Het was stralend weer zaterdag20 augustus. Gezien de prachtige buitenentourage en het zwembad besloot ik naar fkk planet te gaan. Een heel beste keus.De meeste dames en heren hadden zich rondom zwembad verzameld allen naakt uiteraard. geeft een heel ontspannen sfeer.
Plotseling liep daar vanuit de grote achtertuin een opvallende verschijning: een slanke uitstekend gevormde koffiekleurige dame. Ze liep zonder enige gene en toonde zichzelf met trots. Ik ving haar op, we babbelden wat. Ze komt uit jamaica en spreekt dus engels. Misschien ook duits, kan me niet herinneren wat we spraken. In elk geval klikte het goed: we besloten te gaan kameren MAAR met dat prachtige weer en afwezigheid van airco in de kamer is kameren voor degenen die gewend zijn zich in te spannen in tropische omgevingen. Daar hoor ik niet bij. Alternatief is natuurlijk gewoon buiten. Rondom het zwembad is wat erg publiek, alsof je op een toneelpodium optreed. Geen nood: direct naast het wellnesdeel is een uitgebreide weide waar zeker op dat ogenblik nauwelijks gasten zijn. Je kunt, als je wilt, zelf wel een hoekje vinden die helemaal uit het zicht ligt maar waarom zou. Het kon Joy en ook mij niets schelen. Gewoon op de weide, ter vermaak van ieder die om welke reden dan ook hier langs loopt. Supersessie!! Naast de enkele ijsbeer of dame die quasi nonchalant op afstand langsloopt hebben ook de chauffeurs van de vrachtauto even voyeursfun. De schutting die de weide van de straat die er langs loop afscheid is manshoog. Op de bok van een paardenkoets maar ook achterr het stuur van een vrachtauto kijk je over deze schutting heen. Is wel opwindend als je met een dame bezig bent!!