Mikaela (Gipsy)
Haarkleur/-lengte : Zwart, stijl/Lang
Lengte dame : 1m70 op hakken
Postuur/Cupmaat : mager, tienerlichaam / Zelfs een A-cup BH was te groot voor haar
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : Niet te schatten en niet te geloven wat zij zegt
Tatoeages/Piercings : dacht het niet
Service: TZ, Knuffelen, pijpen, vingeren en NMC
Voordelen: cliché Roma-meid… Kontschuddend dansen, grote oorringen, beetje arrogant
Nadelen: heeft schijt aan de wereld en heeft geen eigenwaarde
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50
Om een lang verhaal kort te maken. In het begin van de avond werd ik in een groep zigeunerinnen opgeslorpt. Ze waren er nog fier op ook en riepen het luid boven iedereen uit dat ze een partij Roma’s waren. Tussen hen, kreeg ik menig manele dansende kont in mijn schoot gestompt, maar de enige die me wel interesseerde ging er als een uitgehongerde Somaliër vandoor met een bord vreten. Toen ik mijn bord had liep ik deze cliché uitziende Gipsy achterna (Lang zwart haar, grote oorringen, afgeleefde kop, lekker strak lichaam, waarschijn actief sinds ze minderjarig was) En met haar roze lingeriesetje aan, zag ze er helemaal compleet uit.
Aan tafel, tijdens het eten probeerde ik een gesprek te voeren met haar, maar mijn Duits was te beperkt en haar Engels was nihil. Toen ik vroeg waar ze precies vandaan kwam, snauwde ze me toe of niet meteen naar de kamer zouden gaan. Ben je gek en mijn vreten hier laten staan? Nee, zo werkt dat niet. Sinds ik wat meer met Roemeense dames te doen heb, begin ik hier en daar wel wat te verstaan. Zo verstond ik uit het gesprek met haar grote zus dat ze ons dringend wat geld moesten afmaken, dat ze BS zijn bejaarde vriend beter dood konden neuken en de centen uit zijn locker stelen en dat ik een gierige lul ben die altijd maar beloofd, maar uiteindelijk toch niet naar de kamer gaat. Hier ging Mikaela niet mee akkoord en zei tegen haar zus: dat zullen we nog wel eens zien… Die zwakkeling heb ik zo mee! Ze liet haar vreten staan en gooide zich op mijn schoot. Haar kont kliefde in twee over mijn pik en ze zat me daar al meteen droog te neuken terwijl onze tafelgezellen nog zaten te eten. Haar slimmere zus kreeg gelijk en Mikaela vergiste zich duidelijk in mij. Er volgde geen kamergang.
De rest van de avond heb ik haar haast niet meer gezien. Blijkbaar heeft ze continu in de kino kilometers lul liggen pijpen. Maar rond middernacht verscheen ze als een vampier bij volle maan opnieuw op mijn schoot. Ze rookte veel, blies de rook in mijn gezicht en duwde haar kont zo fel in mijn kruis dat ik het benauwd kreeg. Deze keer haalde ze haar slag wel thuis.
We gingen de kamer op voor een half uurtje en het was lang niet slecht. De gipsy-mentaliteit droop eraf en ze vleide zich op het bed met een attitude van ik heb het schijt aan de wereld, ik heb totaal geen zelfwaarde, hier lig ik nu en doe maar met mij wat je wil. De keuze is bovendien ook nog aan jou of je een condoom aanmeet of niet. Voor alle duidelijkheid: met dit attitude ging ze klaarliggen, maar ze sprak deze woorden niet uit. Indien ik mijn lul zonder rubber in haar poes zou steken, dan zat ik dit waarschijnlijk nu niet te typen, want dan had ik een stiletto in mijn lever gekregen. Ik heb haar heerlijk liggen aflikken, van kop tot teen. Haar tengere lolita lichaam. En een heerlijk malse kut, met kleine vleesgordijntjes. Die dag ben ik meer dan eens de Pistol Pete toer opgegaan, maar qua minderjarige looks droeg zij toch de kroon. Ze had verdomme zelfs haar melktandjes nog!
Dat ze inderdaad niet minderjarig was, bewees haar vakkennis. Er volgde een heerlijke pijpbeurt en ook bij het neuken wist ze enkele bevorderende trucjes met haar poes uit te voeren. Het was een mooie afsluiter van de dag…
Ze was goed, maar naar mijn smaak te klein en te fijn gebouwd. Ik hoop dus niet met haar te herhalen, maar natuurlijk ga ik hier geen beloftes over doen. Met mij weet je immers nooit.