Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    23 juni 2015 @ 22:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Lächeln Kira ex-Bernds Schieferhof

Haarkleur/-lengte : lang, donkerblond, licht krullend
    Lengte dame : oei.... rond de 1,75, schat ik
    Postuur/Cupmaat : lichtelijk mollig, C tot D
    Nationaliteit/Taal : Duits (echt, denk ik)
    Leeftijd : begin 20
    Tatoeages/Piercings : beide
    Service: vriendelijk, maar geen standaardprogramma volgens ISO 9000 - versie 'Schieferhof' (lees recensie)
    Voordelen: was uiterst dankbaar voor de keuze
    Nadelen: (nog) geen publieke actie
    Tijdsduur : 30+ minuten
    Prijs : EUR 50
    Extra’s bij het bezoek:

Afgelopen dinsdag, na een lange en vermoeiende (hoe komt dat toch ?) maar toch ook wel ontspannende dag op de 'Schieferhof', in de vroege avond eens naar een dame lopen zoeken voor een passende dagafsluiting. Nou, dat viel me nog niet mee. Waar andere zaken aan een 'Zimmerkrise' lijden na etenstijd, was het hier een 'Damenkrise'. Een heel beperkt aantal dames was beschikbaar, en toen twee heren zichzelf bedienden van twee dames elk, was er in de hele benedenbar nog maar een dame over. Boven ook een, maar die kleefde zich al vast aan een heer.

Tja, wachten dan maar.

Na een half uur was het niet veel beter. Bardame boven gaf een griep-epidemie de schuld. Hmmm. De middagploeg had in verhouding dan weinig last van griep gehad..... Maar zie, als de nood het hoogst is, is de redding nabij ; twee vrije dames gingen het eet-kamertje in voor een hapje, en allebei niet onappetijtelijk. Als ik even wachtte had ik ze voor het oplepelen. Ik koos voor de molligste, een vriendelijk lachende en leuk uitziende dame, die zich als Kira (Kyra ?) voorstelde.

We gingen gezellig zitten in de benedenbar en daar gebeurde iets, wat niet helemaal in de gebruikelijke gang van zaken bij Bernd's paste : Ik sloeg mijn arm om haar heen, begon wat te spelen, en merkte een lichte mate van aarzeling bij haar. Was er iets ? Ik fluisterde wat lieve woordjes in haar oren en vroeg of er iets mis was. Nou, zei ze aarzelend, zou ik alsjeblieft met haar op de kamer willen gaan ? Ze zou echt heel lief voor me zijn.

Tja. Wat dan ? De gok genomen en haar meegetroond naar een kamer. Daar het verhaal gehoord : de dame werkte precies .... twee dagen in de 'Schieferhof' en was geen publieke actie gewend. Hiervoor zat ze in 'Wiago' in Leverkusen of zo (geen idee van haar artiestennaam daar), waar men niet aan zoiets deed. Bon, dat kan een keer gebeuren, toch ? Me uiterst begripvol opgesteld, en in ruil daarvoor een heel dankbare dame teruggekregen waarmee ik me een half uurke goed heb vermaakt. 'K hoop voor haar eigen carriere, dat ze vlug bijleert, want op de kamer is ze geen echte topper, maar best o.k.

W-L

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Maandag 19/02/07

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
    Rond avondetenstijd in gesprek geraakt met 2 nieuwe Keulsen, van wie er 1 op het forum bleek te staan. Ergens in de verte klonk 'n klein alarmbelletje en inderdaad, Kira was voorheen in Ome Bernds, hoewel haar daar nooit ontmoet. Kira vond de publieke seks in het Hof maar niks en zo is ze via Frankfurt en GT naar YY gekomen. Een 20-jarige met beugelplaatjes op haar tanden; die had HM nog niet op z'n palmares staan. Elders de recensie van 'n prima sessie; afgaande op de berichten stukken beter dan wat Kira in Hennef etaleerde .
    Publieke seks mag dan niet haar ding zijn, maar aan de kamerperformance van Kira mankeert helemaal niks. Die kan zich meten met willekeurig welk toppertje dan ook. Kira heeft overduidelijk veel geleerd bij Ome Bernds, tijdens die maand dat ze daar was. Leuke, spontane en natuurgeile meid die lekker tongzoent, hemels neukt en goed pijpt, zeker voor 'n 20-jarige met beugelplaatjes :p.

Kira is sinds kort in YY, gaat langer blijven, dus haar draadje kan worden verplaatst .

Note Big30
    @HM:
    Zelfde naam in YY?
    Founding Member

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten