Beknopt PHG verslag 30/07/11:
- Piratenparty in PHG: goede sfeer, opzwepende muziek, gezond aanbod van vrouwelijk fraais. Pas vanaf 22u een niet zo gezond evenwicht van cliënteel en dames.
- Rond 16u toegekomen, maar was nog kalm toen. Had afspraak met Uurtje. Wat een intieme date had moeten worden met deze vriendelijke ijsbeer (en tevens collega van mij) werd verstoord door de aanwezigheid van andere ijsberen.
- Andere aanwezige ijsberen waren o.a. Big30, Costana, Piet Potent, Bosco de schmutzige fledermaus en natuurlijk geen feestje zonder mijn wingman Badslippers!
- Nadat ik me had omgekleed en naar de bar wou lopen om kameraad Uurtje te treffen, werd ik staande gehouden door de Roemeense Ola, die beweerde een half Spaanse/half Marokkaanse te zijn. Ze stak haar sappige tong in mijn muil alsof het een heerlijk stuk filet pur (saignant gebakken) was. Ik greep met mijn klauwen naar haar dikke kont en dacht bij mezelf: dit begint hier goed… I love PHG!
- Natuurlijk weer een naïeve gedachte van mij dat ik alleen deze voorkeursbehandeling kreeg. Waarschijnlijk had elke aanwezige man daar al dezelfde kennismaking ondergaan en dan kom je die linkse schurk van een Badslippers tegen, die net binnenkomt en zijn gewone burgerkledij nog aanheeft… En zelfs hij was me voor en had enkele luttige seconden voorzien zijn glibberige rimtong in die vieze trut haar bek gestoken!
- Na een kort onderhoud met Uurtje (helaas zonder afscheid, want hij was opeens wippen met een Duitse milf en daarna heb ik hem niet meer gezien), had ik een onderhoud met Costana en Bosco.
- Op gegeven moment ook nog de Braziliaanse Paulina tegengekomen. Met haar kennisgemaakt en een samba-demonstratie gehad tegen mijn pik . Toffe meid, maar ze werd weggeduwd door een andere dikke Roemeense waar ook nog een andere ijsbeer mee was gaan stengelen. Naam ben ik kwijt. Maar heb wel verschillende malen last gehad van haar die dag. I love you, I love you… Dat was alles wat eruit kwam.
- Na het eten de bevallige Bulgaarse Simona tegen het lijf gelopen. Herkende haar niet of was haar al weer vergeten, maar voordien had ik al twee ondermaatse sessies met haar. Toch kom ik altijd opnieuw bij haar uit, dus op de één of andere manier is ze mijn type wel . Niet te verwarren met die andere Bulgaarse Simona, die ranzige snol waarin papa Badslippers en opa Dalton massa’s geld pompen en elkanders zaad vermengen! Met haar dan toch maar naar de kamer geweest en wonder boven wonder wist ze het er deze keer rustig, relax en zelfs goed van af te brengen. Zie hier de link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...922#post225922
- Toen ik terugkwam van de sessie met Simona, stonden Costana en Badslippers bij die andere apenkop van een Simona. Met haar, een andere apenkop van een vriendin. Altijd lief en correct, maar toen ze trucjes begonnen uit te halen met sigaretten vroeg ik hun of ze ook konden inhaleren met hun kut zoals in bijgevoegd voorbeeld: http://video.xnxx.com/video11229/cig..._smoking_pussy
De ene kon het wel en de andere wou het proberen, maar ze stelden voor om het op de kamer te doen. Bekijk het maar: ik ging niet met hen naar de kamer terwijl eerst die perverse Badslippers al met hen was gaan wippen.
- In de bar trof ik Bosco weer. Hij zat sigaretten te rollen en deze aan een veel te jong mokkel te verpatsen. Echt zo’n pistol-pete-pubertje en hij ging er achteraf nog mee op de kamer ook. Daar zat ik weer alleen, maar niet voor lang. De Roemeense piraat Isabella kwam me gezelschap en vermaak bieden. Met haar een uur of langer een goede tijd gehad aan de bar. Ze heeft me zelfs klaargereden aan de bar.
- Met diezelfde Isabella ben ik dan ook een halfuur naar de kamer geweest. Maar daar sloeg het anders wel tegen. Kan zijn omdat ik al een sessie gehad heb met de Bulgaarse of omdat ik een half uur eerder mijn eigen badjas door haar toedoen vol geknald had, maar hoogstwaarschijnlijk was het haar ladderzatte toestand die de schuld was van alles. Geen tweede keer klaargekomen, maar gelukkig was dat al wel in de bar vooraf gebeurt.
Zie hier de link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...25468-Isabella
- Na de sessie met Isabella trof ik Badslippers en Big30 buiten aan. Ze waren de één of andere linkse beweging aan het oprichten. Ze voerden ook een debat waarin een wedstrijd werd gehouden om de meest linkse en lompste uitspraak te doen. Links intellectueel noemt men dat… Misschien is het omdat ik er met mijn beperkte rechtse verstand niets van begrijp, maar naar mijn mening had Badslippers toch gewonnen van Big. Kan ook zijn dat Big er de brui aan gaf, want hij zette koers naar het buffet toen de toetjes werden geleverd.
- Wat later ook nog gezellig zitten lullen met Costana. Ik mag nu wel zeggen dat ik er weer een kameraad bij heb. Volgende keer mag hij een worp doen om een Bull te worden. Ons gelul werd verstoord toen de zatte Isabella erbij kwam zitten. Ze sprong op mijn schoot en deed haar levensverhaal. Geruime tijd deed ik alsof ik aandachtig zat te luisten, maar ondertussen zaten mijn handen overal bij haar. Ze gaf er zelf een liefdevolle toets aan door me zo nu en dan eens een nat zoentje te geven. Grappigste moment was toen Costana zei dat ze op kabouter Plop begon te lijken, daar haar piratenhoedje er al even zat bijstond. Ze vroeg ons waarom we zaten te lachen… We probeerden het uit te leggen, maar wat hebben we lang moeten zoeken vooraleer we wisten wat kabouter in het Engels is. http://youtu.be/yqjMF0qjxsY
- Rond 23u hield ik het voor bekeken en ging ik afscheid nemen van de andere ijsberen. Big30 zat op dat moment een vreetwedstrijd te houden met de Braziliaanse Paulina. Wat kan die vent brokkensoep vreten! Terwijl die twee het ene bord maaltijdsoep na het andere zaten binnen te werken, werd ik er misselijk van en schudde kameraad Badslippers de hand. Die vergeleek dit tafereel met een stel negertjes met hongerbuikjes die al 2 weken geen vreten meer gehad hebben.
- Vervolgens trok ik nog naar een Vlaamse boerendiscotheek, Cosmo genaamd, in het landelijke Vlaams-Brabant. http://www.discotheekcosmo.com/ Daar heb ik de ultieme afroming gedaan. Een gescheiden boerendochter van een jaar of 40 met een dikke kont heeft elke hoek van mijn wagen gezien. Tegen 6u in de ochtend heb ik haar dan maar uit mijn wagen gekieperd en ben ik naar huis gegaan. Voldaan viel ik in slaap!