Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard Carla / Catherina (Bulgaarse)

Haar: Zwart
    Lengte: 1.70?
    Leeftijd: +/- 26 tot 28 jaar
    Tattoo: geen idee
    Afkomst: Bulgaars
    voordelen: Niet gevonden
    nadelen: Vele

Naar eigen zeggen pas 3 dagen in LR. Ze gebruikte zowel de naam Carla als Catherina .. de tijd zal wel uitwijzen welke naam het wordt
    Deze dame is niet de mooiste en niet de strakste, maar ik vond haar wel iets hebben. Ze heeft een geile uitstraling, iets wat vele Bulgaarse vrouwen trouwens hebben, ze heeft ook een typisch Bulgaarse 'look".
    Tongzoenen doet ze niet, uitsluitend op de lippen zoenen, terwijl ze in de bar wel aangaf goed te zoenen pijpen is slecht te noemen zonder gevoel, aftrekken was ruw en zonder gevoel.
    Bij aanvang in de kamer vroeg ze meteen of ik een uur wilde en waarom dan toch niet? Ze bood meteen anaal aan.
    Nadat ik aangaf dat ik de sessie bijzonder slecht vond, begon ze met veel inzet te pijpen, maar het bleef uitermate slecht. Tot slot heeft ze me met veel inzet gemasseerd, maar dit was ruw.
    Conclusie: slecht, slecht, slecht!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    22 juni 2024 @ 10:04
    Discussies
    62
    Thanks
    25

Standaard

Ik kan bovenstaand verhaal alleen maar beamen.
    De sessie met haar afgelopen weekend was ronduit slecht te noemen.
    Voordat ze over ging tot pijpen heeft ze net zo lang met een tissue over mijn eikel gewreven totdat er geen milliliter voorvocht meer te bekennen was.
    Dit ritueel herhaalde ze nog een paar keer waarna ik haar maar anaal genomen heb.

Alhoewel het anale gedeelte op haar aandringen was, genoot ze er klaarblijkelijk totaal niet van.

Dit meisje kan volgens mij beter een andere baan gaan zoeken...

Saillant detail: ze vertelde me dat ze 19 jaar jong was.

Last Online
    17 juli 2015 @ 19:00
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Haar: Zwart
    Lengte: 1.70?
    Leeftijd: +/- 26 tot 28 jaar
    Tattoo: geen idee
    Afkomst: Bulgaars
    voordelen: Niet gevonden
    nadelen: Vele

Naar eigen zeggen pas 3 dagen in LR. Ze gebruikte zowel de naam Carla als Catherina .. de tijd zal wel uitwijzen welke naam het wordt
    Deze dame is niet de mooiste en niet de strakste, maar ik vond haar wel iets hebben. Ze heeft een geile uitstraling, iets wat vele Bulgaarse vrouwen trouwens hebben, ze heeft ook een typisch Bulgaarse 'look".
    Tongzoenen doet ze niet, uitsluitend op de lippen zoenen, terwijl ze in de bar wel aangaf goed te zoenen pijpen is slecht te noemen zonder gevoel, aftrekken was ruw en zonder gevoel.
    Bij aanvang in de kamer vroeg ze meteen of ik een uur wilde en waarom dan toch niet? Ze bood meteen anaal aan.
    Nadat ik aangaf dat ik de sessie bijzonder slecht vond, begon ze met veel inzet te pijpen, maar het bleef uitermate slecht. Tot slot heeft ze me met veel inzet gemasseerd, maar dit was ruw.
    Conclusie: slecht, slecht, slecht!
    Heb eergisteren een sessie met haar gehad en ze was zeer goed heeft me heerlijk gepijpt
    en daarna heb ik het anaal bij haar afgemaakt weliswaar op haar aandringen ,leuk lichaam en een strak kontje maar inderdaad iets te opdringerig,maar als je eens een keer anaal wil een aanrader en ze heette bij mij catharina.

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Gisteren kwam Catharina weer bij mij toen ik in de Kino lag, net als 2 weken geleden. Nadat ze mij naar mijn naam had gevraagd, ging bij haar een lichtje branden. Ze zei, ik ken jou, jij lag 2 weken geleden op die andere bank. Knap dat een jaagstertje dat kan herinneren. De ontkenning dat ik het niet was geloofde ze niet

2 weken geleden wilde ze mij al pijpen op het bankje, maar heb haar toen nog van mij af kunnen duwen. Gisteren wilde ze met mij tongzoenen, maar ik hield mijn lippen op elkaar.

Mede gezien de recensies van hierboven, wou ik niet met haar naar de kamer. Dit keer gaf ze sneller op dan de eerste keer. Toch vind ik het wel een mooi meisje. Ze heeft een lief gezicht. Ook werd ik behoorlijk opgewonden van haar. Ik weet niet of ik de volgende keer kan weerstaan om haar weer af te wijzen.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen runter tsja....had het kunnen weten...

MJ en Bulgaarsen is geen goede combinatie, dat wist ik al. Hoewel Catherina qua looks een echt MJ-meisje was ik nog nooit met haar op kamer geweest, waarschijnlijk vanwege haar nationaliteit . Zojuist toch maar mijn lul achterna gegaan en de gokt gewaagd. Na een kleine 15 minuten was ik weer terug in de bar. Over de sessie kan ik kort zijn, dra-ma-tisch.... Ze komt, na Roberta (Oase), op de 2e plaats allerslechtste sessie ooit . Kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit een goede sessie met een Bulgaarse gehad hebt, de slechte sessies herinner ik me nog goed. MJ laat Bulgaarsen definitief links liggen...

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    MJ en Bulgaarsen is geen goede combinatie, dat wist ik al. Hoewel Catherina qua looks een echt MJ-meisje was ik nog nooit met haar op kamer geweest, waarschijnlijk vanwege haar nationaliteit . Zojuist toch maar mijn lul achterna gegaan en de gokt gewaagd. Na een kleine 15 minuten was ik weer terug in de bar. Over de sessie kan ik kort zijn, dra-ma-tisch.... Ze komt, na Roberta (Oase), op de 2e plaats allerslechtste sessie ooit . Kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit een goede sessie met een Bulgaarse gehad hebt, de slechte sessies herinner ik me nog goed. MJ laat Bulgaarsen definitief links liggen...
    Stomme stomme stomme vent had je niet gelezen dat ze slecht was

Ik wel

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Stomme stomme stomme vent had je niet gelezen dat ze slecht was

Ik wel
    Ik had het wel gelezen en zei van te voren nog tegen Costana dat het een mooie meid is, maar waarschijnlijk een kutsessie zou worden.....en het is uitgekomen

Dadelijk maar een lekkere Roemeense zoeken

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik had het wel gelezen en zei van te voren nog tegen Costana dat het een mooie meid is, maar waarschijnlijk een kutsessie zou worden.....en het is uitgekomen

Dadelijk maar een lekkere Roemeense zoeken
    Vanessa uit Roemenie kan het wel goed maken vanavond anders Beatrice wel

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Niet akkoord

Deze gekke Bulgaarse doos stond al van in den beginne tegen me aan te dansen en te schuren. Ze was altijd sympathiek, vroeg wel voor een kamergang, maar was zeker niet opdringerig. Aangezien ik in Artemis al twee Bulgaren gefilleerd had, stond ik niet meteen te springen om opnieuw een Bulgaarse op mijn sikkel te zetten en dus ging ik niet op avances in.

Nadien hebben we wel samen gegeven. Zij en haar Turkse vriendin kwamen bij Zedd en mij zitten. Tafelmanieren had ze niet echt en haar taalvaardigheid was evenmin op hoog niveau te klasseren, maar we hebben wel wat afgelachen met hen. Dineren doe je in goed gezelschap. En met Zedd en die twee mokkels erbij, was etenstijd geslaagd voor mij! Er stond biefstuk op het menu en voor de 2 donkerharigen was het vlees nog veel te rood. Ik eet mijn steaks nu eenmaal graag saignant en bijgevolg kreeg ik 2 extra steak op mijn bord gegooid. Het smaakte me en de Master-Bull at gulzig zijn vleesje op. De twee mokkels gaven me meteen een andere naam. Terwijl het bloed van de steak uit mijn mondhoeken sijpelde, noemden ze me ineens de Kannibal-Bull!

Achteraf in de bar, bij het nuttigen van een degustief, ging ik tussen de Bulgaarse haar benen staan en begonnen we te zoenen. Mijn sikkel kwam meteen recht en zodus liet haar spoedig de sleutel halen. Ze bleef even weg, volgens mij was ze haar neus nog gaan poederen. Want vanaf het moment dat ze terug was, was ze veel heviger dan voorheen. We gingen naar boven en opeens stond ik pal in het midden van de wijvenkleedkamer. Drie mokkels stonden er in hun blote kut naar mij te kijken alsof ik een achterlijke was. Katarina trok me mee een kamer binnen en daar ging ze meteen van start. Eerst wat zoenen en knuffelen... En daarna ging ze aan de slag met het pijpen. Ik moet toegeven: van pijpen had ze niet veel kaas gegeten. Maar toen ze me begon af te rukken en enkele fluimen tegen mijn lid spuwde, genoot ik wel met volle teugen.

Op gegeven moment had ik daar genoeg van en vond ik dat het tijd was om wat gaan te stengelen. Anal?! vroeg ze opgewekt. Waarom ook niet reageerde ik. Terwijl ik op mijn knieen zat, rolde ze het rubbertje over mijn paal af en richtte ze haar kontje verwelkomend naar mij. Ik duwde mijn fel opgezwollen pik in haar kakker en duwde enkele keren al meteen diep door! Nu is het wel zo dat ik de dag voordien in VV niks geneukt had en dat ik behoorlijk geil was. Dit in combinatie met een nauw kontgat, was voldoende om me snel tot een geknal van jewelste te laten komen. Amper 2 minuten of zeker niet meer dan 7 flinke stoten tot diep in haar endeldarm en ik voelde een hele sperma-ophoping door mijn pisbuis razen.

Toen ik mijn pik uit haar kont trok en het condoom bezag, werd me meteen duidelijk dat ik bijna met een verstropping te maken had. Het condoom zag er niet uit en hing helemaal vol met mijn brokkenpap. Na de korte daad heeft ze de tijd nog wat gevuld met een amateuristische massage. Maar vooral het zachtjes krabben met haar nagels over de hele achterkant van mijn lijf, dat was zalig.

Mijn mening over deze dame:
    -Hele mooie tieten
    -Iets te weinig volume in de kont
    -Dat compenseert ze wel door in haar kont te laten neuken
    -presales: heel goed
    -aftersales: te min
    -GFE: er is potentieel dat er niet uitkomt
    -PSE: zeer zeker
    -Lieve dame
    -De sessie algemeen was in feite goed... En niet alleen omdat ik zo geil was, ik had echt wel een leuke tijd met haar. Ze zal niet in mijn top20 van 2010 voorkomen, maar ik zal haar zeker niet afschrijven als een slechte DVP. Ik heb al veel slechter gehad. Herhalingsgevaar is miniem, maar de kans wordt niet uitgesloten bij een tekort aan dames in de toekomst.
    Ik respecteer ieders mening, maar wat ik onder haar draadje lees, was lang niet van toepassing bij mij.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

OK, eergisteren was ik misschien te geil en als je dan je pik in haar protter duwt en spuit, dan kan je moeilijk concluderen of iemand goed is. Dus speciaal voor dit forum ben ik nog eens in herhaling gevallen om het werkelijk uit te testen.

Aan het begin van de dag kwam ze rond mijn nek hangen en zeuren voor een kamergang. Maar ik moest met mijn kameraden nog wat bijpraten en zodus stuurde ik haar wandelen.

Net zoals enkele dagen eerder, kwam ik opnieuw bij haar terecht meteen na het avondeten. Ze vroeg of Kanibal-Bull from Bull-garia nu wel zin had. Ze was liever en minder uitgelaten dan gisteren en toen dacht ik: awel jah, we gaan de proef op de som nemen... Een kijken dat MichelJ en zijn gevolg gelijk hebben of niet!

Ofwel heeft dat wijfje me echt graag oftewel liggen mijn prioriteiten elder dan die van MichelJ en al het andere gepeupel dat hierboven zijn gal spuwt. Ze is echt wel goed in haar serviceverlening. Gisteren was ze een echte GFE!

Op de kamer sprong ze meteen rond mijn nek en we zoenden innig. Ze was heel speels en ook wat geknuffel volgde. Zoals eerder blijf ik van mening dat het pijpen grondiger kon.... Maar het rukken met veel spuw, compenseert dit dan weer.

We hebben lekker geneukt... Deze keer ook eens een keertje in haar poes gezeten. En geloof me: ze lag daar helemaal niet passief te wezen... Ze deed zelfs gretig mee met haar bekken, terwijl haar armen en benen rond mijn torso geklemd zaten. Om klaar te komen moest ik zelfs niet eens veel moeite doen en dat terwijl deze sessie vrij kort volgde op de eerste.

Na het neuken, krabte ze mijn rug weer en speelde ze met haar mobieltje Bulgaarse muziek. Op één nummer ging ze voor mij buikdansen en bij twee andere mooie songs zong ze mee. Zo ontdekte ik een ander talent van haar: ze heeft een hele mooie stem en kan echt goed zingen.

Echt zo'n meisje dat ik in huis zou willen halen als poetsvrouw en tussendoor af en toe mee gaan stengelen. Heeerlijk.

Vertrouw op SFL: als je voelt dat de klik er is, ga dan zeker met haar mee... Ze doet echt wel haar best.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Laat haar deze Bulgaars-Roemeense samenwerking maar eens meezingen:
    http://www.youtube.com/watch?v=lVos7Z0cNR0

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht

Flashback

Gisteren kwam Catharina weer bij mij toen ik in de Kino lag, net als 2 weken geleden. Nadat ze mij naar mijn naam had gevraagd, ging bij haar een lichtje branden. Ze zei, ik ken jou, jij lag 2 weken geleden op die andere bank. Knap dat een jaagstertje dat kan herinneren. De ontkenning dat ik het niet was geloofde ze niet

2 weken geleden wilde ze mij al pijpen op het bankje, maar heb haar toen nog van mij af kunnen duwen. Gisteren wilde ze met mij tongzoenen, maar ik hield mijn lippen op elkaar.

Mede gezien de recensies van hierboven, wou ik niet met haar naar de kamer. Dit keer gaf ze sneller op dan de eerste keer. Toch vind ik het wel een mooi meisje. Ze heeft een lief gezicht. Ook werd ik behoorlijk opgewonden van haar. Ik weet niet of ik de volgende keer kan weerstaan om haar weer af te wijzen.
    Na het eten, dat redelijk te doen was, mij maar eens op de vrouwen gestort. De dame die ik al een tijd op het oog heb, en zij mij. Alhoewel ik het laatste betwijfel, want ik heb haar al vaak afgewezen en iedere keer komt ze weer naar mij toe, stelt zichzelf voor en vraagt of ik voor het eerst in LR ben. Maar goed, beleefd dat ik ben, deed ik ook maar net of ik Catharina uit Bulgarije niet kende. Ze lokte mij mee naar de kino om verder te “praten”. Ze dacht mij daarmee te kunnen verleiden. Maar ik had mijn keus al lang gemaakt. Ze heeft een mooi lichaam en mooie borsten.

Ik twijfelde omdat ze erg opdringerig is en ze in de recensies niet als goed wordt ervaren. Maar ik wil alles zelf uitvinden, dus met Catharina naar de kamer. Op de kamer lekker zoenen, alhoewel ze al snel probeerde over te gaan op het pijpen. Het pijpen was matig, alleen het topje van de jonge heer ging naar binnen. Het neuken was standaard. Leuk om een keer met haar naar de kamer te zijn geweest, want ik was erg nieuwsgierig. Echter het zal ook bij deze ene keer blijven.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch 14/04/11

In een niet zo ver verleden had ik nog wel eens een paar keer de eer met haar. Toen ontstond er wat smaakverschil en onenigheid met enkele andere ijsberen hier. Wat het ene betreft: mijn smaak komt veelal niet overeen met die van de doorsnee man, maar uiteindelijk is Katarina toch ook niet echt mijn ding. Betreft service en vakkundigheid ging en ga ik nog steeds niet akkoord met wat de meeste hier van haar vinden. Het was door een samenloop van omstandigheden dat ik vroeger eens een keertje met haar ging proefrijden… Niet veel later nam ik de proef nog een tweede keer op de som. Mijn conclusie is dus nog steeds dat deze Bulgaarse kleine een tamelijk goede service biedt en dat ze aangenaam gezelschap is op de kamer. Dus deze keer was ik wederom tevree!

Na enkele keren een korte tijd samen gezeten te hebben in de zetel of aan de bar, viel er opeens niet veel meer bij te praten. Wat doet zo’n dame dan? Ja, ze gaat zich opdringen en jou opgeilen om gaan te boemzen. Ik had haar al enkele keren afgewimpeld omdat ik de kat nog wel wat uit de boom wou kijken, maar op den duur gaf de goedigheid in mij toch weer toe en vertrokken we naar een kamer op het gelijkvloers. Terwijl ze me voorliep bekeek ik haar goed en had ik al spijt van mijn geld dat ik aan haar ging besteden. Ze was sowieso al veel te klein en te fijn om mijn type te zijn… Kwam er nog eens bij dat ze nog wel enkele kilootjes kwijt was sinds de laatste keer dat ik haar zag.

Op de kamer kon ze mijn negatieve gedachten gelukkig snel omzetten in positieve lusten, want ze begon rustig aan met mij en het voorspel belichaamde een echte GFE. Zoals onze eerste keer samen, bood ze ook een potje anale seks aan. Na het orale, besloot ik om het vaginale meteen over te slaan en direct aan te vangen met het anale. Voor haar geen probleem! Deze keer nam ze er in plaats van olie of glijmiddel een tube nivea bodylotion bij en smeerde deze rijkelijk in haar endeldarm. Daarna mocht ik enteren en stootte ik eerst zachtjes, maar ging langzamerhand de snellere toer op. De GFE was ondertussen een PSE geworden en na amper 5min pompte ik enkele hectoliters zaad uit mijn slurf, richting dikke darm (maar wel in het condoom).

Daarna hebben we nog wat liggen knuffelen, videoclipjes op mobieltje zitten uitwisselen en heeft ze ook mijn rug eens lekker gekrabd. Het halfuurtje was zo om en aangezien zij klaagde over haar verkoudheid, haar “vriendje” die een waardeloze loser is en het feit dat ze rammelde van de honger, bleef het ook bij dat halfuurtje, want het was vreettijd. Zij ging eten en ik ging me wassen!

Enkele uren later had ik nog met een andere jongedame wat te maken, maar hoewel die Russische er wel veel heter uitzag dan Katarina, sloeg ze in haar diensten wel vies tegen. Daarmee was de fun van een dagje saunaclubben er bij mij zo’n beetje af. Ik ging nog een koffie nuttigen en nam me voor om het daarna voor bekeken te houden. Maar dat was weer buiten Katarina gerekend, want ze kwam weer bij me hangen. We zonderden ons af in de zetels naast de speelautomaat en daar dronk ik mijn koffie verder op. Het was best wel gezellig en romantisch, want we begonnen weeral te tongen en te strelen. Toen ging haar hand onder mijn badjas en begon ze me af te trekken. Dat was zo’n geile ervaring, zeker omdat er nog twee dames tegenover ons zaten die er schande begonnen over te spreken.

Na 10min kwam ik klaar en schoot ik mijn hele badjas vol. Niet verwonderlijk, want bij de sessie met die knappe Russin was ik niet tot een orgasme gekomen. M.a.w.; mijn climaxen van die dag beperkten me enkel tot Katarina. Deze keer diende ik haar voor dit gezellige samenzijn en dito geruk niet te betalen. Tijdens onze echte sessie eerder op de dag had ik haar 20euro fooi toegestopt en voor haar compenseerde dat deze extra dienst wel.

Na dit spektakel hield ik het echt voor bekeken. Ik ging naar onder en zette mijn badjas neer… Hangen was niet nodig, want hij was volledig hardgekoekt van mijn schietsel dat ik er bij de handjob ingeknald had. En zodus bleef hij gewoon rechtstaan toen ik hem naast me neer gooide. Ik nam een douche, trok mijn kleren weer aan, ging naar boven, checkte uit en nam afscheid van Sir Wankelot. Katarina stond ook nog klaar om op gepaste wijze afscheid te nemen en vroeg me wanneer ik terug zou keren naar LR. Toen schudde ik er een leugentje om bestwil uit en gaf een foutieve datum door. Niet dat ik haar niet leuk vind, maar ik ben de man van afwisselingen en ga niet naar een club om steevast hetzelfde mokkel te schnitzelen!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Wederom met haar in herhaling gevallen. De eerste die ik tijdens deze tour mijn lul zou bieden. Een ideale intro, want we gingen al meteen die kont neuken.
    Ze is niet de knapste, ze is niet de beste... Maar haar kont is hemels om in te roeren met die klepel.

Deze keer maar een half uur... In de kont is het er bij SFL snel uit. Alsof de duivel hem op de hielen zit!

Maar zoals steeds met haar viel het goed mee... Ze was heel lief, gewillig, lang niet slecht... en bovendien weet ze wat presales is. Dat kan je de laatste tijd bijna van geen enkele teef in LR zeggen. De magie is eruit bij die club.

Wel nog ff bij vermelden dat ze koortsblaas op haar bek had en daarom liet ik me niet pijpen door haar. Sukkelt ze volgens mij al langer mee. Dus oppassen!

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard Katharina (Bulgaarse)

Naam: Katharina
    Haarkleur/-lengte: donker
    Lengte dame: 165
    Postuur/Cupmaat: B. Slank
    Nationaliteit/Taal: Bulgaars, Duits, Spaans
    Leeftijd: 22
    Tatoeages/Piercings:Neuspiercing
    Service: TZ, PZC, NMC, Anaal
    Voordelen: Mooi en lief meisje. Goed op de kamer.
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50
    PLECAT

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Mag samengevoegd worden met dit draadje.

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wipneus Bekijk bericht
    Alhoewel het anale gedeelte op haar aandringen was, genoot ze er klaarblijkelijk totaal niet van.
    Naar alle waarschijnlijkheid biedt ze dat anale gedeelte aan omdat jij er extra voor betaalt en niet zo zeer omdat het voor haar "met volle teugen genieten" is.
    PLECAT

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Dit Bulgaarse kontneukertje is vanaf heden werkzaam in PHG.
    Was een hele lange tijd geleden dat ik haar nog gezien had. Met haar heb ik altijd matige tot goede sessies met haar gehad en dat maakt van haar toch wel een niet te verwaarloze middenklasser. Ze is dan wel een beetje te klein en te fijn voor mij, maar ze kan het hardere werk wel aan hoor. Zo gebeurt het vaak dat ik haar eens in de kont neuk. Ondanks haar kleinde gestalte en in tegenstelling tot sommige gezette dames van 1m80, heeft zij geen enkel probleem met anale seks.

Dus gisteren op een leuke B-day party mocht de feestvreugde in één of ander schijtgat ook niet ontbreken. Zij was mijn laatste homerun van de dag... En de perfecte afsluiter om eens in die nauwe strop te neuken. Ook al zat ik er vrij hard doorheen en blies er alleen maar lucht uit mijn klepel... Het behoefde geen 10minuten. Voor mij een toffe hekkensluiter van een nog toffere dag.

Katarina is al geruime tijd een vaste waarde in mijn collectie en van tijd tot tijd zal ik met haar nog wel in herhaling vallen.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

In PHG heb ik me nog eens aan deze Bulgaarse klassieker gewaagd. Nu ja, t’is eigenlijk al een klassieker van in LR. Laat me nog even vermelden dat deze opdonder nu bruin rode haren heeft… En dat komt haar toch wel beter uit dan haar originele zwarte haren.

Om een lang verhaal kort te maken; SFL is de tel kwijt van hoeveel keer hij met haar een nummertje opvoerde in de laatste 2 of 3 jaren, maar een feit is wel dat hij steevast in herhaling valt met dit mokkel.

-Is ze dan zo knap? Neen, zeker niet en al helemaal mijn type niet!
    -Is ze zo makkelijk in omgang? Absoluut niet, want haar Duits en Engels zijn rampzalig. Doch, aan haar Engels is de laatste maanden gewerkt!
    -Is ze zo goed? Neen dat ook niet… Een middenklasser en zeker niet meer, maar je weet wat je aan haar hebt en naar mijn mening kom je niet bedrogen uit.
    -Wat is haar specialiteit? ANAAL, DROOG IN DE KONT!!!!!!!!!!!!!!

Dus de kamersessie van een uur ziet er als volgt uit:
    -We komen de kamer in, zij maakt het bed op en ik kijk toe…
    -Zij trekt haar weinige kledingstukken uit en ik mijn badjas.
    -We vleien ons neder op het bed met wat GFE-shit (handje vasthouden, knuffelen, strelen en zoenen)
    -Zij zet op haar mobiel Bulgaarse knuffelrock op en het voorspel begint.
    -Daarna slaan we het gewoon neuken voor één keer over en zij treft de voorbereidingen voor een potje anaal neuken.
    -Met tussenpauzes houdt ik wonderbaarlijk 20min uit in haar nauwe strop.
    -Even naknuffelen en zij beantwoordt snel een telefonische oproep.
    -Dan voor het laatste kwartier terug aan het werk…
    -Wederom feestje in die kont.
    -Nu wat heftiger en op gegeven moment begon het naar opgestookte stront te stinken.
    -Met wat houdt een mens zich bezig als ie al weet hoe verbrande stront ruikt?
    -Wel wie ooit in het leger gezeten heeft of een drillkamp meegemaakt heeft, die weet dat de stront in de fik gestoken wordt om zo stank en ziektes te weren.
    -Deze keer na vijf minuten al mooi tot spuiten toegekomen.
    -Dan de kamer af en de rekening vereffenen…
    -Later aan de toog nog wat sentimenteel gezeur, maar al bij al in het algemeen geslaagd.

20. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

AmuseMe ( 4 juli 2012),Badslippers ( 4 juli 2012),Megaboob ( 4 juli 2012),satanic surfer ( 4 juli 2012)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

En hier gaan we weer....

Meteen na binnenkomst omstreeks 14u was zij mijn eerste gezelschap. Na een halfuur wat kletsen en gek doen zijn we toch weer afgezakt naar de kamer. Slechts een halfuurtje, maar gedurende dat half uur heb ik enkel en alleen van haar specialiteit genoten. Anale seks!!!

20minuten heb ik lekker strak in haar kont zitten pompen en dat was opperheerlijk. Wat me goed uitkwam, is dat ik het kontneuken lang wist vol te houden. Zo lekker strak ben ik geneigd sneller te spuiten, maar ondanks dat zij de eerste wip van de dag werd, kon ik me nog sterk beheersen.

Kortom: het was heerlijk toeven in haar Bulgaarse darmengestel!

22. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (21 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

-> LR

Regels voor berichten