Naam : Anna
Nationaliteit /taal : Roemeens / Engels, Spaans (beetje Duits)
Haarkleur /lengte : Half lang, zwart stijl haar (typisch iets waar Mauriceyep op zou vallen in vroegere tijden)
Lengte : 1m68
Leeftijd: 25
Postuur / Cupmaat : Normaal / C-cup (naturel)
Tatoeage / Piercing : gelukkig niet
Service : ZK bij sympathie, matige PZC, beffen, NMC, erg passief/tam allemaal
Extra : Lijkt blijkbaar enigszins op de Hongaarse Anniko.
Deze Roemeense Anna is echt een superlief meisje. Kijkt naar je als je eerste vriendinnetje en ziet er super uit: slank, naturel cup C en mooie groen/bruine kijkers. Ze heeft helaas wel een "ongelukje in huis" gehad, dus dat zie je goed aan haar onderlip (en later bleek ook nog op andere plekken :green_smi).
Had er al een paar keer langs zien lopen, maar ze was veelal te vinden in het Roemeense hoekje en zat daar stil voor zich uit te kijken. In het begin al even met een drankje naast haar plaats genomen, maar na de 1e paar zinnen viel het gesprek toch snel stil. Ook was ze niet echt betrokken en kroop ze niet tegen je aan.
Maar even overgeslagen dus, maar een tijdje na de sessie met Kinga kwam ze zowaar tegen me aan staan en heb ik het er maar op gewaagd. Nou, ook hier weer een ervarin alsof het je eerste vriendinnetje is, maar dan met alleen de nadelen en niet de voordelen: zoenen was matig (eigenlijk liever niet, maar ok dan), PZC was aardig, maar zonder enige varietie of gebruik van tong, etc.. Het was allemaal wat tam. Als de dame dan overal voor in is, is dat ook niet zo erg, maar behalve tam was er gewoon weinig te beleven. Ook bleek nu dat ze op andere plekken op haar lichaam wat "ongelukjes" gehad had, tsja, het kan blijkbaar gevaarlijk zijn in huis :green_smi
Goed, het is dat ze heel erg lief was, daarom toch nog een cijfer 7,5, maar de eigenlijke kamerervaring was veel minder. Geen herhalingsgevaar (en als ik haar was zou ik ook maar snel weer stoppen met dit vak, maar ja, dat valt waarschijnlijk niet mee voor haar ).