Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Monique ( Roemeense/Spaanse)

Naam : Monique

Nationaliteit / taal : Roemeense maar ze ziet er zuidamerikaans uit / duits/engels/ spaans

Leeftijd : 28-33jaar

Haarkleur/lengte : Donker halflang haar in een staartje

Lengte : 1.68m

Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup

Tatoeage/Piercing : nee / weet niet

Service : PZC, NMC, zoenen, badespass, aftrekken, massage

Extra : Slanke dame die er in eerste instantie een beetje zuidamerikaans uitziet. Zou een cubaanse kunnen zijn. Ze spreekt ook spaans. Gaat met gasten de whirlpool in
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 februari 2009 om 11:46
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Ik was al eens eerder met deze Monique geweest, en dat was me goed bevallen.
    Dus gisteren voor een herhalings recept naar Livingroom gegaan om bij doctor Monique op consult te komen. De eerste keer zijn we in de pool begonnen om wat op te warmen, en hierna lekker naar de kamer, de tweede sessie begon voor haar aan de "pole" en eindigde wederom op de kamer. :D :D

2 maal een heerlijke tijd met haar gehad.
    Ze gaat volgende week voor 3 weken terug naar Roemenie en Spanje, om daarna weer terug te komen in Livingroom

Groeten Eagledriver :wink: :wink:

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Dat er van deze Spaanse peper niet meer recensies zijn, daar is mijn verstand te klein voor.
    Zo'n opdonder op de kamer kom je niet elke week tegen. Een PSE++

Ze behoort tot het meubilair van LR, want sinds mijn heugenis dat ik in LR kom meen ik haar gezien te hebben. Nog nooit met haar de kamer op geweest, maar dat kwam omdat ik iets mis zie aan haar. Volgens mij kloppen er enkele verhoudingen niet. Ze heeft het zijdezachte lijf van een twintiger, maar ze heeft een kop met rimpeltjes en kraaienpootjes als iemand van achter in de 30. Dat zou misschien de reden kunnen zijn.

Zo nu en dan, verspreid over de hele dag, had ik wat gesprekken met haar. Ze is een sympathieke, geile, vriendelijke en prettig gestoorde doos. Het kwam er maar niet van gezien het feit dat ik door andere veroveringen verhinderd werd en nu na een tegenslagende sessie met gedroggeerde Roemeense, had ik ook mijn twijfels over haar. Maar het kwam goed, want ze danste tegen me aan, plaagde me een bepaalde tijd en na een half uur smeekte ik al kruipend om de sleutel te halen. Jaja, ze had zeker fingerspitzengefühl!

Op de kamer kreeg ik een PSE-voorstelling waaraan ik me totaal niet verwacht had. Ze duwde me met mijn buik tegen de muur, armen en benen gespreid als een zeester. Ze deed rechtstaand een body2body, krabte, streelde en likte mijn rug en zelfs mijn reet werd met een zuinige tong geflost. Daarna slingerde ze mij het bed op en sprong boven op mij. Met alles wat we juist rechtstaand deden ging ze nu horizontaal verder. Heel wild en heftig. Ze zette zich, posseerde haast, zodoende ik haar reet en kut kon uitlikken. Daarna begon ze te pijpen en dat ging over in 69 happy hour. Ik likte duchtig terwijl zij zoog. Ze had me al meermaals gezegd dat ze dol is op seks, maar dat zeggen die wijven allemaal... Het bewijs dat zij het meende is dat er een sliert vaginaal vocht in mijn strot lekte.

Vervolgens ging de condoom over mijn stengel en begon ze me te neuken. Ik heb daar standjes gedaan waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden en die met twee menselijke lichamen realisseerbaar waren. Zo heeft ze boven op mijn pik een soort van kurkentrek gedaan. En ook het doggy neuken met haar is een attractie op zichzelf. Hoe zij zich weet te zetten en vanuit allerlei doggy varianten je pik te breizelen knijpt, je komt fantasie te kort. Na 2x de pannen van het dak te neuken met haar (daar tussenin een pauze vanwege de hoge temperatuur in de kamer) ejaculeerde ik zoals vulkaaneruptie.

Tijdens het neuken vond ik het geil dat ze in het Spaans zat te kreunen en te hijgen. Toppunt was toen ze me vroeg om haar Maria-Esmeralda te noemen terwijl we bezig waren. Ooooh Maria-Esmeralda, aaaaaah Maria-Esmeralda, yeaaaahhhhh Maria Esmeralda... je had haar moeten zien glunderen... Ze werd er nog wilder van. Volgens mij heeft zij een fetisj met die naam ofzo. Maar ze was met onderscheiding de beste wip van de dag.... Een topper die de half Hongaarse Ilka nog weet te kloppen op het vlak van PSE.

Heerlijk wijf... Met haar zal ik zeker in herhaling vallen. Super!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

4. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 6 september 2011),bad pritt (12 januari 2012),Megaboob ( 7 september 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Tijdens de 5de dag van de tour nog eens met haar meegeweest. Geen toeval... Dit had ik reeds lang in gedachte.
    Mijn eerste ervaring met haar was al een attractie op zich, maar deze keer gingen we nog een stapje verder.

Op de kamer toegekomen werd ik niet tegen de muur of op het bed geslingerd, nee, ik diende plaats te nemen op de zetel voor het bed.
    Zij ging op het bed liggen en begon zichzelf met een fluo-dildo te bevredigen. Daarna kwam ze katachtig naar me toe en stak een sigaret op.
    Ik moest haar nu penetreren met de dildo. Ze ging met haar benen gesrpeid over me staan en liet het zich welgevallen.
    Gaande weg haalde ik het onding uit haar poes en begon ik te beffen. Ze was lekker nat.
    Vervolgens zakte ze door, zoenden en streelden we wat en daarna begon ze me een smokey blowjob geven.
    Wanneer ze gedaan had met roken en pijpen, rolden we van de zetel naar het bed.
    Daar ben ik haar beginnen beffen en kwam ze 2 maal klaar in mijn muil.

Na dit alles was het weer tijd voor het neuken zelf. Condoom aan, zij stak een sigaret op en nam boven op mij weer enig dominant de leiding.
    Lang moest het allemaal niet meer duren, want ik was al helemaal dolgegeild.

Om het uur vol te maken gaf ze me nog een massage, die tot mijn verbazing ook zeer naar behoren was.
    Supermeid. Ik hoop haar nog veel te treffen, deze nimpho.

6. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

terminator ( 5 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Eén van de toppers van LR: niet verwonderlijk dat wederom zij mijn eerste wip van de dag werd. Ik ga de spanning al meteen wegnemen: ze was dan ook de beste wip van de dag. Deze Spaanse milf, met Marokkaanse roots (dus niks Roemeens) ziet er gezien haar leeftijd nog zeer strak uit. En haar kont, lieve deugd, daar kan nog menig jong mokkel achter blijven! Later op de avond kwam ze met haar kont nog bij mij en Badslippers ons piemels wat treiteren.

Maar goed, om te komen tot de kern van de zaak. De sessie met haar was weer hemels... Ze heeft beslist nympho-trekjes, daar ze blijk geeft echt wel dol te zijn op seks. Vooral de manier hoe ze erover praat. Natuurlijk spelen alle mokkels wel komedie, maar toen ze met haar kont op mijn bek zat en ik haar poes met mijn tong zat te penetreren, heb ik toch klodders vaginaal vocht moeten doorslikken.

Zij is ook een dame die goed luistert naar de wensen van de klant. Je moet het haar niet duidelijk uitleggen, ze verstaat het meteen. Zoals ook de vorige keren komt ze tegemoet aan mijn fetisj en het is dan ook een botergeile beleving in mijn geval. Met haar had ik graag een uur of langer op de kamer gebleven, maar daar zij de eerste was en ik zo opgehitst geraakte van haar kwaliteiten, was ik binnen de 20min als van mijn kwark af. Na een halfuur hielden we het dan voor bekeken.

Voorlopig de beste stoot tegen betaling van 2012. Nog steeds een topper in LR en dat zal ze voor mij blijven tot haar laatste dag daar. Overbodige uitleg: ik hoop nog veel met haar te herhalen!

8. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (12 januari 2012)

Last Online
    Vandaag @ 02:45
    Discussies
    20
    Thanks
    590

Standaard

Monique is ook een van mijn vaste waarden in de Huiskamer en deze dame weet waar ze mee bezig is!

Wat mij betreft een aanrader voor iedereen die het wel eens overwogen heeft...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Deze Spaans-Marokkaanse dynamietstaaf heeft me wederom verrast en me toch tot een kamergang overgehaald.
    Ik was het eerst niet van plan omdat ik haar nu toch al verschillende keren gehad heb en bovendien wou ik mijn kameraar met haar opschepen...
    Toch draaide ze me volledig rond haar vinger en geschiedde er een hoofdtollende sessie!

Bij binnenkomst der kamer werd ik weer tegen de muur gezet om mijn reet, ballen en lul te laten likken. Daarna slingerde ze mij op het bed en kwam ze met haar verrukkelijke kont en vlezige kut op mijn smoel zitten. Ik slokte met volle teugen en terwijl zoog ze mijn pik tot diep in haar strot. Daarna een hoop droogneuk geweld en een tikkeltje GFE. Maar uiteindelijk is het een PSE pursang.

Neuken wederom in verschillende standjes... Ik op haar, doggy, zij op mij... Daarna gehurkt op mij en om te eindigen in elkaars schoot zittend. Ik spoot een hele lading waardoor het condoom op ontploffen stond. Wat een heerlijk wijf... Ook vorige keer sprak ze reeds over stoppen met de job, maar ik hoop dat ze nog enkele jaren doorgaat. Als LR zo wisselvallig blijft zoals nu, dan zou het best wel mooi meegenomen zijn mocht er nog zo'n topper beschikbaar zijn.

Samengevat in één Spaans woord: Estupendo!!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Voor de tweede wip in LR viel ik opnieuw in herhaling. Met deze gouwe ouwe Monique, natuurlijk. Waarom zou je niet mogen herhalen als het top is? Dus dat moet ik gisteren avond ook gedacht hebben en nadat ze me al dansend en rokend stond op te geilen en me op de bank nog een heuse lapdance ten goede gaf, begaf ik me met haar naar de kamer.

Zij is een stoot van jewelste en biedt zowel GFE als PSE. Vanwege mijn persoonlijke gemoedstoestand wou ik het rustig aan doen en enkel voor de GFE opteren. Maar Monique is Monique nu eenmaal en hoewel ze zachtaardig begon, kreeg ik er in de loop van de sessie toch wel wat PSE bij. Maar haar talenten zijn me genadeloos gezind en een technisch talent zoals haar, weet mij snel leeg te melken. Na 10min voorspel begonnen we met neuken en in die modus nog minder dan 10minuten had ze me al klaar gemaakt. Deze gave is niet veel dames gegeven en dat maakt haar voor mij toch nog altijd de beste wip van LR. Niet voor niks dat ze al meer dan een jaar in mijn top10 allertijden prijkt.

Het enige nadeel met haar is dat ik het bij haar dus nooit lang kan volhouden. Die bekken- en kontspieren van haar zijn té flink getraind. Hoewel ik langer en meer optimaal van haar vele kwaliteiten wil genieten, is me dit echt onmogelijk. En zeker gisteren. Na anderhalf uur GFE+ met Ina en dan nog een klein half uur de wervelwind van Monique over mij, was mijn kaars volledig uit.

Ze is een snoepje: http://youtu.be/gtOV7bp-gys

12. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 9 oktober 2012)

Last Online
    Vandaag @ 02:45
    Discussies
    20
    Thanks
    590

Standaard

Afgelopen vrijdag van deze dame mogen vernemen dat ze ergens in Augustus, na 6 jaar, hoogstwaarschijnlijk niet meer van haar vakantie terug zal keren.

Het hoe en waarom zal ik maar even in het midden laten, maar dan weten de liefhebbers die nog een "afscheidssessie" met haar willen houden dat de tijd daarvoor gelimiteerd is...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Is niet de eerste keer en niet de laatste keer... Wees gerust, ze komt heus wel terug!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag van deze dame mogen vernemen dat ze ergens in Augustus, na 6 jaar, hoogstwaarschijnlijk niet meer van haar vakantie terug zal keren.

Het hoe en waarom zal ik maar even in het midden laten, maar dan weten de liefhebbers die nog een "afscheidssessie" met haar willen houden dat de tijd daarvoor gelimiteerd is...

15. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Poppalarge ( 1 mei 2013)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten