Naam : Emy
Haarkleur/-lengte : Zwart half lang haar soms in en staartje
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Normaal, B- Cup (zonder silliconen )
Nationaliteit/Taal : Thais/ redelijk Duits
Leeftijd : Rond de dertig jaar
Tatoeages/Piercings : -/-
Service : Redelijk/Goed. Standaard programma, zou wat minder kreungeluiden moeten maken.
Enkele weken geleden kwam ik aan het eind van de middag in PHG. Bij binnenkomst zag ik vanuit mijn ooghoeken een thaise dame. Dat werd ook bevestigd door een vriend van mij die al aanwezig was. Helaas heb ik haar niet meer gezien die avond. Daarna ben ik nog enkele keren op bezoek in PHG geweest, maar geen Thaise dames gespot.
Deze week was ik echter weer in PHG toen ik bij het rondlopen een Thaise dame zag zitten in een oranje bikinie. Ze zag er gebruind uit. Niet echt slank en ook niet jong. Ze zag mij kijken en was er als de kippen bij. Eigenlijk wilde ik nog wat rond neuzen, maar ik was al van ijsbeer tot prooi om getoverd.
Ondanks dat ze niet echt slank is, heeft ze wel een strak lichaam. Dat kon ik goed voelen toen ze in de bar tegen mij aan stond te rijden. Ik hield dat niet lang meer uit en ik gaf mij over. Op naar de kamer.
Wat ik op de kamer zag, zag er helemaal niet slecht uit. Wij ging op het bed liggen, maar in plaats van hartstortelijk te zoenen, begon ze mijn al harde penis direct te pijpen. Eerst voorzichtig, maar al ras nat en diep. Ik ging haar beffen, maar ik merkte al snel dat deze dame en ik niet voor elkaar waren geschapen. Haar doel was mij zo snel mogelijk te laten klaar komen. Daar moest ze echter nog flink haar best voor doen. "You make me dy" zei ze aan het einde. Dat is ietswat overdreven, maar een half uurtje hebben wij er toch wel over gedaan.
Tijdens het neuken maakt ze allerlei geluidjes die erop moeten duiden dat ze het zo lekker vindt, maar het is net te overdreven. Dat irriteerde mij een beetje.
Aan het einde nog een redelijke massage gekregen.
Wat minder was, was dat ze van mening was dat wij een uur op de kamer hadden gezeten. Ik weet echter zeker dat het 45 minuten was. Nu maakt dat volgens mij niets uit voor de prijs (en ik heb haar ook gewoon betaald), maar ergens hou ik er niet van om genept te worden. Ik gun haar het geld echter van harte.
Emy en ik zullen naar alle waarschijnlijkheid elkaar niet meer treffen. Dat wil niet zeggen dat haar service niet goed is. Ik merkte later dat ze de hele tijd rond hing bij 2 ijsberen. Ze haalde eten en drinken en praatte vaak met hen. Schijnbaar tevreden vaste klanten. Het kan dus wel bij Emy.