Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 202
    Last Online
    Vandaag @ 15:55
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Bericht weggehaald omdat deze niet conform de forumregels was.

n.b. Dit is het LR algemeen topic. Er mag hier veel echt wel, maar stel voor dat we nu weer over gaan tot LR algemeen berichten na wellicht een kleine opruim actie.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

2. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (29 augustus 2011)

Last Online
    13 april 2017 @ 10:47
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

is de zomer gedaan, maar hopelijk is september iets beter om eindelijk eens terug te gaan. Misschien zelfs met een beetje zon, drankje en veel lekkere meiden, hmmm

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Binnenkort maar weer eens naar Living Room.
    Dat binnenkort is dus vandaag. Om half drie vanmiddag gearriveerd en wederom hartelijk onthaald door de thekefrau. Me snel omgekleed en in de bar vloog Angela me meteen om de nek. Ze was vandaag een keertje naar LR gekomen ipv GT. Ze zoekt de echte kerels op geen pepermuntballetjesuitdeler.
    Net lekker samen gegeten. Nu maar weer eens in de bar gaan kijken.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

5. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (31 augustus 2011)

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

LR donderdag 1 september:

- niet te druk met Messe-gasten
    - veel leuke meiden, waarvan een stuk of 5 nieuwe (onder meer een bloedjemooie russcsche blondine)
    - lekkere BBQ
    - beperkt aantal Sudlaender als gevolg van strikt deurbeleid
    - gezellige sfeer

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht

- veel leuke meiden, waarvan een stuk of 5 nieuwe (onder meer een bloedjemooie russcsche blondine)
    - lekkere BBQ
    - gezellige sfeer
    De vraag is toch alleen waar MJ is
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    je gaat hem toch niet vertellen dat hij weer eens wat vaker de club moet gaan bezoeken of wel!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht

- lekkere BBQ
    - gezellige sfeer
    Zo heb ik het precies hetzelfde ervaren afgelopen woensdag.
    Ik heb ook die bloedmooie russische gezien. Ze trok veel met Nadja op en ze was natuurlijk veel op de kamer.

Ik denk op zijn werk.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Ik denk op zijn werk.
    Denk het niet. De mooie blonde ligt naast me

Verder is het nog rustig en vooral erg warm. Vanavond partytime in de LR met de DJ.

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    je gaat hem toch niet vertellen dat hij weer eens wat vaker de club moet gaan bezoeken of wel!!
    Nee, zeker niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Denk het niet. De mooie blonde ligt naast me

Verder is het nog rustig en vooral erg warm. Vanavond partytime in de LR met de DJ.
    Tja, je hebt die rode dan in de steek gelaten.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Tja, je hebt die rode dan in de steek gelaten.....

Vanochtend wist ik nog niet of ik uberhaupt ergens naar toe zou gaan.

Ennuh... 'die rode' vermaakt zicht ongetwijfeld met wat bonde snolletjes....met of zonder MJ

Overigens heb ik me ook vermaakt in de LR.

Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Me snel omgekleed en in de bar vloog Angela me meteen om de nek. Ze was vandaag een keertje naar LR gekomen ipv GT. Ze zoekt de echte kerels op geen pepermuntballetjesuitdeler.
    Gisteren was ze in Golden Time. Ik vroeg aan haar hoe dat kwam, en zij antwoordde; Ahwel, ik was in de week op zoek naar echte mannen in Living Room, maar ben daar alleen watjes tegengekomen , dus ben ik vandaag terug hier!
    Hier zitten de echte mannen!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Gisteren was ze in Golden Time. Ik vroeg aan haar hoe dat kwam, en zij antwoordde; Ahwel, ik was in de week op zoek naar echte mannen in Living Room, maar ben daar alleen watjes tegengekomen , dus ben ik vandaag terug hier!
    Hier zitten de echte mannen!
    Dan heeft ze haar werk goed gedaan om dat tegen je te zeggen. Ik had haar ingefluisterd dat te zeggen om die zogenaamde echte mannen niet teveel te kwesten.
    Ik zei haar ook nog doe het maar met een vlaams accent.
    Nu kan ik met een gerust hart van de week GT bezoeken.

Last Online
    25 november 2024 @ 23:28
    Discussies
    18
    Thanks
    11

Standaard

Heren,
    Ik heb gisteren ook getuige mogen zijn wat er in LR gebeurde.
    Van alle keren dat ik LR heb bezocht, was dit veruit de minste qua kwaliteit DVP's. Samen met GT-Junkie en MichelJ hebben we boy69 even opgebeurd, waarna er gelukkig weer een glimlach op zijn gezicht kwam. Daarna in een toch wat balorige stemming beland, wat ook op enkele dames oversloeg. MichelJ en ik hadden slechts een handdoek om en moesten eraan geloven...het zijn net kinderen..

Ondanks dit alles heb ik twee goede en 1 zeer goede sessie met DVP's gehad...maar ja, Elgar heeft dan ook een ietwat afwijkende smaak ten opzichte van de gemiddelde ijsbeer...
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

16. Onderstaande 2 leden hebben Elgar bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 ( 8 september 2011),MichelJ ( 5 september 2011)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

In tegenstelling tot zaterdag was zondag weer top in LR
    Enige puntje van kritiek was de BBQ, wat naar mijn mening te lang duurde, de kwaliteit was daarentegen uitstekend.

Verder goeden muziek (die bij LR past) en veel leuke dames.
    Wellicht teveel, want op een gegeven moment was de verhouding DVP:beren iets van 4:1

Leuk gekamerd met Elena, Vanessa en Giuliana.

18. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

MichelJ ( 5 september 2011)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

In tegenstelling tot zaterdag was zondag weer top in LR
    Enige puntje van kritiek was de BBQ, wat naar mijn mening te lang duurde, de kwaliteit was daarentegen uitstekend.

Verder goeden muziek (die bij LR past) en veel leuke dames.
    Wellicht teveel, want op een gegeven moment was de verhouding DVP:beren iets van 4:1

Leuk uurtje gekamerd met Gaby.

20. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 ( 6 september 2011)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard LR , 2/9 3/9 4/9

Vrijdag
    - wilde eigenlijk niet gaan, maar toch in Kaarst terecht gekomen
    - overdag in de tuin gelegen aangezien er binnen weinig tot niks te doen was
    - BBQ was prima
    - Lekkere muziek van de DJ
    - Prima line-up voor liefhebbers van Roemeentjes
    - Kennis gemaakt met Vanessa. Tijdens het wachten op de sleutel ge-pre-saled met haar in de whirlpool, gevolgd door een slopend uur op kamer. Optisch een 80% MJ-meisje, maar haar service was fenomenastisch. Herhalingsgeveer zeer zeker.
    - Rond middernacht uitgeput vertrekken, was een prima dag

Zaterdag
    - wilde wel gaan en ben ook gegaan
    - bloed- en bloedheet, zowel binnen als buiten
    - BBQ was net al vrijdag prima
    - redelijk druk voor LR-begrippen, zeker vergeleken met afgelopen weken
    - minste line-up van deze 3 dagen, enkele Roemeentjes waren er niet, enkele werden naar 'By Night' gestuurd
    - muziek was dramatisch slecht
    - deurbeleid was goed.
    - eigenlijk te heet om op kamer te gaan, maar na een verkoelende regenbui om 2.30u met Krina 1,5 uur naar kamer gegaan, was even wennen om met een blondje te zijn, maar een heerlijke, lieve meid is ze, zeker geen spijt! Zal zeker nog eens met haar gaan, maar er is veel zwartharige-concurrentie
    - om 4.00 uur de lichten uitgegaan
    - de minste dag van de 3

Zondag

- eerst uitgeslapen, rond etenstijd aangekomen
    - de BBQ was erg traag, telkens lagen er maar een paar stukjes vlees die gaar waren. Vlees smaakte wel beter, omdat het zo vers van de BBQ op je bord komt en niet een (half) uur op de BBQ ligt.
    - net als zaterdag waren de Roemeentjes balorig, ze hadden de grootste schik om de handdoek van je reet te trekken
    - line-up was erg goed
    - muziek was veel beter dan op zaterdag
    - verhouding was uitstekend, voor iedere beer waren er 3 of 4 meiden
    - Gaby weer eens een uurtje mee naar de kamer genomen, ook met haar was het weer prima
    - rond middernacht weer vertrokken, aangezien ik om 5 uur weer moest opstaan voor de folders

22. Onderstaande 7 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 6 september 2011),Badslippers ( 6 september 2011),Big30 ( 6 september 2011),Bosco ( 6 september 2011),Boy69 ( 7 september 2011),Costana (13 september 2011),rob45 ( 7 september 2011)

Last Online
    4 september 2024 @ 13:31
    Discussies
    33
    Thanks
    226

Standaard

Heb je het ook wel eens gedaan met een 82% MJ-meisje?

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Heb je het ook wel eens gedaan met een 82% MJ-meisje?
    Nee. Jij wel?

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch LR/05/09/11

Met niet al te hoge verwachtingen liep ik LR binnen. Toch werd ik aangenaam verrast door het aantal aanwezige dames. En dat is contrast ten opzichte van het aantal mannelijke gasten. De Roemeense dievengildes en de zigeunerclans stonden me al op te wachten… Een heus ontvangstcomité. Maar het was vooral de half Duitse, half Hongaarse Ilka a.k.a. Antonella die nog het meeste verheugd was met mijn bezoek. De laatste keer verschillende maanden terug was ik met die zatte milf nog op de kamer geweest. Zat of niet zat, ze is een PSE-topper!

Voorts nog veel mooi vrouwvolk in LR, een heel pak dat ik nog niet kende. Vooral bij het zien van een grote verschijning dacht ik bij mezelf “Whiskey, Tango, Foxtrot” (= what the fuck voor leken inzake afkortingen). Later zou ik te weten komen dat het de Roemeense Sunny was… Die op dat ogenblik van de vooravond al gulzig aan de drank zat. Afijn, ik besloot om toch nog even te wachten en wat te gaan klimatiseren in de wellness. Een beetje sauna en een beetje jacuzzi.

In de jacuzzi raakte ik aan de praat met 2 Duitsers van Hamburg en een Spanjaard. Nog voor we het wisten kropen 3 wijven bij ons in het bubbelbad. Onder hen Ilka, die haar oude knoken meteen op mijn schoot zette. Bij de twee Duitsers ging een jonge mollige blondine zitten en bij de Spanjaard ging een Spaans mokkel zitten. Geen Roemeense, maar een echte Spaanse. Had later op de avond ook nog een conversatie met deze kleine gezette Spaanse, maar het leek me te hard op dwerggroei en daarom bedankte ik later toch. De Spanjaard in dit geval leek zich daar minder aan te storen en begon haar gretig te betasten. De blondine zat volgens mij de twee Fritzen gelijktijdig af te rukken. Ook Ilka zat met haar kont tegen mijn paal te rijden. Ik sloot mijn ogen eventjes en dacht bij mezelf: het leven kan mooi zijn! Hier heb ik totaal geen spijt van en wanneer ik ooit op mijn sterfbed zou liggen, dan zou ik met een glimlach terugdenken aan het era waarin ik bij regelmaat saunaclubs bezocht. Waarschijnlijk zou ik als stervende nog een stijve krijgen ook.

Het begon me te smerig te worden in het bubbelbad en zodus trokken Ilka en ik ons terug in een kamer. Boven was men aan het avondmaal begonnen, maar we leefden van de liefde en hadden bijgevolg geen honger. De details van de sessie met Ilka lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...uits-Hongaars)

Na mijn tijd met de half Hongaarse, fatsoeneerde ik mezelf weer en ging terug wat in de bar hangen. Daar stelde ik nog meer ladingen verse wijven vast. Ik kwam ook een oude bekende van GT tegen, nl de Bulgaarse Dani met haar perfecte kont. Wat bijgepraat, maar ze kon me met haar afgeleefde kop niet bekoren vandaag. Maar we bleven wel in de Bulgaarse cité, want big nose Katarina transformeerde haast in een opgewonde teef van blijdschap en sprong rond mijn nek. Vlak achter haar stond nog een andere lelijkerd te popelen om rond mijn nek te springen. Het was de Turkse Maria, die haar hele leven ook in Bulgarije gewoond heeft. Katarina stelde ons aan elkaar voor en er volgde een babbel van bijna een halfuur. Ze hadden toch niks beters te doen. Ik voelde het wel aankomen en eigenlijk wou ik het niet… Maar het geschiede uiteindelijk toch. We gingen met z’n drietjes de kamer op en beleefden daar een onstuimige trio. Als top of the bill ging ik beide wijven ook nog eens flink in de kont neuken. De lelijke Turkse had wel de mooiste kont en bij haar kwam ik tot mijn hoogtepunt. Meer geestverijkende diepgang lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...755#post230755

Na het triootje moest ik op krachten komen een hele tijd rusten. Ik genoot van het gezelschap, de sfeer en de muziek. Ik was misschien wel alleen daar, maar volgens mij heb geen enkele keer langer dan 5minuten alleen gezeten. Als weetje tussen door: in GT kan ik gemakkelijk 5uur alleen zitten. Maar goed, hier dus niet in LR. De overtollige aandacht viel wel te verklaren door het feit dat er geen aantrekkelijke mannen in de club waren… Alleen maar ouwe lamzakken die lectuur inzagen op de bank. De dames verveelden zich te pletter en zo kwamen ze bij mij al eens langs. Ook Ilka besteedde nog veel aandacht aan mij… Tot het einde zelfs en dat vond ik leuk. Ik genoot ook van Moniques aandacht… Een Spaanse, Roemeense, Marokkaanse… Ze was internationaal. Maakte mij weinig uit, maar met haar wel gezellig onderonsjes gehad. Toch de boot met haar wat afgehouden. Op de bank kreeg ik tot eigen verbazing het gezelschap van de geile lange Roemeense naar wie ik al een hele avond zat te geilen, maar waar ik zelf niet op af durfde stappen. Ze had al behoorlijk wat gedronken, maakte keer op keer ruzie met gasten, stuurde hen weg, lachtte hen uit... En ze leek met haar belachelijke gedrag weg te komen. Toen ze in de sofa naast de mijne plaatsnam, had ik een zekere angst om ook de kop van jut te worden, maar als bij wonder viel het nog mee. We raakten aan de praat, kregen samen de slappe lach toen er twee Aziaten van buiten haast door het glas van de schuifdeur sprongen. Kung-Fu, schaterde ze het uit. Mijn lul stond overeind, want mijn ogen konden haar begeerlijke lichaam en haar slettekop niet loslaten. Toen begon ze opeens ellendig te worden en vroeg wat ik zo zat te kijken. Mocht ik nog twijfelen dat ze niet Roemeens was, dan was dit de bevestiging met het attitude dat ze de vraag stelde. Toen begon ze me nog uit te schijten omdat ik getrouwd was (daar had ze me naar gevraagd en ik had eerlijk geantwoord) Assertief agrumenteerde ik dat elke vent in dat huis van verderf een wijf thuis zou hebben zitten, maar dat 3/4 er verdomme over liegt. En ik krijg op mijn donder voor al mijn eerlijkheid. Ze moest verdomme eens weten dat ik een landgenote van haar dan nog als minares heb. 2 minuten na deze heibel was ze ineens terug lief en vroeg of ik nog met haar op de kamer zou gaan. Ik zei haar dat ik dat niet wou beloven. Daarop zei ze dat ze niet in beloftes van venten geloofd. Waarom vraagt ze het dan, lompe slet? Ondertussen werd de pizza geleverd en ik maakte me uit de voeten om me wat verderop misselijk gaan te vreten.

Bij het aanschuiven stond ineens de Spanjaard van in de jacuzzi weer achter mij. Dat is me ook een volhoudertje, al had ik hem sinds de namiddag niet meer gezien. Waarschijnlijk heeft hij 4u doorgebracht met die Spaanse dwerg van hem. Toch stond hij me daar uit te lachen omdat ik de stukken pizza niet van elkaar gesneden kreeg. Pak dat toch met je handen zei hij me in het Engels. Je bent toch niet vies van je eigen poten? Of waar heb je overal met je poten aangezeten? Ik zei dat ik vandaag al wat pussy's gevingerd had, maar dacht bij mezelf dat juist mijn harige reet gekrabt had en ik gooide ook een stuk pizza op zijn bord. Na gulzig pizza's te happen liep ik een rondje in de living. Komt die blonde Roemeense weer achter mij aan. Ik was echt wel opgejaagd wild, als jonge en viriele kerel in contrast met de rest. I want you, I want you, schreeuwde ze me na en ik bleef van haar weglopen. Verschillende andere wijven sloegen deze klucht gade en konden hun lach niet bedwingen. Uiteindelijk terug aan de praat geraakt met haar. Ik zei haar nog dat ze zo groot was voor een Roemeense, maar toen barste ze weer in woede uit... I'm not tall, stop saying that... Heb verdomme nog nooit zo'n grote gezien... Was groter dan die andere blonde Roemeense Vicky. Uitieindelijk kon ik haar lekkere uiterlijk toch niet weerstaan en begonnen we te zoenen aan de bar. De chemische smaak uit haar mond deed me zure oprispingen krijgen. Was verdomme alsof ze 2 kilo pesticieden in haar strot had gegoten. Maar ik kon het niet weerstaan en zou toch met zulk knap mokkel naar de kamer gaan. Daar bakte ze er niet veel van. De rest lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...c-was-too-loud)

En het echte smerige verhaal, dat vraag je me maar eens via IM of in de club, want geloof me: er is meer dat ik hier niet wil gezegd hebben op dit forum.

Nog maar zelden was mijn pik door haar onkunde zo gemolesteerd en dan nog wel zonder een climax te bereiken. Ik zal niet zeggen dat ze geen vakkennis had, maar door drank en andere middeltjes was ze helemaal van God los. Ik was dringend toe aan een biertje en niet veel later had ik al een Salitos in mijn kop steken. Terwijl ik daar zat te drinken aan de bar, kwam Monique de Spaanse furie me weer opgeilen. Mijn pik mocht dan wel paars zien, maar er moest dringend nog wat ejaculaat uit, dat zopas zijn weg niet gevonden had. Er ging niet veel tijd overeen vooraleer ik met die milf met de kop van middelbare leeftijd en het lijf van een twintiger vertrok naar de kamer. Op de kamer aangekomen duwde ze me tegen de muur en ontving ik een voorspel waar mijn kop ging van tollen. Ze heeft het haar van mijn ballen en uit mijn reet gelikt met haar krachtige tong... Verder details onder volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...emeens-Spaans)

Na het onderonsje met Monique had ik enorm veel spijt dat ik die dag al wat kilometers op de teller had staan. Langer dan een uur met zo'n wervelwind ging niet meer. We namen afscheid en ik zei haar dat ik nog een cappucino ging drinken en daarna de road zou hitten back home. Zo gezegd zo gedaan, ware het niet dat er een elfje tussen mijn benen kwam staan. Ik meende haar meteen te herkennen en vroeg haar of ze me niet meer kende van PHG, waar we lekker GFE hadden geneukt. Heel onnozel zei ze me dat ze dat al vaak gehoord had en dat ze waarschijnlijk een zus bij een andere moeder moest hebben. Het was dus niet de Elise van PHG en ze was een beetje molliger, maar Roemeens én van de provincie Iasi (waar wel meerdere knappe dames van de band rollen). Ik zei haar heel eerlijk waar het op stond: dat mijn pik er bijna afviel, maar dat ik haar al eerder gezien had en dat ze heus helemaal mijn type is. Alleen haar tieten iets te groot en te puntig, maar daar zweeg ik wijselijk over. Op voorwaarde dat ze het rustig zou aandoen met mij, zouden we toch naar de kamer gaan. Het is een mooie afsluiter geworden... Een prachtig GFE-tje, deze Sabrina. Ze had wel wat weg van een elfje en van Elise uit PHG... Maar van dichtbij zat er ook wat Gipsy Niky in. Weet niet waar ik de vergelijking trek. Maar wel toevallig is ze even jong dan Niky en beheert de identieke technieken. Heeft ze stage gelopen bij Niky of stroomt er misschien ook zigeunerbloed door haar aderen... Wie zal het zeggen? Lees het maar na: https://www.ijsberenforum.com/forum/...759#post230759

Na haar moest ik er echt van door. Indien ik me nog door eentje zou laten verleiden, dan had ik niet genoeg geld meer. Bovendien zag mijn pik eruit als de nazi's hun voeten toen ze aan Volga lagen dood te vriezen tijdens WOII tegen Stalinn. In de poort kwam Sabrina nog emotioneel afscheid nemen en ik verdween in de nacht. LR was weer helemaal in orde. Bij deze verander in weer van mening na de voorlaatste twee bezoeken. Tot volgende maand!

Met dit liedje gaan 2 mooie herinneringen gepaard: http://youtu.be/u9LH_y159sg
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

26. Onderstaande 17 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 8 september 2011),Alfijojo ( 9 september 2011),Ascari ( 8 september 2011),Badslippers ( 8 september 2011),Bief2 ( 9 september 2011),Big30 ( 8 september 2011),Boy69 ( 8 september 2011),Costana (13 september 2011),Cupido ( 9 september 2011),ijsbeer2121 ( 8 september 2011),Jack42 ( 8 september 2011),madiwodovr ( 9 september 2011),Megaboob ( 9 september 2011),MichelJ ( 8 september 2011),satanic surfer ( 8 september 2011),vrije jongen ( 8 september 2011),wervelwind (13 september 2011)

Last Online
    14 augustus 2024 @ 00:55
    Discussies
    6
    Thanks
    364

Standaard

Vrijdag 26 augustus...

De hele week borrelde er al een gevoel in de onderbuik. Het sluimert maar voort en maakt je onrustig. Op de vrijdagmiddag zelf zit je potverdorie de hele wc pot onder te baggeren van de spanning en rond de klok van vieren klinkt dan dat verlossende woordje in je hoofd: Weekend… Heerlijk! Tas inpakken S@@bie op bezoek en knallen maar.

De vorige keer had mij geleerd dat het niet bijdraagt tot hogere sferen om bij vol daglicht alle dames in volle glorie te zien. Graag laat ik het een en ander aan mijn eigen fantasie over en die komt wat beter tot leven als het schemering begint te worden. In combinatie met een koud biertje gaat die fantasie helemaal met me op de loop en waan ik mij als oliebaron met knaken voor het leven als de koning te rijk tussen mijn harem. Ach en om die vrouwen een plezier te doen geef ik ze per tourbeurt een goede beurt en schuif ze wat centen toe als ze me plezieren.

Al met al kwamen we tijdig in Kaarst aan en het vaste ritueel kon beginnen. Even inchecken, alwaar de blonde honing achter de incheckbalie een verhaal ophing over een vermeende korting. Echter, mijn beperkte kennis van het Duits deed me de das om en ik begreep er geen moer van. Ik denk dat dit averechts werkte, want in plaats van een korting in geld ontvang ik een afgedankte badjas. Waarschijnlijk had een of andere judokus deze aan gehad en de zakken bungelden eraan als afgematte lapjes stof die puur ter decoratie dienden. Een zeer attente medebeer wees me erop dat ik m’n beklag moest doen en een nieuwe kon vragen. En zowaar, ik kreeg inderdaad gelijk een nieuwe mee.

Traditiegetrouw eerst maar eens beneden het lichaam vermoeien in de wellness door gebruik te maken van alle faciliteiten die er zijn. Stomend van de warmte vervolgens naar buiten getogen om daar een paar heerlijke koude pretpalen te nuttigen. In de deuropening van de huiskamer dartelen wat dames rond en ze maken wat sierlijke bewegingen om het hoofd alvast op hol te brengen. En omdat er natuurlijk behoorlijk wat druk op het vat zat, kwam zowaar het ventieltje in beweging. Op een gegeven moment maar eens naar binnen gegaan om te koekeloeren.

Na enig barhangen moest er toch maar eens even actie ondernomen worden en dus moest het doelwit bepaald worden. Er zat een overheerlijke dame aan de bar, Pools, die de Nederlandse taal machtig blijkt te zijn. Maar toen ik haar aankeek en ze meteen in haar rol dook (zo kwam het over) deinsde ik terug… Ik betrapte mezelf er op dat ik als het ware schrok.
    S@@bie zag zijn kans schoon en nam gelijk de aanvalsstelling in en ging deze Poolse dame wel bewerken. Hierop keek ik éénmaal rond en mijn oogjes bleven net een seconde te lang naar een Braziliaans / Venezuelaans dametje staren. Die had dit natuurlijk feilloos door en binnen mum van tijd werd ik in m’n kont geknepen. Mijn geluk: mevrouw was na twee maanden vakantie naar haar vaderland terug aan het front en had naar eigen zeggen al enige tijd geen sex gehad. Het waarheidsgehalte van dit verhaal laat ik in het midden, maar de sessie met haar vlogen de vonken vanaf. Wat een temperamentvolle dame op de kamer zeg. Na een half uur te hebben gekamerd met haar, vroeg ze of ik gelijk door wilde want zij had nog wel zin om even verder te gaan. Ik had hier graag gehoor aan gegeven, ware het niet dat ik de fluit gewoon leeg had. Afgepeigerd.

Nadat ik weer boven was aanbeland zat er een Spaanse dame (hoe cheap kan het ook zijn, want deze smoes kennen we inmiddels wel), die mij als het ware gewoon claimde. Beetje stevig postuur, maar niet dik. Gewoon een lekker neukfiguur, waar alles strak aan was. Ik legde haar uit dat ik net van de kamer kwam, wat ze als wist zei ze, dat ik nu niet gelijk weer wilde en eerst even wilde relaxen. Het gevolg hiervan was dat ze me met iedere voetstap die ik zette in de gaten hield. Slim dat ik was ging ik mooi buiten zitten, even een paar biertjes drinken. Vervolgens via de beneden ingang naar het wellness gedeelte om daar nog wat extra tot rust te komen. Vervolgens na enige tijd weer naar boven en mevrouw schrok zowaar. Ze had me gemist en wist niet waar ik was gebleven. Love it, dacht ik nog. Voordeel van de twijfel, laten we maar een kamertje doen. Nou, wat een domper. Het hele standaard verhaal kon weer uit de kast worden gehaald. Paar minuutjes pijpen, nota bene in de spiegelkamer, vervolgens gelijk sexen. Geen zoenen, oftewel zo zakelijk als maar kan en zo saai als maar kan. Ik dacht nog: snel eind aan maken. Knallen en wegwezen. Zo gezegd zo gedaan.

Vervolgens ging ik mij druk beramen op wat moest gaan komen. Want ik had natuurlijk een sessie nodig om dit vervelende moment snel te doen vergeten. Ineens was de situatie zo dat ik aan de bar zat en dat de Poolse van het begin van de avond, die inmiddels lovende kritieken van S@@bie had ontvangen, in mijn nabije omgeving was. Zij keek één keer mijn kant op en ik keek toevallig net terug. BOEM! Wat een match, made in heaven. Daar ging ie dan alsnog voor de bikkels. Wat een ontzettende topper is dit. Naast dat ze gewoon een ontzettend leuk koppie heeft, is ze ook nog een echt bijzonder aardig en leuk in omgang, drinkt ze een paar glaasjes wij dus de remmen zijn eraf en is ze ook nog eens ontzettend lekker in bed. Zij deed dus absoluut mijn tweede sessie heel snel naar de achtergrond verdwijnen en de vervelende smaak wegspoelen. En of dat nog niet genoeg was, zat ik enige tijd na de sessie even in de huiskamer in een rode bank en kwam ze blijkbaar ook helemaal voldaan gewoon weer bij me zitten. Ze wilde niet meer met klanten naar de kamer die avond. Ze ging gewoon met mij zitten zoenen en knuffelen. Heel bijzonder dit…
    Herhalingsgevaar….pffffff… te groot gewoon!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

28. Onderstaande 5 leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

Alfijojo ( 9 september 2011),Boy69 ( 9 september 2011),Cupido ( 9 september 2011),MichelJ ( 9 september 2011),wervelwind (13 september 2011)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik mis bij het laatste verhaal de namen vd dames, zodat dat voor mij en anderen helder is wie dat zijn bij mijn volgende bezoek aan living room

Last Online
    14 augustus 2024 @ 00:55
    Discussies
    6
    Thanks
    364

Standaard

Damn Nanny MC Phea, u zult alle kinderen bij naam kennen maar mij gaat dit minder goed af.
    De Poolse schone luistert in ierder geval naar de naam Nadia / Nadja.
    De andere twee dames moet ik heel diep in m'n geheugen graven en kom ik wellicht later nog op terug.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

14 september 2011, verjaardag van Jack-hoeveel en veertig? en Giginl.

Prima party met een uitstekende DJ die precies weet met welke muziek hij de stemming tot grote hoogten kan opvoeren.

Veel dansende Roemeentjes, lekkere champagne en gebak geserveerd door, als altijd, prima personeel.

En tot slot een prima sessie met mijn 'oude' (oktober/november 2010) nummer 1 Niki.

Kortom een topavond voor PP in Living Room.
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 15 september 2011 om 09:23

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Kortom een topavond in Living Room.
    Hier sluit ik me volledig bij aan !
    Aangenaam berengezelschap, champagne, gebak, gezellgiheid, top DJ en bovenal voldoende en lekkere meiden.
    Zelf heb ik gekamerd met Joanna (die vanaf zaterdag een hele poos naar Roemenie teruggaat), Elena en de duitse Mira.

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Ik kan ook niet anders zeggen, dan dat het een topavond was!
    Heb mij prima vermaakt. Tot mijn verrassing was Tanja ook weer terug. En hoe: ze ziet er fantastisch uit. Het haar is niet meer zwart, maar bruin met highlights. Ik heb een uurtje met haar vermaakt. En ook de sessie was uitstekend.
    Leuk om weer een groot aantal ijsberen te ontmoeten, waarvan ik er een paar al lang niet meer had gezien.
    De vlaai en champagne hebben mij goed gesmaakt.
    Naast Tanja nog 3 andere sessies gehad van een half uur met Vanessa, Elena en Sabrina. Ook deze 3 waren allemaal prima sessies. Gebeurt niet vaak dat je 4 sessies op 1 avond hebt en ze ook allemaal erg goed zijn. Daarnaast heb ik nog een toppertje als Sonja moeten laten lopen. Helaas de pijp en de portemonnee was leeg.
    LR blijft voor mij de beste club in het grensgebied. Kans zit er in dat ik zaterdag op herhaling ga. Bedankt Jack42 en Gignnl voor het gebak en de champagne en natuurlijk dat ik met korting bij LR naar binnen kon.
    Laatst gewijzigd door timjava; 15 september 2011 om 11:12
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

34. Onderstaande leden hebben timjava bedankt voor deze bijdrage:

MichelJ (18 september 2011)

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten