De crew was door drukke werkzaamheden uitgedund tot een hardcore kern team van 2: Bonkie.6 (uiteraard) en Max.Power. Vandaar dit verhaaltje zodat de afvallers weten wat ze hebben gemist.
Voorgerecht:
Vrijdag volgas naar Frankfurt, club The Palace.
Interieur: chique en mooi, ook is er een klein badje (tsja, niemand die erin ging) en een sauna.
Voedsel: prima en voldoende aanwezig.
Dames: Dames: veel en de meeste jong, slank en bloedmooi, veel oostblok denk ook wel paar duitse, turkse en afrikaans. Sommigen hadden het koud en droegen een riem .
Wat je moet weten: de dames vallen aan, vaak met z'n tweeen (dus leer ff nee zeggen). Extra's zijn duurder (dan GT). Verwacht geen GFE. Regel van te voren een hotel want de receptie helpt je niet echt daarmee.
Wat heeft Max uitgespookt: 1 x met een turkse en een tri-O-JAAAAA-tje met 2 roemeense dames.
Kortom: tof om een keer gezien te hebben.
Hoofdgerecht:
's-Nachts naar hotel ETAP in Linden gereden (prima en niet duur 28 EUR) zodat we lekker vroeg om 11:30 in THE WORLD waren.
Interieur: mooi en groot (check de web site maar), groot binnenzwembad, 2 sauna's, stoombad, leuke bar met hele leuke bardame (not available though).
Voedsel: prima en voldoende aanwezig
Dames: veel en de meeste jong, slank en bloedmooi, veel oostblok denk ook wel paar duitse, turkse en afrikaans. De meesten dragen alleen schoenen. Er waren die dag niet veel mannen dus dat was TOP voor ONS.
Wat je moet weten: extra's zijn duurder (dan GT). Verwacht geen GFE.
Wat heeft Max uitgespookt: Russische, Hongaarse, Russische en dezelfde Hongaarse nogmaals (tsja, die is gewoon P O R N O).
Kortom: met 1 of een paar maten is dit supergaaf.
Pitten in de Grunen Baum (26 EUR met ontbijt).
Nagerecht in Golden Time.
GT is onze stal, dus altijd goed (zie GT forum).
Dames in Palace en World zijn i.h.a. wel mooier maar in de GT zijn ze echt niet lelijk hoor en is er altijd wel 1 (of 2 of 3) waar je leuk me kan s*xen en/of praten.
Wat heeft Max uitgespookt: 3 dames maar ik weet niet meer waar ze vandaan kwamen, maar waren alledrie prima.
Kortom: i'll be back...
(btw ik doe eigenlijk nooit reviews van individuele dames).
Max.Power