Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Joy (Jamaicaanse)

Last Online
    2 januari 2017 @ 20:49
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Blinzeln Joy (Jamaicaanse)

Het was stralend weer zaterdag20 augustus. Gezien de prachtige buitenentourage en het zwembad besloot ik naar fkk planet te gaan. Een heel beste keus.De meeste dames en heren hadden zich rondom zwembad verzameld allen naakt uiteraard. geeft een heel ontspannen sfeer.
    Plotseling liep daar vanuit de grote achtertuin een opvallende verschijning: een slanke uitstekend gevormde koffiekleurige dame. Ze liep zonder enige gene en toonde zichzelf met trots. Ik ving haar op, we babbelden wat. Ze komt uit jamaica en spreekt dus engels. Misschien ook duits, kan me niet herinneren wat we spraken. In elk geval klikte het goed: we besloten te gaan kameren MAAR met dat prachtige weer en afwezigheid van airco in de kamer is kameren voor degenen die gewend zijn zich in te spannen in tropische omgevingen. Daar hoor ik niet bij. Alternatief is natuurlijk gewoon buiten. Rondom het zwembad is wat erg publiek, alsof je op een toneelpodium optreed. Geen nood: direct naast het wellnesdeel is een uitgebreide weide waar zeker op dat ogenblik nauwelijks gasten zijn. Je kunt, als je wilt, zelf wel een hoekje vinden die helemaal uit het zicht ligt maar waarom zou. Het kon Joy en ook mij niets schelen. Gewoon op de weide, ter vermaak van ieder die om welke reden dan ook hier langs loopt. Supersessie!! Naast de enkele ijsbeer of dame die quasi nonchalant op afstand langsloopt hebben ook de chauffeurs van de vrachtauto even voyeursfun. De schutting die de weide van de straat die er langs loop afscheid is manshoog. Op de bok van een paardenkoets maar ook achterr het stuur van een vrachtauto kijk je over deze schutting heen. Is wel opwindend als je met een dame bezig bent!!
    Laatst gewijzigd door wiliam3; 21 augustus 2011 om 15:13 Reden: spelfouten

2. Onderstaande leden hebben wiliam3 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (21 augustus 2011)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Joy (donkere Jamaicaanse)

Onder het motto “een kettingrokende negerin kom je niet vaak tegen in de saunaclub” en ook van haar een hele tijd zitten te beloeren, kon ik het niet laten om ook met deze wilde kat naar de kamer te gaan. Ze heeft misschien niet die razend knappe kop, maar haar gestroomlijnde lichaam en haar kontje-schud-technieken op het ritme van de reggaeton, lieten me als het ware smelten en mijn lul steigeren. Zowel van Badslippers als van Killer-Bull had ik vernomen dat ze een kwaliteitsproduct is.

Op de kamer een lange, doch zachte blowjob gehad… Met helende werking voor mijn reeds aan gort geneukte en gemartelde piemel. Ook heb ik haar lang liggen beffen, want toen we aan het kussen en knuffelen waren en mijn hand haar kruis betaste, kwam ik tot de conclusie dat ze verdraaid nat was. Ik dacht; laat me daar eens van gaan proeven. Het smaakte naar meer en ik befte uit pure devotie.

Met het neuken heb ik optimaal van haar prachtige en lenige lichaam kunnen genieten… Weet niet eens meer hoeveel standjes we daar opgevoerd hadden. Feit is wel dat ik onder invloed van erectieverstevigende middelen moeilijk kon klaar komen… Ja, dat gebeurt soms en is misschien wel een neveneffect. Naar het einde toe gooide ze het condoom eraf en trok met verder af. Ik spoot mijn witte karnemelk over haar zwarte vuist. Het was heerlijk om ook zo klaargemaakt te worden.

Een uur was ik met deze opdonder op de kamer en ik heb het me zeker niet beklaagd. Heel zeker voor herhaling vatbaar, al is het wel jammer dat ze alleen in deze club wil en blijft werken. Want ik zie me helaas niet zo gauw meer terugkeren naar FKK-Planet.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag Ook nog even een paspoort toevoegen!

Naam : Joy

Nationaliteit/taal : Jamaica/Engels

Leeftijd : Een eindje in de 20, misschien zelfs 30+

Haarkleur/lengte : Zwart/Lang krullend

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : gestroomlijnd / A-cup

Tatoeage /Piercing : Geen Tatoes, geen piercing!

Service : PZC, NMC, beffen, Zoenen, rukken en knuffelen

Voordeel: sfeermaker, lief en prettig gestoord (komt uit Jamaica, man)

Nadeel: niet echt diep tongzoenen

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 13:34
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Mijn eindsalvo bij mijn 1e bezoekje hier voor deze Joy opgespaard.
    Haar al even gespot en dit leek me wel wat.
    Geheel op mijn mannelijke gevoelens afgegaan en dat zat weer best goed!

Aardige en grappige meid met perfect lichaam.
    Ze kan ook lekker gestoord doen dus het was feest!!
    Uiteindelijk na de bekende voorrondes met het ultieme schot geeindigd; ze keek verbaasd wat er nog uit kwam.
    Herhalingsgevaarlijke meid!!

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    Vandaag @ 13:34
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Ook deze keer weer Joy bij haar lurven gepakt en lekker kennis gemaakt op de bank.
    Herkennisgemaakt want we hadden al in elkaars armen en meer gelegen.

Nu wel een lange intro op de bank om 'bij te praten' maar uiteindelijk een kamer opgezocht.
    Je kan heerlijk met haar praten maar ze is net zo goed gek dat ze ook weer een grap uithaalt voor je het weet; vervelend wordt het met Joy volgens mij never nooit!

Op de kamer natuurlijk weer van alles stouts uitgehaald wat we allemaal doe.
    Dit keer met een rood condoom de eindronde bij haar aangevangen.
    Eerst heerlijk lang haar doggy genomen. Haar gevraagd weer haar hele repertoire bottom-bebberitis uit de kast te halen.
    Ongelooflijk wat ze allemaal kan en ik kan erg echt van genieten.
    Goed klaar gekomen en lekker douchen.

We zouden samen eten want ze had al voor de sessie het dagmenu geinspecteerd en dit afgeserveerd.
    Deze verstandige meid had haar geld teruggevraagd en andere maaltijd laten komen.
    Ik kan haar toen we samen aten alleen maar gelijk geven.....

Nu samen wat zaken besproken over deze saunaclub...... (zie tzt aldaar)

Herhalingsgevaar met Joy: DUidelijk!

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

Regels voor berichten