Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang
Lengte dame : 1m70 op hakken
Postuur/Cupmaat : Wulpse lichaamsbouw/B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : 24 schatte ik, 22 loog ze eerst en 19 bekende ze na de seks
Tatoeages/Piercings : nope
Service: GFE, PSE beetje, TZ, PZC, NMC (niet aan toegekomen), knuffelen, droogneuken, FT
Voordelen: Gekke opdonder, sociaal, correct, amokmaker
Nadelen: Al dat gedoe over die leeftijd, amok stoken tussen mij en andere dame.
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50 + 10 fooi
Extra’s bij het bezoek: een half levensverhaal theatraal in geuren en kleuren
In de gang, aan het toilet, in de kleedkamers, op het terras, aan de bar… Overal liep deze opdonder achter me aan. Ze had een mensgrote netkous over haar lichaam gewrongen en stond overal waar ik haar tegenkwam met haar kont te shaken. Qua lichaam zeker SFL-materiaal. Van snoet is ze belange niet afschuwelijk, maar de snuit van een engel had ze ook weer niet. Maar de klik was er wel en na een tikkeltje opdringerigheid ben ik toch met haar meegegaan.
Het zou mijn beste stoot van de dag worden. Ik kon het best wel vinden met haar. Ze was vriendelijk, ondeugend en tegelijk de gekheid zelve. Eerst hebben we liggen droogneuken, knuffelen en kussen. Moest al meteen oppassen dat de saus er zo niet uitspoot. Eén met haar ben ik zelfs niet geweest, want toen ze met het betere pijp- en rukwerk begon, kreeg ik al een ontladend orgasme. Dat was het euforisch gevoel dat bij haar onbekwame voorgangster ontbrak.
Ook zij deed geheimzinnig over haar leeftijd en zei me 22 te zijn. Waarschijnlijk omdat ik haar toevertrouwd had dat ik diegene die ik eerder had te jong leek voor mij. Achteraf zei ze me dus dat ze 19 was. Ik schatte haar ouder en geloofde dit dus niet, zeker niet ten opzichte van de ervaring die had. Ik gebood haar onmiddellijk te antwoorden op de vraag wat haar geboortejaar is. 1992 zei ze me… Het kon dus kloppen, maar ze zal dan toch wel dichter tegen de 20 gezeten hebben.
Om de tijd vol te maken nog een leuke babbel gehad. Omdat ik haar zei dat ze me wel heel volwassen leek voor haar leeftijd, tilde ze een stukje van sluier op over wat ze allemaal al meegemaakt had en waardoor ze snel volwassen moest worden. Grappigste was toen ze afrekende met haar ex-vriendje. Ze vertelde hoe ze zijn gezicht stuk krabte met haar nagels nadat hij haar geslagen, hoe ze een trap in zijn middenrif verkocht en hem daarna in zijn kruis greep en met nagels en gespannen vuist zijn pik als een ontkurker ronddraaide. Ik vond dit geweldig. Ze deed dit met veel gebaren en handelingen voor bij mij en bij het vertellen was ze zo op dreef dat uit bed sprong en tijdens haar uitleg van links naar recht voor het bed stond te wandelen. Als een echte stand-up comedian. Jaja, ik mocht dit mokkel wel.
Over een groepje Roemeense dames had ze klaarduidelijk wel de leiding. Niet dominant of zo, maar zij sprong boven de rest uit en haar vriendinnen keken toch op een manier tegen haar op. Is toch wel wat met haar. En dat kwam mij dan weer ten goede, want als je in de gunst valt van de leider, dan mogen haar volgelingen je ook graag. En daar heb ik de rest van de avond dan weer dankbaar van geprofiteerd.
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!