tussen die lachende lippen.
    Sonny wou het ook wel met haar maar gaf Jansen toch de kans haar even eerst te nemen en zelf naar Verversrui op ongeveer nr.9 te lopen om daar een andere Roemeense te prikken.
    Ik had een super sessie met Julie en belde later waar Sonny bleef,die was net aan het aankleden en was voor hij naar binnen ging Porsch nog tegen gekomen die net terug was uit de Vila en hier nog wou scoren.
    Ja ik heb hem net gemist omdat ik voor de spiegel een goddelijk mooi lichaam aan het temmen was in de Doggy.
    Na onze dropping bij de meiden nog even afscheid genomen van Julie die nu al een sms heeft gestuurd van wanner ik weer kom ?
    Het is maar goed dat ik een agenda heb anders kan ik mijn afspraken wel vergeten.
    De avond was gezellig en na ruim middernacht weer richting Nederland gereden.

30. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

lustman (17 september 2011)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ben na de wedstrijd van PSV vergeten naar huis te rijden en kwam weer in Antwerpen uit.
    Verdomme was het nog een autoloze zondag dus moest ik mijn auto parkeren naast de Waaslandtunnel en daarna 5 minuten gaan lopen.
    Het was druk met wandelaars vanmiddag allemaal mannen die schuin achter hun vrouw lopen en knipogen naar de dames waar ze wel eens binnen schieten.
    Omdat Sonny er niet bij was had ik nu niet zoveel deuren die opengingen en kloppende dames die Sonny herkende uit het Duitse hoerengebeuren.
    Voor mij doen ze dat niet omdat ze weten dat is jansen en die pakt alleen de mooiste dames.
    Ik twijfelde om naar Nicolle ,Agnieska , Nancy en Danny te gaan.
    Maar bij aankomst en langs Julie aangekomen zag ik haar twintelende oogjes en toen ik lachte en 2 meter doorliep een pruillipje.
    Ik dacht als ik nu ga dan doet ze alles voor me dus omgedraaid en snel naar binnen.
    Ze vloog me om mijn nek en zei dat is snel ik dacht die zie ik voorlopig niet meer maar ik lachte en liep achter haar aan naar boven kneep in haar billen en volgde haar tot op de kamer.
    Na een zuivere PZC toch het condoom er om gedaan ze zei sory ik was het echt vergeten waarop ik antwoorde dat ik niks mankeer en daarna heeft ze me bereden tot aan hoogtepunt van me wat snel was gekomen.
    Ik heb haar nog even wat gelikt en daarna weer opgestapt.
    Buiten stonden een aantal mensen te kijken hoe ik na een kus naar buiten kwam waardoor ik wel schrok omdat ik 20 m verder een bekende met zijn vrouw verder zag lopen.
    Ik dacht poeh die heeft me net niet gezien.
    Normaal kijk ik eerst even rond voor ik naar buiten stap en nu vergeten.

32. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

lustman (19 september 2011)

Pagina 26 van 39 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten