Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
    Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Mikaela / Micky (Romania) (H7 <-> PHG)

Mikaela (Gipsy)

Haarkleur/-lengte : Zwart, stijl/Lang
    Lengte dame : 1m70 op hakken
    Postuur/Cupmaat : mager, tienerlichaam / Zelfs een A-cup BH was te groot voor haar
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
    Leeftijd : Niet te schatten en niet te geloven wat zij zegt
    Tatoeages/Piercings : dacht het niet
    Service: TZ, Knuffelen, pijpen, vingeren en NMC
    Voordelen: cliché Roma-meid… Kontschuddend dansen, grote oorringen, beetje arrogant
    Nadelen: heeft schijt aan de wereld en heeft geen eigenwaarde
    Tijdsduur : halfuur
    Prijs : 50

Om een lang verhaal kort te maken. In het begin van de avond werd ik in een groep zigeunerinnen opgeslorpt. Ze waren er nog fier op ook en riepen het luid boven iedereen uit dat ze een partij Roma’s waren. Tussen hen, kreeg ik menig manele dansende kont in mijn schoot gestompt, maar de enige die me wel interesseerde ging er als een uitgehongerde Somaliër vandoor met een bord vreten. Toen ik mijn bord had liep ik deze cliché uitziende Gipsy achterna (Lang zwart haar, grote oorringen, afgeleefde kop, lekker strak lichaam, waarschijn actief sinds ze minderjarig was) En met haar roze lingeriesetje aan, zag ze er helemaal compleet uit.

Aan tafel, tijdens het eten probeerde ik een gesprek te voeren met haar, maar mijn Duits was te beperkt en haar Engels was nihil. Toen ik vroeg waar ze precies vandaan kwam, snauwde ze me toe of niet meteen naar de kamer zouden gaan. Ben je gek en mijn vreten hier laten staan? Nee, zo werkt dat niet. Sinds ik wat meer met Roemeense dames te doen heb, begin ik hier en daar wel wat te verstaan. Zo verstond ik uit het gesprek met haar grote zus dat ze ons dringend wat geld moesten afmaken, dat ze BS zijn bejaarde vriend beter dood konden neuken en de centen uit zijn locker stelen en dat ik een gierige lul ben die altijd maar beloofd, maar uiteindelijk toch niet naar de kamer gaat. Hier ging Mikaela niet mee akkoord en zei tegen haar zus: dat zullen we nog wel eens zien… Die zwakkeling heb ik zo mee! Ze liet haar vreten staan en gooide zich op mijn schoot. Haar kont kliefde in twee over mijn pik en ze zat me daar al meteen droog te neuken terwijl onze tafelgezellen nog zaten te eten. Haar slimmere zus kreeg gelijk en Mikaela vergiste zich duidelijk in mij. Er volgde geen kamergang.

De rest van de avond heb ik haar haast niet meer gezien. Blijkbaar heeft ze continu in de kino kilometers lul liggen pijpen. Maar rond middernacht verscheen ze als een vampier bij volle maan opnieuw op mijn schoot. Ze rookte veel, blies de rook in mijn gezicht en duwde haar kont zo fel in mijn kruis dat ik het benauwd kreeg. Deze keer haalde ze haar slag wel thuis.

We gingen de kamer op voor een half uurtje en het was lang niet slecht. De gipsy-mentaliteit droop eraf en ze vleide zich op het bed met een attitude van ik heb het schijt aan de wereld, ik heb totaal geen zelfwaarde, hier lig ik nu en doe maar met mij wat je wil. De keuze is bovendien ook nog aan jou of je een condoom aanmeet of niet. Voor alle duidelijkheid: met dit attitude ging ze klaarliggen, maar ze sprak deze woorden niet uit. Indien ik mijn lul zonder rubber in haar poes zou steken, dan zat ik dit waarschijnlijk nu niet te typen, want dan had ik een stiletto in mijn lever gekregen. Ik heb haar heerlijk liggen aflikken, van kop tot teen. Haar tengere lolita lichaam. En een heerlijk malse kut, met kleine vleesgordijntjes. Die dag ben ik meer dan eens de Pistol Pete toer opgegaan, maar qua minderjarige looks droeg zij toch de kroon. Ze had verdomme zelfs haar melktandjes nog!

Dat ze inderdaad niet minderjarig was, bewees haar vakkennis. Er volgde een heerlijke pijpbeurt en ook bij het neuken wist ze enkele bevorderende trucjes met haar poes uit te voeren. Het was een mooie afsluiter van de dag…

Ze was goed, maar naar mijn smaak te klein en te fijn gebouwd. Ik hoop dus niet met haar te herhalen, maar natuurlijk ga ik hier geen beloftes over doen. Met mij weet je immers nooit.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer (12 januari 2012)

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Deze haast minderjarige Gipsy bleek mij nog goed te herinneren…
    Met een tikkeltje vriendelijkheid en een hoop zigeunerstreken en dito woordenschat kwam ze me begroeten. Ik had niet de intentie om met haar gaan te stengelen, maar ik genoot wel van haar aandacht. Iedere keer wist ik haar af te wimpelen na een tijdje.

Bij de derde keer was ik te geil, mijn karakter te zwak en zij te hitsig. Ze zat me haast klaar te rijden op mijn schoot en de uiteindelijke kamergang liet niet lang op zich wachten. Ik wist maar al te goed dat ze niet echt een hoogvlieger is, maar uit zwakte gaf ik haar toch nog een kans.

In tegenstelling tot de eerste keer verliep de sessie nog stroever. Het halfuur begon met een discussie van 5min. Zij drong aan op een uur en ik wou enkel een halfuur. De 5minuten erna was het een gekibbel van welles-nietes en de 5minuten daarna was ze met haar mobieltje bezig en daarmee was de sessie half. Vanaf toen deed ze haar lingerie uit en wou ze me gaan pijpen. Ik gebood haar dat aspect meteen over te slagen en direct over te gaan tot neuken. Dat deden we… Eerst zij op mij, maar ze had niet echt een ritmegevoel. Dus nam ik op dominante wijze de bovenhand. Ik op haar en terwijl ze haar benen dichtkneep zat mijn lul op die manier echt lekker nauw geklemd in haar slijmerige doos.

Ik kon mezelf dus gemakkelijk klaar bonken en deed dit toch maar mooi binnen het halfuur. Ik had zelfs nog 5minuutjes over. Die laatste ogenblikken wisten we te benutten met enkele jeugdpuistjes uit te duwen.

Op de ene of andere manier mag ik dat mokkeltje wel. Die fuck-off-Gipsy-mentaliteit werkt haast als een afrodisiacum op mij, maar ik hoop toch niet meer in herhaling te vallen met dit jonge veulentje.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

4. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (12 december 2011),Badslippers ( 2 december 2011),egon, Dr. Rammler ( 3 december 2011),Megaboob ( 2 december 2011)

Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Laatst gewijzigd door Big30; 10 december 2011 om 00:38
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Ik kan Sfl alleen maar gelijk geven. Toen ik micky tegen kwam in H7 dacht ik: ik doe mijn eigen pistol pete tour wel. Heerlijk meid die geen stiletto bij zich bleek te hebben. Pareltje.

Last Online
    22 februari 2013 @ 13:29
    Discussies
    1
    Thanks
    15

Standaard

Hatte ich Freitag. Sensationeller Arsch! Bewegt sich beim Tanzen wie keine 2te.

Leider auf dem Zimmer dann sehr professionell. Keine ZK - nur "bussis" mit geschlossenem Mund, blasen nur Schwanzspitze, beim Akt an die Decke geguckt ... - bin ich sooo häßlich ?
    Nun ja, ließ sich dann Doggie doch noch fest durchnehmen und auf die Minute (29) beglücken. Von mir gab´s diesmal kein Trinkgeld, da mir die Performance zu kalt war. Wie immer alles Geschmacksache und Chemie!
    Wer aber ´nen Optikfick mit einer super schlanken, jungen Maus möchte, ist bei ihr gut aufgehoben!

Da die Auswahl im Himmel immer größer wird, bleibt das H7 mein Stammclub!

Man sieht sich!

8. Onderstaande leden hebben nidecker bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (12 december 2011)

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nidecker Bekijk bericht
    Hatte ich Freitag. Sensationeller Arsch! Bewegt sich beim Tanzen wie keine 2te.

Leider auf dem Zimmer dann sehr professionell. Keine ZK - nur "bussis" mit geschlossenem Mund, blasen nur Schwanzspitze, beim Akt an die Decke geguckt ... - bin ich sooo häßlich ?
    Nun ja, ließ sich dann Doggie doch noch fest durchnehmen und auf die Minute (29) beglücken. Von mir gab´s diesmal kein Trinkgeld, da mir die Performance zu kalt war. Wie immer alles Geschmacksache und Chemie!
    Wer aber ´nen Optikfick mit einer super schlanken, jungen Maus möchte, ist bei ihr gut aufgehoben!

Da die Auswahl im Himmel immer größer wird, bleibt das H7 mein Stammclub!

Man sieht sich!
    Sonntag war sie auch da, kann nur sagen das du recht hast, eine sehr schoene frau, eine augenweide und wen sie tanzt vergisst man alles...unglaublich viel klasse und ausstrahlung..leider nicht ganz mein typ...aber von die optick her nicht zu uebertreffen.

10. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

nidecker (13 december 2011)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard Terug

Mikaela / Micky (Romania) ex-PHG was gisteren in ... Oedt.

Last Online
    10 december 2017 @ 00:08
    Discussies
    12
    Thanks
    143

Standaard

Moet je zo'n overplaatsing zien zo van ze is te goed voor Heaven.?

Last Online
    22 december 2024 @ 13:49
    Discussies
    17
    Thanks
    1.745

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie1111 Bekijk bericht
    Moet je zo'n overplaatsing zien zo van ze is te goed voor Heaven.?
    Of te slecht!
    The Godfather

Last Online
    10 december 2017 @ 00:08
    Discussies
    12
    Thanks
    143

Standaard

PHG is toch duidelijk het duurdere zusje van heaven. Schijnen dezelfde eigenaar te hebben!
    In oedt werken toch ook zeker mooiere grieten!!

Last Online
    22 december 2024 @ 13:49
    Discussies
    17
    Thanks
    1.745

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie1111 Bekijk bericht
    PHG is toch duidelijk het duurdere zusje van heaven. Schijnen dezelfde eigenaar te hebben!
    In oedt werken toch ook zeker mooiere grieten!!
    Gaat om kwaliteit niet om kwantiteit.
    The Godfather

Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Uit het bericht van chucky99 maak ik op dat Micky zoals viel te verwachten weer in H7 is. Zal in de toekomst denk ik nog wel vaker tussen PHG en H7 hoppen. Vrijdag jl. was ze dus in H7.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...661#post246661

Ik heb voor deze Dame maar een hop symbool d.i. <-> in de titel toegevoegd.
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 december 2011 om 00:54
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

was sagt denn Kollege Bosco zu diesem Fall ??
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    was sagt denn Kollege Bosco zu diesem Fall ??
    In PHG word zij ondergesneeuwd door de stunners.
    In H7 is zij een stunner.

19. Onderstaande 3 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (27 december 2011),Hoofdstuk2 (27 december 2011),SFL (27 december 2011)

Last Online
    30 maart 2018 @ 22:40
    Discussies
    15
    Thanks
    817

Standaard

Beste Big30,

Klopt helemaal.
    Mickey vertelde mij dat ze inderdaad in PHG werkt.
    Als ik het goed heb, is de vrijdag haar vaste dag in H7....

Groet,

Chucky99.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Uit het bericht van chucky99 maak ik op dat Micky zoals viel te verwachten weer in H7 is. Zal in de toekomst denk ik nog wel vaker tussen PHG en H7 hoppen. Vrijdag jl. was ze dus in H7.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...661#post246661

Ik heb voor deze Dame maar een hop symbool d.i. <-> in de titel toegevoegd.
    I'm a reborn Polarbear....

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    817

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Voor elke beer betekent "Stunner" weer iets anders...
    Optisch, volgens de reclame code commissies, is deze dame zeker verantwoord....

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    817

Cool

Tsja, dan moet Chucky ook in het draadje van Mickey maar een post zetten...

Mickey dus, is een mooie superslanke, naar mijn smaak iets te slanke dame, lolita als je wilt.
    Allereerst, de foto van Mickey op de site doet haar geen eer aan, de dame is in het echt een stuk knapper.
    Kan natuurlijk ook zijn dat Chucky met zijn piemeltje dacht op het moment dat Mickey's aandacht naar hem verlegd werd...

Mickey was de gehele avond goed op dreef. Ze fungeert als de allerbeste danseres in deze tent en sleurt regelmatig andere dames daarin mee. Partymaker die zoals FSL al schrijft, met haar Roma mentaliteit overal schijt aan heeft. Dat doet ze dus goed.
    Tijdens deze dansjes, vaak Oost-Europees/Turks/heup/buikdansacts-achtig (is dat een woord?) zeer sexy en erotisch, klikt ze regelmatig je blik vast. Zo van, zo, die heb ik in de pocket. Dit doet ze zeer geraffineerd met meerdere beren, waarbij haar extreem lange haren met extensions ("Feel it, they are made of real hair...") alle kanten op wapperen, meestal langs een net toevallig passerende beer. Die haren heren, tot over haar billetjes, tot in haar kontje... Doet overigens, door de condoom heen, een beetje pijn, als je die haren mee duwt haar poes in...

Chucky kreeg dus een onvervalste, staande lapdans van deze mooie meid waarbij haar rode bilnaad-string samen met haar verse klitpiercing er voor zorgde dat chucky's derde been in no time zwaar door zijn openvallende badjas koekieloerie kwam doen en de dame zichzelf meerdere malen aantikte met klitpiercing en kontgaatje tegen chucky's betere helft.
    Kortom, barebone droogneuken in optima forma. Alle mannen die na mij aan haar stringetje hebben geroken, dat was mijn voorvocht!
    Kameren dus, met deze meid die mij al half liet komen in het bijzijn van een lading andere beren...

# De kamergang met Mickey...
    Deze mooie Roemeense, Duits sprekende meid van net 20 (?) met lang donker haar en extensies, cuppie A, slank en van een gewichtje van 42 à 44 kg moest dus eerst ff relaxen op haar sound die de dj er net uit gooide. Oké, ff chillen op de bank, maar waarom heb ik geen kussen achter mijn rug? Chillen, my ass, girl zit in haar eigen wereldje, prooi is binnen, Chucky heeft second thoughts...
    Terecht bleek later op de kamer...
    De sessie zelf, totaal geen initiatief van de dame, gaat liggen, lui op d'r rug, geen aanstalten maken tot wat dan ook, niet zoenen, auwie, is new, do not touch, clit-piercing, belly too.. piercing piercing piercing new...
    Oh ja, had ik al verteld dat dame een paar piercings heeft?
    Wil er nog bij in haar wangetjes, tong, en god weet waar verder nog...
    Chucky is het zat na een minuut of 25, besluit dan eigenlijk om te gaan vertrekken...
    Wordt mij gevraagd, "What do you want then...?"
    Howley Cow... scrabbelen natuurlijk kutje!
    Chucky is het zat, niet zoenen oké, maar er aan ga je, kleine teaser, met als gevolg dat de dame een minuut of 10 later haar volledige vulva in Chucky's mond probeert te persen (Inderdaad FSL, goed omschreven, "een heerlijk malse kut, met kleine vleesgordijntjes...") terwijl er een stroom vocht uit komt die Chucky dus echt ff niet binnen gaat houden...
    1-0 voor NL, zeg maar. Leuk is het dan natuurlijk om de dame in kwestie nog ff verder te verwennen en in een houdgreep door te gaan, terwijl ze het eigenlijk niet meer kan hebben... 2-0 zeg maar...
    Oh ja, tussendoor nog ff haar neusje aangetikt met Chucky's Pride, zeg maar wat pinokkio op zijn neus heeft, waarna het mondje uiteindelijk toch wel open gaat...en niet onverdienstelijk
    Een beetje verward wordt nu om het condoom gevraagd, die gaat er om en na een standje religieus, draaien om de achterkant ff te bewonderen (MOOI...). Chucky gaat het echt niet meer lang redden zo en spuit dan ook keurig zijn condoompje vol.
    Die hij dan weer zelf af moet doen m.b.v. het toegeworpen stuk keukenpapier...
    Jullie begrijpen, enig initiatief is geboden bij deze dame en GFE-Sex valt niet in haar repertoire, althans, niet bij deze ijsbeer en ook niet in het algemeen, als ik de berichten zo terug lees...
    Alles is overigens een act, dat dan weer wel...

Afrekenen, van de totale tijd (50 minuten+) slechts een minuut of 25 echte sex.
    Chucky vindt het wel goed, weet wat hij normaal kwijt is en wil de reactie van deze dame graag weten... Hier kost 30min. €.30,-, Chucky geeft haar een briefje van 50 met de vraag of dat oké is. "NO" is the answer en dame loopt weg, kwasie kwaad... Wat een kutje, maar wel een lekker kutje...met vleesgordijntjes om naar binnen te sabbelen...

Pré-sales dansen dus top, daarna flut, een act, alles quasie ongeïnteresseerd.
    De sex in eerste instantie kut, daarna gewoon geil, pzc, nmc, beffen, niet zoenen en dat is voor Chucky vaak de reden om niet meer met een dame te kameren. Uiteindelijk dus vooral optisch werd het nog wat, klik 0, aftersales 0...
    Kortom, een heerlijk wijffie, je moet het een keer mee gemaakt hebben....

Groet allen,

Chucky99, die weer eens nergens spijt van had...

23. Onderstaande 8 leden hebben Hoofdstuk2 bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (27 december 2011),Bosco (27 december 2011),egon, Dr. Rammler (27 december 2011),King Kong (28 december 2011),Megaboob (27 december 2011),rmjhexe (28 december 2011),satanic surfer (12 januari 2012),SFL (27 december 2011)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Stunner ?..ze "stunned" me meer met wat ze mist als met wat ze wel heeft !
    Denk dat ze in beide klubs werkt.

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    817

Standaard

Klopt BP.
    Meiske vertelde me dat zij op vrijdag in H7 werkt, de andere dagen in PHG...
    Ennuh, iedereen,voor de duidelijkheid, ik heb geen spijt van de kamergang met Mickey...
    Integendeel, zeer aparte flamoes, meiske wat de controle kwijt raakt en
    een sappig verhaal voor jullie om van te genieten..
    Wat wil ik nog meer?

Groet,
    Chucky....

26. Onderstaande leden hebben Hoofdstuk2 bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (28 december 2011)

Last Online
    Vandaag @ 11:57
    Discussies
    32
    Thanks
    4.137

Standaard

26 dec jl was ze in h7 ,dame heeft zonder meer een prettig lichaam maar ook een getekend gezicht en vele brand vlekjes op hals, ze heeft er al wat km opzitten en is in mijn ogen een echte profi
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

28. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (28 december 2011)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    26 dec jl was ze in h7 ,dame heeft zonder meer een prettig lichaam maar ook een getekend gezicht en vele brand vlekjes op hals, ze heeft er al wat km opzitten en is in mijn ogen een echte profi
    Daar sluit ik me bij aan,een jeugdig gezicht ingehaald door een hard leven zonder veel illusies die zijn overgebleven.
    Maar 3 dingen trekken me aan aan haar, haar onafhankelijke gypsy mentaliteit die als religie aan haar hangt, haar skinny lichaam en hoe ze danst.

Ze werkt trouwens vaker als alleen de vrijdagen in Heaven 7, ze is er soms wel de hele week.

Last Online
    22 februari 2013 @ 13:29
    Discussies
    1
    Thanks
    15

Standaard

...ich bleib dabei....reiner Optikfick...Religion hin und geiler Arsch her :wink:...
    Bevor ich nen kaltes Brett nagel nehme ich lieber die kleine Alissa - auch superschlank, aber mit Herz und Seele bei dabei

bis die tage im h7!

31. Onderstaande leden hebben nidecker bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (12 januari 2012)

Last Online
    23 juni 2023 @ 09:35
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nidecker Bekijk bericht
    ...ich bleib dabei....reiner Optikfick...Religion hin und geiler Arsch her :wink:...
    Bevor ich nen kaltes Brett nagel nehme ich lieber die kleine Alissa - auch superschlank, aber mit Herz und Seele bei dabei

bis die tage im h7!

Iemand enig idee waar Micky momenteel werkzaam is?

Regels voor berichten