Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 112 van 112
    Last Online
    1 september 2012 @ 17:44
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Er staat sinds vorige week een machine in de bar, die cocktails maakt. Soort van post-mix ding, net als de frisdranken. Paar knoppen indrukken (touchscreen, geloof ik) en dan komt het juiste drankje eruit. Prijs van 3eu tot 10eu, als ik het goed gezien had. Vorige week ging het ene na het andere drankje erin, bij de vrouwen.

Er zijn ook alcoholvrije drankjes, maar de meesten drinken gewoon het hardere spul, ook wel 'Kalorie-Bombe' genoemd door de vrouwen die wel op de pondjes letten.
    Ik zie een lekkers

Last Online
    Gisteren @ 07:26
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Sinds vorig weekend hebben ze een cocktailmixer (apparaat) achter de bar.

In dat weekend waren de cocktails €5,- ter introductie, vanaf maandag €7,50.

De cocktails waren vooral bij de dames in trek. De normale longdrinks (bacardi cola enz.) zijn ook nog steeds te krijgen, en die hadden de dames ook wel graag. Dus zo heel veel verschil zal het wel niet maken.

Dit mag/moet dan natuurlijk nooit negatief op hun service gaan werken.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    18 december 2012 @ 22:17
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard YY glijdt af

YY gaat steeds verder afstaan van het duitse sauna-club concept en zakt steeds verder terug naar een "Hollandse" club waar een slechte dienstverlening en gedoe met alcohol de boventoon voeren. Men zou beter investeren in de dienstverlening en toegangsbeleid zoals men dat bij de oosterburen doet tot in perfectie. Beter voor de dames en de club, ik bedoel natuurlijk veel goede gasten/klanten die komen voor goeie service. Daar komen we voor en daar komen we ook voor terug. Onze ijsberenclub is al niet meer over te halen voor een dagje YY, rara waar zou dat aan liggen. Niet aan de fantastische wellness ruimte, zwembad ect. Dus nummer 1 prio=kwaliteit van de dames, toevallig gaat dit topic daar ook over. Me arm laten zuipen gaat ook prima in de kroeg op de hoek.

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GFE-lover Bekijk bericht
    YY gaat steeds verder afstaan van het duitse sauna-club concept en zakt steeds verder terug naar een "Hollandse" club waar een slechte dienstverlening en gedoe met alcohol de boventoon voeren. Men zou beter investeren in de dienstverlening en toegangsbeleid zoals men dat bij de oosterburen doet tot in perfectie. Beter voor de dames en de club, ik bedoel natuurlijk veel goede gasten/klanten die komen voor goeie service. Daar komen we voor en daar komen we ook voor terug. Onze ijsberenclub is al niet meer over te halen voor een dagje YY, rara waar zou dat aan liggen. Niet aan de fantastische wellness ruimte, zwembad ect. Dus nummer 1 prio=kwaliteit van de dames, toevallig gaat dit topic daar ook over. Me arm laten zuipen gaat ook prima in de kroeg op de hoek.
    ik vond het zelf altijd een mooie club alleen de bar,de koffie en de bardames waren niet echt zo super.
    Praat ik nog niet over de telefoniste wat een kreng was dat.

Heeft het ook niet te maken met wat er voor soort bezoekers komen ?

Seks&Fun is toch een van de bekendste gasten daar die vind YY nog steeds groots.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 10 oktober 2010 om 22:20

Last Online
    17 april 2025 @ 16:15
    Discussies
    102
    Thanks
    5.508

Standaard

1 a 2 maanden geleden ben ik er een paar keer geweest en vond het prima vertoeven en heb prima sessies gehad. Vond juist dat het de goede kant op ging en er waren relatief weinig hongaarse dames (allemaal op stap met domme klanten ). Maar wie weet is het nu weer veranderd

Last Online
    Gisteren @ 20:54
    Discussies
    238
    Thanks
    13.675

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    ik vond het zelf altijd een mooie club alleen de bar,de koffie en de bardames waren niet echt zo super.
    Praat ik nog niet over de telefoniste wat een kreng was dat.

Heeft het ook niet te maken met wat er voor soort bezoekers komen ?

Seks&Fun is toch een van de bekendste gasten daar die vind YY nog steeds groots.
    Ho ho, BS is daar ook goed bekend. Ooit mijn eerste saunaclub die schuif ik niet zomaar aan de kant. Was er de laatste maand een aantal keer. Goeie sfeer, lekkere dames, geen wachttijden, mooie bioscoop waar je je lekker kunt laten verwennen, douches op alle kamers, dames die geregeld een paaldansact opvoeren op het podium. Daar valt die alleenstaande paal in "GT" volledig bij in het niet.
    OK, de bar is een ramp met één dame erachter en het kleintje pils met een schuimlaag van 4 vingers is een aanfluiting. Maar zoals bij alle clubs, soms zit het mee en soms zit het tegen.

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    Ho ho, BS is daar ook goed bekend. Ooit mijn eerste saunaclub die schuif ik niet zomaar aan de kant. Was er de laatste maand een aantal keer. Goeie sfeer, lekkere dames, geen wachttijden, mooie bioscoop waar je je lekker kunt laten verwennen, douches op alle kamers, dames die geregeld een paaldansact opvoeren op het podium. Daar valt die alleenstaande paal in "GT" volledig bij in het niet.
    OK, de bar is een ramp met één dame erachter en het kleintje pils met een schuimlaag van 4 vingers is een aanfluiting. Maar zoals bij alle clubs, soms zit het mee en soms zit het tegen.
    Klopt dan toch wat ik schreef ? mooie club maar de koffie de bar en de bardames zijn minder en als je belt geven ze niets door.

De koffie staat de hele dag te pruttelen.

Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Dan ben ik niet de enige die er zo over denkt dat dames & cocktail niet samen gaan.
    Dus meerdere bezoekers hebben het ondervonden.
    Daar moet verandering in komen vind ik , maar ja wie ben ik dat om dat te zeggen.

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard mijn naam valt hier

Net als badslippers ben ik mijn saunaclubcarrière ook in YY begonnen. Afgelopen zomermaanden was ik er zó veel dat de meiden mij al tot de familie YY welkom heetten.

In de zomer bij mooi weer kan ik me geen betere club inbeelden dan YY. De grote troef hier is het verwarmde buitenzwembad. Dat betekent dat als het eens een paar dagen warm weer is dat je in het zwembad kan en dat het zwembad een aangename temperatuur heeft. Het hoeft niet zoals in andere clubs eerst een week op te warmen van de zonnewarmte.

Ook buiten de zomerperiodes blijft het voor mij een schitterende club. Van de clubs in het ruime NRW-gebied blijft YY op nummer twee staan, na PSR (en in de zomerperiode op nummer 1).

Het wellnessgedeelte is het mooiste van alle clubs in het grote NRW-gebied.
    Het eten is een stuk lekkerder dan in vele andere clubs en je kan zelf grillen. Bij mooie zomerdagen is het heerlijk om de brunch buiten uitgestald te vinden en je brunch op te eten op het mooie grote terras. Er is dan ook altijd een lekkere BBQ met zomervruchten te over (als dessert).

De kamers. Ook daar kunnen andere clubs enkel maar van dromen. Alle kamers met wc en douche. Alle kamers zijn ruim en lijken niet overvol met enkel een dubbel bed.

Het personeel is doorsnee genomen vriendelijk tot zeer vriendelijk (hoewel enkele vrouwelijke personeelsleden niet vriendelijk zijn en het dus een raadsel blijft waarom deze niet ontslagen worden). Veel hangt ook van jezelf af.

De sfeer is altijd goed en 's avonds een van de weinige clubs waar de meiden amusement opvoeren en niet enkel jagen om een kamertje.

De meeste meiden in YY jagen ook niet op agressieve wijze.

Over de meiden begonnen.... Meestal zijn er ongeveer 40 dames aanwezig. In de vroege namiddag wat minder, op vrijdag- en zaterdagavond wat meer. Ruim voldoende dus. Voor ieder wat wils, zou ik zo zeggen. Van jong tot MILF, van blond over zwart, van zeer slank tot voluptueus.
    De service van de meiden is wisselvallig, zoals in alle clubs (met uitzondering van de clubs als PSR waar een minimale service opgelegd wordt). Als een beer zekerheid wil over de geboden service is het aan de beer om dit na te gaan bij de dame en niet naar de dame toe te stappen en onmiddellijk te vragen om naar kamer te gaan.
    Voor wat ik zoek op kamer zijn de meeste Hongaarse meiden in YY af te raden maar zijn bijna alle Poolse meiden sterk aan te bevelen in YY (en er lopen er procentueel gezien heel wat ten opzichte van de andere clubs). De Poolse service in YY, daar hebben bijna alle meiden in alle clubs (ook PSR) het nakijken naar.

Elke club heeft natuurlijk zijn grenzen. YY heeft een erg glad wellnessgedeelte, YY heeft onhandige heel kleine opbergkastjes.

Toevallig was ik laatst in YY met een dame op kamer die tijdens ons voorgesprek aan het drinken was. Ze vertelde ook dat ze wat gedronken had. Dit deed mij twijfelen. Ze verzekerde mij wel dat het maar enkele glaasjes witte wijn waren, net genoeg om in de moed te komen. En reken maar dat die dames af en toe wel eens wat nodig hebben om niet in de-moed te geraken. Het clubleven voor de dames is vaak geen lachertje. De meeste mensen drinken wat om plezant te worden als ze weg gaan. Deze dame had gedronken maar was niet in de wind. Haar service was van Poolse (lees: bijna 10/10) kwaliteit.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

10. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (19 juli 2011)

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Zo wat kan ik hier weer kwijt over de dames.
    Dus 30/01/2011 daar geweest vond wel weinig dames ten opzicht de heren en naar mijn verbazing een stuk beter dames dan de laatste dat ik daar was een maan of 2 geleden.
    Natuurlijk waren mijn ogen gericht op vele dames maar ben maar met 2 op de kamer geweest.
    Ellen Russisch wow en met Lin, ook nog even met een groepje andere Russische meisjes in de jacuzzi geweest ze waren met 3 waarvan ik de namen van vergeten ben.
    En niet vergeten onze Poolse Elvira dat blijft toch een lieve girl met haar schattige woorden schatzie.
    Dus je ziet wel dat YY af en toe meisjes van kwaliteiten heeft.
    Hopen dat het zo blijft en nog bijkomen.

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Zaterdag een namiddag YY geweest en moet zeggen wow wat mooie dames er waren en veel keuzes.
    Vooral veel Poolse dames de een na de andere gewoon geile en knap.
    Hopen dat het zo blijf nu met een paar uitzonderingen van enkel mollige dames , maar die zijn er ook nodig voor sommige die ervoor zijn.

Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Mijn YY topper blijft nog steeds Maya. Lief, speels en lekker. Ik was er afgelopen zondag en de Hongaarse kliek die er een tijd lang zat was er deze keer niet, behalve eentje die ik herkende van een blunder die ik in mijn eerdere YY dagen beging. Verder waren er veel voor mij nieuwe meiden, ben ongeveer 4 maanden niet geweest.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten