Pagina 9 van 35 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 863
    Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Dag 2 van SFL-CAT

d2.jpg

Club: FKK-Planet
    Datum en tijd: 01/10/11 van 17u tot 22u30

Dames:
    -Tony (Bulgarije): goed
    -Joy (Jamaica): goed

Link naar dames:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...ny-(Bulgarije)
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post234240

Gasten: Killer-Bull en Psycho-Bull (a.k.a. Pantoufle des bains)

Beoordeling club algemeen: 05/10
    Beoordeling aanwezige dames: 06/10

Sfeer:
    Kalmpjes, trage bediening, de ene helft wijven is lamlendig en de andere helft te opdringerig. Pas laat op de avond was er meer animatie en was de club echt leuk!

Hoogtepunt van de dag:
    In restaurant staan Killer en ik bij buffet en er komt een mager scharminkel voorbij. Ich habe kleine titten, kleine arsch und grosse muchi, zei ze. Killer antwoordde daarop in zijn beste Duits: Ich brauch kleine muschi, kleine Arsch und grosse tetten!

Extra toelichting:
    Niet een club die ik snel en vaak opnieuw zal bezoeken. Personeel niet echt vriendelijk en liet aan de bar op hun diensten wachten… En dat terwijl je een 10-drankjeskaart moet betalen.

Kort verslag:
    -Killer-Bull en ik wandelen in de tuin en terwijl Killer me uitlegt waar zich wat bevindt, houdt hij me staande en roept: hé, is dat Badslippers niet.
    -En idd, het was badslippers die in een hemelbed in de tuin een zigeunerin aan zijn lul had hangen.
    -What are you doing with my Daddy vroeg ik aan het wijf… Sucking antwoordde zij. Killer had goesting om mee te doen, maar liep toch verder met mij en toonde me de wellness.
    -In het welnessgedeelte wees de Killer me als een ervaren Planet-rot alles aan. Tot plots achter ons een achttal dames voor de venster stonden te giechelen. Wij gingen kijken wat er loos was en in de verte zagen we BS de zigeunerin op z’n hondjes nemen.
    -Ik vertrouwde de toeschouwsters trots toe dat het mijn pappie was, die daar het beste van zichzelf gaf.
    -Go Daddy, go Daddy, go Daddy, brulde ik over de tuin uit… En de wijven maar lachen.
    -De Killer kon het niet meer aan en vertrok als een bezetene met een mokkel naar de kamer.
    -Ikzelf ging aan de bar hangen. Daar moest ik enkele te opdringerige mokkels van me afslaan.
    -Wel een aardig gesprek gevoerd met de Bulgaarse Tony, maar haar heb ik toch nog even links laten liggen.
    -Toen Killer en BS terug waren, zijn we zuurkool met hammetje gaan vreten.
    -Later op de nacht heb ik daar nog wel het vliegend schijt aan overgehouden.
    -Na het eten in de bar zag ik BS aan de Bulgaarse Tony hangen. Hij kon het dan ook niet laten om haar op te stoken naar mij toe te komen.
    -Ben dan toch maar met haar meegegaan. Toffe meid, goeie kamergang, maar lelijke tieten!
    -Na de kamergang was BS weer met een andere sloerie de kamer op.
    -Killer-Bull en ik gingen dan maar een beetje in de jacuzzi liggen.
    -Dit noem ik nu eens een jacuzzi, zei Killer. Dat is wat anders dan dat kleine grut in die andere saunaclubs. Hij grijnsde voldaan en liet zich nog wat dieper in het lauwe water zakken.
    -Buiten was het inmiddels donker, maar ik zag wel twee witte oogbollen voor de venster naar mij kijken.
    -Het was het ogenpaar van Jamaicaanse Joy.
    -Haar had ik al een hele tijd op het oog, maar deze wilde kat was een bezig vrouwtje!
    -Nadien trof ik haar weer in de bar. Ik kon mijn ogen niet van haar sensueel bewegend lijf afhouden.
    -Zo zwart als een strontvlieg kwam ze met al haar pracht en praal naar me toegedanst.
    -Toen ze met haar kont mijn lul stond te treiteren, werd het me te veel en ging ik ook met haar de kamer op.
    -Na de zwarte Joy, ook nog even bij de masseur gestaan. Picasso. Onze forumvriend heeft een job gevonden zo blijkt. Met hem onze gemeenschappelijke haat voor het communisme gewisseld en daarna liet ik de Cubaan verder zijn werk doen!
    -Toen ik Badslipper weer trof, nam hij me mee naar een gedenkplaat tussen de welness en het hoofdgebouw in.
    -Daar was Cupido bijna verongelukt op de bergaf, nadat ik de remschijven van zijn kar geschroevd had.
    -In de loop van de avond zijn we nog in de bar blijven hangen. Daar waren twee mokkels een sexy dansje aan het opvoeren op het ritme van de reggaeton en manele.
    -Ik werd me daar zo geil dat ik niet veel langer meer gebleven ben.
    -Stoorde me wel aan een meute Turken die 5euro biljetten naar die mokkels zaten te gooien.
    -Voor mij geen probleem, maar doe het dan in één keer goed als je de would-be gangster wil uithangen en strooi met 50 euro-biljetten. In Moskou zouden ze dat zien als een belediging en dat zootje er zo uitflikkeren.
    -Tot zover het verslag van FKK-Planet, met dank aan Willem2 voor de vrijkaart!
    -Na Planet en thuis nog eens goed gekakt te hebben, ben ik het Vlaamse nachtleven ingedoken.
    -Deze keer naar disco Cosmo, maar ik het genoegen had met een Brussels meisje
    -Cosmo: http://www.discotheekcosmo.com/
    -En nog een sfeermuziekje om af te sluiten: http://youtu.be/MDg0PwmFtco
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 oktober 2011),Badslippers ( 4 oktober 2011),Megaboob ( 3 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Dag 3 van SFL-CAT

d3.JPG

Club: PSR
    Datum en tijd: van 17u30 tot ergens over middernacht
    Powerfood: Thaise lunch omgeving Keulen

Dames:
    - Narcissa (Roemeens) Heel goed
    - Yasmin (Roemeens) Heel goed
    - Roxana (Roemeens) een super topper

Link naar dames:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...s)-ex-Carla-FE
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...400#post234400
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...xana-(Romania)

Gasten: Badslipper en Sparky
    Beoordeling club algemeen: 08/10
    Beoordeling aanwezige dames: 08/10

Sfeer:
    Het was rustiger dan mijn voorlaatste bezoek, maar er was voldoende aanbod aantrekkelijke dames. Na 23u wordt het wel rustiger en vertrekken veel dames. Gelukkig is de beste van allemaal wel gebleven.

Hoogtepunt van de dag:
    De pillen van Badslippers en de sessie met Roxana uiteraard

Extra toelichting:
    3 heel goede sessies gehad, met 3 correcte en aangename Roemeense dames

Kort verslag:
    -Eerst nog bij forum-CEO Willem2 gestopt. Daar kreeg ik een 75cl fles Keuls bier in mijn bakkes geduwd.
    -Smaakte wel ondanks het feit dat ik de nacht ervoor serieus beschimmelt was.
    -De streek waar W2 stek houdt en waar PSR ligt doet me denken aan de Alpenstreek.
    -Daar het toch eerder heuvelachtig en niet bergachtig is, kreeg ik tijden de rit van W2 naar PSR het gevoel dat ik door de Iasi provincie aan het cruisen was.
    -In PSR meteen Badslippers getroffen en hij voerde mij een pil op die hij uit de stock van de psychiatrie gepikt had.
    -De gore smeerlap had pas een sessie met de lieve Narcissa achter de rug.
    -En dan maar zeggen dat hij nooit met te jonge mokkels de kamer op gaat.
    -Na het eten van biefstuk in het klasse restaurant van PSR, eveneens kamer op gegaan met Narcissa.
    -Zoals vorige keer was het opnieuw super
    -Door vermoeidheid en al het geneuk van de dagen voordien, verloor ik mijn erectie toch even.
    -We hebben toen drooggeneukt en ik knalde haar buikje en venusheuvel uiteindelijk toch mooi vol met kwark.
    -Daar ik het vertrouwen verloor in BS zijn kwakzalverij, ging ik mezelf mijn eigen producten toedienen.
    -Dat had ik beter niet gedaan, want ik kreeg koppijn, de stuipen, hartkloppingen en koortsaanvallen.
    -BS gedroeg zich niet als een goed wingman en ging er veel te vroeg van door.
    -Daardoor bleef ik alleen achter, maar gelukkig was Sparky er nog.
    -Tegen de raad van Sparky in had ik nog een sessie met Yasmin, die ik op een romantische manier had leren kennen.
    -Ze bleek zelfs nog beter uit te vallen dan Narcissa en dat is op zich al een toppertje.
    -Nadien nog wat met mokkels zitten lullen aan de bar. Vooral de Kroatische Andra was interessant, maar er gebeurde niets tussen ons.
    -Uiteindelijk toch nog een hele romance beleefd met de Roemeense Roxana.
    -Dit superwijf komt al zeker in mijn top3 van het jaar… Ben nog aan het twijfelen om ze niet op 1 te zetten.
    -Bij wijze van afscheid nog wat kontjeschudmuziek: http://youtu.be/3Hz64-_2Gu8
    -Na PSR niet meteen naar huis gegaan, maar wel nog tot de ochtend op stap.
    -Dit geschiede in danstempel La Rocca te Lier: http://www.larocca.be/main.html
    -Ook daar had ik nog last van een onophoudelijke stijve… De volgende dag en de ochtend daarop ook nog.
    -Die Badslippers lijkt misschien wel een keurig en net heertje, maar het is gemene sodemieter waarvoor zelfs in de hel geen plaats beschikbaar meer is.

4. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 4 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Dag 4 van SLF-CAT

d4.jpg

Club: PHG
    Datum en tijd: van 17u30 tot 01u15
    Powerfood: Pitta shoarma in Israelische snackbar te Tongeren

Dames:
    - Antonia (Roemeens) Ondermaats
    - Raisa (Romeens) Goed
    - Simona (Bulgaars) Redelijk
    - Mikaela (Gipsy) goed

Link naar dames:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post234569
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post234572
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Bulgaarse)
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post234567

Gasten: Badslipper en zijn opa
    Beoordeling aanwezige dames: 07/10

Sfeer:
    In tegenstelling tot voorgaande bezoeken vond ik niet mijn draai… Maar de avond werd beter naar mate het later werd… Veel bezopen wijven en ik kreeg de aandacht waar ik geil van word.

Hoogtepunt van de dag:
    Op het einde begonnen de mokkels op manele te dansen en werd ik ontvoerd door de kliek van Raise en hebben ze me aan de paal vastgebonden.

Extra toelichting:
    Geen supersessie gehad zoals de dag ervoor in PSR, maar ondertussen had mijn lul ook al alle kleuren van de regenboog. En daar ik meer en meer met Roemeentjes optrek begin ik ze al wel een beetje te verstaan. Enkele teven dachten zelfs dat ik een Roemeen was, hier was ik niet mee opgezet. En toen enkele Roma’s me zeiden dat ik een zigeuner leek, toen vond ik pas echt dat ze met spek begonnen te schieten. Dus liet ik ze maar in hun wijsheid.

Kort verslag:
    -Mijn wingman Badslippers had zijn opa bij. Ze zagen er mooi uit, beiden hadden ze op een terras gehangen en waren volledig klemgezopen.
    -Na wat van hun gelal te aanhoren ging ik mezelf een bord BBQ halen.
    -Lekker en degelijk, maar het vlees was iets te hard gebakken naar mijn mening.
    -In de rij aan het buffet werd ik tussen een kudde van 7 roma-zigeunerinnen gesleurd
    -Ik voelde me meteen thuis en betastte alle 7 de kontjes.
    -Samen met de twee bejaarde en bezopen kameraden ging ik aan tafel en we kregen het gezelschap van een gipsy die afgescheurd was van de rest.
    -Niet veel later kwam ook haar zus erbij zitten.
    -Die twee zaten constant over ons te roddelen en hadden zelfs de snode plannen om die ouwe om zeep te helpen en zijn geld te jatten.
    -Terwijl de 2 roma’s de ouwe verzopen in het zwembad, gingen BS en ik in de bar hangen.
    -Daar maakte ik kennis met Antonia uit “Spanje” en die dacht dat Valencia de hoofdstad was.
    -Ook een sessie met dit breekbaar mormel gehad, maar daar werd niet veel in gebroken.
    -In de bar nog wat op zoek gegaan naar mijn beste investering van vorige tour.
    -Namelijk de Nigeriaanse Rolande… Helaas was deze zwarte reetkever er niet en dat vond ik jammer.
    -Ter vervanging kreeg ik het aan de stok met Raise, die me in de barruimte binnen deed en me al bijna liet klaarkomen door tegen me te dansen.
    -Met haar best wel een aardige sessie gemaakt.
    -Bij terugkomst was die geile Badslipper ook neuken, maar trof ik zijn opa alleen aan.
    -Daarna zijn ze scampi beginnen bakken.
    -Mag dat wel, maar vond het nadelig dat je die beesten zelf nog moest pellen en ontdarmen.
    -De wijven leken daar geen problemen mee te hebben en zetten het op een vreten als uitgehongerde gieren.
    -Ik vond dat minder leuk, want omdat die dingen met zoveel look bereidt waren, stonk de helft van die teven uit hun bek.
    -Na een politiek debat met zatte Opa, vond BS het welletjes geweest en reed naar huis om de ouwe te slapen te leggen.
    -We namen afscheid van elkander en ik vertrok met de Bulgaarse Simona richting kamer.
    -Na Simona in de bar nog wat fun gemaakt met diverse dames.
    -Roma Mikaele was de spelbreker, geilde me vervolgens op en met deze smalle twijg verzeilde ik in kamer nummer 2.
    -Na Mikaela hingen verschillende Roemeense mokkels aan het bier en werd er lustig folk en volksdans gedanst op het ritme van de manele.
    -Ikke vond dat leuk en participeerde een beetje vanop de zijlijn.
    -De Roemeense dievengilde merkte dit op en trok me te midden van de hele heksenkring.
    -Wat later hebben ze me nog rond de paal vastgebonden met de koord van mijn badjas en stelden ze mijn naakte lul tentoon voor de rest van de bar.
    -Daarna nog een laatste drankje met Raise en Antonia genuttigd. Maar die kregen ineens kletterende heibel met elkaar. Antonia was ook kwaad op mij. Die Raisa had haar schijnbaar verteld dat ik niet tevreden over haar was… Maar ik denk dat het eerder om de kwestie van de leeftijd handelde, die ruzie.
    -Na deze opstoot toch maar gevlucht uit PHG.
    -De nieuwste hit in PHG: http://youtu.be/JH-f7fBl_TA
    -Na PHG nog tot een uur of 6 naar Discotheek Versuz te Hasselt geweest: http://www.versuz.be/

6. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 4 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Dag5 van SFL-CAT

d5.JPG

Club: Living Room
    Datum en tijd: 04-10-11 van 17u tot 02u
    Powerfood: KFC

Dames:
    - Monique (Esp) Heel goed
    - Kacey (Roe) Matig
    - Vita (Ukr) Heel goed

Link naar dames:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...emeens-Spaans)
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...sey-(Roemeens)
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...ta-(Oekraïnse)

Gasten: Alabama, Costana en zijn maat, Boy69, Badslippers en Box-Bull
    Beoordeling aanwezige dames: 09/10

Sfeer:
    Ruim voldoende dames, genoeg animatie en niet te veel venten. Na 18u werden nog meer knappe dames aangevoerd. Op een dinsdag zou volgens mij geen enkele club beter kunnen.

Hoogtepunt van de dag:
    Menig vrouwmens actief in LR weet blijkbaar wie SFL is. Het is op één hand niet te tellen hoeveel dames me aanspraken met SFL. Eerst wist ik niet hoe me te gedragen, want niet alle dames zijn gediend met de schrijvende pers, maar ik heb enkel maar positieve reacties gekregen. Het toppunt was dat er 2 mokkels naar mij kwamen, die ik nog nooit in mijn leven gezien had en die me vroegen om iets positiefs over hen te schrijven. Zo werkt het natuurlijk niet…

Extra toelichting:
    Niki wist al lang dat ik SFL was, maar ik denk niet dat zij het er met andere dames over had. Volgens mij mag ik me weer interessant voelen en werd ik gecontroleerd door ijsberen die het niet zo goed met me voorhebben… Niet alleen gecontroleerd op de echtheid van mijn verslagen, maar waarschijnlijk wilden deze lieverds me ook nog eens in een slecht daglicht plaatsen. Wel, radicaal mislukt, want ik ben er alleen maar populairder mee geworden. Geen enkele bekeek me er vies voor en tegen mijn eigen verwachting in was een groot deel van LR alleen nog maar vriendelijker, nadat het in de kudde losgelaten werd.

Kort verslag:
    -We komen nog maar net binnen en Box-Bull alias de Shit-Bull moest al gaan schijten van de zenuwen.
    -Ikzelf ging naar de bar en trof daar Alabama, die net van Roemenië terugkwam.
    -In de bar valt me een grote gestroomlijnde verschijning op… Een jaar heb ik haar niet meer gezien.
    -Later zal ik haar tegen wil en dank leren kennen als de Roemeense Kacey.
    -Er kwamen heel wat mokkels goeie dag zeggen en me wat animeren… In vond dit hartstikke leuk.
    -De Spaanse Monique kende ik nog van de vorige keer en zij was de eerste die me wist te ontvoeren.
    -Op de kamer kreeg ik van haar een rook fetisj seks sessie en duwde ik een dildo in haar kut.
    -Terug in de bar toegekomen zag ik dat Box-Bull terug was… Hij had duidelijk een aardig kakje gelegd.
    -Samen met mijn kameraad Bokser stond ik aan de bar en leerde ik hem Salitos kennen.
    -Van dat bier zou hij nog een hele avond en nacht drinken.
    -Ondertussen kwam ook nog de Roemeense Sabrina bij ons staan.
    -Vorige keer had ik de eer met haar en ik wist nog steeds dat ze een goede stoot is.
    -Helaas was Box-Bull me voor en hij spendeerde anderhalf uur met haar op de kamer.
    -Ondertussen arriveerde ook Boy69, die man die zit 5 dagen van de 7 in LR, me dunkt.
    -Ondertussen was mijn wingman Badslippers ook toegekomen.
    -Had deze beroerde Psycho-Bull speciaal voor de tour verlof genomen, maar toch sloeg ie erin elke dag later en later toe te komen.
    -Hij maakte dit goed en kwam aanzetten met een 2meter lang wijf.
    -Die moet je zeker eens gehad hebben, zei de blaaskaak. Dan heb je een nieuwe nummer1 in je ranglijst.
    -Op dat moment greep ik de net passerende Gipsy Niki bij haar eendenkont en douwde haar in Badslippers zijn armen.
    -En deze moet jij nou eindelijk maar eens meenemen… Dan leer je dat op ervaring niet noodzakelijk een leeftijd staat.
    -Badslippers gehoorzaamde zijn Master meteen en vertrok met Niki naar de kamer.
    -Ik stuurde de 2meters lange Vita weer wandelen en gehoorzaamde mijn wingman bij gevolg dus niet.
    -Ik moest nog bekomen van die Spaanse peper die me zowel in bed als in zetel verrot geneukt had.
    -Ondertussen loop ik Costana tegen het gespierde lijf.
    -Ik ben hier niet voor jouw tour, zegt de gemene Vlaanderaar, dit is mijn tussenstop, want ik vertrek morgenvroeg naar Roemenië.
    -Is LR misschien een knooppunt en laatste tussenhalte voor Roemenië geworden?
    -Alabama komt rusten en bijtanken na een rit van 14 uur en Costana en zijn vriend hebben nog een hele weg voor de boeg.
    -Voor de dames wisten we al langer dat LR en PHG belangrijke knooppunten zijn, maar voor de ijsberen???
    -Misschien zitten mijn fictieve verhalen daar wel voor iets tussen.
    -Ondertussen was de Box-Bull ook weer terug en ik zag hem warempel staan dansen met de knappe Casey.
    -Die verlegen Box-Bull had verdomme meer kloten aan zijn lijf dan ik, want zover durfde ik niet eens gaan.
    -Zal waarschijnlijk wel door de Salitos komen!
    -Ik ging me bemoeien met het tweetal en kwam zo haar naam en afkomst te weten.
    -Roemeens… Zo zag ze er in ieder geval niet uit. Eerder Duits, Pools, Ukr… weet ik veel!
    -Ik gaf Box-Bull een elleboog tegen zijn bek… Daar moet een bokser maar tegen kunnen. Incasseren hoort bij de sport!
    -Nu had ik Casey voor mij alleen en na een nutteloze conversatie vertrok ik toch met haar naar de kamer.
    -Mijn hoge verwachtingen met dit godsgeschenk werden niet ingelost. Ik kwam zelfs niet klaar!
    -Terug in de bar zag ik dat Box-Bull vriendschap gesloten had met de kameraad van Costana.
    -Beide heren hingen nu aan de Salitos en waren al zo zat als André Hazes in zijn gloriejaren.
    -Ook Badslippers was terug van de sessie met Niki en zag er gelukkig en voldaan uit.
    -Verdomme Master-Bull, ik moet meer naar jou luisteren en met minderjarige mokkeltjes meegaan.
    -Die neuken verdomme nog beter dan al die lelijke en vette zeugen die ik in mijn loopbaan al heb liggen vogelen.
    -Toen hij me vroeg wie nog zo goed was, wees ik de mooie Poolse Doris aan.
    -Om Badslippers te plezieren vertrok uiteindelijk toch met de 2meters lange Oekraiense Vita naar de kamer.
    -Daar kreeg ik één van de betere PSE voorspelen en machtige massage achteraf over me heen.
    -Het neuken zelf was wat gewoontjes, wanneer je het evenredig vergelijkt met haar andere diensten.
    -Maar het was zijn geld meer dan waard en soms rendeert het toch om eens naar je wingman te luisteren.
    -Toen ik terugkwam van mijn sessie met Vita, zag ik Badslippers met Doris in de Sauna liggen…
    -Hij gaf zich uit voor SFL en dat wierp duidelijk zijn vruchten af. De mooie Poolse begon de oude man haast te verkrachten in de sauna.
    -Spijtig dat ze mijn onderkruipende vriend geloofde, want na zulke mooie dingen die ik over haar schreef had ik eigenlijk recht op die verkrachting.
    -Rond 2u was het vet van de soep en besloten Box-Bull en ik naar huis te gaan.
    -Nou ja, ik besloot dat… Want Box-Bull wou nog geld lenen van mij en naar de kamer gaan met een kleine Hongaarse Blondine.
    -Ik wist dit uit zijn zatte kop te praten en kreeg hem toch mee naar onder.
    -Terwijl ik nog onder de douche stond, had de Bokser zijn kleren al aan en zei dat ie boven nog wat ging drinken.
    -Toen ik wat later boven kwam zag ik dat hij heibel had met de theke.
    -Met zijn zatte tronie was hij in zijn gewone kledij de bar ingelopen. Bij de arm leidde de theke hem naar buiten.
    -Nog enkele dames kwamen afscheid nemen van mij en als een dief in de nacht ging ik er vervolgens van door.
    -http://youtu.be/ouEUzraahgY

8. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Dag6 van SFL-CAT

d6.JPG

Club: Planet Happy Garden
    Datum en tijd: 05-10-11 van 16u tot 23u30
    Powerfood: Vlaamse boerenkost

Dames:
    - Anca (Roe)
    - Anca (Roe)
    - Anca (Roe)

Link naar dame:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...797#post234797

Gasten: Ace2, Badslippers, Gignl, Jempie en Sonny
    Beoordeling aanwezige dames: 08/10

Sfeer:
    Er zat meer sfeer in de PHG dan de maandag voordien. Is ook normaal dat het op woensdag beter is dan op maandag! Maar er waren veel meer dames en de animatie door die dames was tot in de puntjes verzorgd. Geen enkele moment stond ik alleen. Ik voelde me de hemel te rijk en als een vis in het water daar in PHG. Momenteel voor mij nog steeds de beste club… Maar LR moet niet ver achterblijven natuurlijk.

Hoogtepunt van de dag: ANKA, tot 3x toe!

Extra toelichting:
    Wat het Tora-Bora gebergte voor Al Qaida is, dat is PHG voor de Roma-zigeuners. Zoveel gipsy’s vind je in geen enkele club bij elkaar. Het mag dan wel allemaal gespuis zijn, waarvan de helft nog eens minderjarig is, maar ooooohhhh wat zien ze er lekker uit en heel wat onder hen weten daarbovenop nog eens een puike dienstverlening ten goede te geven.

Kort verslag:
    -Toen ik binnenkwam, trof ik meteen mijn andere beste vriend van dit forum aan. Nl. Dhr Ace2.
    -We vielen elkaar in de armen, want het was weer veel te lang geleden.
    -Met hem ging ik wat rondhangen en bijpraten in de bar.
    -Daar waren de 2 Goden van dit forum ware lustobjecten en moesten we de wijven van ons afslaan.
    -Terwijl Ace wegvluchtte en in een alleen in een hoekje zijn live-verslagen begon te typen, kwam Raisa bij me zitten.
    -Deze gekkerd had ik 2 dagen voordien al in de vuist en bek geknald en dat was ze duidelijk nog niet vergeten.
    -Ace2 voegde zich weer bij ons en begon met een hele knappe jongedame te lullen die naast ons zat.
    -Ik stuurde Raisa weg, want dit kon gevaarlijk worden…
    -Ace werd weer hyperkinetisch en schudde de mooie jongedame helemaal door elkaar.
    -Net op tijd of we konden dat arme kind met stoffer en blik bij elkaar vegen… Het betrof hier de Roemeense Anca.
    -Ik trok Ace2 van haar af en leidde hem af door te zeggen: kijk daar heb je de Bulgaarse Simona, die is ook niet slecht.
    -Als een door hondsdolheid geslagen bouvier vloog Ace2 ook haar om het lijf.
    -Bij deze had ik Anca gered van een gruwelijke dood en haar dank zou ze later in de kamer wel betuigen.
    -Ondertussen herkende ik nog een vent die ik al eerder gezien had, maar kon hem niet meteen thuiswijzen.
    -Achteraf kwam ik te horen dat het hier om Giggnl ging.
    -Die zat er maar bij en observeerde alles met weinig woorden;… De arme man dacht er het zijne van!
    -In tussentijd was ook mijn andere beste vriend, Badslippers, binnengekomen.
    -Terwijl hij weer veel te weinig aandacht voor mij had en zich richtte tot dat lelijke vette mormel waar hij de maandag voordien al opgekropen was, ging ik naast Anka zitten.
    -Met Anca een leuke babbel gehad en dat resulteerde uiteindelijk toch in een topsessie.
    -Na Anca voegde ik me terug bij mijn vrienden Ace2 en Badslippers en verorberden we samen het avondmaal.
    -Anca bleef tijdens het degusteren van het avondmaal bij ons en bracht drank aan.
    -Zo een vrouw moest ik hebben: ééntje die springt wanneer ik nog maar met mijn vingers knip.
    -Ace2 en Badslippers waren danig onder de indruk dat ik haar al zo goed afgericht had. Ik liet haar liters drank voor ons halen en pas toen wij gedaan hadden, kreeg ze van mij toelating om zelf te eten.
    -Na de maaltijd behoefde ze een sigaret en trokken we samen terug naar de andere bar.
    -Daar begonnen we al met het volgende voorspel.
    -In tussentijd vertrok Ace2 met een latina snol, met beukel en neptieten naar de kamer.
    -En Badslippers met de Dominicaanse Brenda die heden ten dage in Italië woont.
    -Van de arme stakker kan je zeggen wat je wil, maar hij liever dan ik met haar!
    -In het begin van de dag probeerde ze mij te verleiden om de kamer op te gaan.
    -Tijdens het verleiden, probeerde ze menig maal te tongzoenen, maar ik werkte tegen.
    -Man, wat had die een stinkende bek… Had ze iets vervallen gegeten of had ze juist een ongewassen Albanees liggen rimmen?
    -Ik wou het gewoon niet weten, maar BS is immers van niks vies en hij ging wel lekker tongen met haar op de kamer!
    -Ik daarentegen vertoefde in de zevende hemel met Anca. Het werd de beste sessie van de tour!
    -Toen we allen terug waren van de kamer, liet ik Anca even vrij en voegde ik me samen met mijn vrienden.
    -Ace2 vertrok helaas weer naar huis, maar we drukten de hand erop dat we elkander gauw weer zouden zien!
    -En daar stond ik dan weer met Badslippers alleen, te hangen tegen de muur…
    -… in stil verdriet, want het was onze laatste dag samen. Voor mij zou de tour nog een dag langer duren, maar BS hield het voor bekenen.
    -De smeerlap zou me simpelweg in de steek laten de volgende dag, met als excuus dat ie geen verlof meer had…
    -Maar dan wel naar de gay meet and greet van dit forum gaan! Tussen al die verraders en nepvrienden, die me alle tegenslag en een hoop vieze ziektes toewensen!
    -Terwijl we daar stonden tegen de muur, kwamen de mokkels bij regelmaat voorbij…
    -Geen enkele ging voorbij zonder wat te zeggen of ons op te geilen.
    -Door naast me staan ondervond Badslippers ook eens hoe het aanvoelde om de succesvolle Master-Bull te zijn.
    -Want de ene na de andere klampte zich vast aan onze half of pik en BS liet het zich welgevallen.
    -Toch hadden we meer tijd nodig om terug een nummer te kunnen maken!
    -Daarom vonden we het excuus uit dat we pas zelf terug van de kamer waren en dat BS mij 50€ betaalde om me in de kont te neuken.
    -Op den duur begon Badslippers zich te schamen voor mijn gedrag en liep dan maar een rondje.
    -Ik ging naar de bar en zette me naast Sonny, die ook aanwezig was en me naar mijn kruis greep.
    -Lang geleden dat ik die arme man nog gezien had… Hij zat de laatste tijd veel in privee te Spanje en was ook net terug van Oekraine.
    -Ons gesprek werd abrupt verstoord toen Raisa haar zinnen weer op mij had gezet.
    -Ze liet me niet meer los, begon me te kietelen, beet in mijn lip en beet in mijn oren.
    -Dit werkte Sonny dusdanig op de zenuwen dat hij van ellende ergens anders ging zitten en dit niet moest aanzien.
    -Uiteindelijk heb ik de gekke Raisa weten afschudden en zo belande ik weer op de kamer met mijn nieuwe nummer1 van 2011.
    -Een vluggertje van een halfuur met Anca gemaakt.
    -Daarna nog wat in de bar gehangen en 2 andere Vlamingen leren kennen.
    -Eén van hen is ook actief op dit forum en noemt Jempie of zoiets. Zijn makker leek zijn draai niet te vinden.
    -De sukkel liep verloren tussen de knappe wijven, maar had van de hele dag nog geen enkele weten te neuken!
    -Ik dronk nog een cocktail en gaf er ook eentje aan Anka, die hier geen recht meer op had, maar het naar mijn dunken wel verdiende.
    -Daarna nam ik afscheid van Badslippers en de 2 Vlamingen.
    -Als afscheid nog een nummertje dat van toepassing is op BS en mij, want op de laatste dag samen keken we terug naar alle dames die we gedurende de tour mochten beminnen: http://youtu.be/-qW4OpltcTI

10. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 oktober 2011),Badslippers (11 oktober 2011),Megaboob (12 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Dag7 van SFL-CAT

d7.jpg

Club: Living Room
    Datum en tijd: 06-10-11
    Powerfood: Pizza Calzone

Dames:
    - Kacey (Roe) deze keer al heel wat beter
    - Britney (Dui) heel goed
    - Sabrina (Roe) heel goed

Link naar dames:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...514#post235514
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...e&daysprune=-1
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

Gasten: Killer-Bull
    Beoordeling aanwezige dames: 09/10

Sfeer:
    De gezelligheid kende geen grenzen. Veel dames, veel animatie en een goede verhouding tussen beren en dames. Op die dag was Living Room als vanouds en geduchte concurrentie voor mijn andere lievelingsclub PHG. Het afscheid met vele dames op het einde van de avond was de emotionele afsluiting van een geweldige tour. Ik kreeg me de krop in de keel en moest mijn tranen bedwingen.

Hoogtepunt van de dag:
    2 hoogtepunten:
    -Het stoere offensief van Casey meteen na binnenkomst.
    -De fratsen van Killer-Bull, die ik voor het eerst sinds vele maanden nog eens op dreef zag!

Extra toelichting:
    Casey mag voor mij dan wel het knapste mokkel allertijden zijn, qua vakkundigheid zit ze nog steeds ergens in het midden van mijn lange lijst. Maar een opzichzelfgeilend man zoals mezelf, is altijd wel tuk op de aandacht bij de dames. Het mag dan wel allemaal tegen betaling zijn, maar de aandacht en gesprekken die ze mij gunde deden me al haast zweven. Gevaarlijke dame voor SFL! Gelukkig is de seks niet hetzelfde zoals bv bij mijn andere toppers Anca, Mara, Eleni, Roxana en Rina. Anders zou het voor mij niet meer gezond zijn en zou ik haar beginnen stalken uit ziekelijke verliefdheid ofzo.

Kort verslag:
    -Ik was nog maar net binnen en tegen alle verwachting in, kwam Casey stoer uithalen naar mij.
    -Het zat haar hoog dat ze me niet had klaargekregen, twee dagen voordien.
    -Met de belofte dat ze mijn eerste wip van de dag zou zijn, verliet ze de kleedruimte weer!
    -Boven in de bar werd ik weer als een koning welkom geheten door zovele dames.
    -In de bar trof ik meteen Killer-Bull die terugkwam van de kamer met Yana (het nichtje van Eleni in GT)
    -Hij was bevredigd, maar zij zag er afgepeigerd uit en was niet te spreken over hem.
    -Omdat ze hem constant de middelvinger gaf en hem boos bleef aankijken, ging ik een luisteren wat ze te vertellen had.
    -Your friend fucks like a horse, with his giant dick! A dick like an anaconda… Liep ze af tegen mij.
    -De Killer hoorde de naam van Anaconda nog maar vallen en hij wist meteen waarover het ging.
    -De gore smeerlap zat zelfvoldaan te lachen aan de bar toen ik Yana, het nichtje van één van mijn lievelingetjes, probeerde te troosten.
    -Lang kon ik niet bij het arme kind blijven, want Casey liep me te zoeken in de bar.
    -Zoals beloofd sprong ik haar in de armen en ontvoerde ze me naar de mooiste kamer met tal van spiegels.
    -Voor het eerst heb ik haar van een meer menselijkere kant leren kennen en dat was bevorderend voor de sessie.
    -De sessie was al pakken beter dan eergisteren en dat stemde me gunstig.
    -Na een uur van vermoeiende erotiek kwam ik uiteindelijk toch tot een orgasme.
    -We namen afscheid en ik ging terug in de bar zitten.
    -Killer kwam ook net terug van een sessie met de Oekraiense Vita.
    -Op mijn beurt had ik haar ook bij hem aangeraden, want de Killer is echt wel een PSE-fan.
    -Anderhalf uur was hij met haar eveneens op de kamer en hij was deze keer nog meer voldaan. Mag er niet aan denken wat die twee freaks uitgespookt hebben!
    -Het was tijd om wat gaan te vreten!
    -Tijdens het vreten zag ik weer een oude bekende: de Duitse Britney!
    -Met haar meer dan een jaar geleden ook al eens gaan stoeien. Is zo een meid die af ten toe in de club werkt.
    -Alleen omdat ze geld nodig heeft om de wereld te kunnen afreizen. Vind ik wel leuk aan haar.
    -Ze werd de hele tijd bezet gehouden door een ouwe viespeuk, maar nadien wist ik haar toch opnieuw te veroveren.
    -Met haar een halfuurtje van bil gegaan. En hoewel ze vroeger reeds niet slecht was, leek ze er nog maar eens op vooruit gegaan!
    -Na de sessie heb ik nog wat in bar gehangen.
    -Vele meiden kwamen me begroeten en trachtten de kamer in te krijgen. Het was hun droom dat de grote SFL over hen zou schrijven.
    -Zo ook Niki kwam weer langs. Ze had eergisteren ook al menig maal geprobeerd om me op de kamer te krijgen.
    -Ik weigerde steeds, want zij is gevaarlijk voor mij en met haar heb ik te doen. Gevolg was dat ik de vorige 2 malen zelfs geen erectie meer kon krijgen.
    -Toen leek ze dit te begrijpen, maar vandaag kwam ze met het flauwe excuus dat dit haar job is en dat ze toch moet proberen.
    -Eergisteren gaf ik haar Badslippers ten prooi, maar nu had ik geen slachtoffers voor handen.
    -Ik zei haar dat ze ooit wel zou begrijpen als ze wat ouder was, maar ook dit lachte ze weg en ging gewoon door.
    -Ik heb haar al die tijd kunnen weerstaan, maar toen ik me kon losmaken van haar ben ik wel gaan neuken met Sabrina.
    -Dit kleine lieve varkentje was vorige keer voor mij een toppertje en ik vond het spijtig dat ik 2 dagen voordien niet met haar was meegegaan.
    -Bij deze ging ik nu wel met haar mee en het was een haast perfecte afsluiter van weer een mooie tour.
    -Net zoals vorige keer was ze de ultieme GFE en dat wist ik meteen naar waarde te schatten.
    -Na de zalige sessie met Sabrina nog één drankje gedronken met de Killer-Bull en daarna afscheid genomen van een heel pak dames.
    -Tot eigen verbazing viel het afscheid met Casey me nog het zwaarst. Nooit gedacht dat ze op zulke wijze zou afscheid nemen.
    -En bij deze komt er niet alleen een einde aan de dag, maar gelijk ook een einde aan de tour.
    -We sluiten af met een grote hit in LR: http://youtu.be/tDq3fNew1rU

-IK BEN DUS BLIJ DAT IK VOOR DE LAATSTE DAG NAAR LR TROK EN NIET NAAR GT ZOALS EERDER GEPLAND!!!

12. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 oktober 2011),Badslippers (11 oktober 2011),Megaboob (12 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Tot zover de Cunt-Attack-Tour:

CAT.JPG

De ranglijstjes en eindbeschouwingen volgen spoedig!!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Ausrufezeichen De bijhorende ranglijstjes van SFL-CAT:

De 5 knapste dames:
    1) Casey (Roe) in LR
    2) Britney (Dui) in LR
    3) Dilaria (Tur) in YY
    4) Simona (Bul) in PHG
    5) Anca (Roe) in PHG

De lijst van alle dames betreft kwaliteiten en service:
    1) Anca (Roe) in PHG
    Voor mij een absolute nieuwe nummer1 in mijn lijstje van 2011.
    2) Roxana (Roe) in PSR
    Mijn tweede topper van de tour en ook een top4 in mijn lijstje van 2011.
    3) Monique (Esp) in LR
    De beste dienstverlening in LR is bij haar te rapen
    4) Yasmin (Roe) in PSR
    Aardige dame met de betere kwaliteiten… En dat verwacht je niet meteen van haar.
    5) Vita (Ukr) in LR
    Volledige en verregaande attractie.
    6) Sabrina (Roe) in LR
    Lieve meid die weet wat SFL wil en nog flink zal groeien in haar job!
    7) Narcissa (Roe) in PSR
    Ondanks haar jonge leeftijd zeer veel ervaring en goede feeling.
    8) Noelle (Marok) in YY
    Ook zij gaat ver, heel ver!
    9) Valentina (Pol) in YY
    Combineer 13 jaar ervaring met de alom gekende Poolse degelijkheid!
    10) Britney (Dui) in LR
    Interessant persoontje voor leuke babbel en levert goed werk op de kamer.
    11) Raisa (Roe) in PHG
    Prettig gestoord, maar verdient 2de kans om haar ten volle op waarde te schatten.
    12) Dilaria (Tur) in YY
    Prachtdame die goede seks voorschotelt, maar zeker niet meer!
    13) Carmen (Roe) in YY
    Al jaren een favo van mij, maar kan niet meer mee met nieuwe Roemeense generatie.
    14) Joy (Jam) in FKK-PL
    Was zeker niet slecht, trof haar op een voor mij vermoeid moment. Verdient nog een kans.
    15) Simona (Bul) in PHG
    Dame die met de jaren vordering maakt, maar bij haar moet ik het toch van haar looks hebben
    16) Casey (Roe) in LR
    Knapste wijf dat ik ooit geneukt heb, maar er is nog veel werk en jaren aan de winkel.
    17) Tony (Bul) in FKK-PL
    Ook niet slecht, maar haar echt wel lelijke tieten waren een domper op de vreugde.
    18) Mikaela (Roe) in PHG
    Voelde nog wel goed aan, maar weinig initiatief en originaliteit!
    19) Antonia (Esp/Roe) in PHG
    Echt slecht, geen aanrader… Wel jammer omdat ze toch lief en schattig is.

De Clubs:
    1) Planet Happy Garden
    Voor mij de beste club, waar ik het meeste aandacht geniet, waar ik zonder wat te lossen veel van de dames gedaan krijg en waar vooral ’s avonds de beste sfeer hangt. Het aanbod van dames is fantastisch. Echt heel veel moois ligt er voor het rapen, maar het is toch uitkijken of al dat moois ook een geweldige service geeft. Maar mijn nieuwe nummer1 van dit jaar loopt er wel rond.

2) Living Room
    In het voorjaar en gedurende de zomermaanden was ik uitgekeken op deze club, maar LR is met een ware comeback bezig en mag van mij een geduchte concurrentie wezen voor PHG. Eveneens hier mogen de dames me wel en ik heb er zelfs meer toppers rondlopen dan in PHG. Voor sfeer moet LR toch wel onderdoen, vindt ik persoonlijk… Maar het voordeel is wel dat er meer diversiteit van dames is dan in PHG.

3) Parksauna Residenz
    Ook hier voel ik me lekker thuis. Ondanks de roddels over deze club vind ik hier juist wel een mooi, vrolijk en servicegericht damesbestand. Deze keer had ik me 3 mokkels cadeau gedaan en alle 3 bleken het toppers te zijn! Nergens kan je beter vreten dan in deze club en dat is ook belangrijk. Het enige nadeel voor mij is dat het een kalme club is en dat het in tegenstelling tot bovenstaande clubs na 22u alleen nog meer kalmer wordt.

4) YinYang
    Een club die ik vaak aandoe en die ik vaak zal blijven bezoeken. Ook hier voel ik me thuis, hoewel dat ooit anders was. Ook hier is het eten lekker en na valavond kan er ook wel een gemoedelijk uitbundige sfeer heersen. Perfecte welnessmogelijkheden en lekker dichtbij voor wie van Vlaanderen komt. Een aanrader voor iedereen die de Roemeentjes in Duitse clubs beu is en graag een aanzienlijk aanbod van Poolse en Duitse dames wil!

5) FKK-Planet
    Mooie club met tal van faciliteiten, maar een slecht beheer. Mij zullen ze er niet gauw opnieuw zien. Onvriendelijk personeel; zowel theke als barpersoneel. Die drankkaart stoort me en ook het feit dat je dranjes in plastic bekers krijgt, komt goedkoop over. Tussen de vele dames zat wel potentieel, maar ik heb er helaas niet optimaal kunnen van genieten. Het komt in de late uurtjes pas op gang, maar dat is te laat wanneer je al een hele dag verdwaalt in die onoverzichtelijke club. Van hun vreten heb ik zelfs het schijt nog gekregen!

6) Golden Time
    Deze club stond op de laatste dag van de tour gepland. Gewoon omdat ik het niet te lang meer kon trekken, wegens professionele verplichtingen de dag erop. Maar wat was ik blij dat ik deze club verruild heb voor een tweede keer LR. Liever 10min langer bollen dan mezelf in die neukfabriek zitten op te vreten. Bovendien heb ik mijn handen vol met de eerste 4 clubs hierboven en dat is meer dan genoeg aangezien ik niet zo vaak meer kan hoerenlopen. GT is voor mij enkel goed wanneer er wat te doen in onder ijsberen en ik me wat kan amuseren tussen al die gays. En als er zich tussendoor wat tijd voordoet, dan zou ik nog eens een nummertje kunnen maken met de enige twee mokkels die voor mij van tel zijn: Eleni en Mara. Ze zullen me er niet gauw en niet veel meer zien… Maar dat geeft niet, daar word ik toch niet gemist.

DSC06196.jpg

15. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (18 oktober 2011),Carlitos (12 oktober 2011),duivenmelker (20 december 2011),jacky pakutra (18 oktober 2011),Megaboob (12 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool Top70 van 2011:

Buiten categorie:

1) Anca (Roemeense) actief in PHG
    2) Mara (Roemeense) actief in GT
    3) Eleni (Griekse/Roemeense) actief in GT
    4) Roxana (Roemeense) actief in PSR
    5) Rina (Duitse) actief in YY

De toppers:

6) Monique (Spaanse) actief in LR
    7) Vera (Griekse/Roemeense) actief in PHG
    8) Yana (Letse Russin) actief in PHG
    9) Yasmin (Roemeense) actief in PSR
    10) Narcissa (Roemeense) actief in PSR
    11) Vita (Oekraiense) actief in LR
    12) Niky (Gipsy/Roemeense) actief in LR
    13) Sabrina (Roemeense) actief in LR
    14) Ilka (Duits/Hongaars) actief in LR
    15) Celina (Iranese/Duitse) actief in GT & YY
    16) andra & Sasha (Russinnen) lux-escorts in St-Petersburg
    17) Manika (Georgische) escort in Moskou, Rusland
    18) Katja (Duitse) actief in YY en LR

Heel goed:

19) JayJay (Canadese/Noorse) escort in Toronto, Canada
    20) Carmen (zigeunerin) actief in GT Oostenrijk
    21) Rolanda (Nigeriaanse) actief in PHG
    22) Albina (Ukraiense) escort in Dnipropetrovsk, Ukr
    23) Martha (Poolse) actief in GT
    24) Ellen (Russische) actief in PSR
    25) Mercedes (Hongaarse) actief in YY en Antwerps schipperskwartier
    26) Lulu (Thaise) actief in GT
    27) Sarah (Russische) escort in Tel Aviv, Israel
    28) Miranda (Roemeense) actief in GT
    29) Noëlle (Marokkaanse) actief in YY
    30) Valentina (Poolse) actief in YY
    31) Britney (Duitse) actief in LR

Goed:

32) Raisa (Roemeense) actief in PHG
    33) Gigi (Servische/Kroatische) actief in GT
    34) Dilaria (Turkse) actief in YY
    35) Carmen (Roemeense/Gipsy) actief in YY
    36) Joy (Jamaicaanse) actief in FKK-Planet
    37) Katarina (Bulgaarse) actief in LR
    38) Dana (Duitse) actief in GT
    39) Cosmina (Roemeense) actief in GT Oostenrijk
    40) Lehana (Braziliaanse) actief in grote club te Sao Paulo
    41) Simona (Bulgaarse) actief in PHG
    42) Hollandse Blondine waarvan in de naam vergeten ben, actief in Jan Bik Club Amsterdam
    43) Titziana/Titsy (Duitse) actief in GT
    44) Mirjam (Latina/Negerin) raamhoertje, Amsterdam
    45) Claudia (Braziliaanse) actief in FKK-Oase

Matig:

46) Kimmi (Thaise) callgirl in Toronto, Canada
    47) Nita (puerto ricaanse) straatmadelief in USA, NY
    48) Annika (Duitse) actief in LR
    49) Stella (Duitse/Italiaanse) actief in YY
    50) Casey (Roemeense) actief in LR
    51) Tony (Bulgaarse) actief in FKK-Planet
    52) Cindy (Duitse) actief in YY
    53) Janina (Roemeense) actief in LR
    54) Alice (Hongaarse) actief in YY
    55) Alejandra (Roemeense) actief in GT
    56) Isabella (Roemeense) actief in PHG
    57) Italiaanse waarvan in de naam niet meer weet, actief in GT
    58) Elenora (Bulgaarse) escort in Sofia, Bulgarije
    59) Alma (Roemeense) actief in LR
    60) Hilton (Oekraiënse) escort in Toronto, Canada
    61) Mikaela (Roemeense/Gipsy) actief in PHG
    62) Maria (Turks/Bulgaars/Gipsy) actief in LR

Slecht:

63) Sunny/Sally (Roemeense) actief in LR
    64) Antonia (Roemeense) actief in PHG
    65) Diana (Hongaarse) actief in in LR
    66) Florentina (Portugese/Duitse) ex-YY, nu actief in GT
    67) Sienna (Amerikaanse) escort in USA

Een ramp:

68) Alice (Servische) actief in PHG
    69) Elena (Roemeense/Gipsy) actief in GT Oostenrijk
    70) Nadja (Russische) actief in LR

17. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (18 oktober 2011),jacky pakutra (18 oktober 2011),satanic surfer (18 oktober 2011),savesexer (22 oktober 2011)

Last Online
    Vandaag @ 13:15
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

Topwerk SFL!

1 vraagje, boven lees ik bij Tony (Planet) goed en in je lijstje staat ze ineens weer bij matig
    is ze toch gezakt bij nader inzien?

mooi geschreven, just the facts en geen BS (bullshit bedoel ik dan, geen Badslippers, of is dat hetzelfde? )

groet, JP
    (L) NCV (L)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Mooie en gedegen opsomming van de Master-Bull himself die er weer veel werk in heeft gestoken om ons van dienst te zijn. Beschrijvingen van alle dagen van de "Cunt Attack Tour", dames paspoorten, en lijstjes. Wat wil je nog meer. Dat smaken verschillen blijkt wel want dames die de kwalificatie "slecht" krijgen zouden in mijn lijstje het predicaat "goed" krijgen en andersom.

@JP: goede observatie. BS schrijft inderdaad vaak "BS". Je hebt dus een punt.

20. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

jacky pakutra (18 oktober 2011)

Last Online
    Vandaag @ 13:15
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tja , je bent een echte bull of je bent het niet. jij ook bedankt voor je prachtige verhalen uiteraard
    (L) NCV (L)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    Topwerk SFL!

1 vraagje, boven lees ik bij Tony (Planet) goed en in je lijstje staat ze ineens weer bij matig
    is ze toch gezakt bij nader inzien?

mooi geschreven, just the facts en geen BS (bullshit bedoel ik dan, geen Badslippers, of is dat hetzelfde? )

groet, JP

Ik ben nog steeds van die mening: Tony was goed! U kan mijn bijdrage onder haar draadje daarover nalezen.
    De laatste 2 jaar heb ik in saunaclubland met dames van een hoger niveau geneukt en dat komt ook omdat de Roemenen tegenwoordig een betere service bieden. Dus het gemiddelde wordt naar mijn mening opgetrokken. Mijn toplijst van 2011 heb ik dus opgedeeld per categorie zodoende ik zelf een beter overzicht heb, want een middelmatige dame in het begin van het jaar, die kan ik nu al bijna niet meer herinneren. Ik kan de categorie "goed" niet meer opdelen dan heel goed, goed en matig. Matig is daarom niet slecht hé... Maar zie het als een basis service. Dat is ook wat Tony me gaf... Een goede basis. Zo heb ik een hele resem dames staan in de categorie "goed" en "matig". In mijn ranglijst van de tour staat ze onder "goed", maar wanneer ik haar eerlijkheidshalve vergelijk met andere dames van haar caliber in mijn jaarlijst, dan kon ik haar in geen geval boven een paar andere namen zetten. Als je een pagina terugscrolled in mijn topic, dan zie je dat ik reeds aan die lijst begonnen was in het voorjaar. Nu met deze tour erbij en alles wat ik daartussen nog gewipt heb, dat heb ik er nu bij tussen gevoegd. Hopelijk is dit duidelijk?

23. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

jacky pakutra (27 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Mooie en gedegen opsomming van de Master-Bull himself die er weer veel werk in heeft gestoken om ons van dienst te zijn. Beschrijvingen van alle dagen van de "Cunt Attack Tour", dames paspoorten, en lijstjes. Wat wil je nog meer. Dat smaken verschillen blijkt wel want dames die de kwalificatie "slecht" krijgen zouden in mijn lijstje het predicaat "goed" krijgen en andersom.

Smaken verschillen zeker, mijn vader!
    En naast smaak en persoonlijke wensen moet er ook een klik zijn met betreffende dame.
    Maar een dame waar niks motivatie inzit, die zal bij mij niet hoog eindigen en bij diegene waar die wel hoog bij eindigt, dat zijn doorgaans de opticfuckers (indien het een knappe dame betreft) Alles wat in mijn top10 staat, kan naar mijn dunken niet in vraag gesteld worden... Iemand die het omgekeerde beweert, die liegt of is zo labiel als een mestkever!
    Als jij zegt dat iemand van de laatste 5 uit mijn lijst toch goede service geeft, dan heb je die dag geluk gehad dat ze onder invloed was of omdat ze verliefd op je geworden was... Waarschijnlijk stuur je aan op Flo (die discussie hebben we al eerder gevoerd). Wel, ga dan nog een keertje met haar mee! Als je de eerste keer een topsessie met een dame hebt en de 3x die daar op volgen zijn knudde, dan vind ik een slechte beoordeling niet meer dan normaal. Indien het omgekeerd is, dan beoordeel ik ook omgekeerd (dat bewijs zul je ook al wel van me gekregen hebben).

Ik maak voor niemand een uitzondering en evalueer zo eerlijk mogelijk! Of het nu om toppers gaat of om lamlendige slonzen die er zomaar bijliggen!
    Kijk maar naar mijn escort in Moskou... We hadden het er onlangs nog over... Veruit de beste seks in mijn nietsbeduidende leven, maar vorige week haar opnieuw terug gevonden en ze staat dit jaar zeker niet bovenaan in mijn lijst van 2011!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Zo jong en al enorm sexy !!!

http://youtu.be/Bnic_TkYHKs

Dit zullen o.a. Pistol Pete & Ace2 ook wel kunnen smaken!

26. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 oktober 2011)

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

en anders ik wel...hier zou ik het ook wel op kunnen !

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    http://youtu.be/Bnic_TkYHKs

Dit zullen o.a. Pistol Pete & Ace2 ook wel kunnen smaken!
    Hahaha, je kent mij goed

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Ausrufezeichen De ultieme top70 van 2011:

Mijn stem is reeds uitgebracht voor Miss Ysbeer 2011...
    Bijgevolg is dit mijn definitieve Top70 van 2011!

Buiten categorie:

1) Anca (Roemeense) actief in PHG
    2) Mara (Roemeense) actief in GT
    3) Eleni (Griekse/Roemeense) actief in GT
    4) Roxana (Roemeense) actief in PSR
    5) Rina (Duitse) actief in YY

De toppers:

6) Monique (Spaanse) actief in LR
    7) Vera (Griekse/Roemeense) actief in PHG
    8) Yana (Letse Russin) actief in PHG
    9) Yasmin (Roemeense) actief in PSR
    10) Narcissa (Roemeense) actief in PSR
    11) Vita (Oekraiense) actief in LR
    12) Niky (Gipsy/Roemeense) actief in LR
    13) Sabrina (Roemeense) actief in LR
    14) Ilka (Duits/Hongaars) actief in LR
    15) Celina (Iranese/Duitse) actief in GT & YY
    16) andra & Sasha (Russinnen) lux-escorts in St-Petersburg
    17) Manika (Georgische) escort in Moskou, Rusland
    18) Katja (Duitse) actief in YY en LR

Heel goed:

19) JayJay (Canadese/Noorse) escort in Toronto, Canada
    20) Carmen (zigeunerin) actief in GT Oostenrijk
    21) Rolanda (Nigeriaanse) actief in PHG
    22) Albina (Ukraiense) escort in Dnipropetrovsk, Ukr
    23) Martha (Poolse) actief in GT
    24) Ellen (Russische) actief in PSR
    25) Mercedes (Hongaarse) actief in YY en Antwerps schipperskwartier
    26) Lulu (Thaise) actief in GT
    27) Sarah (Russische) escort in Tel Aviv, Israel
    28) Miranda (Roemeense) actief in GT
    29) Noëlle (Marokkaanse) actief in YY
    30) Valentina (Poolse) actief in YY
    31) Britney (Duitse) actief in LR

Goed:

32) Raisa (Roemeense) actief in PHG
    33) Gigi (Servische/Kroatische) actief in GT
    34) Dilaria (Turkse) actief in YY
    35) Carmen (Roemeense/Gipsy) actief in YY
    36) Joy (Jamaicaanse) actief in FKK-Planet
    37) Katarina (Bulgaarse) actief in LR
    38) Dana (Duitse) actief in GT
    39) Cosmina (Roemeense) actief in GT Oostenrijk
    40) Lehana (Braziliaanse) actief in grote club te Sao Paulo
    41) Simona (Bulgaarse) actief in PHG
    42) Hollandse Blondine waarvan in de naam vergeten ben, actief in Jan Bik Club Amsterdam
    43) Titziana/Titsy (Duitse) actief in GT
    44) Mirjam (Latina/Negerin) raamhoertje, Amsterdam
    45) Claudia (Braziliaanse) actief in FKK-Oase

Matig:

46) Kimmi (Thaise) callgirl in Toronto, Canada
    47) Nita (puerto ricaanse) straatmadelief in USA, NY
    48) Annika (Duitse) actief in LR
    49) Stella (Duitse/Italiaanse) actief in YY
    50) Casey (Roemeense) actief in LR
    51) Tony (Bulgaarse) actief in FKK-Planet
    52) Cindy (Duitse) actief in YY
    53) Janina (Roemeense) actief in LR
    54) Alice (Hongaarse) actief in YY
    55) Alejandra (Roemeense) actief in GT
    56) Isabella (Roemeense) actief in PHG
    57) Italiaanse waarvan in de naam niet meer weet, actief in GT
    58) Elenora (Bulgaarse) escort in Sofia, Bulgarije
    59) Alma (Roemeense) actief in LR
    60) Hilton (Oekraiënse) escort in Toronto, Canada
    61) Mikaela (Roemeense/Gipsy) actief in PHG
    62) Maria (Turks/Bulgaars/Gipsy) actief in LR

Slecht:

63) Sunny/Sally (Roemeense) actief in LR
    64) Antonia (Roemeense) actief in PHG
    65) Diana (Hongaarse) actief in in LR
    66) Florentina (Portugese/Duitse) ex-YY, nu actief in GT
    67) Sienna (Amerikaanse) escort in USA

Een ramp:

68) Alice (Servische) actief in PHG
    69) Elena (Roemeense/Gipsy) actief in GT Oostenrijk
    70) Nadja (Russische) actief in LR

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

En zodus komt hier al mijn eerste lijstje voor het jaar 2012:

1) Yasmin (Roe) in Parksauna Residenz > heel goed
    2) Narcissa (Roe) in Parksauna Residenz > heel goed
    3) Cassandra (Roe) in Parksauna Residenz > tamelijk goed
    4) Dana (Ita) in Parksauna Residenz > redelijk
    5) Chelsea (Dui) in Parksauna Residenz > matig

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

En zodus komt hier al mijn eerste lijstje voor het jaar 2012:

3) Cassandra (Roe) in Parksauna Residenz > tamelijk goed
    4) Zina & vriendin (Roe trio) in Aplerbeck Dortmund > tamelijk goed
    5) Dana (Ita) in Parksauna Residenz > redelijk
    6) Chelsea (Dui) in Parksauna Residenz > matig
    Het triootje was ik nog ff vergeten in te calculeren.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch SFL’s Kerstmis-tweedaagse:

AB/13/12/11

http://www.aplerbeck-saunaclub.de/Kontakt

Eigenlijk was het niet de bedoeling van te hoerenlopen. Maar ik was te gast op de kerstmarkt van Dortmund. Het weer zat niet echt mee (koud en regenachtig) en zodus zat er niets anders op om mezelf te bezatten in één van de vele zuipkramen op de kerstmarkt.

Op gegeven moment was ik zo beschimmeld dat ik per opzet mijn gezelschap kwijtspeelde daar op de kerstmarkt en dat ik in een taxi sprong. Ik had me eerder al ergens een stadskaart bemachtigd en daar stond nu net reclame op over een club die net buiten de stadskern lag. Nog nooit van gehoord, maar het was wel degelijk een saunaclubconcept.

Ik liet me dus naar dat pand brengen en daar betaalde ik mijn inkom, keek ik wat rond en genoot heel even van de sauna. Niet al te veel mokkels en het geheel is zeker niet vergelijkbaar met de alom gekende saunaclubs. Maar toch straalde het daar een bepaalde gezelligheid en standing uit. De dames niet al te opdringerig, maar eerder aangenaam gezelschap… Met natuurlijk de opportuniteit tot meer.

Zo kreeg ik een zekere Gina of Zina van Roemenie ineens op mijn schoot geworpen. In haar kielzog volgde nog een Roemeense of Bulgaarse vriendin van haar en die zette haar welgevormde kont meteen naars me. Door de invloed van alcohol en eveneens door hun overtuigingskracht liet ik me dan toch een triootje aansmeren.

Ik zonderde me dus af met beide dames, ze speelden met elkaar… Ze ontfermden zich moederlijk over mij. Terwijl één me pijpte, zat de andere met haar kont op mijn smoel. Ik likte de oesters wellustig uit hun schelp. In hun daden en doen waren ze niet meteen de beste van de klas, maar het was me toch weer de kick om deze 2 donkerharige schoonheden tegelijkertijd te pakken.

Eén van de hoogtepunten was toen ze naast elkaar lagen te tongzoenen met elkaar en ik hen gelijktijdig zat te vingeren en om de beurt aan de poes likte. Zij wilden de tijd zo lang mogelijk rekken en vullen, maar uiteindelijk drong ik aan om toch te neuken. Niet dat ik me niet amuseerde, maar ik moest de prijs drukken… Dit zou me sowieso al een behoorlijke neut kosten!

In verschillende standjes neukten we het uur volledig vol. Het nadeel van triootjes is dat je steeds van rubbertje moet wisselen, telkens je van meid wisselt. Dat neemt de spontaniteit en het perverse een beetje weg. Maar net toen de ene in de gaten kreeg dat in aan mijn hoogtepunt toekwam, greep ze vliegensvlug mijn lul uit de andere haar kut, ontdeed me van het condoom en ving mijn saus op in haar mond. Vervolgens deed ze nog een spermswap met de anderen. Met hun tongen zag ik hen spelen met mijn slierten zaad. Het had wel wat, maar uiteindelijk had ik hier niet om gevraagd.

Er was me dus veel te beurt gevallen en ik heb er met volle teugen van genoten, maar het gelach verging me toen ik van die twee mokkels achteraf de rekening gepresenteerd kreeg. Dit was Roemeens boerenbedrog van de bovenste plank. Ik kon me hier druk om maken of ik kon bij de receptie klacht gaan indienen, maar ik was weer te zat om dat in het Duits te expliqueren. Bovendien heb ik het toch zelf allemaal laten gebeuren. Dus ik nam er dan maar vrede mee. Was toch een leuke en perverse ervaring.

Ik ben uiteindelijk maar een paar uurtjes in Aplerbeck geweest. Nadien ben ik mijn vrienden op de kerstmarkt terug gaan opzoeken. Ik schudde een excuus uit mijn mouw dat ik zat en verdwaald was en dat ik ergens wat gaan eten was. Daarna zogenaamd ook nog mijn darmen geledigd op een vieze publieke WC. De randdebielen geloofden het nog ook!

Aplerbeck viel op zich nog wel mee… Maar Dortmund is toch al wat verder. Mocht ik nog in de buurt zijn, dan ga ik zeker nog eens langs.

Music please: http://youtu.be/-_oLfC5Z_Ys

PSR/14/12/11

-Dankzij een goede weldoener had ik meer geld voor handen om aan de mokkels te spenderen
    -Ik was wel iets later dan voorzien in PSR. Net over de brug in Keulen waren 2 armoezaaiers met hun getunede karren tegen elkaar geknotst. Gevolg: file!
    -Meteen na binnenkomst heb ik een verrukkelijke biefstuk naar binnen gespeeld
    -Mijn engel van PSR, Narcissa, ontving me met open armen
    -Daarna vloog ik er meteen in; de Italiaanse Dana werd mijn eerste slachtoffer
    -Lees: ik werd haar slachtoffer
    -Mooie snoet, lief, grappig en in haar netpakje zag ze er uit om op te vreten
    -Ze zei wel Italiaanse te zijn, maar ze zou natuurlijk ook een echte Roemeense uit de richel kunnen wezen
    -Toen ze in de kamer uitpakte met wat ze in huis had, sloeg dat wel even tegen
    -Veel te dikke tieten voor mij en haar kont mocht ronder… Haar model sloeg naakt wel tegen
    -Alles over Dana lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Dana-(Italia)
    -Na Dana ging ik me douchen en tot grote vreugde constateerde ik dat ze nieuwe douches hebben. Gedaan met die ellendige douches van voorheen.
    -Toch bleef een ongeluk daar niet uit. Toen ik de splinternieuwe douche opendraaide, kreeg ik een sterke straal water in mijn oog.
    -Ik verloor mijn oog dus bijna door het feit dat er zijdelingse sproeikoppen aan zitten en dat de één of andere sukkel die niet uitgeschakeld had.
    -Toen ik me stond af te drogen stond Narcissa met een kwade vinger naar mij te zwaaien.
    -Ze had gezien dat ik met Dana weg geweest was en ik kreeg meteen een stomp in mijn maag.
    -Om het goed te maken spendeerde ik in de bar wat tijd met haar
    -Op een sensuele manier zat ze te roken en de rook in mijn gezicht te blazen
    -Daarna stond ze op, kwam tegen me staan en begon me te muilen als een betonmolen
    -Ik kon het niet meer bedwingen en vertrok met haar naar de kamer
    -De avonturen met Narcissa lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...504#post245504
    -Om het romantisch onderonsje te bederven, vroeg Narcissa na het neuken waar mijn vader was (BS)
    -Ik zei haar dat die ouwe kletskop liever op maandag naar de homobar gaat en op vrijdag naar de borrel van die eikel van een Jansen ipv met zijn liefste zoon op woensdag naar PSR te gaan
    -2x een halfuur geneukt en ik was nog maar 2 uur binnen
    -Na Narcissa zocht ik een sofa op en trachtte daar even tot rust te komen
    -Ik liet mijn ogen wat rusten en toen ik die na 5min weer opendeed zat er links en rechts van mij opnieuw een mokkel.
    -Het waren Julia en Cassandra… En voor ik het in de gaten had zat Cassandra met haar hand al onder mijn badjas
    -Ik wou nog even uitstellen maar beide dames lieten mij geen keus. Eerst tongde de ene mij en daarna de andere
    -Uiteindelijk had ik het wel naar mijn zin tussen die 2 mokkels
    -Maar mijn goesting in de tweede verdween toen ze om iets stoms begon te lachen… Wat een onverzorgde muil had die Julia
    -Ik sneed nog liever mijn lul af en gooide hem bij het chemische afval, dan dat ik mijn tong nog één keer in die Julia haar muil zou duwen
    -Niet dat Cassandra zo’n knap mokkel is, maar toch vond ik wel dat ze goed kon zoenen
    -Uit nieuwsgierigheid naar de seks, besloot ik na een half uur van beide wijven te betasten dat ik enkel met haar naar de kamer zou gaan
    -Een trio zat er niet in, want dat had ik de dag ervoor al meegemaakt
    -Cassandra zou al drie jaar in PSR tewerkgesteld zijn en toch zag ze er nog zo jong uit
    -De ervaring kwam er toch uit op de kamer… Wat een wild varken was dat?
    -En dikke prammen dat die had… De Killer-Anaconda-Bull zou jaloers op me geweest zijn!
    -De details over Cassandra lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ra-(Roemeense)
    -Na weer een halfuurtje onversneden seks en onze lichaamsvochten af te schrobben onder de douche ging ik terug naar de bar
    -Daar begon Narcissa weer in mijn buikvet te knijpen, want ze had in de gaten met wie ik nu weer weg geweest was
    -Toen het werk op haar riep en ik weer alleen aan de bar zat, kwam er een adembenemende schoonheid naast me zitten
    -Dat zou mijn volgende prooi worden, want na een minder bedeeld mokkeltje, heeft een mens al eens zin om iets uitermate fraais te palen
    -Het was een latina of halve negerin (koffie met heel veel melk), blonde haren, 1m80 en het mooiste lichaam dat ik in maanden gezien heb
    -Ik dacht meteen dat het een Braziliaanse was, maar zij vertelde me half Duits en half Amerikaans te zijn
    -Ze luisterde naar de naam Chelsea en ze deed continu alsof ze heel verlegen was
    -Dat was ze zeker niet, want na een kort praatje drong ze aan om in een sofa te gaan liggen
    -Na een kwartier te liggen klef wezen, drong ze dan weer aan op zimmer
    -Als een gehypnotiseerd slachtoffer volgde ik meegaand
    -Het is me duidelijk dat alle supermooie teefjes bijlange geen hoogvliegers zijn en bij deze was het niet anders. Te veel standaard en weinig initiatief tijdens de seks.
    -Link naar Chelsea: https://www.ijsberenforum.com/forum/...elsea-(Duitse)
    -Na de exotisch ogende Chelsea, ben ik nog wat gaan vreten
    -In de deuropening van het restaurant stond Narcissa zich wederom druk te maken. In deze Chelsea zag ze wel concurentie blijkbaar.
    -Ik riep haar toe dat ze zich geen zorgen moest maken, want dat zij mijn engel is en veel beter is op de kamer. Daar nam ze vrede mee
    -Ik verorberde mijn pannenkoek met vanillesaus en daarna werkte ik ook nog een rijstpap met kaneel naar binnen (kaneel doet me dan weer denken aan mijn vreetuitstapjes in Roemenië)
    -Tijdens het schranzen kreeg ik het gezelschap van een andere oude bekende
    -Het was die andere topper van PSR, Yasmin, met in haar kielzog de Roemeense poetsvrouw en een beer van een vent die gelijk de buitenwipper kon zijn
    -Die vent begon 2 bloederige biefstukken op te vreten en je kan niet geloven aan wat een tempo hij dat deed!
    -Handig aan het hebben van een Roemeens liefje is dat je zo hier en daar al wel wat Roemeens begint te verstaan
    -Zonder dat er wat overeengekomen was, zei Yasmin tegen de vrouw dat ze zo meteen mij mee naar de kamer zou nemen.
    -Ik kon haar geen ongelijk geven, want zo geschiede het ook
    -De magere bliksemschicht liet zelfs haar bord nog half staan. Ik zei haar nog dat het beter kon opeten, want dat ze veel te mager was.
    -Ze kneep met haar handen in haar pens en zei dat ik moest kijken wat een dikke buik ze had
    -Een geval van hardnekkige anorexia, dacht ik bij mezelf
    -Maar anorexia of niet, dit is een topwijf van de bovenste plank. Weer een zwoele sessie met haar beleefd.
    -Het verdict kan je hier nagaan: https://www.ijsberenforum.com/forum/...oemeens)/page2
    -Toen we terug de kamer uitkwamen na een half uur, botsten we in de kleedkamer meteen tegen Narcissa op.
    -Die sloeg eerst rood van woede en daarna groen van jaloezie uit.
    -Toen ik me achteraf stond te douchen, kwam ze me op zoeken en kreeg ik enkele klappen tegen mijn arm en kneep ze hard in mijn tepels
    -Ik zei tegen de pekelteef dat we anders maar moesten trouwen
    -Fuck you, zei ze en bond mijn armen vast met de koord van mijn badjas. Ze nam me mee om wat gaan te drinken en liet me niet meer los.
    -Naar andere wijven op zoek gaan om mijn laatste centen erdoor te jagen, had geen zin.
    -Zodus opteerde ik dan maar om nog eens in herhaling te vallen met haar.
    -Ook de tweede sessie met haar lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...504#post245504
    -Mijn geld was erdoor, ik was moe en mijn lul hing nog slechts met haken en ogen aan mijn lijf.
    -Na nog een koffie en enkele mokkels van mij moeten weg te duwen, hield ik het voor bekeken en reed ik naar huis.
    -Topdag in PSR en met 5 mokkels heb ik het jaar toch in schoonheid afgesloten!
    -Dankzij de medische rommel van Badslippers kon ik weer vaak van bil gaan, al mocht het een wonder wezen dat ik geen hartinfarct gekregen heb van die rotzooi!
    -Music maestro: http://youtu.be/bSpJlAYMQ88

33. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 december 2011),Badslippers (19 december 2011),desselman (19 december 2011),Megaboob (19 december 2011),rob45 (19 december 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Ausrufezeichen Voorlopige Top8 voor 2012:

3) Mara (Roe) in Golden Time > heel goed
    4) Cassandra (Roe) in Parksauna Residenz > tamelijk goed
    5) Zina & vriendin (Roe trio) in Aplerbeck Dortmund > tamelijk goed
    6) Dana (Ita) in Parksauna Residenz > redelijk
    7) Chelsea (Dui) in Parksauna Residenz > matig
    8) Lea (Dui) in Golden Time > slecht

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Nieuwjaarswensen:

Mijn oprechte en goede wensen voor 2012 aan alle ijsberen!

313.jpg

Dat we er nog velen als deze mogen neuken in de clubs!

36. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (27 december 2011),Megaboob (27 december 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Ausrufezeichen Zo vroeg in het jaar en al een heus lijstje!

3) Mara (Roe) in Golden Time > heel goed
    4) Donna (Iran) in YinYang > tamelijk goed
    5) Melina (Dui) in YinYang > tamelijk goed, maar zit meer potentieel in dat eruit wil
    6) Cassandra (Roe) in Parksauna Residenz > tamelijk goed
    7) Patricia (Dom Rep) in YinYang > tamelijk goed
    8) Zina & vriendin (Roe trio) in Aplerbeck Dortmund > tamelijk goed
    9) Daniela (Pol) in YinYang > tamelijk goed
    10) Dana (Ita) in Parksauna Residenz > redelijk
    11) Cibel (Tur) in YinYang > redelijk
    12) Chelsea (Dui) in Parksauna Residenz > matig
    13) Lea (Dui) in Golden Time > slecht
    14) Melanie (Dui) in YinYang > slecht

38. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Alabama ( 4 januari 2012),ijsbeer11 ( 4 januari 2012),Megaboob ( 2 januari 2012)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Pagina 9 van 35 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten