Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 70
    Last Online
    Vandaag @ 10:55
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard Casey / Elli (Roemeense) ex-GT

Haarkleur/-lengte : zwart, tot over d'r schouders ====> volgens PP nu blond
    Lengte dame : Langer dan de gemiddelde vrouw ca 175 cm
    Postuur/Cupmaat : slank / a-cupjes
    Nationaliteit/Taal : roemeens / prima engels
    Leeftijd : 19 jaar
    Tatoeages/Piercings : volgens mij geen / geen
    Service: NMC /PZC (geen FT, Geen TZ)
    Voordelen: Zeer mooie dame, nieuwe in het vak maar met uitstekende kwaliteiten
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 min (2x)
    Prijs : 50 euro, 25 voor 2e halfuur, 3e halfuur?

Zaterdag in LR deze zeer aantrekkelijke roemeense dame tegengekomen. Liep in een zwart rubberen strak jurkje zonder slipje daar onder aan. Vertelde dat ze er zo'n 2 weken was en het was haar eerste club. Was de hele dag aanwezig want ze slaapt nog in de LR. Ze weet nog niet of ze dit werk wil blijven doen en dus blijft. Dus ik betwijvel of we er lang plezier van mogen hebben.

Uitstekend figuur, heerlijk kontje. PZC was uitstekend en sex ook. Bij gebrek aan dames naar mijn smaak haar voor de 3e sessie weer op gezocht. Moest wel nog 1 kamergang wachten. Wou eigenlijk een uur of langer met haar door brengen maar er stond nog een tweede beer in de wacht dus aan een uur wou ze niet. Tijdens deze tweede sessie was het pzc nog beter (gewoon meer dan uitstekend voor een vrouw die zo kort in het vak zit) en hebben we ook nog eens 5 standjes gedaan. Ik was na deze sessie een zeer happy man

Niet een dame van al te veel woorden, maar zeer aardig als ze nog wat meer ervaring heeft en misschien ook meer services wil bieden kan dit echt een de topper worden. Hopen maar dat het zover komt.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 januari 2011 om 15:01

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Inderdaad een hele mooi jonge dame, typisch MJ-meisje . Zondag een week geleden is ze in LR begonnen. Helaas nog niet aan toe gekomen, maar dat zal snel veranderen.:smile:

Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Discussies
    28
    Thanks
    95

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Vertelde dat ze er zo'n 2 weken was en het was haar eerste club. Was de hele dag aanwezig want ze slaapt nog in de LR. Ze weet nog niet of ze dit werk wil blijven doen en dus blijft. Dus ik betwijvel of we er lang plezier van mogen hebben

Meestal word het bij Roemeentjes door anderen bepaald of ze dit werk wel of niet blijven doen...

En vaak is het antwoord ja...

I´m an educated fool with money on my mind

Last Online
    9 januari 2025 @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Eine unglaublich attraktive Frau - und der Service war absolut okay. Klare Wiederholung

Last Online
    25 december 2024 @ 17:18
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Daumen hoch casey (ro)

casey hat nicht nur eine super ausstrahlung, auf dem zimmer ist sie eine absolute service-granate...... hamme diese frau...... 100% wiederholungsgefahr!!!!!

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard nu donker blond?

Denk haar ontmoet te hebben maar haar haren waren donker blond maar noemde zichzelf casey of hoe je het ook spelt, ze sprak liever engels heb haar duits niet geprobeerd, wel haar frans en die was kort maar uitstekend.

Ze had me bij de douce als tegen gehouden, wijdbeens en met uitgetrekte armen. Toen ze me ook nog bereed met haar reet was de keuze voor later op de avond al genomen. Haar waarschuwing dat ze aangeschoten was en geil geloofde ik graag, allebei bleken later waar te zijn. Toen ze me ook nog de centuur uit de badjes trok en me half wurgend de trap op en in de zaal achter haar aan trok wist ik het zeker. Midden voor de bar trok ze me de badjas open, slaakte een gilletje en spurde er vandoor? Nou ja, we weten allemaal wel dat net na een meisje als Laura en een warme douce en opgereden worden door een lekkere harde kont, dat alles nou niet echt verkleinend werkt.

Wat later op de avond weer tegengekomen en een kamercessie weten te ontfutselen. In een woord; geweldig mooie meid en geweldigde knallende sex.
    Ben nog steeds aangenaam verbaasd als die jongen strakke meiden er flink tegen aan gaan. Ook een leuke aftersales wat je het idee geeft dat je samen toch even lekker gesport hebt.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Standaard casey (ro)

bei meinem letzten besuch im living habe ich casey nicht mehr dort gesehen. hat sie den club gewechselt oder ist sie im urlaub???
    danke für infos.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Ik heb Casey de laatste weken ook niet meer gezien in LR

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Standaard casey (ro)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht

danke michelj für die bestätigung meiner feststellung, soweit war ich auch schon mich interessiert mehr wo man sie jetzt besuchen kann?? welcher club bzw. ob jemand weiss ob sie zur zeit im urlaub ist.....

Last Online
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Nog steeds niet? en ze is ook nog nergens anders gespot?

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Nog steeds niet? en ze is ook nog nergens anders gespot?
    Afgelopen zondag schijnt ze in LR geweest te zijn.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Afgelopen vrijdag heb ik met haar gekamerd in LR.

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

=> Acapulco

Ze is niet makkelijk te herkennen met haar inmiddels blonde haren. Maar ze is al langer dan een week in Acapulco te boeken.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

-> LR

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Haarkleur/-lengte : Blond (vroeger lichtbruin)
    Lengte dame : Langer dan de gemiddelde Roemeense vrouw ca 175 cm
    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup, al zit het niet ver meer van een C
    Nationaliteit/Taal : roemeens / prima engels
    Leeftijd : 20 jaar
    Tatoeages/Piercings : volgens mij geen / kleine tattoe op enkel
    Service: Eigenlijk een GFE die te hard haar best doet om een PSE te zijn, TZ (heel goed zelfs), Knuffelen, Laat zich vol overgave beffen, PZC, NMC
    Voordelen: Zeer mooie dame, zo niet de mooiste van de club.
    Nadelen: Te zelfzeker, zelfingenomen en waar ik twijfelde of ze Roemeens zou zijn, daar bevestigde ze dit met haar scherpe kantjes.
    Tijdsduur : dik uur
    Prijs : 75 + 5 fooi (ik gaf 80, maar kreeg geen 5 terug. Niet erg, maar kon ik passen had ze het niet gekregen

Een jaar geleden heeft dit uitermate perfecte vrouwmens me menig maal het bloed onder mijn nagels uitgehaald. Me 2 volledige dagen lopen teasen, me uitlachen omwille van mijn flaporen, uit de hoogte doen en met andere venten staan rotzooien terwijl één oog van haar steeds op mij gericht was met een attitude van: "kijk eens wie ik hier gelukkig maak en jij kan alleen van mij dromen"

Ergens had ze gelijk, ik kan alleen van haar dromen... Voor mij is dat wijf de perfectie. Of ze nu zoals toen Brunette was of tegenwoordig blondine, het is helemaal mijn type. Strakke huid, mooie ronde volle kont, zandloperfiguur, niet te grote tieten, brede schouders, stevige benen, mooie snoet en ze rookt als een ketter. Omdat ik het als een droom wil houden en in realiteit niet wil teleurgesteld worden, verkies ik om het tot een illusie te behouden. Heb met al veel van dat type wijven te hoge verwachtingen gekoesterd. Anderzijds ben ik een schrikschijter, want het is een wijf waar ik met mijn grote bek simpelweg niet durf op afstappen. Het is gewoon te mooi voor mij en met een lelijke duivel zoals mezelf is het contrast te hard van de pot gerukt.

Als bij wonder herkende ik niet alleen haar meteen, na ruim een jaar, zij kende mij verdomme ook nog en dat terwijl we niet eens een woord gewisseld hadden. Ze kwam menig keer voorbij, bonkte met haar schouder per opzet tegen me aan, trok aan mijn oren of maakte van haar oren flaporen naar mij toe. Als vanouds zeg maar. Mooi om naar te kijken en dat deed ik met veel gulzigheid. Ten opzichte van de vorige keer had ik nu helemaal geen intenties om nog maar een tikkel te overwegen.

Tot ik die trut sta aan te staren terwijl ze met haar perfecte lichaam een R&B plaat de schaduw in danst. En tegen wie staat dat snertwijf ineens op te rijden? Tegen mijn verlegen maat, Box-Bull, die niet weet waar hij het heeft. En terwijl stonds ze weer naar mij te kijken met een Roemeense blik die spiegels dan laten kapotspringen. Ze had eerder al gezien dat de jongeman bij mij was en juist daarom koos ze hem als slachtoffer. Tegen haar eigen principes in, want later zou ze me toevertrouwen dat ze nooit naar klanten toegaat, maar dat de klanten naar haar moeten komen. Daar antwoorde ik dan weer droogjes op dat het juist daarom was dat ze de hele dag alleen zit en dat ik haar niet eerder naar de kamer heb zien gaan. Zo'n wijf zou normaliter geen 10min rust mogen hebben en continu bezet moeten zijn.

Maar goed, laat ons beginnen bij het begin. Haar zinnen stonden op mij en dat liet ze gauw genoeg merken toen in Box-Bull ging vragen waar hij mee bezig was. Vanaf dat moment bezag ze BB niet eens meer en trok ze mij tussen haar benen op de kruk waar ze nu reeds had plaatsgenomen. Ons eerste gesprek was een feit. Ik vroeg de standaarddingetjes. En met verbazing kreeg ik te horen dat ze van Romania komt... En nog wel van Iasi! Verdomme zeg, weeral Iasi. Zoals mijn Eva, zoals Niki, zoals Yasmin (PSR) en zoals heeeeeel veeeeeel van de mooiste Roemeentjes. Kweken ze de sexy wijven daar in de bos, groeien ze op het veld of staat er een fabriek waar ze van de band rollen... Ik weet het echt niet. Misschien daarmede dat ik ginds zelf niet al te veel van dit soort in de stad heb zien rondlopen... Ze sturen ze godverdomme met hele vrachtwagens en containers naar Duitsland!

Maar laat ons wel wezen: ik zei haar dat ze te knap was voor mij en dat ik niet met haar zou kameren. Ze heeft me daar in de bar dan toch zo staan opgeilen en mijn hals nat te kwijlen, dat ik dan toch instemde... Maar ondanks haar innemende schoonheid, bleef ik er nuchter onder. Ik ben te onzelfzeker en weet niet eens of ik mijn pik kan stijf houden bij jou, vermelde ik toen we in de kamer aankwamen. Ze lachtte zelfvoldaan en snauwde mij toe: "Jij, ik maak jou klaar in minder dan 5min". Ik schoot in een bulderlach... Maar meisje toch, je hebt hier wel met de Master-Bull te maken... Ik verdien jou in geen geval, maar mij klaarmaken in 5min lukt jou sowieso al niet, laat staan na een halve tour waar dagelijks meer dan 2 mokkels neukte en net voor haar heb ik Spaanse Monique nog moeten ondergaan. OK, dit zei ik niet allemaal luidop, maar ik daagde haar wel uit: Als jij me binnen de 5min klaarmaakt, dan verdriedubbel ik jouw loon. Ze grijnsde en we schudden elkaar de hand.

En toen begon ze... Ze slingerde mij het bed op. We hadden de spiegelkamer naast de kino en overal zag ik haar perfecte lichaam rond me heen. Het begon met heftig kussen en elkanders lichaam strelen en likken. Dat begon meteen goed en ik had al direct een stijve van jewelste. Ik hield me aan mijn woord, maar gaf haar het voordeel door te zeggen dat die 5min pas beginnen te gelden op het moment dat we gaan neuken. Vol van zichzelf schaterde ze het tussen twee sensuele kussen uit. Fuck you, I kill you in 3 minutes zei ze letterlijk. Nu grijnsde ik, maar begon aan mezelf te twijfelen.

Maar hoewel ze een uitstekende GFE aan het neerzetten was, wou ze zo nodig de PSE uithangen en juist dat ging haar niet af. Ze begon overdreven heftig aan mijn pik te lurken. En begon wilder over me heen te gaan. Mijn erectie nam gestaag af en ik gebood haar nog om het terug rustig te doen, maar zij wou het niet aannemen. Dat zou ik alleen maar zeggen om niet binnen de afgesproken tijd klaar te komen. OK, heb het 3x gevraagd... En zij gooide dus haar eigen ramen in. Toen mijn lul helemaal slap lag begon ik haar te beffen. Rustig, en dat vond ik weer leuk. Ze werkte goed mee met haar heupen en werd echt tamelijk nat. Ik kreeg weer een stijve en vroeg haar om het condoom over mijn lul te trekken. We begonnen te neuken, doggy... Perfecte kont, alles zat goed en er gingen 5min voorbij. Daarna ik op haar, liep vlotjes... Zeer intiem, zeer GFE... 10min gingen voorbij en net toen er iets zat aan te komen en mijn ademhaling stokte, begon zij heftig op en neer mee te doen. Dit werkte opnieuw averechts en ik viel slap. I win, schreeuwde ze het uit... You wil pay 3 times my money riep ze uit. Hoezo? Ze begon met een hoop onzin dat er slechts 2 liedjes voorbij gegaan waren die elke 2.5min duurde en dat het dus binnen de 5min was. Dacht die soms dat ik permanent achterlijk was? Meid je liegt, want we zijn al meer dan een kwartier aan het neuken. No no no... You will pay me, lachtte ze nog steeds zelfvoldaan. Daarmee trok ik mijn lul uit haar kut en zei haar: OK, zelfs als het 5min was, wie zegt dan dat ik klaargekomen ben??? Jawel, jij klaargekomen. Toen trok ik het rubber van mijn lul af en douwde het in haar jatten. En waar is mijn kwakje dan???????

Ohhhhh, toen was ze echt nijdig. Fuck you, fuck you, fuck you.... Bij alles wat ze verkondigde zat een Fuck you. Ze moest dringend een sigaret hebben, maar had geen vuur. Ik bij de theke een aansteker halen en gaf haar vuur. Terwijl ze diep inhaleerde stond mijn pik recht op. Daarmee kan je mij laten komen, zei ik tegen haar. Een fuck you kreeg ik terug. Ik ging naast haar liggen en ze was in zichzelf aan het mompelen dat het niet mogelijk was met mij. Na haar sigaret wou ze gaan... I give up on you. daarop zei ik: wat moet je daar van aantrekken, je kan aan mij hopen geld verdienen als je me blijft neuken. Ineens weer die glinstering in haar ogen.

OK, nam ze zich voor, we proberen een tweede keer. Nog nooit heb ik in 2 keer niemand klaargekregen... En jij gaat zeker de eerste voor mij niet zijn. Hier zag ik wel iets in. Dat ik voor een knap wijf als haar de exclusiviteit heb om met iets de eerste te zijn. De tweede keer neukten we nog langer dan de eerste keer, maar ik kon niet klaarkomen. Niet dat het allemaal niet goed was of omdat ik tegen haar op moest kijken... Wel omdat we niet op dezelfde golflengte zaten. Ik zal niet zeggen dat het slecht was, maar alles op de verkeerde moment. Wanneer ik het traag wilde voerde zij juis het tempo op. En op de foute momenten nam ze de verkeerde keuzes.

Ze was na een dik uur wel in haar eer gekrenkt, maar toch gingen we met een betere verstandhouding van de kamer af dan dat we erop gingen. Door haar perfecte schoonheid lagen mijn verwachtingen te hoog en met haar overdreven zelfzekerheid presteerde ze net niet goed genoeg. Ik lig veel niveau's beneden haar, maar uiteindelijk heeft ze moeten inzien dat ze me had onderschat. En dat een vent van 32 die heel wat kilometers en topwijven op zijn pik heeft zitten, niet alleen klaar te maken is met uiterlijke schoonheid en een doorsnee saunaclubservice. Dat er een herhaling komt, dat kan ik echt niet zeggen... Indien het zou gebeuren, dan zal ze met de leeftijd van arrogante snotneus nog wel uitgroeien tot een echte diva en wel de service kunnen geven die ik verwacht...

Dit laatste blijft de grote vraag. Want toen ik pas terug in de bar was, viel het me op dat ze misschien toch wel ergens mocht en ze kwam een paar keer knuffelend bij mij staan. Maar toen ik afwisselend ook met die lange donkerharige Oekraiense topper stond te socializen en Casey opeens in de gaten kreeg dat ik minder dan 15min na haar met deze lange tante naar de kamer vertrok, werd ze zo nijdig als een rotte raap. Nadien gunde ze me geen blik meer... Had ze een blaffer bij zich gehad, dan had ze me overhoop geschoten. Dat zweer ik je. Toen ik wat verderop naast een Noord-Afrikaanse man zat aan de bar en zij voorbij kwam had ze me maar al te goed in de gaten vanuit haar ooghoeken. Ze slingerde zichzelf rondom de onwetende man en stond zich daar overdreven aan te stellen als een goedkope hoer. Maar het deed me helemaal niks.

Wat voor mij de kick was en het positieve aan dit verhaal. Het was heerlijk om zo'n kaliber van dame in je klauwen te hebben, ze onder je zien te liggen en haar van kop tot teen af te kwijlen. Echt voor mij persoonlijk het knapste wijf van de LR en zoniet dan wel van alle saunaclubs waar ik al geweest ben. Ik overloop het eventjes voor mezelf, maar ik wil gerust geloven dat zij voor mij het knapste wijf is waarmee ik ooit seks gehad heb.

Bij een volgend weerzien zal ik wel zien wat er gebeurt. Met dit soort van onvoorspelbare sloeries weet je immers nooit. Ze kan me verder negeren, maar ze kan eveneens terug de vriendelijkheid zelfs zijn en opnieuw me op mijn aanbod laten terugkomen. Ach we bekijken het wel!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

16. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 5 oktober 2011),desselman ( 5 oktober 2011),satanic surfer ( 5 oktober 2011),terminator ( 5 oktober 2011)

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

De treffend beschreven Roemeense schone hierboven door Dhr.masterbull hemzelve is inderdaad bloedjemooi,arrogant bijwijlen,doch naar persoonlijke ondervinding toch vooral de erg innemende natuurlijke schoonheid Kessie(ex-Elli(acapulco),ex-Xara(samya)) waarover ik enkel lovend uit de hoek kan komen.Mij werkte ze uiteraard wel af binnen de gebruikelijke 5 minuten wat me een gereduceerd prijskaartje opleverde...'k vind haar qua service zeker een topper,is voorts een lieve dame die ter aanbeveling strekt dus bij deze...Binnenkort eens afzakken naar Kaarst me dunkt...

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Binnenkort eens afzakken naar Kaarst me dunkt...
    Wat dacht je van straks???? SFL zal er zijn vanaf 16u

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

veel plezier SFL,naar verluidt zou er 'n nieuwe topper aanwezig moeten zijn,nl. Adelina (info via Fransoos),zou 'n allerbeste vangst zijn,verdere details zijn voorlopig onbeschikbaar,maar hoogstwaarschijnlijk kunnen de LR-habitués je hiermee verderhelpen.Zelf werkverplichtingen,oh well...

Last Online
    Vandaag @ 14:21
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    naar verluidt zou er 'n nieuwe topper aanwezig moeten zijn,nl. Adelina (info via Fransoos),zou 'n allerbeste vangst zijn
    Adelina is zeer zeker een absolute topper, waar ik zondag 2x mee heb gekamerd.

Helaas heb ik haar sindsdien (dinsdag en woensdag) niet meer gezien.
    Ik ben bang dat het vogeltje gevlogen is

21. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer ( 7 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Deze nu weer donkerharige dame kreeg van mij een herkansing.... Dit resulteerde in een zeer goede sessie!
    Het verslag volgt later. Tour zit erop en mijn werk ligt te wachten!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ik mag dan wel zeggen dat ik terug naar LR gegaan ben ipv GT om mijn tour af te sluiten, met als reden dat de sfeer er beter is en dat ik er nog een hele waslijst moest afwerken, maar dat is allemaal larie en apekool. Het is niet meer dan een leugen die ik jullie en mezelf wijsmaak. Ik mocht dan wel op de voorlaatste dag van de tour de beste wip van het jaar gevonden hebben, maar het knapste wijf van het jaar (en waarschijnlijk van heel mijn leven), is de hoofdreden waarom ik terug naar LR ging.

Het gaat dus om deze Casey… Die op 2 dagen tijd niet meer blond is, maar een brunette met rosse schijn geworden is. Zo’n beetje als ruim een jaar geleden toen ik deze wonderbaarlijke verschijning voor het eerst zag! Ik wist niet wat ik moest verwachten van haar, want toen ik eergisteren wegging was ze maar vies gezind. Bij haar kwam ik niet tot een orgasme waardoor ze een weddenschap verloor en bovendien vertrok ik nog geen kwartier later met de Oekraiense Vita die me wel liet spuiten als de hoofdpompier van de brandweer.

Maar goed, ik kom LR binnen, betaal entree, krijg mijn ijsberenplunje en ik daal af naar de kelder om me te gaan omkleden. Terwijl ik naar onderen loop, zie ik door de treden die naar boven lopen een stel lekkere benen de trap opgaan. Hey, fuck you (met Roemeens accent en een hele hoop attitude). Daar had je mijn reden van dit bezoek al meteen. Koeltjes riep ik hey, fuck you too, terug. Haar arrogantie en ego zijn al dubbel zo groot dan dat van mij, dan ga ik het haar zeker niet gunnen om opeens de aardige loser uit te hangen en haar nog een beetje te laten groeien in haar hoogheidwaanzin.

Dat wierp meteen zijn vruchten af, want toen ik nog maar net mijn vest uitgetrokken had en die in mijn locker aan het weghangen was, hoorde ik iets als een razende op mij afstormen. Ik draaide me om en het was Casey die met een wijzende vinger voor me stond. Deze vinger tikte ze zo hard tegen mijn borstbeen, dan ik dacht dat ze mijn hart er ging uitkrabben. En terwijl begon ze uit te razen:

Jij,… ik haat je…
    Het kan me niet schelen met hoeveel meisjes je vandaag gaat neuken, maar met mij ga je als eerste mee!

Ik was zo geïntimideerd dat er geen weerwoord uitkwam. 2 andere Duitsers die zich ook stonden om te kleden, stonden het tafereel gade te slaan en wisten niet waar het allemaal op sloeg. Uiteindelijk kreeg ik er toch iets uit en ik vroeg haar of ze mij dus ook zo hard gemist had dan ik haar. Want ik gaf toe dat ze me een slapeloze nacht had bezorgd en dat ik het een hele eer vond om toch een plek in haar leven te hebben. Ik was immers de eerste lelijke en hopeloze man die ze niet na 5min klaarkreeg en bovendien kreeg ze me gedurende een vol uur nog niet klaar. En dat had ze al helemaal nooit meegemaakt. Ze wou niet dat ik de eerste vent werd die met die “eer” ging lopen, maar het geschiede toch zoals jullie van hierboven reeds wisten.

Fuck you, zei ze hierop. Ze wist maar al te goed dat ik het geil vond wanneer ze fuck you zei.
    Heb je me gemist, vroeg ik verder door.
    Fuck you, I hate you, zei ze opnieuw.

Ze zei me dat ze nu onder de zonnebank ging en dat ik moest wachten. Ze draaide zich om en liet me achter bij mijn locker met een blauw borstbeen. In de opening draaide ze zich nogmaals om en vroeg toen met een gespeelde verlegenheid of ik haar haarkleur nu niet beter vond dan blond. Ik antwoordde droogjes dat het niets met haar haarkleur had te maken dat ik niet klaarkwam en dat ik haar zowel met blond als bruine haren enorm aantrekkelijk vind. Fuck you, antwoordde ze hierop, ze draaide zich om en liep weer naar boven. Die twee Duitsers stonden nog steeds met verstomming naar mij te kijken. Ik vroeg hen of ze Engels verstonden, maar dat was niet het geval. Tja, jammer, in het Duits kan ik het niet uitleggen, zei ik.

In de bar heb ik een stuk of 4 dames wandelen gestuurd, terwijl ik op de mooie Casey zat te wachten. Ja, ik geef toe… Ik zat op haar te wachten en heb me laten overlullen. Bovendien wou ik haar zelf een herkansing geven. Uit zo’n megaknap wijf moet meer te halen zijn! De hoofdreden om weer naar LR af te zakken, zeg maar. Maar ik ging het haar niet makkelijk maken. Dat was ik niet zinnes, want ze heeft te veel zelfvertrouwen en weet maar al te goed hoe mooi ze wel is.

En toen was ze terug! Ik zag hoe ze stiekem naar me zocht toen ze de barruimte weer binnenliep. En ze zag me, zittend aan de bar naast Killer-Bull. Ze liet er geen gras over groeien en liep naar me toe als een cheeta naar een impala. Ik voelde me wel ergens vereerd, want dat betekend dat ik op de één of andere manier een indruk op haar nagelaten had. Dat ze nu zo geobsedeerd door mij was, dat is ongebruikelijk voor de meeste dames. Ze moet teveel werk in me steken en als ik niet klaar kom, dan is het niet goed voor hun zelfvertrouwen. Dat is een reden waarom de meeste DVP’s graag losers uitkiezen, die bij de minste aanraking al halvelings klaarkomen. Zij heeft me niet klaargekregen, maar ze is er blijkbaar van overtuigd om het nog eens te proberen. Toen ze daar tegen me aan kwam staan en ik mijn handen over haar welgevormde kont liet gaan, kon de killer zijn ogen niet geloven. Ze mocht voor hem dan wel te kleine tieten hebben, hij bleek mijn smaak voor haar toch duidelijk te delen.

Haar principes om niet zelf naar een klant toe te stappen heeft ze toch maar weer eens naast zich neergelegd. Ze moest wel, want ik ging het haar zeker niet gunnen om zelf naar haar toe te komen. Zij moest zo nodig stoer komen doen in de kleedkamer, dan moest ze die lijn nu maar door trekken. We zonderden ons af van de Killer en gingen in een zetel zitten. Stoer doen deed ze niet meer en eigenlijk was ze best wel lief. Er volgde een fijn gesprek en het leek alsof haar harde bolster als sneeuw voor de zon verdween. Op gegeven ogenblik kwam er ter sprake wat mijn probleem was. Ik zei natuurlijk niet dat ik al een hele kudde wijven op mijn palmares staan had in diezelfde week, maar ik zei haar opnieuw dat we geen perfecte match waren. Het contrast was te groot zodoende ik me niet geheel op mijn gemak kon voelen bij haar. Zij vond dit bullshit. Moest zij een man zijn, dan zou ze meteen de knapste stoot van de keet versieren. Ik zei haar dat het misschien werkt bij de helft van de mannen, maar dat ik tot de andere helft behoorde. Ik vind de klik, de service en de zelfde golflengte belangrijker dan alleen maar uiterlijk vertoon. Ze vond mij uniek en dat vond ik lief! Maar daarmee schoten we niets op.

Uiteindelijk kreeg ze me wel zo ver dat we 10min later op de kamer lagen. Dit had niet alleen te maken met mijn bedoelingen en met het feit dat ze me onder het gesprek bleef opgeilen, maar wel omdat er een fatsoenlijk gesprek geschiedde en omdat ik de menselijke kant van haar begon te zien. Na een normaal gesprek, bekijk je haar niet meer als een goddelijk figuur, maar als een gelijke. In mijn geval ga je wennen aan de schoonheid. We hadden afgesproken niets te forceren, geen PSE toestanden en enkel GFE te doen.

Het begon heel goed. Zonder drang ging een GFE van start. Ik genoot van haar fantastische lichaam, de strelingen, aanrakingen en de likjes. Heerlijk! Ze is best ook wel een goede kusser. Het voorspel zat goed en het pijpen sloegen we gelijk over. Ook het neuken begon lekker, toen ze boven op me kwam zitten. Mijn pik zat goed, ze deed de juiste dingen en in tegenstelling tot de vorige keer voelden we elkanders ritme makkelijk aan. Maar het was wel een feit dat ik moeilijkheden had met het bereiken der climax. In doggy-style lukte het ook niet en ik boven op haar bracht weinig gevoel teweeg. We probeerden het zijdelings, maar ook dat resulteerde in frustratie van beide partijen. Uiteindelijk liet ik haar plat op haar buik liggen en stak ik mijn pik op die manier in haar. Wanneer die diep genoeg zat klemde ze haar benen tegen elkaar. Ik duwde sterk en traag mijn lichaam tegen haar geile kont aan. Met dit standje lukt het bij mij altijd wel, maar helaas had zij het tot mijn grote ergernis al opgegeven. Ze deed niets meer en lag er maar bij als een luie slons. Niet dat ze veel moet of kan doen bij dit standje, maar hoe ze daar lag, dat was echt lamlendig. Ze had het opgegeven en was het duidelijk moe om nog veel energie in mij te steken. Ik kwam uiteindelijk toch en was blij dat de vloek over ons twee bij deze verbroken was. Bij haar was een lichte zucht van opluchting merkbaar.

Ik was net binnen het uur gekomen, maar was helemaal kapot van de hoogste concentratie en de moeite. Het zweet gutste uit mijn kop en mijn hart sloeg 300 kloppen per minuut. Casey zag er teleurgesteld uit en ik probeerde haar gerust te stellen dat het echt wel mijn probleem was en niet het hare. Ik nam haar hand en legde deze op mijn borst; voel hoe verliefd ik op jou ben zei ik… En ze schrok van de hevige bonken van mijn tikker. Even later stak ze een sigaret op en kreeg ik daardoor weer een halve stijve… Kijk, zei ik, ik loop al terug geil van jou!

Geneukt werd er niet meer. Ik kreeg nog wel zin om dit knappe mokkel voor een tweede keer te beminnen, maar ik ging het ons beide niet aandoen. Er volgde wel een ontspannen gesprek en ineens was ze heel veel over zichzelf en haar achtergrond aan het vertellen. In een kettingreactie kwam ik haar echte naam, haar woonplaats in Duitsland, haar levenswandel en zelfs wanneer ze ontmaagd werd te weten. Geen dingen waar ik om vroeg. In feite weet ik zulke dingen liever niet, want ik ben veel te begaan met dames. Maar zo slecht was het allemaal nog niet en ik had voor de eerste keer met haar een gevoel dat er toch wel een klik was. Niet erotisch ofzo, maar verstandelijk mocht ze me wel.

Uiteindelijk hebben we anderhalf uur op de kamer gelegen, maar ze vroeg achteraf slechts 75€. Ik gaf haar 100. De rest is voor de babbel, knipoogde ik naar haar. Dit apprecieerde die Roemeense geldwolf wel. Ze gaf me een echt stevige knuffel en stak een verdomd gemeende tong in mijn bek. Dit stond me uiteraard aan, maar ik had liever gehad dat dit zonder betaling van geld zou lukken. Maar goed, zij is een hoer en ik ben een hoerenloper… Einde verhaal.

Op het einde van de avond, nam ik afscheid van Killer-Bull, de Oekraïense Veta, de Spaanse Monique, Gipsy Niki en mijn twee andere stoten van die dag: met name Sabrina en Britney. De mooie Casey was ik opzettelijk overgeslagen omdat ze me geen enkele aftersales meer had gegund en bovendien de rest van de avond mijn 100 euro en nog veel meer op de gokkast er zat door te jagen. Maar bij het afscheid met een ander mokkel stond ze wel droevig te kijken en zag ik dat ze misnoegd was.

Dus ik ging met lange poten naar haar toe, nam haar beet in haar midden en gaf haar 3 zoenen op de wang. Bij deze trok ze me stevig tegen zich aan, kneep me bijna tot paté tijdens het knuffelen en begon me toen nog te tongzoenen alsof haar leven ervan af hing. Ze trok me daarna nog mee naar 2 van haar vriendinnen en begon voor hen wat met mij te dansen alsof ik haar verovering van de dag was. De twee mokkels begrepen er ook geen snars van, net als ik… Zeker niet toen ze me toefluisterde dat ze het niet leuk vond dat ik met nog 2 andere was gaan kameren! Maar toch weer even de indruk gewekt van geliefd te zijn en met een puik afscheid mijn tour af te sluiten.

Ondanks de wisselende indrukken die ik constant van haar moet ondergaan en het feit dat ze in mijn ogen de ultieme schoonheid evenaart, weet ik niet hoe het verder moet. Zal ik met haar nog in herhaling vallen of zal ik haar in het vervolg op afstand houden?

Misschien moet ze simpelweg nog een paar jaartjes ouder worden!

Dit liedje van Gianna Nannini draag ik aan haar op (vertaling = wondermooi schepsel):
    http://youtu.be/bKPDn11-4Ck

24. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (11 oktober 2011),duivenmelker (11 oktober 2011),satanic surfer (11 oktober 2011),terminator (11 oktober 2011),vrije jongen (11 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ik kan haar schoonheid simpelweg niet weerstaan. Een jaar lang niks mee uitgevreten omdat ik er de ballen niet voor had en nu lig ik met de hartslag op haar wanneer we elkaar zien.
    Voor mij nog steeds het schoonheidsideaal, maar gisteren had ze blijkbaar last van pukkeltjes op haar rug. Van te veel McDonalds gaf ze zelf toe!

Van pukkeltjes is SFL niet vies en dus wij de kamer op na al dat zeemzoete geflirt in de bar.
    Ik ben van nature geen optick fucker, maar ik moet toegeven dat het met haar toch een kick geeft. Zulk fraais in bedwang houden tijdens de daad, het heeft wel iets!

Hoe knap ze ook is, de seks en service stijgen zeker niet boven het gemiddelde uit van wat ik de laatste tijd in de saunaclubs verwacht.
    Maar nu de derde keer was het alweer een tikkeltje beter. Ze begint me meer te kennen en aan te voelen en ik geraak meer vertrouwd met haar in mijn bijzijn.
    Uiteindelijk zat de seks dus wel goed en deze keer wist ik zelfs binnen de 50minuten klaar te komen.

Het heeft zoiets weg van een mooi paard in het wild. Je geeft het niet op en wil het tam krijgen. Om dit paardje te temmen moet er nog veel water naar de zee vloeien, maar ze wordt met de keer toch beter. Veel beter denk ik niet dat het zal worden, want in tegenstelling tot sommige andere dames is zij met haar 20 lentes nog niet in die mate ervaren. Ik weet dat ze op alle gebieden een laatbloeier is en ooit (als ze 25 is ofzo en het ongeluk heeft om nog in deze job te zitten) zal ze in mijn lijstje bij de hele goeie dames terecht komen.

Na deze derde keer is ze helemaal anders dan dat eerste beeld waar ik een jaar mee rondgelopen heb. Ze lacht meer en is beter in de conversaties geworden.
    Over haar pre- en aftersales mag ik ook niet meer klagen. Ze steekt er haar tijd en energie echt wel in!

Een prachtmeid waarmee het nog alle kanten op kan!

Last Online
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Goed te horen dat deze dam terug is in LR. Lang geleden dat ik met haar gekamerd heb. Wil dat dan ook best graag nog eens doen daarom ga ik komende zaterdag maar eens in LR kijken en dan maar hopen dat ze niet snel weer vertrokken is, zoals toen ze net begon. Toen was er met een aantal weken alweer weg.

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Al te lang niets meer over deze dame geschreven dus ik zal har weer eens bumpen, uiteraard na ervaring met haar te hebben opgedaan. Deze attractieve dame komt in de bar inderdaad zelfverzekerd over maar dat zegt me dat ze misschien wel heel onzeker is. Al met al contact met haar gelegd en de sleutelvraag gesteld. Ik hou wel van dames met een figuur zoals zij dat heeft. Mooie rondingen, iets groter en daardoor mooie lange benen. Op de kamer laat ze zich graag verwennen waardoor het ijs wat breekt.. En dat gaat zij aan de slag! Lekker! Zoenen, pzc, intiem in diverse standjes terwijl ze een beetje met je speelt, een beetje een bad girl wordt. En dat mag ik graag zien (net als bij Coco). Ik had vooraf geen voorkennis over te verwachten service en het kon twee kanten op gaan... gelukkig voor mij is het de goede kant opgegaan. LivingRoom begint mij steeds beter te bevallen met dames als Casey, Coco, Mara en...jaja ook Joy uit GoldenTime heeft de gelederen versterkt, voor hoe lang is de vraag.

Casey: 100% herhalingsgevaar!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

28. Onderstaande 4 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

MichelJ (11 december 2011),Rheinschwimmer (12 december 2011),satanic surfer (11 december 2011),SFL (14 december 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

@ Tiga: zonder voorkennis???? als medebeheerder op dit forum, zou je beter wat meer lezen over de dames...
    Maar goed, prachtige woorden die je over haar schrijft... Doet me deugd te horen dat het knappe mokkel het nog steeds goed maakt.
    TIP ivm met je HERHALINGSGEVAAR: verwen haar zelf maar niet te veel, want anders kan je de volgende keer een hele sessie spenderen aan haar verwennen.
    Wanneer ze je begint te kennen verdwijnt het onzeker zo'n beetje en tast ze af wat ze met jou kan doen... Dus even kordaat en zijn en met aandrang zeggen wanneer je tot hetgene wil komen waarvoor je op de kamer bent.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten