Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32
    Last Online
    Vandaag @ 08:27
    Discussies
    173
    Thanks
    2.815

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Ik kom bij LR geen Maria uit Bulgarije tegen misschien dat je een paspoort van haar aan kunt maken?

Of het zou deze dame moeten zijn die al in vele clubs werkzaam was en wellicht weer terug is in LR (trok in LR altijd veel met Leni op):
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ria#post192246

Admin
    Yess, die is het.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard

[Maria]

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Yess, die is het.
    Check, is dezelfde. Hier vegen en zet haar maar bij "Living Room". Ik kan me herinneren dat ik nog eens met haar op de kamer ben beland. In de "Huiskamer" van "Kaarst" valt ze niet zo op met dat zigeunerkopje. Volgens mij heeft ze zo'n Cindy Crawford moedervlek. Ze kleedt zich vaker als een boerenwijf waardoor ze geen klandizie lijkt te trekken maar mijn sessie met haar staat me nog bij. Ze pijpte goed en haar kleine tieten waren zeer gaaf.

3. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (30 april 2011)

Last Online
    17 juli 2015 @ 19:00
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

inderdaad dat is ze.

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard Sevka/Maria, Bulg.

@premolaar

haha, du bezeichnest es genau: purer Sex
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard @ Admin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Ik kom bij LR geen Maria uit Bulgarije tegen misschien dat je een paspoort van haar aan kunt maken?

Of het zou deze dame moeten zijn die al in vele clubs werkzaam was en wellicht weer terug is in LR (trok in LR altijd veel met Leni op):
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ria#post192246

Admin
    du kannst getrost alle Beiträge zusammenfassen sie ist es haha
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Vandaag @ 12:51
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Maria en Sevka Topic samengevoegd en wat geleuter verwijderd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

(Ik denk en hoop dat we dezelfde dame bedoelen?) 26 jaar naar eigen zeggen!

Onder het motto “we pakken ze in alle maten en gewichten”, wou ik ook de minderbedeelden niet overslagen. Via mijn trouwste analfabetische bitch, de Bulgaarse Katarina, maakte ik kennis met de Turkse Maria. Wat een combinatie Turks en Maria? Zal vooral zijn omdat ze ook in Bulgarije gewoond heeft, maar volgens sommige andere dames was ze niet meer dan een Bulgaarse zigeunerin. Maar ach, wat kan mij dat schelen.

Het wijf zag er niet uit… Een lelijke kop en slappe tieten. Maar, de kont was op en top iets voor SFL. Uiteindelijk kwam de geilheid toch terwijl Maria en Katarina heftig zaten te roken. Ze trokken een beetje aan mijn pik en dansten tegen me aan. Uiteindelijk ging ik dan toch voor de bijl en vertrok met het olijke duo naar de kamer. Daar deden we gedurende een halfuur een triootje. Ik liet me weer aanzetten om hen beiden ook in hun kakgat te neuken. Heb er wel deugd van gehad. Maar 2 wijven voor een half uur en dan +2 supplementen om in de kont te mogen stoempen… Het begon duur te worden. Ware het niet dat die twee trutten nog met elkaar begonnen te spelen, maar ik maakte hen duidelijk dat ik daar niet om gevraagd had en er dus geen cent voor zou dokken. Handel drijven en mensen oplichten dat kunnen ze als de beste, maar iets lezen of hun naam schrijven lukt niet!

In ieder geval: Katarina was de beste van beiden en hoewel ze ook niet moeders mooiste is, was ze toch nog veel knapper dan dat semi Turkse geval. Maar ik ben wel in die Turkse haar kont klaar gekomen en dat was dan weer omdat zij wel een degelijke kont had en Katarina in tegenstelling een platte kont heeft. Vanuit optisch standpunt was het dus vrij gemakkelijk om in doggy-modus klaar te komen.

Van Katarina ga ik niet zeggen dat het niet voor herhaling vatbaar is, want wanneer zij de volgende keer weer rond mijn nek komt hangen, dan bezwijk ik toch weer. Maar van de Turkse Maria ben ik nu reeds zeer zeker dat er nooit of te nimmer een herhaling zal komen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

9. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 6 september 2011)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten