Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 118
    Last Online
    21 januari 2025 @ 16:11
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Dit is dan de laatste jaren enkel maar erger geworden..... Als je in het weekend gaat, wees er dan vroeg bij, dan valt het nog wel mee. Tussen 18.00 uur en 22.00 uur vind is het meestal veel te druk en zeker bij dit weer want dan zit iedereen binnen.
    Bedankt voor de informatie, voor een weekendbezoek voorlopig nog maar geen GT dan.

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Hmm de laatste twee weken valt dat reuze mee net als in LivingRoom waar vrijwel geen wachttijden waren de laatste twee weken. En dat is nogal een verschil; voorheen liep de wachttijd soms op tot meer dan een uur rond 23u. Een ander voorbeeld is onze lieve schat Sonja die vrijdag bericht kreeg van een dame die al aanwezig was dat ze zich de reis kon besparen omdat het zo rustig was. Vakantietijd?
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    21 januari 2025 @ 16:11
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Hmm de laatste twee weken valt dat reuze mee net als in LivingRoom waar vrijwel geen wachttijden waren de laatste twee weken. En dat is nogal een verschil; voorheen liep de wachttijd soms op tot meer dan een uur rond 23u. Een ander voorbeeld is onze lieve schat Sonja die vrijdag bericht kreeg van een dame die al aanwezig was dat ze zich de reis kon besparen omdat het zo rustig was. Vakantietijd?
    Dat zal ongetwijfeld met de vakantie te maken hebben en wat momenteel mee zou kunnen spelen is dat het ramadan is. ik begin nou toch te twijfelen om vandaag weer eens bij GT binnen te vallen.

Last Online
    12 januari 2025 @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Hmm de laatste twee weken valt dat reuze mee net als in LivingRoom waar vrijwel geen wachttijden waren de laatste twee weken. Vakantietijd?
    Of misschien alleen maar lelijke vrouwen, en dan is het ook niet de moeite om te gaan!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Of misschien alleen maar lelijke vrouwen, en dan is het ook niet de moeite om te gaan!
    Wanneer ben jij voor de laatste keer in LR geweest ???
    Blijkbaar al lang niet mee, anders maak je niet zo'n domme opmerking !

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Wanneer ben jij voor de laatste keer in LR geweest ???
    Blijkbaar al lang niet mee, anders maak je niet zo'n domme opmerking !
    Het was maar een grap, en blijkbaar kunt gij daar niet goed tegen.
    Dit is geen grap, ben sinds mei niet meer in LR geweest, omdat ik daar inderdaad geen vrouwen naar mijn smaak vind, mijn smaak!
    Dan is het helemaal geen domme opmerking! Lijkt wel of hier iedereen eigenaar is van een club!

Last Online
    21 januari 2025 @ 23:06
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard GT:matige line-up,2 nieuwe avonturen met wisselend succes

Tot m'n verrassing was er bij aankomst omstreeks 16u nog plaats zat op de Brüggse parking,hmm,heb dit wel eens anders geweten op een zaterdag.Of was het zatterdag,enkele bezoekers leken de toegestane alcoholintoxicatiedrempel probleemloos te overschrijden,en dat rond 16u,ach we zijn allemaal jong geweest.Gelukking was ik bepaald bloedjenuchter en mits overhandiging van een 50Eflap werd me een afgemeten berenvel ter beschikking gesteld,wat best te pas kwam tijdens een kortstondige zondvloed boven GT,de zomer is toch niet bepaald van een uitmuntende kwaliteit,net als de line-up van GT vandaag helaas.tot omstreeks 18u was het aantal dames erg beperkt qua aantal(20 ongeveer),nadien liep dit op tot een 35-tal met enkele oudgedienden die erg vlot rouleerden en enkele voor mezelf onbekende dames die ietwat minder drukgeboekt waren.De nieuwsgierigheid haalde do bovenste hand,en na wat gewijfel en getwijfel me aangemeld bij een donkerharige jonge dame.

ADRIANA genaamd,bruingezomerd velletje,mooi gezicht en dito lichaam,all natural meisje met Bosnische roots maar reeds geruime tijd residerend in Duitsland.De chit-chat was nu niet bepaald al te hoogstaand te noemen,een groot licht kun je deze dame bezwaarlijk noemen,maar voor intellectuele uitspattingen is GT normaliter toch niet bepaald het geschikte adres me dunktZe was relatief weinig geboekt ondanks de lage damesfrequentie,jammerlijk genoeg waren de alarmbellen net als een ganse armada dames op vakantie en na wat gepalaver dat ganse weides koeien en kalveren nog niet had kunnen inspireren me toch laten verleiden tot een kamergang,een beginnersfout van een ongeduldige ijsbeer die nét niet genoeg geduld had om te wachten op de net iets later arriverende dames tijdens m'n kamergang met Adriana,het leek wel of Satan himself deze ontrouwe waterduivel in spé een lesje wou leren op deze druilerige dag.Adriana had intussen de sleutel opgehaald en vierklauwens baanden we ons een weg naar een blokhut.

Wel wat valt er te zeggen over Adriana's service:eerder plichtmatige zoenen,a bit of tongue maar niet bepaald overlopend van enthousiasme,ietwat gedistancieerd en professioneel:so-so.Het pijpen was bepaald monotoon te noemen,te gehaast en way too much handeninzet naar mijn meug,middelmatig met de punt naar achteren volgens voetbalanalisten.Van neuken was hoegenaamd geen sprake,Adriana verwenste de afmeting(diameter) van surferkid's kleine vriend,en na welgeteld één minuutje was de aanblik van haar vertrokken gezicht en wat gejammer nou niet bepaald érg opwindend te noemen,eerder een domper op de feestvreugde.Me dan ook vergewist van de situatie en haar vriendelijk(doch ontgoocheld) gevraagd om de sessie verder te zetten in minder verstrengelde staat.Dit werd door Adriana op gejuich onthaald,mijn stemming was daarentegen nét iets minder euforisch,en als klap op de vuurpijl was ze bij de afrekening nog bepaald onfris/onkies/incorrect,ach samengevat niet al te verstandig om voor het "gepresteerde" halfuurtje 75 E te vragen.Vreemd,blijkbaar is 27 minuten in het Bosnisch 45(in de blokhut) minuten,35( in de lockerroom),allesbehalve netjes en dom;ligt een beetje in de lijn van het verkennend gesprek:haar keurig de 75E overhandigd én haar rimpelloos naar het archief der kortzichtige prostituees verbannen.Een sessie om niet al te lang bij stil te staan,is achteruitgang naar verluidt:wink:.

Het prima barbecua-aanbod wist deze ietwat verongelijkte ijsbeer duchtig op te monteren en na enkele verfissingen me aangemeld bij een ietwat mysterieuze dame aan de baar(na een dankbare situatieschets van een anonieme(bierdrinkende) collega-ijsbeer):BETTY.Een ietwat aparte verschijning deze Litouwse dame,eenzéér bleek velletje,ravenzwarte haren(geverfd),mooie pronte borsten,lekkere kont en opvallende tattoo op haar rechter bovenarm(roos):qua schets der uiterlijkheden kan dit wel te pas komen voor benieuwde lezers.Ze zat ietwat verveeld wat te drinken aan de bar,vakkundig een collega-beer aan het afwimpelen ondertussen,ik geloof dat zoiets multi-tasken heet of zo.Betty was blijkbaar meer opgetogen met mijn approach dan de ietwat onbehouwen aanpak van de Baloo van zoëven en langzaam maar zeker werd de schimmige en verlegen openingsfase leuker en leuker.Betty is een twintigjarige(almost 21) levensgenietster die érg verstandig is,ze spreekt vloeiend Duits en Engels,verfoeit Frans(en) en wist deze ijsbeer te verblijdden met allerhande leuke opmerkingen,filosofische gedachtengangen all around bij tijd en wijlen en zonder vorm van overdrijving durf ik best te stellen dat Betty de leukste gesprekspartner ever was in gelijk welke Fkk-club whatsoever.Na een halfuurtje tooghangen de verkoeling van de tuin opgezocht alwaar we nog een halfuurtje nader kennismaakten,muzikale onverwachte plotwendingen én gelijkstemde zielen vonden zich in Dwarves-gerelateerde mutaties:funny.Maar er moet ook geld verdiend worden uiteraard en na een uurtje pre-sales en slip-omkering een kamer opgezocht.

Kort samengevat anderhalfuur later omnieuw de barruimte ingestrompeld met een zwevende tred voor zover deze 2 compatibel kunnen zijn,zo voelde het toch aan alleszins.De objectiviteit dwingt me van te vermelden dat Betty géén service-wonder is,kussen zelfs relatief povertjes ondanks de toch wel degelijke "chemie" as they say,dus voorbehoud is zeker op z'n plaats.Haar inzet en engagement daarentegen zijn méér dan lovenswaardig,het was een alleraardigste eerste kamergang met deze Litouwse losbol die me zeker nog opnieuw zal mogen begroeten als client zomogelijk,en ik zal m'n best doen om tegen dan m'n filmkennis wat bij te spijkeren.Herhalingsgevaar:subjecief:100%
    objectief:65%
    Betty is een meisje dat je smaak is of niet,denk dat er geen tussenweg mogelijk is,voor liefhebbers van uitdagingen.

Kort samengevat:een ietwat tegenvallende "vakantie-line-up" met weinig aawezige favoriete dames,geopteerd voor 2 nieuwe dames in tegenstelling tot m'n normale gewoontes,1 fikse tegenvaller met allesbehalve correcte afhandeling bovenop en 1 openbaring die me een prachtige avond heeft bezorgd,waarvoor dank Betty.To be continued...

8. Onderstaande 8 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 8 augustus 2011),bosbeer ( 7 augustus 2011),Boy69 ( 8 augustus 2011),gille52 ( 7 augustus 2011),jacky pakutra ( 8 augustus 2011),Megaboob ( 7 augustus 2011),MichelJ ( 8 augustus 2011),NikXXX ( 7 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 05:01
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Het was maar een grap, en blijkbaar kunt gij daar niet goed tegen.
    Dit is geen grap, ben sinds mei niet meer in LR geweest, omdat ik daar inderdaad geen vrouwen naar mijn smaak vind, mijn smaak!
    Dan is het helemaal geen domme opmerking! Lijkt wel of hier iedereen eigenaar is van een club!
    En na Sharks met jou gisteren ben ik nu in GT beland. Allemaal lelijke vrouwen hier en de mannen zijn allemaal watjes

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En na Sharks met jou gisteren ben ik nu in GT beland. Allemaal lelijke vrouwen hier en de mannen zijn allemaal watjes

Last Online
    8 oktober 2023 @ 21:23
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    BETTY.Een ietwat aparte verschijning deze Litouwse dame,eenzéér bleek velletje,ravenzwarte haren(geverfd),mooie pronte borsten,lekkere kont en opvallende tattoo op haar rechter bovenarm(roos):qua schets der uiterlijkheden kan dit wel te pas komen voor benieuwde lezers
    Die tattoe zit op haar linker arm als je voor haar staat zie hem dus rechts.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Klopt ...deze Betty is echt een club hopper, ze is deze week in 4 clubs geweest en ze vertelde mij dat ze vaak op 1 dag 2 clubs doet o. LR/GT of GT en PHG by night.

Last Online
    8 oktober 2023 @ 21:23
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367

Standaard

Gisteren weer in GT geweest en dit keer geen lang verhaal want me inkt is op.
    Wat ik nog wel ken vertellen met me laatste restjes inkt is dat ik samen met Mr. Warsteiner enorm gelachen heb wat weer te danken was aan de voor ons bekende `jos` die al snel door ging voor The Golden Smeerpijp.

En na gister zouden er mensen zijn die dan de Bijbel in duiken maar ik heb daar het Bruce Springsteen Songbook voor en dit is de eerste waar ik aan dacht na gister. Album 5, cd 2, track 4
    http://www.youtube.com/watch?v=sDPiyPEJRH0
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

14. Onderstaande leden hebben ketserr bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 8 augustus 2011)

Last Online
    13 maart 2013 @ 14:21
    denk erover te verhuizen naar Duitsland ....
    Discussies
    3
    Thanks
    20

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Kan niemand me helpen aan de naam van deze DVP?
    Of is de beschrijving te summier?
    Ik denk dat het op Nicole gaat.... OF?

Last Online
    20 januari 2024 @ 11:42
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Discussies
    7
    Thanks
    690

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hvt Bekijk bericht
    Nee het gaat niet om Nicole, Nicole is volgens mij ook Pools en niet Wit Russisch.
    Ze lijkt wel een beetje op Nicole, maar is meer fijntjes en slanker.

Toch bedankt.

Last Online
    29 maart 2023 @ 15:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

dadelijk maar eens naar GT, heb er zin in!

Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

Adje moet jij niet in Globe zitten nu?
    (L) NCV (L)

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Er zijn wel eens momenten (sporadisch, maar toch) dat ik - GT bezoekende - mezelf afvraag "wat doe ik hier?". Gelukkig kom ik immer snel weer tot inkeer. Afgelopen dinsdag echter kwam die inkeer maar moeizaam op gang.

Nog niet eerder in mijn bezoekerscarriere bij GT was het aanbod zo mager. Zowel kwantitief als kwalitatief. Met dat eerste valt nog te leven (minder leuk, ik houdt van ruime keuze), maar dat tweede is toch een probleem. Resultaat: mijn minste bezoek aan GT tot dusverre.
    Van mijn lijstje (semi)toppers - die toch al gauw een dame of 10 a 15 bevat - was in geen velden of wegen iemand te bekennen. Dat zou ook de hele middag cq avond zo blijven. De paar aanwezige dames die toch min of meer de juiste kwalificaties hadden (max 3...), waren helaas contant bezet, dan wel werden meerdere malen net voor mijn neus weggekaapt, alvorens ze helemaal verdwenen.
    Mijn eerste keuze dan toch gemaakt (ik weiger om werkeloos weer op huis aan te gaan na 2 uur rijden om daar te geraken) en die was toch beloftevol. De dame in kwestie was een zéér verleidelijke donkerharige vamp. Mooie lingerie, heerlijk lijf, mooi gezicht, zeer sexy, een echte 'dame'. Lekkere arro uitstraling ook. Ik hou wel van die 'classy ladies'. De dame in kwestie bleek duitse en noemde zich Luna.
    Helaas bleek de aloude stelregel 'te mooi om waar te zijn' hier absoluut opgeld te doen. Mijn op 1 na slechtste ervaring in GT ooit was het droevige resultaat. Blasen alleen mc, beffen beperkte zich tot een minuut of 2 en alle registers werden opengetrokken om het kamerbezoek zo kort mogelijk te doen zijn. Dat lukte dan ook met wederzijdse instemming. Zonde dat zo'n mooie meid zulke GT onwaardige service verleent. Naar eigen zeggen had ze al in veel clubs gewerkt - en nu dan sinds een maand of 2 in GT - en dat zou best eens kunnen zijn omdat ze in die andere clubs er uit gezet is. Kortom domper van de bovenste plank. Mijn humeur werd er begrijpelijkerwijs niet beter op, terwijl dat (vanwege het minimale aanbod die dag) al niet best was.

De BBQ was gelukkig prima. Na het eten op zoek naar sessie nummer 2. Dat viel niet mee. De uren vorderden gestaag en ik kon maar geen geschikte kandidaat vinden. Naarmate het tijdstip om huiswaarts te keren naderde, werden de selectiecriteria drastisch bijgesteld. Voor mij geen onbekend fenomeen, maar zo erg als vandaag was het nog niet eerder.
    Om een uur of half elf werd de nood wel erg hoog. Er moest dra in de auto gestapt gaan worden voor de terugreis, maar er moest nog een 2e sessie plaatsvinden.
    Mijn oog viel in alle desperaatheid op een niet bijster schone duitse genaamd Tanja of Tanya. Onder normale omstandigheden zou Tanja of Tanya niet eens op mijn top 50 lijstje voor de dag komen, maar vandaag leek alles anders. Voor ik het wist had ik haar voorgesteld om een sleutel te halen en zulks gebeurde dan ook.
    Ik moet zeggen dat deze sessie 100% meeviel. Lieve meid, inzet prima, technisch allemaal dik in orde. Vanwege optische aspecten zal het geen vervolg kregen vrees ik, maar deze sessie heeft mijn dag toch zodanig gered dat er uiteindelijk geen sprake was van een volledige waist of time and money.
    Desalniettemin hoop ik dat de vakantieperiode van de dames snel voorbij zal zijn. De eerstkomende maand sla ik even over, er op vertrouwende dat alles dan weer als vanouds is.

20. Onderstaande 13 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 augustus 2011),Ascari ( 8 augustus 2011),Badslippers ( 8 augustus 2011),bergm550 ( 8 augustus 2011),Big30 (11 augustus 2011),bosbeer ( 8 augustus 2011),Boy69 ( 9 augustus 2011),gille52 ( 9 augustus 2011),ijsbeer2121 ( 9 augustus 2011),jacky pakutra ( 8 augustus 2011),laplagne ( 8 augustus 2011),NikXXX ( 8 augustus 2011),zoekmachinist (15 augustus 2011)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Desalniettemin hoop ik dat de vakantieperiode van de dames snel voorbij zal zijn. De eerstkomende maand sla ik even over, er op vertrouwende dat alles dan weer als vanouds is.
    Over een week of 4, begin september, zullen de meeste meiden wel weer terug zijn en wordt het kiezen weer moeilijk

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Ben er gisteren ook een paar uurtjes geweest en moet bevestigen dat het aanbod wat aan de magere kant was.Heb daarom maar gekozen voor de zekerheid en gebruik gemaakt van 3 dames waarvan ik weet dat het met de service goed zit.
    Zal inderdaad naarmate de vakantie vorderd wel wat beter worden met het damesaanbod,zal woensdag wel berichten
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

23. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 9 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 12:04
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Ben vorige week ook bij gt geweest (op dinsdag) was voor mij de tweede keer ,maar inderdaad geen vergelijk met de eerste keer twee maanden geleden ,de sessie met lin was goed,daarna een veel mindere sessie met ene sisi,maar ja ,ik denk inderdaad door de vakantie tijd,in september zal het wellicht wel beter worden wat we zeker uit zullen checken.

25. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 9 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Discussies
    2
    Thanks
    3.466

Standaard

Laplagne is voornemens om vrijdag de 12e augustus naar Golden Time in Bruggen te gaan en het moet heel raar als ik niet in het paradijs zal zijn. Ik heb iets te vieren, want dan is het zes of zeven jaar geleden (ben de tel kwijt?) dat ik mijn debuut in Golden Time maakte en door de inmiddels legendarische Kate (waar is ze gebleven?) werd verwend. Het loopt in Golden Time altijd anders dan verwacht. Een aantal van je favorieten ontbreekt of er lopen ineens nieuwe schoonheden rond zoals afgelopen winter de Letse Maja. Herinnert u zich deze nog??? Het wordt vermoedelijk weer smullen tijdens het zomerreces. Mijn top-10 van verzoeknummers bestaat uit Sandy - Juliette - Nila - Bianca - Asia - Ela (vakantie?) - Sylivia - Lisa - Marijke - Tanya.

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Ausrufezeichen GT/10/08/11

5 minuten na binnenkomst wist ik het meteen... Wat een gore shit-gay-bar.
    Allemaal lamlendige goedzakken die aan de toog hangen en met hun gekwijl de hoeren laten uitglijden.
    Nu ja... De hoeren? Veel waren het er niet.
    Gelukkig stond het ontvangscomité van Ricardo Banana en Jack54 al klaar.
    Hoe gaat het met jou, vroegen ze beleefd...
    Wat denk jezelf, vroeg ik hen, en ik wees naar mijn depressieve kop die nog te lomp was om op het spoor te leggen wanneer er een TGV in aantocht is.
    Ach, neuk enkele wijven en je voelt je meteen beter, raadde de bemoederlijke Ricardo me aan.
    Ik zou me veel beter voelen indien ik hier met een Tavor-21 http://youtu.be/HRou0EdOIWk zou binnen wandelen en hier een goor bloedbad aanrichten.
    Maar goed, dat kon ik niet maken. Ik besloot dan maar dat ik buiten ging zitten om van de vogeltjes te genieten.
    Onderweg kwam ik Ace2 alias de Wer-Bull tegen. Met een latina van 1m80 en een blondine van 1m85. En toch had hij geen triootje gedaan met hen.
    Ace2 kwam wat later bij mij zitten en toen heb ik mijn tranen maar even over zijn schouders laten vloeien.
    Toen ik daarmee bijna klaar was, kwam juist Badslippers alias de left-wing-hippy-bull de weide op. Hij schudde me door elkaar in de hoop dat ik zou stoppen met janken. Niet hij, maar wel twee Braziliaanse sloeries wisten mijn gemoedstoestand een beetje op te krikken!
    De ene zette zich bij, stak haar vinger in haar kut en liet me vervolgens ruiken hoe nat ze was! Helaas was ze zo lelijk als de nacht en hoopte ik dat ze snel bij iemand anders zou gaan zitten.
    De andere Braziliaanse zat op Ace zijn schoot en voor haar had ik wel meer zin. Ik kreeg de drang om haar bij haar opdringerige tieten te grijpen.
    Heb later op de dag nog op haar staan geilen en staan twijfelen. Gelukkig wisten de andere ijsberen me dat uit mijn kop te praten. Ze zou voor geen meter deugen.

Op gegeven moment stond ik met Badslipper in de kleedkamer en liet hem wat filmpjes vanop mijn mobieltje zien.
    Kijk Badslippertje, hier richt ik een bloedbad aan op de jordaanoever. En kijk, hier ram ik een gijzelaar een tarzan door zijn reet... En in dat filmpje herleid ik een terrorist tot een Zwitserse gatenkaas met mijn tavor-21. En dan hier nog een clipje waarin ik een Hamas-bolwerk met een wegwerpbazooka aan flarden schiet. En zo ging het nog wel even door. Badslippers stond er met kwijlende bek naar te kijken en deed ideetjes op om zijn linkse ideologie te verwezenlijken.
    Op het moment dat hij springstof en 2 Uzi's bij mij wou bestellen, werden we gestoord door één van mijn twee toppertjes in GT.

Het was niet mijn halve Griekse Goddin, maar wel die Romeense Satan van een Mara.
    Het had dan ook maar een kwartiertje nodig om mijn door antidepressiva verdroogde keel met drank te doorspoelen en me te douchen.
    We vertrokken voor 2 uurtjes de kamer op.

Na de liefdesstrijd met dat GFE-geweld ging ik frisse lucht happen en trof ik Uurtje en nog wat van zijn kameraden. Laat ons zeggen dat 3 militaire grootmachten elkaar daar troffen. Al mocht dat niet officieel verkondigd worden. Mijn tweede keer dat ik met Uurtje afspreek, maar deze keer kreeg ik hem nog minder te zien dan de vorige keer. Het laatste wat ik van hem zag was dat hij met zijn punt50 een Koreaanse dame de ledematen van haar lijf schoot.

Voort nog wat staan lullen en gedag zeggen tegen Giggnl, BBERTB, Boy69 en waarschijnlijk vergeet ik hier nog de helft van de ijsberen door een trauma dat zich in mijn kop afspeelt.

Na een veel te hete jacuzzi met BS-saus erin heb ik me nog in de bar staan afvragen wie mijn volgende slachtoffer zou worden. Dat Braziliaanse wilde dier met grijpklare loezen, een grote rosse Duitse met peervormige tieten, mager blonde barbiepop, een latina met tijgerprint, die spuitende negerin van een Lovely, de hoerig uitziende Nika, een Duits trashy heroine-mormel of de kickboxende Nina die net binnenkwam en die ik al een jaar niet meer gezien had sinds VV.

Ach, het kon me allemaal verdommen. Ik opteerde een tweede maal voor Mara.
    Deze keer minder liefdevol, maar wel een pak wilder tekeer. Ik wist verdomme niet dat ze dat in zich had. Het vocht droop op gegeven moment uit haar kut... Zo hard dat ik begon te twijfelen of ik de eerste keer wel een condoom aanhad en dat ik nu mijn eigen ejaculaat er zag uitdruipen.

Na Mara nog een koffie gedronken en vervolgens naar de kleedkamer getrokken om terug naar huis te gaan. Daar stond Jack42 op mijn kont te kletsen en kwam Knabbel nog wat staan praten. Lang geleden dat ik dat heerschap nog gezien had.

Bij het verlaten van GT kreeg ik een gierhonger-aanval en moest ik dringend te vreten hebben. Ben dan nog gestopt bij Dalmacia-grill wat verderop in de straat van GT. Ik degusteerde daar een vleesmix, maar bij thuiskomst heb ik er wel nog het vliegend schijt van gehad.

http://youtu.be/8IQ1_jkhKb4
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

28. Onderstaande 19 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 augustus 2011),Alexander de Grote (11 augustus 2011),Badslippers (11 augustus 2011),bergm550 (11 augustus 2011),bosbeer (11 augustus 2011),Boy69 (11 augustus 2011),CLUBSPORT (12 augustus 2011),Cupido (11 augustus 2011),Dolfie (11 augustus 2011),gignnl (11 augustus 2011),Jack42 (11 augustus 2011),jacky pakutra (11 augustus 2011),ketserr (11 augustus 2011),Knabbel (11 augustus 2011),mark7 (14 augustus 2011),masseurke (11 augustus 2011),Megaboob (11 augustus 2011),salitos (11 augustus 2011),uurtje (11 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 12:12
    Discussies
    85
    Thanks
    2.359

Standaard

Zoooooo...ik denk dat ik ook niet kan achterblijven met een korte samenvatting van mijn recente GT belevenissen. Zoals vele forumleden weten is GT niet mijn favo clubje. Maar door omstandigheden (sociale dwang van mijn foute vrienden) werd ik er toch heen geloodst. Nou is 1 ding wel zeker. GT is als regel goed bezocht en dat is in vakantietijd zeker een pre. Voor diegenen die niet weten wat ik bedoel zou ik willen adviseren om de debacles VV en PHG te lezen v.w.b. gapende leegtes in de vroege middag.
    Nou, druk was het in GT zeker wel. Sterker nog, het was er zo druk dat er na het eten wachttijden waren voor de kamers. Als ik dus ergens wel een hekel aan heb........
    Afgezien van de kwantiteit aan bezetting was er ook kwaliteit. GT beschikt altijd over een hele riedel "stunners". Gisteren was daar wederom geen uitzondering op. Verder was het forum bijzonder goed vertegenwoordigd. Goed om de een en de ander korter, langer of helaas helemaal niet (sorry, trekken we wel weer recht) te spreken.
    Over het eten hoef ik niets meer te schrijven. De tijden dat het eten doorging voor het middeleeuws galgemaal van een drievoudig veroordeelde heks zijn ver verleden. Het eten was top.
    Voor de rest was het GT zoals het als regel is. Druk............snel.........sleutel vragen die sneller komen dan voorstellen met je naam.....jagen.........en ook goede sessies!

Helaas moest ik rond 2000uur het etablissement verlaten als gevolg van sociale druk van vrienden. De oplettende lezer raadt het al; volgende keer weer alleen met eigen auto en zelf de club bepalen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 augustus 2011 om 20:30 Reden: tf
    Een uurtje is ook maar een uur...

30. Onderstaande 7 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (11 augustus 2011),bergm550 (12 augustus 2011),Carlitos (12 augustus 2011),Cupido (12 augustus 2011),Dolfie (11 augustus 2011),SFL (12 augustus 2011),Znipper (11 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard Woensdag 10 augustus 2011, Golden Time.

Zoals gebruikelijk de feiten op een rij voor de ijsberen die niet gesteld zijn op langdradig gezever.

Plaats van handeling: "Golden Time", 10 augustus 2011.

Aanwezig: giggnl, Uurtje (met een kompleet bataljon ijzervreters), ace2, knabbel, SFL, Jack42, Ricardo Banana, De Paus (het betreft hier een incognito persoon!), bbertb, Boy69, Salitos.

Gesopt met de volgende dames: Claudia (zo gek als een deur), 80 euro voor een half uur mét FT. Asia (zo geil als een celibataire non), 80 euro voor een uur mét massage en Sonja (zo kucherig als een asmaticus), 80 euro voor een uur mét piephoest.

Overige zaken: het geschonden ego van Ace2 nieuw leven in blazen. Therapeutische gesprekken voeren met SFL maar hem vooral een trap onder zijn gat geven. Vlug met 2 "MILFS" kezen voordat Giggnl uit hetzelfde potje kan lepelen en zijn slag kan slaan. Een paar flessen "Warsteiner" leegzuipen, bbq worsten verorberen en de milieu- en energiebesparende tips van Knabbel aan horen.

Oogcontact gehad met: Andrea - Anita - Annie - Asia - Barbie - Chanel - Chill - Chris - Christina - Cindy - Claudia - Doro - Eugenia - Flo - Giulia - Gloria - Henriette - Jana - Janice - Jenny - Jessy - Jossy - Julie(a) - Julienne - Lara - Libie - Lin - Lisa - Lovely - Luana - Maggy - Mandy - Mara - Mia - Nicolle - Nika - Nila - Nycia - Patricia - Paula - Serena - Shakira - Sonja - Stefania - Tanya - Valeria - Victoria. (Deze dames waren dus aanwezig!)

Dan volgt nu het gebruikelijke lange zwetsverhaal waarbij ik de Aangedikte Namen van de ijsberen in Bold zal weergeven voor betere leesbaarheid én om te paaien in de hoop dat mij dit stemmen zal opleveren voor "De Beste Recensie Van De Maand".

Laat ik voor de verandering eens midden in het verhaal vallen dat zich voltrekt bij de pizzatafel in het bijzijn van DE twee "Schrijfjunks" van het forum. Ik heb het hier over niemand minder dan de heren Ace - "Air" - 2 en de Master - "Of Self Destruction" - Bull die zijn scheldproza met regelmaat het forum opslingert. Langzamerhand mag ik mij tot de kleffe "Inner Circle" van dit duo rekenen en dat streelt mijn "Ego" in hoge mate. In hoeverre je met 2 personen een circel kunt vormen, laat ik hier in het midden.

Wij staan daar dus mannelijke nonsens uit te kramen als Jossy zich komt melden. Een van de mooiste sletjes van "Golden Time" naar mijn bescheiden mening. Tot mijn stomme verbazing schurkt zij zich niet tegen de heupen van een van de twee grootmachten. Nee, zij kiest mijn warme mannelijkheid om tegenaan te wiegen. Begrijpelijk ook, want kort daarvoor heeft zij zich buiten op een van de banken warm gereden op de gigantische paal van Hercules terwijl het rondhout van de Smoking Fetish Lover tot houtsnippers werd verpulverd door het schurende kontje van Shakira. Een soort van Spaans/Brasiliaans halffabrikaat met een pornouitstraling en een doos waar de "Origamiplooien" duidelijk zichtbaar zijn. Hun badjassen zijn door de acties van beide sloeries voorgoed verpest en verontreinigd door hun ejaculaat. Een goede keuze van Jossy om dus te kiezen voor mijn maagdelijk witte badstof.

De Fetish Lover ziet tegelijk brood in die bruine doos van haar. Maar wij praten hem dit mokkel uit zijn depressieve kop. Jossy is een wonderbaarlijke jonge "Latina". Oogverblindend mooi met een wulps lichaam maar met een vreemde en beperkte service. In de openbaarheid van de bar is zij uitdagend, geil en niet vies van wat exhibitionistische sex. Dit schepsel mag ook graag een "Porno-Act" opvoeren met Shakira. Gek dat het op de kamer dan zo kan tegenslaan. Daar pijpt ze als een spugende Lama. De kwijl kotst ze telkens in een tissue en niet op je lul. bbertb heeft er echter goede ervaringen mee. Ik kan dat begrijpen. Een kinderhand is immers snel gevuld. Jossy staat met haar kontje tegen mijn leuter te draaien die daardoor aan kracht wint. "Grijp die Latina Chick eens bij de prammen viespeuk", fluistert SFL in mijn oor terwijl ik mijn handen tot veredelde bikinicups vorm om haar borsten te verbergen.

De jaloerse Ace2 vindt dit toch teveel eer en aandacht voor mij en begint Jossy bruusk van voren te droogneuken waardoor het arme schepsel wordt gesandwitcht tussen ons beide. "Do you want sex with both of us?" gromt hij stoer. Tot zijn verbazing maar vooral tot zijn grote schrik antwoordt ze: "Of course I love that, taking two men at the same time". The Sex God verslikt zich bijna in zijn pepermuntbal en wil dit voorstel definitief elimineren. Hij wijst naar de machtigste aller stieren en zegt: "Can you take three men." En weer antwoordt ze: "Not a problem at all, let's go for a key". Opeens hoor ik iets op de grond druppelen. Langs de benen van beide heren sijpelt het angstzweet naar aanleiding van dit voorstel. "Uhhhh, I am not very comfortable with 2 other men in the same room", verontschuldigt de zojuist nog kordate Hercules zich. En SFL voegt daar aan toe: "When I show my penis in front of other men it's like a row before an icecream shop. When it gets colder it gets shorter". Ai, deukje in het ego van beide heren.

Het ijsberenforum kent immers persoonlijkheden. Grote persoonlijkheden! Mannen die iets voorstellen, die er vanaf het prille begin bij waren. Mannen die in een saunaclub meer onkuisheid plegen dan een pastoor ontucht. Ik realiseer me dat het noemen van wat namen tot zelfgenoegzaamheid bij de ene en tot minachting bij de andere partij zou leiden. Vriendjespolitiek, inteelt gedoe, kontenkruiperij! Maar de twee snoevers naast mij horen er zeker bij en ondanks het feit dat ze beide met de staart tussen de benen afdruipen heb ik hen hoog zitten.

Voor deze 2 maak ik dan ook een uitzondering. De eerlijkheid gebied te zeggen dat Ace2 mij tot bijna op zijn knieën heeft gesmeekt om hem eens in het zonnetje te zetten. Hij voelde zich uitgekotst en verbannen toen zijn "Live From GT" gedumpt werd in de riolen van het ijsberenforum. Het zogenaamde "Algemene Topic". De plek waar je verbale rotzooi tegenkomt. Zijn ego had schade opgelopen en dat moet nu hersteld worden. Volstrekt onnodig want het tot mytische proporties uitgegroeide imago van Ace2 is inmiddels zo groot geworden voor dit forum dat als de Bijbel anno 2011 nog een keer geschreven zou worden, hij er zeker in zou staan. Met in zijn ene hand het onafscheidelijke rammelende pepermuntblik en in de andere zijn mondharmonica trekt hij als een moderne predikant door de hoerentempels om zijn boodschap te verkondigen. Maar zoals het is met alle ego's, is ook dat van de Sex God himself net zo luchtig als een goedkope suikerspin van de kermis.

Mijn suikerspin vind ik even later in de persoon van Claudia. Getinte "Bitch" ergens afkomstig uit het "Caraibisch" gebied, schat ik. Dit is een slet zoals ik ze graag heb: übergeil, c-cup, humoristisch, non-verbaal zeer sterk en vooral zo gek als het "Paard van Christus" en plezierig labiel. Behoort tot het edele ras der "KinoSchlampen". In plaats van een drankje bij de bar te halen, laven ze zich aan de hier voorradige spermabanken. Dat non-verbale zet Claudia graag in als je aan de overkant van de bar zit. Dit wijf weet je leuter op afstand te laten janken. Ik sta dus aan de bar en Ricardo Banana zit een waardeloos gesprek te voeren waar ik niet naar luister. Het enige wat ik opvang is dat hij naar "GT" is gekomen met een kameraad die incognito wenst te blijven en die we als De Paus moeten aanduiden. De Paus heeft wél smaak want hij staat sentimenteel te zwetsen tegen een oogverblindende "Iraanse" waar een bebaarde Ayatollah onmiddellijk zijn principes voor aan de kant zou schuiven om er op te kunnen kruipen.

Claudia is me dan allang aan het bewerken met alles wat ze in huis heeft. Van een afstand ziet ze er "Trashy" uit. Niet moeders mooiste maar dat is gezichtsbedrog. Op de kamer kijk ik haar diep in de bruine ogen en zie warempel een heel aangenaam gezicht. Alleen die schoonheidsvlek op haar kin leidt af. Kan ze beter laten weg "Laseren". Beter zou zijn om het vel drastisch te laten zandstralen. Ik had al vaker gezien hoe deze "Nympho" huis kon houden in de "Kino". 2, 3, 4 mannen tegelijk aftappen. Voor haar dagelijkse routine. Dat kan echter ook het risico inhouden van een snelle afwerksessie. Niks daarvan. In de beslotenheid van de kamer mag deze dame zich graag laten vingeren en beffen. Kontlikken is geen enkel probleem evenals volop tongzoenen of het pluis uit haar navel snuiven. Op het einde heb ik de kitspuit zijn werk laten doen en haar mond een verse bekleding gegeven. Enige nadeel wat ik bij dit "Spermaluder" kon ontdekken is dat ze de automatische piloot haar beste vriend is. Dat mag de pret echter niet drukken. Precies om kwart voor zeven is de klus geklaard en kan ik wat ander vlees naar binnen gaan schuiven.

Buiten laad ik mijn bord vol met BBQ vlees en sluit aan bij het zooitje ongeregelde ijsberen aan de ongemakkelijke eettafels waar wij vervolgens de vrouwen de maat nemen en Jack42 een ongeloofelijke prestatie levert door Giggnl, het wandelend biervat van het forum, te lanceren door plots op het uiteinde van de bank te ploffen. Nadat Giggnl zijn plaats weer heeft veroverd komt Lovely voorbij gehuppeld. Een diep gelovige jonge dame die voor het betreden van de blokhut een kruis slaat en voor de maaltijd netjes een "weesgegroet" bidt. Een dame ook voor wie het leven meer is dan neuken, vreten en zuipen en spermahappen. Ooit lag ik haar kut uit te likken in een van de blokhutten toen een razend onweer over ons heen trok. Ze schrok alsof God de duivel naar de aarde had gezonden om ons voor zoveel onkuisheid te straffen.
    De ervaringsdeskundigen weten inmiddels dat "Lovely spuitend kan klaarkomen". Dat wordt ons nogeens duidelijk gemaakt door Knabbel. "Zorg dat je een cursus watermanagement hebt gevolgd bij Willem Alexander als je haar beft", zo luidt zijn tip terwijl hij op zijn gemak de schouders van een bevallige dame kneedt (en naar de kloten helpt).

"Dat wijf heeft een kleine reet voor een zwarte", merkt SFL, zoals gebruikelijk, uiterst subtiel op. "Tegenwoordig gebruiken wij andere woorden voor zwarte, neger, Südländer, mulat, nikker, kleurling of halfbloed", corrigeer ik SFL. "Naar analogie van de kleuraanduiding op een blik verf, hebben we het nu over Steppe Bruin, Polar White, Toscaans geel, Chocolade Bruin, Ivoor Wit. Knoop dat in je oren onbeschofte vlerk. Probeer het nu nog eens maar dan netjes!" "Gij onverbiddelijke linkse fatsoensrakker, gij kunt in uw "Chocolade Bruine Stront" zakken of een "Steppe Bruine Kontgat" gaan uitlikken maar ik ga de "Kobalt Blauwe" Whirlpool opzoeken." Jack42 waarschuwt SFL: "Pas maar op dat je geen builenpest of zakratten oploopt. BS heeft die poel voorgoed radioactief gemaakt met zijn kwakje.". "Wij Bull's zijn niet vies van elkaar. Wij zuipen uit elkaars glas en likken elkaars kontgat als het nodig is." Kijk, dat toont de ware "spirit".

Jammergenoeg is mijn vriend niet in goede doen. Hij schreef daar overigens zelf al over. Lees zijn Roemeense belevenissen maar eens. Tegenwoordig lijdt de onnozele hals aan een of ander "Posttraumatisch Stressymptoom" opgelopen tijdens een nachtelijk partijtje neuken in een Roemeens weiland met een Roemeense boerin waar hij weer eens halsoverkop verliefd op werd. Het was die bewuste nacht zo donker dat de zot in de veronderstelling verkeerde zijn mokkel bij de tepels beet te hebben. Totdat hij erachter kwam dat hij de spenen van een koeienuier in zijn klauwen had en dat beest stond te melken. Dat hakt er psychisch in!

Nu zijn Grieks/Roemeens sletje elders de kont van een andere hoerenloper uitlikt, loopt er weinig van zijn gading rond, vertrouwt hij me toe. Doelloos rondneuken louter om zijn copulatiedrift te bevredigen is geen optie dus waar zal hij zijn precisiebombardement droppen? Niet moeilijk. Zijn voltreffer belandt zo in de kale schaamheuvel van Mara die haar zwarte doos gaarne voor hem openstelt. 2 x 2 uur blijft de romanticus bij deze op geld beluste "Golddigger" hangen. Het spreekt vanzelf dat de naïveling niet door heeft dat alle hoeren het op ons geld gemunt hebben. Volgens SFL is hier sprake van oprechte verliefdheid.

Terug aan de BBQ tafel geeft Knabbel me nog wat besparingstips en omgangsvormen tegen doortrapte dvp's. Zou er geen ijsberenforum bestaan zou hij lid zijn geworden van het vrekkenforum. Wil je tips om geld te besparen vraag het aan de meest zuinige klootzak van het forum. Ligt 's winters met 20 graden vorst thuis op de bank te "Chillen" in een slaapzak en een warme kruik zodat zijn verwarming uit kan blijven. Momenteel zoekt hij nog naar een manier hoe hij zijn eigen ontlasting kan recyclen tot methaangas om diezelfde verwarming te stoken en geld uit te sparen. Nog steeds zit hij dat Balkan wicht de schouders te masseren want waarom zou je dat tegen betaling op de kamer doen terwijl je het in de frisse buitenlucht gratis en voor niks kunt doen. Knabbel zit goed in zijn vel dit in tegenstelling tot Ace2.

Hij wil graag ge-electro-shockt worden omdat ook hij zich niet lekker voelt. Hij weet dat ik daar wat kennis over bezit en vraagt een prijsopgave. "35000 euro, dat is dan inclusief BTW, afschermkabels en noodaggregaat waarbij je ook nog de keuze hebt tussen dag- en nachttarief", zeg ik. "Kun je dat betalen?". "Natuurlijk", zegt de snoever. "Wat doe je dan eigenlijk voor de kost?" vraag ik. "Dat vragen de dames nou ook altijd. Ik kijk dan geheimzinnig en zeg: Ich mache von wenig Geld viel Geld!". "Ja ja, voor de dames is dat interessant maar voor ons betekent dat je gewoon een ordinaire pennelikker bent die op de afdeling debiteuren/crediteuren werkt en zijn vrouw bedriegt." "Kun je hem niet beter aan een hoogspanningsmast hangen, da's goedkoper", zegt jack42. J42 barst altijd van de goeie ideeën. Bovendien is hij deze maand mijn persoonlijke chauffeur omdat ik niet mag rijden in moffenland.

Na de vreet gauw de "Wellness" verontreinigen, door mijn reet te laten uitblazen in de "Whirlpool". Mag ik altijd graag doen na de BBQ. Volop de "Jetstreams" tegen het kakgat laten blazen. Net op het moment dat ik brandschoon ben en de "Pool" een ammoniakgeur rijker en dus rijp voor een zwemverbod van drie weken komt Asia voorbij gelopen. Hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik stap met een halve erectie uit het bad en wij hebben intiem contact waarna zij de sleutel gaat halen. Ik sluit nog even aan bij mijn ijsbeer vrienden en vraag of ze de ambulance kunnen bestellen mocht ik na twee uur nog niet van de kamer zijn. De prammen van dit mokkel zijn immers dodelijk.

Asia staat dus vooral bekend om haar verpletterende tieten maar deze vamp kan uitermate geil op de kamer worden. Dit is een dame die alles in het pakket heeft zitten en ook graag zelf aan haar gerief komt door zich volop de kutsaus te laten oplikken. Zorg dat je geen amalgaan vullingen in je bek hebt zitten want het ijzerwerk dat zij door haar clit heeft gestoken kan in combinatie met jou vullingen uiterst vervelende shockeffecten geven. Hoewel ze een uiterst begaafd pijpertje is en een onverzadigbare drang naar geile stroop heeft, wil ik haar nu eens flink doorbonken. Tjonge, wat kan deze amazone paardrijden waarbij haar memmen vrolijk boven je hoofd dansen. Wat me vooral aan Asia bevalt is dat ze behoorlijk "Hyper" tijdens het neuken is en af en toe goed de kluts kwijtraakt. Mooi wijf met uitstekende service. Vooral het zijdelings neuken is een favo standje.

Om de avond compleet te maken duik ik nog eens met mijn eigen vrouw tussen de lakens. "Heey Fliegender Hollander, wo warst du dann so lange?", schreeuwt ze als een marktwijf door de tent. Nog steeds worden veel mannen door deze porno-poes af geschrikt. Anderen zouden haar het liefst eenzame opsluiting in de kelder van "Golden Time" gunnen en de sleutel weggooien.

Sonja heeft een nieuw sneeuwwit setje aan dat goed afsteekt tegen haar gebruinde huid. Wij staan toch zeker zo'n twintig minuten te zwetsen bij de ingang van de "Wellness". Eigenlijk had ik geen plannen om me door haar te laten afwerken maar na al dat gezwets merk ik dat mijn lul toch behoorlijk plakkerig is geworden van het handtastelijk gedoe en het getong. Saillant detail vond ik dat ze aangaf niet met iedereen te tongen. Ik heb daar nooit iets van gemerkt en dacht dat deze "Nympho" haar tong overal in zou steken.

"Kom, wir gehen ins Zelt", zegt ze. Hoewel "Profi" tot op het bot moet ik haar nog steeds bijsturen tijdens het pijpen want ze start altijd als een hondsdolle teef die je lul verpulvert en je kloten als beknelde wijndruiven in de druivenpers uitperst. Andere geliefde bezigheid van haar is je leuter als een dorsvlegel tegen haar tong slaan alsof daardoor je graan sneller tegen haar huig zal knallen. Prettige bijkomstigheid is dat zij naast een wandelende spermacontainer ook een wandelende encyclopedie is wat betreft "Inside Information" betreffende dit hoerenpaleis en haar bewoners. Klets met haar en je bent helemaal bij in hoerenland.

Het zal zo tegen eenen lopen als ik Jack42 en Giggnl weer tref. Beide zitten uit te buiken na een zware dag. SFL heeft als zo vaak de tent heimelijk verlaten en ook van de rest is niemand meer te bekennen. Wij kleden ons om, werpen nog een blik op de vertrekkende meiden met hun burgerkloffie waarna J42 met vaste hand zijn bolide over de Duitse wegen jaagt en mij ergens aan de rand van Venlo uit de wagen trapt.

32. Onderstaande 20 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (12 augustus 2011),bosbeer (12 augustus 2011),Boy69 (13 augustus 2011),CLUBSPORT (12 augustus 2011),Cupido (12 augustus 2011),Dolfie (12 augustus 2011),duivenmelker (12 augustus 2011),gignnl (12 augustus 2011),Jack42 (12 augustus 2011),ketserr (13 augustus 2011),Knabbel (12 augustus 2011),lustman (13 augustus 2011),masseurke (16 augustus 2011),Megaboob (13 augustus 2011),NikXXX (12 augustus 2011),obi wan (13 augustus 2011),Ricardo Banana (13 augustus 2011),salitos (13 augustus 2011),wervelwind (15 augustus 2011),Znipper (13 augustus 2011)

Last Online
    20 januari 2024 @ 11:42
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Discussies
    7
    Thanks
    690

Standaard

Nu dat de grootschrijvers van het forum terug zijn in GT.

"Wat een geleuter allemaal , zegt de souza. Als ik maar niet in dit verhaaltje kom, net als in die verhalen van Ace2, ketserr of een Cupido Gewoon naar GeeTee."

Kunnen zij mij misschien helpen aan de naam vd onderstaande DVP :

Kan iemand me misschien helpen aan de naam van onderstaande dame, heb gezocht maar kan geen wit russische vinden

Uit Wit-Rusland (Belarus)
    Stevige C Cup met behulp van dokter, loopt altijd topless
    Blond lang met slag haar, super verzorgd er zit geen haartje verkeerd
    Zegt 28 jaar te zijn
    Was er woensdag en donderdag (2 weken geleden)
    Woont in de buurt van Frankfurt.

Oorspronkelijk geplaatst door Hvt

Nee het gaat niet om Nicole, Nicole is volgens mij ook Pools en niet Wit Russisch.
    Ze lijkt wel een beetje op Nicole, maar is meer fijntjes en slanker.

Toch bedankt.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten