d2.jpg
Club: FKK-Planet
Datum en tijd: 01/10/11 van 17u tot 22u30
Dames:
-Tony (Bulgarije): goed
-Joy (Jamaica): goed
Link naar dames:
- https://www.ijsberenforum.com/forum/...ny-(Bulgarije)
- https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post234240
Gasten: Killer-Bull en Psycho-Bull (a.k.a. Pantoufle des bains)
Beoordeling club algemeen: 05/10
Beoordeling aanwezige dames: 06/10
Sfeer:
Kalmpjes, trage bediening, de ene helft wijven is lamlendig en de andere helft te opdringerig. Pas laat op de avond was er meer animatie en was de club echt leuk!
Hoogtepunt van de dag:
In restaurant staan Killer en ik bij buffet en er komt een mager scharminkel voorbij. Ich habe kleine titten, kleine arsch und grosse muchi, zei ze. Killer antwoordde daarop in zijn beste Duits: Ich brauch kleine muschi, kleine Arsch und grosse tetten!
Extra toelichting:
Niet een club die ik snel en vaak opnieuw zal bezoeken. Personeel niet echt vriendelijk en liet aan de bar op hun diensten wachten… En dat terwijl je een 10-drankjeskaart moet betalen.
Kort verslag:
-Killer-Bull en ik wandelen in de tuin en terwijl Killer me uitlegt waar zich wat bevindt, houdt hij me staande en roept: hé, is dat Badslippers niet.
-En idd, het was badslippers die in een hemelbed in de tuin een zigeunerin aan zijn lul had hangen.
-What are you doing with my Daddy vroeg ik aan het wijf… Sucking antwoordde zij. Killer had goesting om mee te doen, maar liep toch verder met mij en toonde me de wellness.
-In het welnessgedeelte wees de Killer me als een ervaren Planet-rot alles aan. Tot plots achter ons een achttal dames voor de venster stonden te giechelen. Wij gingen kijken wat er loos was en in de verte zagen we BS de zigeunerin op z’n hondjes nemen.
-Ik vertrouwde de toeschouwsters trots toe dat het mijn pappie was, die daar het beste van zichzelf gaf.
-Go Daddy, go Daddy, go Daddy, brulde ik over de tuin uit… En de wijven maar lachen.
-De Killer kon het niet meer aan en vertrok als een bezetene met een mokkel naar de kamer.
-Ikzelf ging aan de bar hangen. Daar moest ik enkele te opdringerige mokkels van me afslaan.
-Wel een aardig gesprek gevoerd met de Bulgaarse Tony, maar haar heb ik toch nog even links laten liggen.
-Toen Killer en BS terug waren, zijn we zuurkool met hammetje gaan vreten.
-Later op de nacht heb ik daar nog wel het vliegend schijt aan overgehouden.
-Na het eten in de bar zag ik BS aan de Bulgaarse Tony hangen. Hij kon het dan ook niet laten om haar op te stoken naar mij toe te komen.
-Ben dan toch maar met haar meegegaan. Toffe meid, goeie kamergang, maar lelijke tieten!
-Na de kamergang was BS weer met een andere sloerie de kamer op.
-Killer-Bull en ik gingen dan maar een beetje in de jacuzzi liggen.
-Dit noem ik nu eens een jacuzzi, zei Killer. Dat is wat anders dan dat kleine grut in die andere saunaclubs. Hij grijnsde voldaan en liet zich nog wat dieper in het lauwe water zakken.
-Buiten was het inmiddels donker, maar ik zag wel twee witte oogbollen voor de venster naar mij kijken.
-Het was het ogenpaar van Jamaicaanse Joy.
-Haar had ik al een hele tijd op het oog, maar deze wilde kat was een bezig vrouwtje!
-Nadien trof ik haar weer in de bar. Ik kon mijn ogen niet van haar sensueel bewegend lijf afhouden.
-Zo zwart als een strontvlieg kwam ze met al haar pracht en praal naar me toegedanst.
-Toen ze met haar kont mijn lul stond te treiteren, werd het me te veel en ging ik ook met haar de kamer op.
-Na de zwarte Joy, ook nog even bij de masseur gestaan. Picasso. Onze forumvriend heeft een job gevonden zo blijkt. Met hem onze gemeenschappelijke haat voor het communisme gewisseld en daarna liet ik de Cubaan verder zijn werk doen!
-Toen ik Badslipper weer trof, nam hij me mee naar een gedenkplaat tussen de welness en het hoofdgebouw in.
-Daar was Cupido bijna verongelukt op de bergaf, nadat ik de remschijven van zijn kar geschroevd had.
-In de loop van de avond zijn we nog in de bar blijven hangen. Daar waren twee mokkels een sexy dansje aan het opvoeren op het ritme van de reggaeton en manele.
-Ik werd me daar zo geil dat ik niet veel langer meer gebleven ben.
-Stoorde me wel aan een meute Turken die 5euro biljetten naar die mokkels zaten te gooien.
-Voor mij geen probleem, maar doe het dan in één keer goed als je de would-be gangster wil uithangen en strooi met 50 euro-biljetten. In Moskou zouden ze dat zien als een belediging en dat zootje er zo uitflikkeren.
-Tot zover het verslag van FKK-Planet, met dank aan Willem2 voor de vrijkaart!
-Na Planet en thuis nog eens goed gekakt te hebben, ben ik het Vlaamse nachtleven ingedoken.
-Deze keer naar disco Cosmo, maar ik het genoegen had met een Brussels meisje
-Cosmo: http://www.discotheekcosmo.com/
-En nog een sfeermuziekje om af te sluiten: http://youtu.be/MDg0PwmFtco