Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 86
    Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag Populaire Horny Gebeurtenissen, Augustus 2012

Beknopt PHG verslag 30/07/11:

- Piratenparty in PHG: goede sfeer, opzwepende muziek, gezond aanbod van vrouwelijk fraais. Pas vanaf 22u een niet zo gezond evenwicht van cliënteel en dames.

- Rond 16u toegekomen, maar was nog kalm toen. Had afspraak met Uurtje. Wat een intieme date had moeten worden met deze vriendelijke ijsbeer (en tevens collega van mij) werd verstoord door de aanwezigheid van andere ijsberen.

- Andere aanwezige ijsberen waren o.a. Big30, Costana, Piet Potent, Bosco de schmutzige fledermaus en natuurlijk geen feestje zonder mijn wingman Badslippers!

- Nadat ik me had omgekleed en naar de bar wou lopen om kameraad Uurtje te treffen, werd ik staande gehouden door de Roemeense Ola, die beweerde een half Spaanse/half Marokkaanse te zijn. Ze stak haar sappige tong in mijn muil alsof het een heerlijk stuk filet pur (saignant gebakken) was. Ik greep met mijn klauwen naar haar dikke kont en dacht bij mezelf: dit begint hier goed… I love PHG!

- Natuurlijk weer een naïeve gedachte van mij dat ik alleen deze voorkeursbehandeling kreeg. Waarschijnlijk had elke aanwezige man daar al dezelfde kennismaking ondergaan en dan kom je die linkse schurk van een Badslippers tegen, die net binnenkomt en zijn gewone burgerkledij nog aanheeft… En zelfs hij was me voor en had enkele luttige seconden voorzien zijn glibberige rimtong in die vieze trut haar bek gestoken!

- Na een kort onderhoud met Uurtje (helaas zonder afscheid, want hij was opeens wippen met een Duitse milf en daarna heb ik hem niet meer gezien), had ik een onderhoud met Costana en Bosco.

- Op gegeven moment ook nog de Braziliaanse Paulina tegengekomen. Met haar kennisgemaakt en een samba-demonstratie gehad tegen mijn pik . Toffe meid, maar ze werd weggeduwd door een andere dikke Roemeense waar ook nog een andere ijsbeer mee was gaan stengelen. Naam ben ik kwijt. Maar heb wel verschillende malen last gehad van haar die dag. I love you, I love you… Dat was alles wat eruit kwam.

- Na het eten de bevallige Bulgaarse Simona tegen het lijf gelopen. Herkende haar niet of was haar al weer vergeten, maar voordien had ik al twee ondermaatse sessies met haar. Toch kom ik altijd opnieuw bij haar uit, dus op de één of andere manier is ze mijn type wel . Niet te verwarren met die andere Bulgaarse Simona, die ranzige snol waarin papa Badslippers en opa Dalton massa’s geld pompen en elkanders zaad vermengen! Met haar dan toch maar naar de kamer geweest en wonder boven wonder wist ze het er deze keer rustig, relax en zelfs goed van af te brengen. Zie hier de link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...922#post225922

- Toen ik terugkwam van de sessie met Simona, stonden Costana en Badslippers bij die andere apenkop van een Simona. Met haar, een andere apenkop van een vriendin. Altijd lief en correct, maar toen ze trucjes begonnen uit te halen met sigaretten vroeg ik hun of ze ook konden inhaleren met hun kut zoals in bijgevoegd voorbeeld: http://video.xnxx.com/video11229/cig..._smoking_pussy
    De ene kon het wel en de andere wou het proberen, maar ze stelden voor om het op de kamer te doen. Bekijk het maar: ik ging niet met hen naar de kamer terwijl eerst die perverse Badslippers al met hen was gaan wippen.

- In de bar trof ik Bosco weer. Hij zat sigaretten te rollen en deze aan een veel te jong mokkel te verpatsen. Echt zo’n pistol-pete-pubertje en hij ging er achteraf nog mee op de kamer ook. Daar zat ik weer alleen, maar niet voor lang. De Roemeense piraat Isabella kwam me gezelschap en vermaak bieden. Met haar een uur of langer een goede tijd gehad aan de bar. Ze heeft me zelfs klaargereden aan de bar.

- Met diezelfde Isabella ben ik dan ook een halfuur naar de kamer geweest. Maar daar sloeg het anders wel tegen. Kan zijn omdat ik al een sessie gehad heb met de Bulgaarse of omdat ik een half uur eerder mijn eigen badjas door haar toedoen vol geknald had, maar hoogstwaarschijnlijk was het haar ladderzatte toestand die de schuld was van alles. Geen tweede keer klaargekomen, maar gelukkig was dat al wel in de bar vooraf gebeurt.
    Zie hier de link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...25468-Isabella

- Na de sessie met Isabella trof ik Badslippers en Big30 buiten aan. Ze waren de één of andere linkse beweging aan het oprichten. Ze voerden ook een debat waarin een wedstrijd werd gehouden om de meest linkse en lompste uitspraak te doen. Links intellectueel noemt men dat… Misschien is het omdat ik er met mijn beperkte rechtse verstand niets van begrijp, maar naar mijn mening had Badslippers toch gewonnen van Big. Kan ook zijn dat Big er de brui aan gaf, want hij zette koers naar het buffet toen de toetjes werden geleverd.

- Wat later ook nog gezellig zitten lullen met Costana. Ik mag nu wel zeggen dat ik er weer een kameraad bij heb. Volgende keer mag hij een worp doen om een Bull te worden. Ons gelul werd verstoord toen de zatte Isabella erbij kwam zitten. Ze sprong op mijn schoot en deed haar levensverhaal. Geruime tijd deed ik alsof ik aandachtig zat te luisten, maar ondertussen zaten mijn handen overal bij haar. Ze gaf er zelf een liefdevolle toets aan door me zo nu en dan eens een nat zoentje te geven. Grappigste moment was toen Costana zei dat ze op kabouter Plop begon te lijken, daar haar piratenhoedje er al even zat bijstond. Ze vroeg ons waarom we zaten te lachen… We probeerden het uit te leggen, maar wat hebben we lang moeten zoeken vooraleer we wisten wat kabouter in het Engels is. http://youtu.be/yqjMF0qjxsY

- Rond 23u hield ik het voor bekeken en ging ik afscheid nemen van de andere ijsberen. Big30 zat op dat moment een vreetwedstrijd te houden met de Braziliaanse Paulina. Wat kan die vent brokkensoep vreten! Terwijl die twee het ene bord maaltijdsoep na het andere zaten binnen te werken, werd ik er misselijk van en schudde kameraad Badslippers de hand. Die vergeleek dit tafereel met een stel negertjes met hongerbuikjes die al 2 weken geen vreten meer gehad hebben.

- Vervolgens trok ik nog naar een Vlaamse boerendiscotheek, Cosmo genaamd, in het landelijke Vlaams-Brabant. http://www.discotheekcosmo.com/ Daar heb ik de ultieme afroming gedaan. Een gescheiden boerendochter van een jaar of 40 met een dikke kont heeft elke hoek van mijn wagen gezien. Tegen 6u in de ochtend heb ik haar dan maar uit mijn wagen gekieperd en ben ik naar huis gegaan. Voldaan viel ik in slaap!

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 9 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 augustus 2011),Big30 ( 1 augustus 2011),Bosco ( 1 augustus 2011),Costana ( 1 augustus 2011),Dalton ( 1 augustus 2011),Rudi_NL ( 1 augustus 2011),sunny ( 1 augustus 2011),uurtje ( 1 augustus 2011),Willi69 ( 1 augustus 2011)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard the pirate party

Bij binnenkomst in de bar na het omtoveren tot ijsbeer, werd ik gelijk deur 'n theke en 2 dames aangevallen die mij weer omtoverde tot pirate captain Bosco. Ineens had ik een bandana om mijn kop, grote captainshoed erboven op en 2 grote oorringen in en een ooglap voor mijn linkeroog. De meeste dames hadden leuke kleine pirate jurkjes aan, en waren ook versiert met bandana's, ooglapjes, hoeden en grote oorringen die ze eigenlijk altijd wel dragen. De dames met een groter bos hout voor de deur, hadden die jurkjes niet lang aan omdat het de boel teveel afknelde. Zo ook bij mijn draga

Badslippers, Costana en SFL zullen wel gedacht hebben, wat voor mongool zit daar nu aan de bar. Gezellig zo wat tijd gespendeerd met de ijsberen aan de bar waar we regelmatig door dames werden afgeknald met plastic pistolen. Beetje gefrustreerd dook ik met een nieuwe schoonheid de kamer in, alleen al omdat ze geinteresteerd in mijn sjek was. De Ziva lookälike dacht waarschijnlijk dat het hasj was. Al met al viel ze mij niet tegen.

Daarna gegeten met Big30, Costana en mijn draga die mij nog niet eens gemist had. Woedend was ze nadat ik het had opgebiecht, en Costana de vrouwenkenner zei dat dat hooguit een kwartiertje zal duren. Hij had gelijk of toch ook weer niet, toen we 'n uurtje later 'n kamer opzochten kreeg ik er flink van langs, en na een verhitte discussie die ik op punten had gewonnen kwam de goedmaaksex.

Terug in de bar was de sfeer weer uitstekend, en er werd flink gedanst door de dames op de opzwepende muziek van DJ Sunny. Het was bloedheet in de ruimte, dan heb ik al snel mijn pels om mijn heupen zitten. Plotseling werd er door 2 dames ineens een piratejurkje over mijn hoofd aangetrokken die ik aan alle kanten hoorde scheuren, kreeg weer een bandana en grote oorringen in. ( het eerdere setje had ik ergens in 'n kamer verloren.) Er werden 2 groene appeltjes als tietjes gebruikt en ineens stond ik erbij als een uitgerangeerde dvp.

Natuurlijk werd ik flink uitgelachen door alle ijsberen en dames, achteraf bleek het een goed georganiseerde straf van mijn draga. Dat was nog niet het enigste, ik heb daarna denk ik wel 3 uur op de dansvloer gestaan, tegenstribbelen had geen zin. Vooral die zatte Isabella wilde maar niet stoppen met dansen met me. Ik was letterlijk en figuurlijk helemaal naar de klote na die uren dansen, toen ik eindelijk uit mijn jurkje werd geknipt door mijn draga. Het pluspunt was wel dat ik 60 euries tussen mijn appelentietjes vond, die door verschillende ijsberen er gerafineerd tussen gestopt waren.

Heb daarna een verkwikkende douche genomen, mijn draga 'n kamer in gesleurd en haar flink terug gestraft. 3:00 werden we wakker gebonkt op de deur.

Het was een bijzondere bizarre, zware, rare maar wel leuke dag geweest.

4. Onderstaande 6 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 augustus 2011),Big30 ( 1 augustus 2011),Costana ( 1 augustus 2011),Dalton ( 1 augustus 2011),MichelJ ( 2 augustus 2011),Rudi_NL ( 1 augustus 2011)

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Eenmaal terug met beide voeten op de vaste grond kunnen we ook nog eens ons relaas schrijven van 30.07.2011.

We werden die ochtend gewekt door een onheilspellend bericht: Pirates Are Back in Europe !!!!! Tiens, kunnen die Somaliers dan zoooo ver varen met hun bootjes.....
    Alle mannen (en jongmannen) werden opgeroepen om te gaan strijden, zodoende sprong ik uit mijn boom rechtstreeks op mijn ros en zetten we vaart richting Oedt, hoofdkwartier waar ze hun gevangen vrouwen opsluiten.

Eenmaal toegekomen dacht ik op een slagveld aan te komen maar niets bleek waar, het bleek een hol te zijn met merendeel sexy vrouwen die lief omgaan met mannen, zolang die maar een witte omhulsel aanhebben en op tijd en stond een papier afgeven dat een gele-blauwe-groene-rode kleur heeft. Bizar tafereel om te aanschouwen want bepaalde vrouwen hadden de klederen van piraten aan, dus zijn die hier toch ooit wel geweest..... Met een verdwaasde kop bleef ik maar speuren maar ik vond niets... Na het onheilspellende nieuws die ochtend had ik ook de meest stoere vent die ik ken opgetrommeld, zijnde het Licht ook wel Bosco genaamd !!!!! Iets na 15h kwam ik hem en zijn aanstaande (Daniella) tegen aan de bron waar het water naar boven kwam. Voorheen ook nog enkele korte woordjes gewisseld met, voor mij althans, het mooiste kontje van PHG, Jacqueline en de moeder van mijn kinderen Isabella. Maar veel kwam er niet uit want ik was wazig in het hoofd, ze wilde een piratenpop van mij maken maar de zin was er niet. Intussen werd Bosco Captain Blackbeard en zijn roerganger één of ander hulpje en de meeste knallende piraat was nog Isabella, toen al lichtjes aangeschoten. Iedereen werd wel een keer of 5 doodgeschoten of 1 of andere teelbal afgeschoten.

Plots kwamen er nog goedgelovige strijders opdagen: Badslippers, SFL, Uurtje, effe kort gebabbeld maar mij toen teruggetrokken op een eilandje iets verder op waar de lucht nog vers is. Rustig voetbal gekeken totdat Erica, waar ik vorige keer een middelmatige sessie mee had, zich naast mij kwam nestelen. Ze deed haar best om lief te zijn maar ik was niet van plan om te kameren. Totdat we op een bepaald ogenblik “to business” kwamen. Beetje aftasten hoever ze wou gaan en dan tot een akkoord gekomen. Eenmaal op de kamer bleek ze meer relax dan de eerste keer en het werd een spetterende uurtje. Goede en leuke sex met een mooi snoetje. Het wazig hoofd werd na deze sessie achtergelaten en we waren herboren !! Op weg naar de douche kwamen we één van de generaals tegen Big30, nu hadden de piraten geen schijn van kans meer. Daar toegekomen bleek Bosco’s hulpje terug spoorloos, had Bosco zijn toekomstige bedrogen en was SFL ook al terug het bos in. Zatte Isabella bleef er maar op los schieten. Zatte hoer in het kwadraat. Wat gezellig babbelen met de nog overblijvende beren waarop de rest ook terug kwam van hun veldtocht. Het waren echte stoere mannen verhalen met hier en daar een tussenkomst van Isabella, die zich zelf aan SFL had verpatst zonder het te weten.

Het werd hoogtijd om te eten en ik en Big30 ging proviand gaan inslaan. Naast de BBQ stond een grote pot te borrelen. Het bleken de resten te zijn van de piraten die we later op de avond kokend heet zouden veroberen. Het eten was van prima kwaliteit met een groot aanbod aan groentjes, vlees, aardappelen, etc.

Na het eten gingen we terug naar de bron waar stilaan een feestje op gang kwam. Dames en heren stonden de vrededans te doen. Hierop werd dan ook beslist om terug op zoek te gaan. Ik en Bosco’s hulpje hadden dezelfde op het oog maar er werd een akkoord, zoals enkel Belgen het kunnen, bereikt. Sexy danseres Irina werd uitgekozen en na een korte kennismaking naar één van de boomhutten. Misschien had ze hoogtevrees maar deze sessie was maar luchtig vergeleken met de vorige. Ze deed mij bijna zweven met haar pijpkwaliteiten maar de rest was maar povertjes. Kan gebeuren ver weg van huis in de lucht.

Na het douchen terug naar de bar waar Bosco intussen Boscina werd en begon te werken als dvp…. Na nog geen 5min kleefde er al een blad van 50 euro tussen zijn borsten. Het bleek echter gestolen door zijn aanstaande van mij… vriendelijk zoals altijd gaf Boscina het mij terug. Op de vraag om te kameren diende ik echter negatief te antwoorden. Zeker nadat een stuk van haar borst verdween in de mond van zatte Isabella, die voor de rest van de avond Boscina deed afzien met haar sensuele moves. Tot daar stoere Bosco….

Er werd gezellig gefeest en gepraat over veroveringstochten en toen mochten we aanschuiven voor de piratensoep. Deze was overheerlijk maar verschrikkelijk heet !!!! Only for real pirates. Terug naar de bar waar Boscina en Isabella zich volop gaven, anderen deed graag mee op de typische saunaclubmuziek. Eenmaal terug in de grot met de zuivere grot zat Big30 met donkerkleurige vrouwen te spreken. Hij beweerde dit nog nooit gezien te hebben, maar omwille van verkeerd taalgebruik waren die plots verdwenen. Generaals zeggen niet altijd de meeste wijze zaken, dat weet ik nu ook terug. Hierna de laatste gin-tonic, ik wilde graag in een bed slapen deze keer, en dan terug op zoek achter een leuke meid. Sabina had ik al de ganse dag gade geslagen en Boscina’s hulpje ook blijkbaar, deze keer werd geen akkoord bereikt waarop ik besliste om snel te reageren en ze werd voor zijn neus geschaakt. Gelukkig is het een toffe piraat en dienden we er niet voor te duelleren. Deze sessie was zoals gevraagd een rustige vrijpartij die over het algemeen goed te noemen is !!! Ze ziet er leuk uit en doet leuk. Luistert ook naar wat je vraagt.

Na het douchen nog wat gezellig gepraat, veel gelachen met mede-ijsberen als met een aziatische man die Isabella virtueel alle hoeken van de kamer liet zien op een nogal ongebruikelijke manier. Zolang hij maar plezier had !! En wij ook.
    Bosco was verdwenen maar zijn hulp was er nog. Ongerust ging ik vragen waar hij was, hij bleek te slapen bij zijn aanstaande. Met een veilig gevoel konden we terug op onze ros kruipen en richting boom gaan.

Het was een zeer geslaagde dag, genoeg dames, tot in de avond goeie verhouding, in de avond iets teveel mannen.
    Alle kastjes waren bezet volgens mij want ze gebruikten een soort net waar de kleren ingingen.
    Leuk ingericht en leuke attributen voor de party.
    Toffe medeberen ontmoet.
    Goed gegeten.
    Goed gelachen.
    Nuchter in bed gekropen
    Pain is weakness leaving the brain !

6. Onderstaande 8 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 augustus 2011),Big30 ( 1 augustus 2011),Bosco ( 1 augustus 2011),Dalton ( 1 augustus 2011),MichelJ ( 2 augustus 2011),Rudi_NL ( 2 augustus 2011),sunny ( 1 augustus 2011),Willi69 ( 3 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Zaterdag 30 Juli, Piraten Party te PHG

Mijn vriend, SFL tref ik in de kleedkamer aan waar de ijdeltuit zijn gebruinde en gespierde torso in de spiegel staat te bewonderen. Z'n vakantie op de "Griekse flikkereilanden" heeft hem duidelijk goed gedaan. Ik zie tegelijk dat de immer vuilbekkende SFL ook een preutse kant heeft want zijn witte reet doet me werkelijk pijn aan de ogen. De grootste smeerlap in de club, flaneert op de Griekse stranden met een zwembroek aan waardoor ik nu tegen een paar witte hamlappen sta aan te kijken. Zoals altijd begroeten wij elkaar hartelijk en wederom heeft de sjaggeraar in een of andere goedkope Persische Bazar weer wat goedkope prullaria op de kop weten te tikken om aan mij te slijten. Vandaag tovert hij een cellofoonpapier tevoorschijn met daarin een gigantische ring. Even schrik ik en zeg: "Ik wist niet dat je een stoma had". "Wat nou? Stoma? Dit is een piratenoorbel domoor! We zijn hier op het piratenfeest". Ik kijk nog eens goed en warempel. Even dacht ik dat het zo'n stomaring was waarmee je de strontzak luchtdicht kunt afsluiten van je lichaam. Vlug pak ik het souvenir aan en stop het in de zak van mijn badjas. Aangezien SFL zich nog verder moet omkleden en ik geen interesse heb in een sneeuwwit kakgat loop ik alvast door de gang naar het rokersgedeelte.

In de entréehal loop ik een van de lekkerste mokkels tegen het lijf in de persoon van Ola. Ze heeft wat "Latina" achtige trekken vind ik. Wij vallen elkaar in de armen en ik pak die sappige billen van haar eens goed beet. Where are your glasses? You look so sexy with them". "So you mean now I'm not sexy?" daagt ze me uit. Zoals altijd ziet dit wijf eruit om op te vreten. Tikkeltje zwaarder schat ik. Ze kust me vol op de bek en ik beantwoord dat door mijn tong eens goed de kost te geven in dat natte smoelwerk van haar. "Perhaps we meet later", zegt ze en wandelt de gang in richting kleedkamers recht in de armen van SFL die hetzelfde ritueel ondergaat. "Waar jij nou met je tong zit daar zat ik 15 seconden geleden, makker. Veel plezier", wens ik hem toe. De viespeuk laat zich niet kennen en bekt er lustig op los met dit hitsige profiwijf. Vlug maken we van de gelegenheid gebruik om te informeren of Louana "In da House" is. "No, I don't think she ever come back". "What!!!" roepen we in afgrijzen. "You know, you make one man very said", roepen we in koor. "What man?" vraagt ze. "The man who did trio with you both. He is known as the Plintenfucker." "Ha, yes I remember him. Say to him I handle him all by myself".

In de bar is het nog niet echt druk maar het is daar zo smal dat je hier altijd lekker kunt warm rijden tegen het kruis van de dames. Ook aanwezig is Bosco die zijn bloed al zit te vergiftigen met Rum/Cola. Even denk ik dat hij met zijn kale knikker onder een schijtende koe heeft gehangen maar dan zie ik dat hij een dwaze piratenhoed op zijn kop heeft. Afgekleed met een paar gigantische oorbellen ziet hij er eerder uit als een kermisattractie dan als een zeerover. Ook aanwezig is Uurtje een boom van een kerel met het uiterlijk van een "Drill-instructor" en handen als kolenschoppen. Ik ga geen grappen over hem maken want dat overleef ik de volgende keer niet. Costana, de komische Vlaming, is ook aanwezig. Deze dwaas rijdt drie uur in zijn auto om hier een paar meiden te neuken. Dan zie ik nog PietPotent die bij een concurrerend forum iets te kritisch was en tegelijk zijn biezen kon pakken. Sunny slingert de Manele, een soort van Roemeense smartlappenmuziek de ruimte in en zorgt er voor dat de dames van onder goed vochtig blijven. "Last but not least" meldt zich onze eigen kapitein Barbossa in de persoon van B30. Het feest kan beginnen.

Maar mijn oog valt direct op "The Queen of Love" die er stralend uitziet. Bosco ziet me kwijlend kijken en zegt: "Dat wijffie ken verdomd goed aan de paal dansuh en met haar reet schuddah alsof ze er een trilei in heeft zittuh. Niet nomaal man." Dit Turks/Bulgaars zigeunerwijf bezit volgens mij de genen van zo'n doortrapte Joodse textielhandelaar want ze is dol op blinkende munten en ritselend papiergeld en belangrijker nog, ze weet mij dat moeiteloos uit de zak te kloppen.

Ik rouw daar niet om, vooral omdat haar huis-, tuin- en keuken pooier nu niet aanwezig is en waarschijnlijk op de Chinese muur het poesje van Cherrie zit te voeren met zijn eigen karnemelksepap! De tieten van Simona zijn voller geworden en ze toont ook wat spekkiger. Daar tegenover staat dat ze nog steeds een verstopte neus heeft. "Ga je die apekop alweer neuken?" vraagt SFL die zijn ogen over haar billen, gehuld in een miniem jeansbroekje laat glijden. "Wat dacht jij dan. Na mij mag jij je lul er in hangen net als zojuist met Ola. Onder mijn badjas voel ik de druppels geil voorvocht al langs mijn benen druipen zo nat word ik van deze corrupte "Pygmée". Het duurt dan ook niet lang voordat we de kamer op gaan.

Ik ben zo geil dat we maar meteen gaan neuken en het pijpen overslaan. Die kleine sodemieter gaat bovenop me zitten, wipt een paar keer op en neer met haar strakke doos en ik voel de saus al naar boven borrelen. Man ik ben net 1 minuut bezig. Ik duw haar weg om toch maar even wat gas terug te nemen en niet binnen een paar minuten buiten te staan. Wij bedrijven wat softe knuffelsex en zwetsen wat nietszeggende dingen in elkaars oor. Nu is de spanning gezakt en kan er verder geneukt worden. En dan gebeurt er toch wel iets heel wonderlijks. Hoe hitsig ik eerst was des te gezapiger ben ik opeens. We neuken als konijnen en ze pijpt me als een kolkenzuiger en terwijl mijn lul zo hard als een stuk beukenhout is, kan ik niet klaarkomen. "TQOL" pijpt zich het schompus voor de ogen echter zonder zaadlozing. We roken een sigaretje en we besluiten om weer naar de bar te gaan. Ik kan er niet te lang bij stilstaan en heb al weldra een andere prooi op het oog. Toch besluit ik even in mijn "Locker" te duiken om wat erectiedoping tot me te nemen. Ik heb een paar pakken "Oral Jelly Kamagra" ingeslagen en dat moet eens getest worden. Terwijl ik de smurrie naar binnen slurp, hoor ik achter me: "Heey geile flikker, wat vreet je daar?". Ik kijk achterom en zie dat mijn persoonlijke "Dope Dealer" achter me staat. "Jongen, jij hebt me verslaafd gemaakt door ooit een keer dit goedje aan me te slijten", zeg ik tegen SFL. Die avond had ik een lul waar ik een dubbelsteens muur mee kon penetreren. Eens kijken of het weer werkt". "Die rotzooi neem je na het vierde wijf, niet na het eerste, jij domme amateur", foetert SFL tegen me. Kibbelend lopen we naar buiten en gaan aan een van de tuintafels zitten.

Intussen heeft Big30 zich ook weer als "Zwabberende Piraat" gemeld. Ik zie onze "Vegende Forum Mod" óf met een bord vreten voor zijn neus, óf met een peuk in de gaffel, óf hij zet tegelijk de toon door wat leugenachtig Roemeens roversvolk een linkse hoek te geven. "Ook hier mag ik graag vegen maar dan tegen wat Roemeens smoelwerk.", zegt hij. "Waarom doe je dat", vraag ik. "In principe ben ik een vredelievend persoon, een regelrechte salon-socialist maar ook hier geldt: regels zijn regels!". Wij besluiten om eerst een sauna te pakken zodat al het gekruide eten wat B30 genuttigd heeft eens goed uit zijn poriën kan wasemen en tevens zijn geest verfrist. Tijdens het afkoelen buiten op het bankje voegt SFL zich bij ons en wij raken gedrieën verstrikt in een "ouwe-lullen-gesprek" over politiek en zo, alsof het lijkt dat we in onze penopauze beland zijn.

Gelukkig arriveert Costana met een Roemeens sletje om ons weer met de realiteit te confronteren. Het minderjarig Roemeentje getooid met piratensteek en een "pief-paf-poef-geweer" gaat tegelijk op de schoot van de Master-Bull zitten die zojuist zijn van sperma doordrenkte badjas heeft ingewisseld voor een gloednieuw exemplaar. Nu laat de vetzak zich opnieuw berijden door dit onevenwichtig kind waardoor er weer een badjas naar de Filistijnen gaat. Deze Isabella ziet de hemel voor een doedelzak aan, zoveel is wel duidelijk. Ze waggelt op en neer tussen de schoot van SFL en Costana die blijkbaar de vader van haar kinderen is. Aangezien de Roemeense mij volledig diskwalificeert in het aangezicht van mijn forumvrienden zoek ik mijn heil binnen bij de bar.

Daar komt me een of andere goor piratenwijf om mijn nek hangen. Ik ruik de geur van zware shag gecombineerd met rum/cola en kijk nog eens goed. Warempel, daar hangt de volstrekt gesjeesde Bosco in wijvenkledij om mijn nek met een paar 50 euro flappen in zijn reet en tussen zijn appeltieten. Het Roemeense laaielichtersvolk heeft hem goed te pakken en hem in een soort van "body stocking" gestoken. Dit komt me bekend voor. Blijkbaar ben ik niet de enige dwaas die te grazen wordt genomen en als "Drag Queen" wordt verkleed. Voor mij is het echter tijd voor andere actie en ik "spot" een blonde, op het eerste oog, geciviliseerde dame.

Slank, niet te groot, dertig plus, mooie tieten. Omdat mijn eerste sessie nogal vreemd eindigde duik ik snel met Rebecca de kamer op. Het mokkel spreekt amper een woord over de grens dus het gelul slaan we over. Ze is pas een dag of drie in "PHG". Het is een Roemeens en ze liegt al bij mijn eerste vraag. "Where you worked before?" vraag ik. "This is my first club" antwoordt ze net niet overtuigend genoeg. Doet er verder niet toe. Gewoon neuken die hap. Haar prestaties zijn all-round doch gemiddeld. Daar staat tegenover dat ze me met een perfect uitgevoerde "Rodeo Ride" in een paar minuten weet klaar te rijden.

Terug in het "Nacht Café" zitten B30 en Costana alweer te schransen. Nu is het een of andere gepeperde "Kaukasische" bonen en groetesoep waar je zo lekker van kunt gaan knallen. In hun bijzijn twee "Latina's". De witte heet Helena en de zwarte Paulina. Die laatste is een geile "Bitch" van het zuiverste water en zit aan een spierwitte Rum "Cocktail" te lebberen waar volgens SFL de barman zijn eigen shot in heeft geschoten. De teef heeft ook honger en zit met de benen wijd slurpend en likkend haar soep naar binnen te werken. Ik kijk verlekkerd tegen een bruine poes en Paulina toont duidelijk belangstelling voor mij. Maar die jaloerse klootzak van een SFL voelt dat hij aandacht te kort komt en gaat de boel weer versteren door de stoere Sylvester-"I am the Luwww"-Stallone uit te hangen door zijn fotoalbum op zijn mobiel te tonen aan die "Latina's". "Hier reken ik met gevaar voor eigen leven een paar Maffioso in" zwijmelt de opschepper om nog kwijleriger te vervolgen met: "En hier hou ik het complete drugskartel van Colombia onder schot met mijn punt 50". De dames zitten inmiddels soppend op de bank van zoveel stoere praat. Ik heb dat deuntje al talloze keren moeten aanhoren van mijn vriend en denk: "Hou je waffel eens dicht anders mag je even aan mijn 9 mm loop zuigen vriend, en dan bedoel ik niet m'n ongewassen lul". SFL ziet zijn "Wingman" dreigend uit de ogen kijken en weet dat zijn tijd gekomen is om weer naar dat doldwaze Vlamingenland van hem af te reizen waar hij nog wat boerentrienen in de plaatselijke disco kan gaan afneuken. Hij nodigt me nog uit om mee te rijden naar dat boerengehucht. Ik ga mijn lichaam daar echter niet verkwanselen aan een stelletje vette biggen die nog viezer zijn dan het treurige bezinkel wat je normaliter in de riolen aantreft.

Mijn derde sessie die avond is er weer eentje waarbij ik graag mijn principes voor aan de kant schuif. Normaliter neuk ik geen minderjarige tienersletjes. Minderjarig is voor mij "23 min". Maar iedereen op dit forum weet hoe graag ik dat soort dwaze regeltjes aan de wilgen hang. want in de bar tref ik alweer een Roemeense met de naam Irena of iets wat daar op lijkt. De muziek van Sunny dreunt zo hard door de tent dat ik het niet goed kan verstaan en een gesprek onmogelijk is. Mooi, kan ik wat bekken met dit "Breezersletje" en kijken of ze uit het goede hout gesneden is. Dat blijkt ze te zijn, althans aan de bar want op de kamer is het toch allemaal wat minder. Wat mij opwindt is haar ranke lijf, haar fraaie "b-cups" en de strakke kut die graag gelikt mag worden. Het pijpen is meer van het type, likken aan een kaneelstok. Dus dat slaan we snel over waardoor we al na 10 minuten kamertijd volop aan het neuken zijn. Het neuken daarentegen is enthousiast waarbij opvalt dat deze atlete een uitstekende conditie heeft. Op haar hurken weet ze me te verrassen met een langdurige "cowgirl" en wat varianten daarop waarbij ze kreunt van genot. Ik neem haar ook nog eens "Missionaris" waarbij ze zich graag diep mag laten stoten. Mijn eerder ingenomen doping doet zijn werk want mijn lul blijft zo hard als beton waardoor we uiteindelijk tot de dertigste minuut blijven bonken. Als een geroutineerde Ron Jeremy maak ik het tot op de minuut af.

Dan nog snel iets over de algehele sfeer. Die was over de gehele linie zonder meer goed te noemen. Eten, drinken, dames aanbod, muziek en verzorging waren dik in orde. De baas kwam netjes een hand geven en een praatje maken. Geen lastig volk gezien. Iedereen had lol en goede zin. Het was zelfs mogelijk om met wat Turken en Marokkanen een praatje te maken. Zelfs een dolletje over de "Ramadan" werd glimlachend geincasseerd. Vooral als je ziet dat ze zich een sappige worst naar binnen schuiven en wegspoelen met een "Warsteiner" om vervolgens met een haremwijf de kamer op te duiken. Nee, het bangst was ik nog van die "Body guards" die rondliepen. Tjonge, eentje was zo breed als mijn porseleinkast zodat hij helemaal niet in zijn overhemd paste, zo strak stond dat. "Happy" had het deze avond goed voor elkaar. Ik heb drie schatten gevonden. Jammergenoeg kostten die me alleen maar geld.

8. Onderstaande 18 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 2 augustus 2011),Big30 ( 2 augustus 2011),Bosco ( 2 augustus 2011),Costana ( 2 augustus 2011),Dalton ( 2 augustus 2011),Dolfie ( 3 augustus 2011),Icebear Two ( 5 augustus 2011),Jack42 ( 2 augustus 2011),Jansen ( 2 augustus 2011),Knabbel ( 3 augustus 2011),masseurke ( 3 augustus 2011),Megaboob ( 2 augustus 2011),MichelJ ( 2 augustus 2011),NikXXX ( 5 augustus 2011),Rudi_NL ( 2 augustus 2011),sunny ( 2 augustus 2011),uurtje ( 2 augustus 2011),Willi69 ( 3 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 16:28
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

leuk geschreven bs alias:wink: RIMMEISTER:wink:
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

Last Online
    11 december 2024 @ 20:22
    Discussies
    3
    Thanks
    15

Idee Neue Öffnungszeiten im Happy

Das Happy hat neue Öffnungszeiten
    Freitags und Samstags ist jetzt immer bis 2 Uhr geöffnet und bei Partys oder guter Stimmung bis Oben end.

Mo.-Do. 11:00 - 1:00 Uhr
    Fr.-Sa. 11:00 - 2:00 Uhr
    Sonn-u. Feiertags: 13:00 - 1:00 Uhr
    Events: 11:00 - 03:00 Uhr
    Bei Party & Stimmung: Open end !
    Laatst gewijzigd door Big30; 4 augustus 2011 om 00:14 Reden: Openingstijden

11. Onderstaande 2 leden hebben Chris71 bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 4 augustus 2011),sunny ( 4 augustus 2011)

Last Online
    13 maart 2013 @ 14:21
    denk erover te verhuizen naar Duitsland ....
    Discussies
    3
    Thanks
    20

Standaard

Vraagje: ik ga altijd op maandag naar GT (overdag). Wil ook wel eens wat anders proberen. Maar ik realiseer met dat er in GT op maandag gewoon erg veel dames rondlopen.... Is er in PHG dan ook wat te beleven?

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris71 Bekijk bericht
    Freitags und Samstags ist jetzt immer bis 2 Uhr geöffnet und bei Partys oder guter Stimmung bis Oben end.
    Ist nicht vielleicht sogar bis Open End geöffnet?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hvt Bekijk bericht
    Vraagje: ik ga altijd op maandag naar GT (overdag). Wil ook wel eens wat anders proberen. Maar ik realiseer met dat er in GT op maandag gewoon erg veel dames rondlopen.... Is er in PHG dan ook wat te beleven?
    Sonntag und Montag sind in den meisten Clubs traditionell die ruhigsten Tage, so auch im PHG. Spätestens ab circa 18 Uhr sind aber genügend Mädels (circa 30 - 40) anwesend, auch jetzt in der Ferienzeit.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    15

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ist nicht vielleicht sogar bis Open End geöffnet?
    Ja, ja, immer diese Rechtschreibung.

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Und da der Hausmeister ja im Moment ein wenig schwächelt und seiner Arbeit nicht vernünftig nachkommt :

es tun sich so nach und nach einige Sachen . Chris hat ja schon auf die geänderten Öffnungszeiten hingewiesen , die Wand gegenüber der Sauna hat ne erstklassige Deko (Wandmalerei) erhalten, das Geländer der Terasse ist jetzt komplett erneuert, an der hinteren Aussenwand wird derzeit gewerkelt, die "alten" Duschen sind auch wieder repariert und in Betrieb - so das jetzt 2 Duschräume zur Verfügung stehen- u.a.

Etliche neue Damen gesichtet, auch so einige wieder aus dem Urlaub zurück, u.a. Iren (Rumänien), Precious (Ghana), Yolanda/Rolanda (Nigeria) u.m. Damit steht auch dem Freund "exotischer" Frauen derzeit wieder ein recht gutes Line-Up zur Verfügung mit u.a. Sandra (Südafr./Nigeria), Jennifer (Jamaica?), Precious (Ghana), Yolanda (Nigeria), Paulina (Brasilien) + Freundin -Name unbekannt- (Brasilien).

Viele Grüße

16. Onderstaande 4 leden hebben sunny bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 5 augustus 2011),Big30 ( 5 augustus 2011),Flurkman (12 augustus 2011),Willi69 ( 5 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunny Bekijk bericht
    Damit steht auch dem Freund "exotischer" Frauen derzeit wieder ein recht gutes Line-Up zur Verfügung mit u.a. Sandra (Südafr./Nigeria), Jennifer (Jamaica?), Precious (Ghana), Yolanda (Nigeria), Paulina (Brasilien) + Freundin -Name unbekannt- (Brasilien).
    Ich liebe diese Perlen. "PHG" hat einer der besseren "line Ups" dieser "exotischer" Frauen.

Übrigens, tolle Party Stimmung am vergangenen Samstag dank deiner Musik.

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

En waar is SELINA met de gevoelige kietelaar,die ook nog eens spuitend klaar kwam uit AFRIKA gebleven?
    Dat was mijn allerliefste schatje in HAPPY.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunny Bekijk bericht
    Und da der Hausmeister ja im Moment ein wenig schwächelt und seiner Arbeit nicht vernünftig nachkommt :
    Es ist Ferienzeit, auch für den Hausmeister!

es tun sich so nach und nach einige Sachen
    Mittwochs soll es auch wieder kostenlose Cocktails geben, ist das offiziell? (oder nur "Männergetränke"?) Die entsprechenden Plakate im PHG sind verschwunden und auch in den Anzeigen wird nicht mehr damit geworben.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Willi, selbstverständlich gibts wieder kostenlose Cocktails und die entsprechenden Plakate sind wieder aufgetaucht

+++++++++++Übrigens, tolle Party Stimmung am vergangenen Samstag dank deiner Musik. ++++++++++++++++++++

Bedankt

@Dalton: so lange, wie Selina/Celina schon nicht mehr im PHG gesichtet wurde, wird die dort wohl nicht mehr arbeiten (hab da aber -genau wie Du- die ein oder andere Erinnerung dran )

Viele Grüße

Last Online
    Vandaag @ 16:35
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Mittwochs soll es auch wieder kostenlose Cocktails geben, ist das offiziell? (oder nur "Männergetränke"?)
    Ja! Ist auch auf die Website zu lesen (die ganz aktuel ist) und wurde auch von und in PHG bestätigt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    15

Standaard

Ja, kann ich auch bestätigen!
    Haben am Mittwoch sehr gut geschmeckt.

Last Online
    26 november 2011 @ 18:11
    Discussies
    11
    Thanks
    14

Standaard

Live vanuit een rustig PHG waar de man vrouw verhouding tot verdriet van de dames ongeveer 1:1 is.

De verzorging van de inwendige mens was zoals altijd prima in orde.

Vakantietijd en de zware inspanningen tijdens de piratenparty zijn mogelijk oorzaak van een matige opkomst van de ijsberen.

Masseur Alexander was nog niet terug van vakantie, er was ook geen vervanger helaas.

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Eerst naar ACAPULCO en als er nog tijd voor is dan naar HAPPY om een dame haar onderbroekje terug te geven die ze bij mij thuis heeft laten liggen.
    Dit is toch een goede smoes voor mijn 4 vrouwen om weer eens een glaasje te drinken met BOSCO en zijn maat

Last Online
    26 november 2011 @ 18:11
    Discussies
    11
    Thanks
    14

Standaard

Alibi?

Ik zeg gewoon dat ik naar de hoeren ga.
    Daar wordt meestal hard om gelachen.
    Geen haar op haar hoofd die er aan denkt
    dat het waar is.

Last Online
    21 januari 2019 @ 00:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

Wie heeft er nog een recent aanwezigheidslijstje ?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 augustus 2011 om 10:56

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    Donderdag 7 juli; Patserke, ikzelf en nog enkele andere onnozelaars...
    Bruine beer

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Kann man Euch buchen???

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Liest Du nur Anwesenheitslisten oder gehst Du auch mal poppen?

30. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

becks ( 8 augustus 2011)

Last Online
    21 januari 2019 @ 00:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

als hetde moeite waard is wel willi69

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Gisteren aanwezig, ( niet in analfabetische volgorde )
    Isabella, Miranda, Rianna, Sarah, Daniela, Irina, Rebecca, Sabina, Nora, Simona, Nati, Ola, Annabel, Larissa, Cheyenne, Sabina, Margarita, Rolanda, Vera, Melissa, en 'n stuk of 10 mooie nieuwe die ik nog niet ken, en 10 waar ik niet de behoefte heb om te kennen.

Kweet 't, het lijstje is niet zo perfect als die van Wili69, maar ik doe mijn best.
    Het lijstje mag aangevuld worden.

33. Onderstaande 10 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

becks ( 8 augustus 2011),Big30 ( 8 augustus 2011),Boy69 ( 9 augustus 2011),egon, Dr. Rammler (11 augustus 2011),felrops (12 augustus 2011),Flurkman (12 augustus 2011),MichelJ ( 8 augustus 2011),NikXXX ( 8 augustus 2011),timjava ( 9 augustus 2011),uurtje ( 8 augustus 2011)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten