Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 72
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 21:44
    Discussies
    35
    Thanks
    24

Standaard

Bullshit, in PSR zijn haar dagen geteld, en in ACA kan ze niet 'copen' met te veel bikkelharde straatvechtertjes die de kliek bestieren.
    Ik ben er ook niet blij mee (dat laatste dan), maar het zijn de feiten.

"Schare fans"..............laat me niet lachten. Dame is al op retour, vanwege haar oppervlakkigheid en doorzichtige, slechte spel.
    Maar goed, als jij er blij mee bent, dream on.
    Altijd op zoek naar honing

2. Onderstaande leden hebben Jünther bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (15 september 2011)

Last Online
    Vandaag @ 14:54
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Wauw, iemand voelt zich aangesproken zeg. De meeste berichten (die van mij incluis) in dit topic zijn toch behoorlijk positief, kennelijk is er iets tussen jullie twee gebeurd. Jammer voor je, maar ik hoop haar nog eens tegen te komen; mag ze lekker oppervlakkig en doorzichtig met me zijn.

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

tja...mijn beste ervaring in PSR...maar iedereen zijn eigen mening en ervaring natuurlijk.
    vrees inderdaad dat bovenstaande poster een vervelende ervaring met deze dame heeft gehad (en wellicht is hij niet de enige als ik dit draadje teruglees)
    Het is wel een dame die weet waar ze mee bezig is, en misschien is ze ergens ook wel een beetje eigenzinnig (niet dat ik haar goed ken, maar die indruk kreeg ik wel), maar als je met deze dame een klik hebt, denk ik dat je geen betere kan vinden in psr ...
    Laatst gewijzigd door jacky pakutra; 6 september 2011 om 01:17
    (L) NCV (L)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik kom nu al zó lang in PSR. Ik ben met haar nog niet op kamer geweest. Ik hoor inderdaad enkel positieve reacties. Aan mij zal het dus niet liggen. Of ze precies weet waar ze mee bezig is, durf ik dus betwijfelen. Zij had al lang voor mekaar moeten krijgen wat andere (nieuwe) dames met mij voor mekaar hebben gekregen. Beren die mij kennen (en Jasmin moet dat ook weten - van zien -) weten dat als een dame me verschalkt heeft en ze precies doet wat van een goeie DVP verwacht wordt, ik regelmatig de kamer met haar opwip voor langere tijd.

Noot: ze wil wel maar krijgt me niet, ze pakt het dus verkeerd aan. Nu ja, no prob .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Gaat donderdag naar Acapulco met de bedoeling niet snel meer terug te keren naar PSR (PHG kan ook nog moest Acapulco op sociaal vlak blijven tegenvallen )
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

7. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

jacky pakutra (12 september 2011),vrije jongen (12 september 2011)

Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ze is al vertrokken naar Acapulco. Zou dan de enige reden zijn nog eens naar die gribus tent af te reizen

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ze is al vertrokken naar Acapulco. Zou dan de enige reden zijn nog eens naar die gribus tent af te reizen
    Je bent wel uitgesproken in je meningen, waar ikzelf wel van houdt..maar waarom vind je dit een gribus tent ?

Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Je bent wel uitgesproken in je meningen, waar ikzelf wel van houdt..maar waarom vind je dit een gribus tent ?
    Ach, het zwart/wit maken, maakt het duidelijk dan alles grijs laten en "iedereen is het eigenlijk wel met elkaar eens" (daar hebben we Big30 voor ).

Gribus tent is misschien wat overdreven, de club zelf is qua inrichting/faciliteiten mooi, maar personeel (met name receptie/thekfrau) is totaal ongastvrij (en niet geschikt voor haar job) maar nog belangrijker: veel van de aanwezige beauties leveren niet het service nivo dat je van bv Freude, PSR, Bernds, etc gewend bent (TZ is niet vanzelfsprekend, voorspel op de bank ook niet meer, ondanks de overal aanwezige toiletrollen, etc). Er zitten zeker nog wel wat goede dames tussen, maar dit vooraf goed toetsen lukt dus ook niet.

Goed, dit kan verplaatst naar Aca thread

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Ach, het zwart/wit maken, maakt het duidelijk dan alles grijs laten en "iedereen is het eigenlijk wel met elkaar eens" (daar hebben we Big30 voor ).

Gribus tent is misschien wat overdreven, de club zelf is qua inrichting/faciliteiten mooi, maar personeel (met name receptie/thekfrau) is totaal ongastvrij (en niet geschikt voor haar job) maar nog belangrijker: veel van de aanwezige beauties leveren niet het service nivo dat je van bv Freude, PSR, Bernds, etc gewend bent (TZ is niet vanzelfsprekend, voorspel op de bank ook niet meer, ondanks de overal aanwezige toiletrollen, etc). Er zitten zeker nog wel wat goede dames tussen, maar dit vooraf goed toetsen lukt dus ook niet.

Goed, dit kan verplaatst naar Aca thread
    Ja ben het in bijna alles met je eens, maar ik kom er al van voor de service terugval want die is er geweest, en voor mij is het nog steeds de leukste gribustent in NRW( het Aca van voorspel op de bak ken ik niet, was zeker meer dan 2 jaar geleden...)

Last Online
    4 september 2024 @ 13:31
    Discussies
    33
    Thanks
    226

Standaard

Opwindende Jasmin was tot nu toe ook voor mij top en absoluut telkens een kamerpleziertje waard.

Overigens ben ik verheugd en verrast tegelijk dat Pritt van een uitgesproken mening houdt. Niet zo lang geleden werd hij nog behoorlijk emotioneel toen ik een negatieve mening over zijn favoriete clubje had (lees als: toen ik begin juli zeer kritisch en in zijn ogen respectloos mijn indruk van PartyTreff Emmerich weergaf). Of vindt hij gribustent (inmiddels) wel een respectvolle opmerking? En inmiddels houdt hij ook al niet meer van PTE. Het kan verkeren in het leven... Gelukkig maar...wat vandaag geldt, kan morgen weer helemaal anders zijn, zelfs voor Pritt. Mijn dag kan vandaag niet meer stuk...zeker niet met het leuke vooruitzicht vanavond.

(voor de goede orde: geschreven met een glimlach...een reactie op deze voorzet op maat is niet nodig)

Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

ACAPULCO steekt ver boven PSR en BERNDS uit en dat niet alleen vanwege die mooie sauna en heerlijk stoombad plus dat zwembad.
    Het personeel is uiterst beleefd,maar het kan ook zo zijn dat bepaalde ijsberen die daar komen zich meer voelen dan de anderen.
    Van FREUDE kan ik niks zeggen omdat ik daar niet geweest ben.
    Je merkt het al wanneer je in de hal staat,is gewoon mooier dan bovengenoemde zaken ,ga je jezelf omkleden dan zijn de 2 kleedkamers ook nog eens keurig en makkelijk voor ons ingericht.
    Alleen het eten in PSR is beter,toch dat is het enigste wat ik daar van kan zeggen,zelfs de dames in ACA zien er stukken mooier en slanker uit dan in PSR en BERNDS kan je feitelijk niet vergelijken met ACA omdat het meer een huis,tuin en keuken model is en er niet veel dames zijn dus de keuze is beperkt.
    Omdat ACA een gribustent is zoals bovenstaande beweerd dan weet hij werkelijk niet wat dat woord betekend.
    Pak eens een NEDERLANDS woordenboek erbij en kijk naar de betekenis van dat woord dan weet je meteen in wat voor tenten jij komt.

Last Online
    17 september 2024 @ 20:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Gaat donderdag naar Acapulco met de bedoeling niet snel meer terug te keren naar PSR (PHG kan ook nog moest Acapulco op sociaal vlak blijven tegenvallen )
    Gisteren is ze gezien in PHG, dus het sociale vlak in Aca viel al snel tegen schijnbaar.......maar na een paar uur is ze daar ook weer vertrokken met de mededeling naar huis te gaan en over 2 weken terug te keren ????
    Leuk om te lezen dat er nog steeds hordes beren zijn, die de verhalen geloven hehe
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

15. Onderstaande 2 leden hebben Scoobert bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (15 september 2011),jacky pakutra (15 september 2011)

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

arme Jasmin, wel een slecht teken, dat ze zo zoekende is...en lastig voor haar fans om haar zo te vangen.
    want dit is wel een nieuw record clubhopping binnen een paar dagen
    (L) NCV (L)

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Jasmin was vandaag weer in PSR . Het Draadje van haar kan terug naar PSR .

18. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

jacky pakutra (22 september 2011)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik had haar nog zo gezegd dat geld niet alles is .

20. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

Sparky ( 3 oktober 2011)

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Yasmin (Romania)

Naam : Yasmin

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels

Leeftijd : Half de 20, schat ik

Haarkleur/-lengte : Zwarte krullen/Halflang met haarband

Lengte dame : 1m70 gewoon en 1m82 met Killer-Heels

Postuur/Cupmaat : Slank, fijn kontje / mooie A-cup tietjes

Tatoeages/Piercings : Nope

Service: GFE, TZ, Beffen, PZC, NMC, …etc.

Voordelen: lieve meid, zeer correct, goede techniek

Nadelen: naar mijn persoonlijke smaak iets te mager en aftersales kon beter!

Tijdsduur : halfuur

Toen we elkaar voor de eerste keer in de gaten kregen, vloog de romantiek er al meteen af. Dat was toen Badslippers en ik zaten te eten en zij in de barruimte voor bij liep. Ze kreeg me in de gaten en bleef maar achterom kijken terwijl haar vriendin haar trachtte mee te trekken. Daarbij liep ze warempel met een knots tegen de deuromkasting op.

Wat later kwam ik haar in de bar tegen en voerden we een korte babbel. Ze deelde me mede dat ze van Iasi in Roemenië kwam. Waar heb ik dat verdomme nog gehoord! In tegenstelling wat Badslippers uitkraamde (dat ik met het eerste stuk vreten dat rond mijn nek komt hangen op de lappen zou gaan) stuurde ik haar toch nog even wandelen. Niet veel later ging ik met die andere Roemeense Narcissa kameren.

Maar telkens als ik Yasmin daarna nog tegenkwam, kon ik mijn vunzige blik niet van haar afhouden. En ook zij leek niet op te geven. Ik had die avond ook nog een gesprek met ijsbeer Sparky en die leek me niet meteen overtuigd van Yasmin. Ze houd’t je aan het lijntje, was zijn vage uitleg. Voorzichtigheid was dus geboden.

Maar mijn hart smolt voor een tweede keer toen ik van de kleedruimte terug naar de welness boven wou gaan. Zij kwam juist op dat moment naar beneden. Ik kreeg haar in de gaten en zij kreeg mij in de gaten. In een fractie van een seconde zag ik een glinstering in haar ogen en op dat moment donderde ze van de trap en kwam voor mijn voeten terecht.

Ik dacht in mezelf: dat is nu nog eens respect tonen aan de meester-stier. Meteen knielen voor hem en zijn voeten kussen. Ik schraapte haar meteen van de grond af en heel verlegen stond ze het uit te schateren als een tienermeisje. Net sneewitje met haar bleke huid, rode lippen, zwarte krullen en haarband. Ik vond haar zo lief en het was zo schattig dat ik haar met één blik van de trap had laten vallen, dat ik me nu wel verplicht voelde om met haar de kamer op te gaan.

Nadat we samen in de bar nog wat zitten kletsen hadden en ik mijn koffie en zij een sigaret op had, daalden we af naar de catacomben van PSR. Kamers in de kelder waar ik nog nooit geweest was. Ik kreeg al angst dat ze mij naar zo’n sadokamer met gynaecoloogstoel en allerlei middeleeuwse foltertuigen zou brengen. Maar het werd een gezellige kamer met sfeerlicht. Wat je niet van haar verwacht, dat is dat ze vol initiatief zit… Niet meteen wild stuff, maar wel passioneel de GFE uithangen. Wees lief voor haar en je krijgt haast echte liefde terug! Heel diep zoenen, ondeugend spelen, strelen en knuffelen. Ik had het nog meer naar mijn zin dan met andere topper Narcissa. Ook het neuken was bijna perfect. Een hele nauwe warme kleffe poes. En ze weet donders goed hoe ze jou moet bereiden. Meer dan één standje (zij bovenop) was niet nodig om me tot een zaadlozing te leiden.

Ten zeerste aangeraden en voor mij met zekerheid een herhaling waard.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

22. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker ( 3 oktober 2011),jacky pakutra ( 3 oktober 2011),Megaboob ( 3 oktober 2011),satanic surfer ( 2 november 2011),savesexer ( 5 oktober 2011),Sparky ( 3 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

deze topper heeft al een draadje : https://www.ijsberenforum.com/forum/...min-(Roemeens)
    (L) NCV (L)

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Jasmin is inderdaad al effie terug in PSR,met leuke krullenbol die haar beter staat dan de sluike haartjes van voorheen.Ze hield de Roemeense eer bij afwezigheid van Michelle/Miky en enkele anderen op peil,bood me ootmoedig Mara op een presenteerblaadje aan waarvoor dank.Ze zag er erg patent uit,had tevreden beren in haar kielzog na haar sessies,en jammerlijk genoeg was ik onvoldoende potent om haar m'n dank aangaande Mara-offer te betuigen;maar uitgesteld is bij deze zeker niet afgesteld...Toppertje met heerlijk lijfje...To be treated with care and respect...

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Dit is en blijft een topper in PSR...
    Ze is misschien te rank en te slank naar mijn smaak, maar ik hou wel van haar kleine stevige tietjes.
    Bovendien is ze altijd lief, correct en vriendelijk.
    Ik was al vrij uitgeput toen ik haar tegen het slangenlijf liep, maar mijn vorige sessie met haar lag me nog vers in het geheugen en dus moest ik heel nodig opnieuw met haar gaan kameren. Aan wat ik hierboven schrijf kan ik weinig toevoegen, want de sessie was helemaal identiek... Maar met een nog lievere toets aan!
    Zolang zij in PSR is, zal ik nog vaak met haar in herhaling vallen...

Kortom topwijf!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meestermixer
    Yasmin zien we voorlopig niet meer
    Afgelopen zondag gewoon present .

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Idee

En dan weer lang, heel lang weggeweest maar nu dus weer terug. Beter gemutst dan wanneer ook en weer blond. Haar haar wat langer dan toen ze zwart haar had en mooi opgestoken. Ze is zeker niet bijgekomen en dus nog geschikt om alle standjes mee af te werken op kamer.

Ze schitterd!

Ik denk dat ik hiermee een aantal beren weer een beetje meer gelukkig gemaakt heb. Laat het een vroege Sint zijn .

Last Online
    Vandaag @ 19:28
    Discussies
    14
    Thanks
    548

Standaard

Als vanouds, super goed. Jammer van de blonde jaren, haar (originele) donkere haar stond haar veel beter. Doet niets af aan haar kamer kwaliteiten.

Last Online
    27 oktober 2024 @ 14:13
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

vandaag op herhaling geweest bij Jasmin, en naar tevredenheid! Leuke griet, een heerlijk zacht huidje en lekker bekkie. Moet wel toegeven dat, ook al ben ik helemaal tegen siliconen, dat zij wel dat kleine beetje kan gebruiken om naar een A Cupje te gaan... Maar, tieten of niet, volgende keer gewoon weer!

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard Jolanda (Roemeense) ex-Jasmin PSR

Zojuist weer een half uur genoten van deze meid , in GT welteverstaan, aldaar werkzaam onder de naam Jolanda.

Het bevalt haar hier goed en ze is voornemens in GT te blijven.
    Draadje kan dus verplaatst worden.

Qua optiek nog steeds een plaatje

31. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

jacky pakutra (11 december 2013)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Daumen hoch Yasmine ex-PSR

YASMINE
    Land: Roemeens-Pools
    Taal: Duits en Engels
    Leeftijd: 20

UITERLIJK
    Lengte: 1,70m
    Postuur: slank, een fotomodel
    BH: zeer fraaie strakke a-cups (dame peinst gelukkig er niet over zichzelf te verminken met siliconen)
    Kont: lekker, perfecte verhouding kontje-body
    Haarkleur: natuurlijk blond met zwarte lokken
    Haarlengte: lang

DIENSTEN
    PZC / FT incl schlecken / TZ / NMC / geen anaal / GFE++

PRO EN CONTRA
    + zeer bijzondere combinatie: uiterlijk van een fotomodel / erg vriendelijke down-to-earth dame met mega service

33. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

CCR5d32 (23 december 2014),terminator (22 december 2014)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten