Hoeveel controles/razzia's heb je al meegemaakt in een club?
Persoonlijk nog geen enkele.
Geen
1
2
3
meer dan 3
Hoeveel controles/razzia's heb je al meegemaakt in een club?
Persoonlijk nog geen enkele.
Tot op heden heb ik er alleen maar over gelezen. Ik hoop dit ook echter nooit mee te maken. Het lijkt me nu niet bepaald iets waar ik mijn kicks uit moet krijgen.
:wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:
Helaas. De teller blijft op 0 staan.
Ik kom meestal in het weekeinde en dan zijn er volgens mij minder controles ( ja, alcohol). Dat zijn allemaal extra uren in zo'n weekeinde en dat kost veel te veel geld en het levert niks op
W2 :wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Nul noppes nada, en ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten, lijkt me niet zo leuk, denk dat ik als ik het zou meemaken daarna direct naar huis zou gaan, mijn plezier is dan toch al vergald
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Wat een geleuter Koos56. Jij hebt niks te vrezen als je gewoon je papieren laat zien daarna kan jij weer gewoon verder spelen. Er zijn alleen vrouwen die erg gestresst rakenOorspronkelijk geplaatst door koos56
W2 :wink:
Nog niet,ze komen altijd als ik niet in the house ben
Salutio L Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Zwei, beide in Wildenrath. Ist aber schon einige Jahre her...
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Nee nog niet en als het zou gebeuren zou ik een beetje balen (sfeer is weg) maar er wel begrip voor hebben.
Heel simpel, wetgeving en regelgeving hebben is mooi maar zonder controle zegt het weinig. Er moet wel controle op de naleving plaats vinden!
Het is gewoon nodig om niet gewenste misstanden te voorkomen. Tegelijkertijd het is natuurlijk een puur administratieve controle of de papiertjes kloppen van de dames, niet meer en niet minder.
Groet,
big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
zelf bonkie heeft dit nog niet meegemaakt ik hoop het ook niet mee te maken .
het is klote als je op de hoogte punt bent op de kamer en staat er zon e cheriff voor het tuin huisje dat is lulig ook nog als ze illegaal is of 1kilo was middel bij zich heeft .
Ik heb het 1 keer meegemaakt op 16 maart 2006 in PHG:
https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=183
BR, Sonny:wink:
Beste Willem2, als je mijn bericht goed lees zie je ook dat ik niet bang ben of iets te vrezen heb, ik zeg alleen maar dan is bij mij het plezier weg, je zou hem d`r maar in hebben zitten en dan staat er zo`n cowboy op de deur te rammen, wel dan ben ik in ieder geval er helemaal klaar mee. :thefinger :thefinger
Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Eén keer. PHG Ongeveer 1,5 jaar geleden. Op een doordeweekse dag tussen 12 en 14u.
Als ik zo wat lees over die controles dan heb ik de indruk dat ze bijna steeds overdag ( tijdens normale werkuren ) gebeuren. En aangezien de clubs pas om 11u hun deuren openen is het tijdsschema ineens ook wel duidelijk zeker.
In geval van de controle die ik meemaakte had men het wel echt zwaar op de dames gemunt. Ze kregen allemaal een bordje met een nummer in de handen gestopt en moesten zich met bordje en al laten fotograferen. Net amerikaanse midadigers. Werkelijk mensonterend om aan te zien.
Aanwezige ijsberen werden zeker niet zwaar gecontroleerd. Een aantal moesten hun paspoort tonen maar aan mij werd niets gevraagd.
Bredero was op het moment van de controle niet op de kamer maar kan zich best indenken dat het toch vreemd is als er ineens een oom agent komt aankloppen terwijl je net zo lekker aan het stoeien bent.
Persoonlijk vind ik die controles zo gek nog niet. Misschien halen ze de scherpe kantjes er wel wat af. Al maak ik me geen illusies dat de clubs vaak inside info hebben en dus getipt worden wanneer er een controle op til is.
2 maal meegemaakt in Badda Bing, niets om zenuwachtig van te worden, dit in tegenstelling tot sommige dames, maar lang niet allemaal.
daarna ga je weer lekker verder, en werdt op de kamer niet gestoord.
1 keer, lastig maar niet onoverkomelijk. Voor de dames veel lastiger, want omzetverlies plus misschien papieren die niet helemaal OK blijken...
Jammer dat GT de vaste gasten niet tipt wanneer er een controle is :D
Als ik de tussentijdse resultaten zo even bekijk heeft een kleine 30% van ons al eens een controle meegemaakt. Best veel. Ik had niet zo'n hoog cijfer verwacht.
Ofwel zijn de forumleden vaak aanwezig ofwel wordt er vaak gecontroleerd, daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ik hab nog geen meegemaakt. Maar: een mieke welke ik zeer goed ken heeft 2 keers een razzia meegemaakt. Ik weet daarom hoe het afgaat en wat ze met de dames doen.
Ze kijken (in Duitsland) alleen naar illegaale meiden en een meisje met geldige papieren heeft geen secondje een prob. Ook maakten ze geen fotos van de dames (met geldige papieren).
Zeker weten de clubs wanneer een controle er is.
Klopt niet helemaal. Er zijn ook controles van de sociale dienst geweest.Oorspronkelijk geplaatst door neukie
W2
Klopt, bij de controle die ik meemaakte werden er ook fotos gemaakt van dames met Duitse nationaliteit. Dus dat van die illegalen klopt niet helemaal. Onze Admin slaat hier - zoals zo vaak - de nagel op de kop. was toen een gemengde controle (sociale dienst, illegale dames, drugs) you name it en het werd gecontroleerd.Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Ja daar was ik ook bij in de kleedruimte,alleen ik moest toen wel mijn papieren laten zien als enige.Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
Claudia (roemeense PHG )is toen meegenomen omdat zij geen paspoort bij haar had,en haar vriend deze niet kon brengen dus moest ik deze avond voor een andere dame kiezen want de politie vond dit belangrijker:o
Zij mocht na twee uur op het buro weer naar huis toen haar passaport er gebracht is.
Ook heb ik het een keer op de middag meegemaakt gelukkig was het goed weer dus dan maar wachten in de tuin.
Zonde van de tijd je bent gauw meer dan twee uur kwijt.