Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 1.55
Postuur/Cupmaat : normaal / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMZ, PZC, TZ
Voordelen: geile meid
Nadelen: een beginnend buikje
Tijdsduur : 1.30
Prijs : 100
Extra’s bij het bezoek
Al vanaf ik binnenkwam (11.15) oogkontakt met Laura gehad. Maar eerst even krantje lezen en daarna was ze bezet. Maar om 3 uur was het zover na de nodige sluikse oogkontakten. Voelde me net een puber op zijn eerste date.
Alle moed bij elkaar geraapt en naast haar op de kruk geklommen en even getest of er een klik was. En die was er.
Val bijna in herhaling (zie recensie over Olivia) maar het was mijn geluksdag (oke Sandra daargelaten). Een echte GFE, een beetje buik, maar dat heeft een oorzaak en toch ook wel lekker vergeleken bij al die maatjes 34. Een brok puur natuur en de ultieme combinatie van geilheid en zachtheid.
Heb haar heerlijk gebeft (vond ze), de vingers moesten in de gaatjes en zowaar een orgasme werd haar deel. Daarna was ik aan de beurt en haar tong bewoog zich overal over mijn lichaam. De edele delen werden zeker niet vergeten en dat alles heel teasend. Moest me echt inhouden om het niet zo te laten eindigen. Toen ik het niet meer hield hebben we de daad gedaan. Het hoogtepunt was niet alleen dat maar de hele sessie was een groot hoogtepunt.
Ook zij was nog niet zo lang in GT werkzaam, maar had in andere clubs (BL) gewerkt