Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
Maria ( Bulgaria)
Gusto's samenzijn met Maria uit Bulgarije.
Naam : Maria
Nationaliteit /taal : Bulgaarse /matig duits
Haarkleur/lengte : donker zwart dik lang sluik haar
lengte : 155
Postuur/ cupmaat ; weinig verstand van maar zijn echt en liggen lekker in de hand en in de mond.
Tatoeage/piercing; niet op gelet, cq geen last van gehad.
Service : Tongzoenen, aanvankelijk wat terughoudend, beffen, vingeren, PMC/NZC/verder niet gevraagd.
Extra : lekker gewoon in de omgang, lekker speels, alles is naturel. Nog een beetje onwennig maar maakt het (voor mij) juist interessant.
Nog even gepraat met een 3 tal beren, maar toch maar aan de slag gegaan. Hoewel een heel mooi Roemeens meisje , blond kange haren, ik dacht Vanessa,( enige op foto's op de site die helemaal herkenbaar is afgebeeld) heel vriendelijk was, hele mooie dansen maakte, soort buikdansen , geweldig mooi en een paal een beetje versierde, toch maar eens plaats genomen naast een redelijk jonge vrouw, mooie stijle dikke zwarte haren en met hele mooie donkere ogen. Wat volslank maar gewoon lekekr.
Tijdens ons praatje bleek ze ook afkomstig uit Bulgarije. Hier zijn meeste dames, Hongaars, Bulgaars, of Roemeens.
Het meisje heette Maria. Maria deed me qua uiterlijk, op afstand denken aan Daria en kwa reacties aan Hongaarse Tina, dat goedlachse lachebekje. Zij werkt nu onder de naam Chris in PHG.
Met Maria toch verder gegaan, voelde wel aan dat het qua sex geen topatractie zou zijn, maar het had zo veel ander leuks. Heerlijk speels samen gedouched, de whirlpool in, waar de dames toch niet zo happig op zijn, weer, heerlijk gedouched, inclusief flinke handtastelijkheden, wederzijds en toen was geen uitstel meer mogelijk , naar de kamer gegaan. Daar heerlijke sex gehad, niks speciaals, nog een beetje onwennig. Wilde tussendoor trekje van sigaret, schijnbaar was de spanning haar te veel.
Pijpen werd wel met condoom, maar dat mocht de pret niet drukken, ze kuste heerlijk en liet zich heerlijk beffen. Ook neukte ze in verscillende standjes goed, maar niks speciaals.
Wel heel goede GFE gehad en hele mooie aftersales.
Tijdens het douchen , wederom handjes niet thuis en bracht ze kleine Gusto wederom in stelling.
Al met al inclusief voorspel op bank dik uur en kwartier mee bezig geweest.
Voor de 45 min op de kamer rekenen ze hier gewoon 75 euro.
Heerlijk gebabbeld nog met Mariana en later met Maria nog. Beiden een cocktail gekocht en dan blijven ze best hele tijd met je buurten. intussen werd de muziek aangepast en kwam er Roemeense muziek uit de speakers.
Nu kon blonde Vanessa het niet meer houden en heeft ze lang en heel mooi gedanst.
De andere dames ook, toch mooi hoe de spanning van de dag eraf valt en ze zich lekker ontspannend kunnen uitleven.
Gustomass
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need
to get her before we can be
together...

-
-
Maria op herhaling op Gustomass....
Vandaag, uuhh gisteren weer lekker plezier gehad met Maria uit Bulgarije.
was voor het meisje een superverassing toen Tina, de Thekefrau haar naar de receptie vroeg. Kennismaking met een heerlijke zoen harerzijds die Gusto met liefde( uhh) en plezier beantwoordde. De trend voor deze avond was bij deze gezet.
Maria vergezelde me meteen naar de douche in de veronderstelling dat we gelijk van bil zouden gaan. Nee, dat doen anderen in Goch wel maar Gusto niet, integendeel.
Wat gegeten, wat gebuurd met enkele Hollandse ijsbeercollgega\'s en toen naar ons bankje waar Maria al zat.
Fijn voorgesprekje op de bank , inmiddels een beetje onze bank gehad. Een voorgesprek waarbij vele perioden vielen die zonder woorden waren , terwijl op dat moment de communicatie tussen ons beide super was. Sjonge jonge, als je eenmaal een klick met deze dame mag hebben, kan ze zoenen , zo heerlijk , zo teasend, zo speels, maar gewoon heerlijk .
Proberen wat uit te stellen, maar Maria had Gusto zo ver dat het point of no return achter de bank was gevallen.
Sleutel laten halen, nummer 7 , Maria heeft zelf nummer 4.
Lekker samen gedouched en toen naar binnen.
Hier een dik uur heerlijk samen geweest. Lekker samen zijn mijn een meisje, jonge vrouw, heel gewoon, heel normaal, zich lekker gevend, een beetje terughoudend, maar wel lekker genietend ook van het uiteindelijke onvermijdelijke klaarkomen van haar. Meisje is zo mooi naturel, die dikke bos haren op het kussen lekker uitgespreid, en het ontstane tafereeltje eens heerlijk zitten bekijken, ook tijdens de sex haar lekker liggen bekijken.
We zijn een uur in de zenvende hemel geweest. samen gedouched en hier ook weer heerlijke van mogen genieten, elkaar inzepen, wassen, afspoelen en...weer inzepen, afspoelen, we konden er geen genoeg van krijgen.
Meisje doet het heerlijk, en geniet, is volwassen, maar kan best speels uit de hoek komen. Mooi maria. mooi.
Daarna hele tijd met Bonkie 69 gepraat en het ging, inderdaad over de vrouwen , grotendeels over gezamelijk bekende vrouwen. Toch hadden we elkaar voorheen nooit gezien.
Later op de avond weer bij Maria plaatsgenomen op ons plekje.
Lekker gespeeld, ik weet niet meer zij meer met mij of ik meer met haar, samen gedanst, uuh zij gedanst en ik me staande gehouden.
Is geen natuurtalent dansen zoals Vanessa, maar het iets onwennige , maar dan die motivatie, het is zo mooi heren, hier doe je het toch voor.
Het is zo echt,alsof je in een bar of disco met een meisje aan het dansen bent.
Had geen kracht en geld meer voor nóg een kamer bezoek en het aanstaande GT bezoek was minder dan 12 uur weg, dus effe dimmen Gusto.
Vond ze wat jammer, had al weer voorbereidend voorspel voor enkele sessies bij elkaar gedaan, zo had ze zich gegeven.
Haar hiervoor toch beloond.
afscheid genomen, je leert dat wel maar het blijft moeilijk.
Lekker kusjes, nog even haar diep in die reebruine ogen gekeken, die niet geepileerde wenkbrauwen, dat mooie gezichtje, niks abnormaals maar gewoon , het heeft iets, nog mijn handen eens door mijn favoriete onderdeel aan dameslichaam gehaald, die bos dikke haren. Toen een lekker slapen kusje op haar voorhoofd, even afscheidslachje en me, flink als ik ben , omgedraaid en gegaan.
Maria , heel erg bedankt meisje.
hopelijk mogen velen mij volgen en een soortgelijke GFE met je hebben.
Gusto gaat weer met een smile op zijn snoet slapen. Die moet over 12 uur wel weg zijn, anders vraagt Marina zeker; \"waar ben jij geweest??\"
Wat een leven heren,
Gustomass.
need
together...

-
-
alle mooie dingen in 3...
Gisteren weer eens, inmiddels voor de derde keer mogen genieten van deze lieve , heerlijke dame.
Toen Gustomass eenmaal over de verassing van de dag heen was( zijn beide favoriete dames waren namelijk onaangekondigd aanwezig...) heerlijk mogen genieten van elkaar. Ze blijft zichzelf en Gusto uiteraard ook.
Na wat geharrewar over tijden, tijdsduur etc toch aan de slag gegaan. Jammer van het geharrewar met dat takkewijf van een thekefrau, maar daar kan Maria niks aan doen.
Was op de kamer ietsje anders dan vorige keren, maar het blijft een lekker samenzijn. Hier blijkt duidelijk dat ze geen vast programma afspeelt maar lekker het moment oppikt en erop inspeelt, voor mijn gevoel lekker onbevangen, niet gepland of zo.
Zoenen en spelen is gewoon heerlijk bij deze dame.
Ze zag er weer geweldig uit en had ook bij de andere gasten een mooie aansluiting. Dat is plezierig te zien.
Ze was blij dat ze over 2 dagen een dagje vrij was. Heeft ze me wel 4 keer proberen duidelijk te maken. Ik ben ook heel blij voor haar.
Gaat met de service minder ver dan we wellicht gewend zijn, PMC en NMC, maar de GFE , het lekkere spelen, ze is nog jong speels of ze speelt het goed, maakt niet uit is gewoon genieten op de bank. Ik bestel altijd een drankje voor haar( is itt andere Saunaclubs hier normaal) , zijn ze blij mee en je hebt mooi tijd samen op de bank en ze wordt er nog vrolijker van.
Kortom het was heerlijk. Maria is op haar geheel eigen manier een vaste waarde voor Gustomass in Van Goch.:D
Ere wie ere toekomt.
Maria, heel erg bedankt voor die 3 mooie avonden die jij voor een belangrijk deel hebt opgefleurd voor me.
Ik weet dat je er zelf zeker van genoten hebt.
Gustomass.
need
together...

-
-
Maria
Afgelopen dinsdag tegen de avond zat ik lekker in mijn tuintje van een kopje thee te genieten en de opkomende heldere volle maan te bewonderen.
Volle maan? Dan kriebelt het en moest ik toch weer even aan vorige week dinsdag denken...
Afijn, 30 minuten later toch weer in (van) Goch belandt, is ook zo lekker dichtbij ....
Bij binnenkomst werden door de symphatieke tattoo-thekenfrau gelijk de nieuwe tarieven aangekondigd, met een subtiele verwijzing naar de misser van afgelopen week....
Er waren 8 in geboortekostuum vermomde dames aanwezig, waaronder Gusto's liefjes Mariane en Maria, Vanessa ontbrak en verder dartelden een viertal mij tot dan toe onbekende, doch appetijtelijke verschijningen rond.
Alle dames krijgen bij binnenkomst van een gast als inmiddels te doen gebruikelijk allemaal acute dorst en komen dan gelijk maar even hun assets achter de bar tonen...
Zo ook kwam Maria langsgelopen.
Bij de (meeste) dames is het duidelijk te zien wanneer ze het koud hebben
, en Maria had het dus duidelijk koud..
Ik maakte een opmerking naar haar, echter door de moeilijke communicatie begreep ze mij niet helemaal goed..
Ik gaf haar het advies om even lekker in de sauna te gaan zitten...ja ja is het antwoord...even later komt de lieve schat met 2 handdoekjes terug....
De mooie vol verwachting stralende reebruine kijkertjes behoeden Silvester om dit misverstandje uit de wereld te helpen, dus hop, samen in de sauna.
In de sauna wat geknuffeld, al vast wat voorzichtig wederzijdse lekkere plekjes proberen te ontdekken, wat begonnen met teasende tongspelletjes en na de douche naar 'n kamertje...
Maria eerst maar eens lekker op haar buikje gelegd en haar met liefkozingen wat laten ontspannen...
Vervolgens omgedraaid en haar hoofd met die mooie grote bos donker haar tussen mijn benen gelegd om haar in deze reverse stand heerlijk te gaan zoenen en verder via haar stijve tepeltjes (nu niet van de kou
) naar haar heiligdom af te dwalen.
Ondertussen had ze Silvestertje ook gevonden en werd hij -zij het voorzichtig- door haar lekkere tongetje bespeeld.
Na een hele tijd oraal- en anderzins genieten is ze uiteindelijk op Silvester gaan zitten en heeft ze hem met haar heerlijk strakke poesje als een volleerde amazone bereden, neuken is echt super met Maria, daar geniet ze ook duidelijk meer van.
Uiteindelijk met een stralend moedertje richting lockers gelopen en heeft ze haar 3 streepjes mogen neerpennen.
Silvester heeft na nog wat frikadelletjes (waarom noemen ze in duitsland in godsnaam een gehaktbal zo
) genuttigd, na wat van de dansende dames en van de knuffels van Maria genoten te hebben, het schilderspallet weer opgeborgen en is vervolgens huiswaarts gekeerd.
Waarbij een zichtbaar dolgelukkige Maria hem uitgeleide deed en middels een echt gemeende hugsessie
afscheid nam...
Silvester die toch maar eens een bulgaars woordenboekje aan moet gaan schaffen...
:wink:
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
-
-
bodylanguage

Oorspronkelijk geplaatst door
Silvester
Silvester die toch maar eens een bulgaars woordenboekje aan moet gaan schaffen...
Inderdaad, als het Duits of Engels of Nederlands van je meisje uit Verweggiestan niet zo goed is, of als je helemaal verkikkerd raakt op zo een lieverdje, dan zou je haar graag in haar taal willen toezingen en wat van haar willen horen in haar moederstaal...
Maar, nu zijn het een aantal Bulgaarsen, over een maand Hongaarsen, dan weer terug naar de Latina's ( die 2 maanden vakantie van Samira zijn inmiddels om...) . Zo kan je je een hele serie woordenboekjes aanschaffen.
Voorlopig neemt Gustomass zijn toevlucht tot de enig universele taal die alle dames, tot nu toe althans, ook spreken, namelijk Bodylanguage. .. Moet toegeven dat dat vaak verre van onplezierig is....zeg maar gewoon heerlijk, zeg maar gewoon eigenlijk het mooiste wat je als man mag meemaken.
Je kan zo naar je favoriete dame gaan, en gewoon een heerlijke tijd met elkaar hebben, geheel onvoorwaardelijk, behalve de financien dan, gewoon lekker samen plezier en sex met elkaar hebben.
Heren , U realiseert zich toch wat een groot goed dit voor ons is.
Kijken of morgen op bevrijdingsdag de bodylanguage ook nog verstaan wordt.
Club keuze begint eigenlijk een grote pijniging te worden. GT, LR, YY of toch naar van Goch...
Morgan zaterdag nog maar even niet naar van Goch, maar dat zal geen week duren.......Maria(ne) maak jullie borstjes maar vast dat. Dan doet Gusto de rest wel, met plezier( voor twee dan).
Sjonge, waar ging ik morgen ook al weer naar toe....??
Gustomass in tweespalt.....
need
together...

-
-
Vaarwel Maria, het ga je goed. Zo ge ut makt zo hedde ut.
Vaarwel Maria, het ga je goed, héél erg goed
Zojuist het nieuws van collega ijsbeer Silvester, waarvoor 1000 maal dank, ontvangen dat Maria vanavond terug naar Bulgarije is vertrokken...om niet meer terug te keren.:o en
Dit is héél goed nieuws en héél slecht nieuws in één.
Dit nieuws is inderdaad héél erg dubbel.
Ik ben heel blij dat het voor haar voorbij is en dat ze hopelijk weer een normaal leven kan gaan leiden. Dat meisje verdient dat als geen ander zou ik haast zeggen. Dus heel fijn voor haar, voor haar gezinnetje etc etc.
Zij verdient het om weer vrij naar huis te kunnen gaan. Deze 9e mei zie ik dan ook als een soort Bevrijdingsdag voor haar. Ik begrijp dat ze zich vanavond heerlijk ontspannen en lekker los heeft gedragen.
Heb dat zelf helaas niet mogen aanschouwen maar belangrijk is dat ze zich goed voelt. Ik waardeer haar enorm voor de manier waarop ze er het beste van heeft gemaakt en ook hoe ze heeft proberen te genieten van mijn aanwezigheid. Ik heb vanaf begin gevoeld dat ze in mijn armen voor 100% zich op haar gemak voelde en dat ze me helemaal vertrouwde.
Nu ik lees hoe het afscheid was en dat ze daarbij ook mijn naam ook nog heeft genoemd, dat doet mij werkelijk enorm goed. :wink: Natuurlijk streelt me dat, maar het is voor mij dé bevestiging dat ze zich lekker bij me heeft gevoeld. Dat is héél fijn gevoel, dat je zo een meisje, ver van huis, amper Duist sprekend, helemaal geen dvp type, maar gewoon een naturel meisje ergens afkomstig uit Bulgaria, haar verblijf in de club een beetje hebt kunnen opvrolijken. Heel fijn. Met weinig dames in clubs heb ik mogen vrijen op een naturel manier als met deze Maria. Ik dank God daarvoor, het was gewoon heel mooi, nog veel mooier als wat ik op het forum heb kunnen beschrijven.
Maria , heel erg bedankt.
Tis inderdaad jammer dat we niet persoonlijk van elkaar hebben kunnen afscheid nemen, het heeft zo moeten zijn....
Maar eerlijk is eerlijk, in clubs zeg ik meestal houdoe tegen een meisje met in het achterhoofd dat dat wellicht de laatste keer kan zijn dat ik haar zie...
Als ik terugdenk aan hoe blij Maria was toen ze me uitgeleide deed op 29 april en hoe blij ze met een simpele Milka reep was, nou dat blijft dan definitief als mijn laatste beeld van haar in mijn geheugen gegrift en hopelijk nog voor heel lang. Een beeld om nooit te vergeten.
Ik ga nu een kaarsje aansteken(is niet eerste voor een clubmeisje en zal waarschijnlijk ook niet het laatste zijn) voor een behouden thuisreis en dat ze heerlijk kan genieten van haar gezinnetje. Da's voor een meisje toch uiteindelijk waar ze het allemaal voor doen.
Ik ga nu een traantje, zeg maar een hele serie traantjes wegwerken en mijn bezoekschema voor dit week-end aanpassen....
Silvester héél erg bedankt voor je snelle en openhartige kennisgeving. Dit waardeer ik werkelijk enorm.
Groetjes en wellicht tot ziens, hoewel Van Goch nu ietsje lager op mijn to do lijstje staat....
Nogmaals bedankt.
Gustomass, die morgenvroeg op de A73 de afslag naar A77 met een ander gevoel zal passeren dan precies 2 weken geleden.
Gustomass
need
together...

-
-
Maria is weg....
Gisteren bij binnenkomst werd Silvester wel heel erg enthousiast ontvangen door een straaaaalende Maria...
Ik werd gelijk op haar bankje gedrapeerd en ze fluisterde me in: heute abend Ich gehe zu hause, Bulgarien!!!!
Oeps, even bijkomen van dit bericht, maar meteen ziet Silvester dat ze dolblij is, ja, dit is haar avond...
Gustomaas heeft hierboven al zo veel neergetypt, daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen.
Ik heb nog een heerlijke heel lange sessie met een heel andere, ontspannen, en tegelijkertijd opgewonden Maria mee mogen maken, uiteenlopend van zacht gestreel en geliefkoos tot steamy times en alles wat daar tussen zit, inclusief gebabbel.
Wat heb ik haar kunnen laten genieten, er scheen geen eind aan te komen, en wat heb ik daar weer van kunnen genieten.
Ze vond het heel jammer dat ze haar vriend Gustomass niet meer heeft getroffen en ze heeft me wel 10 keer gevraagd Gustomass heel erg te bedanken en wat zoenen over te brengen.
(Die bedankjes lukt me wel, nu moet ik alleen nog even bedenken hoe ik die zoenen over breng....
) :D
Maria is een heel goed voorbeeld van een vrouw die niet in deze wereld thuishoort, gelokt om met haar lichaam snel wat kruiwagens euro's te verdienen, zo zit ze niet elkaar en zal ze ook nooit kunnen.
Ik ben ook blij dat ze terug is en hoop dat ze met haar kroost nog vele gelukkige jaren mag hebben.
Silvester, die zeker nog wel eens aan dit bulgaarse moedertje zal denken,
en voor 1 keer 'n zeer toepasselijke sign van andere ijsbeer heeft gejat (sorry Rex!) om hem te quoten...:
Genieten van sex is super, maar sex hebben met een bijzondere vrouw is geweldig.........
:o
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
-
-
-
-
vraagje
Ik heb het voornemen om binnenkort van Goch eens te bezoeken.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten?
Wat voor keus aan dames is er? Hoe liggen de tarieven? en is het er gezellig?
-
-
Info
Hier vind je algemene info:
Van Goch (Goch), Algemeen
-
-
enig mogelijk antwoord; Mannelogica..whatever that may be.....

Silvester
Gisteren loop ik bij (van) Goch zo maar opeens deze bijzondere dame weer tegen het lijf...
Ik was totaal overrompeld haar hier weer te zien.
Het zal wel aan onze inmiddels opgebrande kaarsjes gelegen hebben dat ze terug is, ik kan me verder niet veel bedenken.
Ze zag er wat slanker uit, zat voortreffelijk in haar vel, en we hebben een spetterende tijd in 'n hokje gehad...
Meer kan ik er op dit moment niet van maken.
Nu raakt Gustomass natuurljk helemaal de kluts kwijt, want (van) Goch ligt halfweg op de route naar Jenny....
Silvester die iedere keer weer versteld staat van vrouwenlogica...
Het leven der ijsberinnen en der ijsberen...je zou er een boek over kunnen schrijven.
Dit zijn van die berichten die doen je veel, je ijsberen leven is gewoon doorgegaan, nou ja gewoon, intussen is, inderdaad Silvester , je kent je klassiekers, is Jenny weer boven water , en hoe......
kom jij met het nieuws dat Maria ook weer boven water is....
Hierop zijn vele reacties mogelijk, die Gustomass gemakshalve( ja ik heb nog steeds geen energie na die slopende 8 uur marathon gisteren in Xanten...) maar zal omvatten als Mannen-logica.....whatever that may be....
ps wat zou het leven een stuk eenvoudiger zijn als "vrouwen geen onmisbare mispunten waren..." .
Back to basics; "zo ge ut makt, zo hedde ge ut" .
die heb ik gister nog aan Bibi in Xanten geleerd. Ik moest haar over enkele weken maar weer eens komen overhoren....
En Maria dan??? .......daar hebben we het volgende op gevonden...Riep De Groot ruim 30 jaar geleden in de Dikvoormekaarshow. ik ga hem maar eens bellen...
Gustomass zou graag wat doping tot zich nemen, maar dan wordt ie uit de Ijsberenploeg gegooid, dus toch maar op eigen krachten proberen te oevrleven in dit rare ijsberen(innen) bestaan...maar wel lekker....
Gustomass toch nog in zijn sas en hoe!!!!.
need
together...

-
-
waarin kleine meisjes groot kunnen zijn....
mooi die latest posts tabel.
Kun je mooi je selectieve persceptie capaciteiten op laten botvieren...
Zie je ( Gustomass in dit geval) dat LIving Room door onze gewaarde forumlezers met 11.308 keer bekeken, dus slechts 22 keer meer bekeken is dan het item van die Kleine Meid uit Bulgarije, Meiske Maria, met 497 keer bekeken.
Waar kleine Maria groot in kan zijn...en uuhh niet enkel daarin....
zo nu weer terug naar de orde van de dag uuuhh nacht.
welterusten dan maar...
Gustomass.
need
together...

-
-
27 augustus 2009, 23:48
Maria terug in Van Goch ...en hoe!!!
Vandaag was weer eens een mooie warme donderdag....
Op weg van het werk.... al eens vaker ene club aangedaan op donderdags....
De A73 afzakkend voelde Gusto iets kriebelen... Die foto van Bulgaarse Maria op de vernieuwde site van Van Goch Saunaclub.
Gusto heeft Van Goch al meer dan 2 jaar links laten liggen oa maar toch vooral vanwege zijn niet unaniem tevredenheid over de behandeling in de club.En omdat Maria er toch niet meer was..waarom zóu Gusto....
De afslag naar Köln, Goch naderde...er moest weer snel beslist worden.
Voor Gusto het besefte zat ie op de snelweg naar Goch.
Gewoon even proberen, doe eens lekker gek vandaag....
Er stond slechts één NL auto, de rest was Duits.
Aangebeld en aan buitenkant zag het er eigenlijk nog hetzelfde uit.
Ik werd opengedaan door een leuke dame met lang blond haar..... ik zag haar gezicht en zij het mijne...we lieten elkaar niet los.....Hallo Gustomass, zei ze verbijsterd..... hallo Anja....wie geht es dir????.
Haar gezicht en typissche stem herkende ik onmiddelijk, haar blonde haren wisten me even doen twijfelen...heel even maar....
Afgerekend aan de theke en een andere dame lijde me even naar de douches....Een snelle rondblik rond de barruimte , alle dames op de bankjes snel in me opnemend leerde me al snel, dat op één ervan mijn Maria zat.... ze reageerde nog niet, totdat ik haar toelachte vanuit de verte....heel voorzichtig maakte ze ene zwaaigebaartje met haar hand en lachte me voluit toe...
Ik kom zo naar je toe , meisje gebaarde ik haar....
Zo die zat goed.
Ik had helemaal niet begeld tevoren of zo, laat de leuke uitval mijn avond maar maken....
Na het douchen gelijk naar haar toe...Ze zat op een bankje...deze keer niet op háár bankje....maar helemaal aan de andere kant van de barruimte.
Liep op haar af en hurkte voor haar. Met 2 handen greep ze mijn hoofd vast en begon te kussen alsof...we elkaar als goede vrienden héél lang niet gezien hadden...en dat was in feite ook zo...
We hebben werkelijk 10 minuten lang afwisselend gekust als verliefde mensen...heerlijk, nog fijner dan sex.!!!!
Ze gaf aan niet gelijk mee op kamer te kunnen, want er moest eerst nog wat TV opnamen worden gemaakt. Een flimcrew van RTL was aanwezig en is enkele uren bezig geweest. Heel leuk te zien hoe die dames op een matras met speeltje bezig zijn, hoe een en ander in scene gezet wordt en hoe ons aller Anja als bedrijfsleidster een nieuw aangekomen dame wegwijs moest maken. Zeer leuk te zien hoe professioneel ze was in het omdoen van een condoom vanuit haar mond.
Maria speelde ook mee en Gusto kon zich een en ander heerlijk aanschouwen.
Tussendoor komt Maria even wat kussen en weg is ze weer.
No objection at all!!.
Daarna een lekker bier en een Picolo bestelt. Samen met de cola moest ik tcoh nog 24 euri afrekenen op het eind. Naast de 25 euri entree, voor...tja voor wat eigenlijk. Een sauna die ik niet geprobeerd heb, een jacuzzi die koud water had en voor een broodje kebab, ok daarvan had ik er ook 2 kunnen krijgen... Toch nog steeds niet het saunaclub idee...jammer gewoon.
Nog even fijn gekust en nu begon Maria te laten merken toch niet meer helemaal de oude, Mijn oude Maria te zijn....
Ze wilde op kamer, daar was het gezelliger samen.....
Natuurlijk , ze had gelijk en ze is hier voor de centjes en ik weet er is een strakke maar faire leiding nu....
Maar toch, Gusto werd snel duidelijk dat het uren kuscheln op een bankje voor een Picolotje, dat dat voorgoed verleden tijd was...Jammer voor Gusto en jammer voor Maria...
Nu op kamer...
Prijzen zijn hier 30 voor 20 min, 50 voor half uur en 60 voor 45 min.
Heb Maria aangegeven 45 min te blijven en kijk jij maar op horloge, ik draga er geen.
Leuk om te merken eenmaal op het bed , hoe je toch elkaars fijne plekjes en elkaars beste benadering een beetje kwijt bent geraakt...een herontdekking is echter ook leuk....
Heerlijk zoenen, heerlijk genieten van haar lekkere natuurlijke borsten en heerlijk beffen gewoon....
Echt geweldig lekker...
Daarna veel tijd in 69 doorgebracht en dat doet ze werkelijk geweldig, zowel gevend als ontvangend.
Nog even in missionaris en daarna met mond en manuele ondersteuning afgemaakt.
Een heerlijke tijd samen op de kamer...
Samen douchen.... zat er niet meer in...ik ruim de kamer wel op, ga jij maar douchen.... nieuwe regels van het huis...ik weet het niet ...maar wel jammer....
Bij het afrekenen merkte ze nog even op dat het 50 minuutjes waren geweest...en dat het dus meer zou zijn....
Meisje, ik heb je gezegd, ik blijf 45 minuutjes..het was meteen goed...maar toch een beetje jammer....
Ik heb hier met Anja en de leiding heel open over gehad.
Ik ben toendertijd weggebleven vanwege iedere keer gezeik over geld en tijd....pas nu op en laat dit de sfeer niet bederven...
Heb je een nieuwe start, een nieuwe leiding, pak het goed aan anders is het weer zo afgelopen, over en uit....
Nog wat geeten en Maria leidde een pas binnegekomen ijsbeer binnen....
Al gauw was ze met hem aan de bar bezig...zoals ze met mij bezig was...the show must go on....
Ik had er een beetje moeite mee...tonend dat ik toch nog een beetje een zwak voor deze vrouw heb.
Een leiev vrouw, met mooie zwarte haren, met rode lok erin. Ze had net een flink stuk alten afknippen...had die Isabelle van Marisol dat niet óók al laten doen...???
Ze ziet er nog exact even jong uit als 2 jaar terug, op defoto op de site wordt haar veel tekort gedaan, daar lijkt ze ouder....
Hou je van kuscheln en lekker zoenen en verder hele goede sex....
Maria is back in town....
Is immers al lang weer in Van Goch...maar die trein heeft Gusto helaas gemist...ach ja, je kan niet overal bij zijn....hoewel, af en toe krijg je wel die drang......
Gustomass die Maria nog gauw weer eens gaat opzoeken....
need
together...

-
-
25 september 2011, 15:16
Maria is nog altijd in the house !
-
-
28 september 2011, 22:16

bad pritt
Maria is nog altijd in the house !
Opes, dat is toch wel effe slikken.
Sweet sweet memories......
kun je haar asjeblief de groetjes doen.
Een super heerlijke Maria, maar daar zijn er meer van.........
Gustomass
need
together...

-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten