Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37
    Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard Natalie (Christina (Tjechische) ex-YY

Haarkleur/-lengte : zwart/kort
    Lengte dame : 170 cm
    Postuur/Cupmaat : mooie vrouwelijke rondingen/D (lichtjes opgevuld)
    Nationaliteit/Taal : Tjechië/Engels,...
    Leeftijd : 2de helft twintiger ? Of jonge dertiger
    Tatoeages/Piercings : Enkel ( patroon), Lies (schorpioen)/tong, navel, poes
    Service: PZC, NMC, TZ; beffen
    Voordelen: Sofaking vindt haar erg mooi.
    Nadelen: Sofaking vond haar zo mooi dat hij zich niet kon beheersen en de show sneller dan gewenst over was.
    Tijdsduur : 30 min. (wel voor het zingen de mis uit)
    Prijs : 50 Eur
    Extra’s bij het bezoek:

Deze dame viel me op in erg goede zin, zij leek helemaal mijn type. Niet piepjong, engelachtig ( of is het duivelachtig ? Ik ben er nog niet uit. ) gelaat, ondanks het korte zwarte haar (Betty Boop style). Normaal hou ik van langer haar, maar zij staat er wel goed mee. Fraaie rondingen, lichtjes topheavy. Een echte vrouw. Ik heb de eerste de beste gelegenheid aangegrepen om kennis te maken. Aan de bar zag ik haar zelf geen initiatief nemen, maar ze daalt nu en dan wel af naar de kino op zoek naar prooi.
    Ik sprak haar aan in het Engels en de rest van de conversatie verliep in die taal, die ze goed beheerst. (In elk geval mijlenver beter dan ik het Duits)
    De presales was nogal kort omdat ik niet weet wat zeggen in mooi gezelschap http://www.youtube.com/watch?v=KJs4n0h2jtI
    Toen een lange stilte viel stelde ik zelf voor om maar snel een kamer op te zoeken. Toen ze haar bikini uitdeed werd mijn indruk bevestigd. Een zeer mooi lichaam, alleen die piercing in tong en poesje is niet zo mijn ding.
    De service vond ik goed. Tongzoenen was wel heel bescheiden (puntje tong) maar pijpen vond ik heel goed. Zij deed het rustig, soms heel diep, dan met haar tongetje over heel de lengte, inclusief balzak. Super.
    Zij ging dan in cowgirl op me zitten. Heerlijk zicht op al dat moois. Nu was dit mijn tweede sessie van de dag, dus ik dacht niet dat ik tijdens die eerste rit al zou klaarkomen, maar voor ik het wist kwam ik aan het point of no return. Ook haar neuktechniek is dus erg goed.
    Deze vrouw is echt naar mijn smaak. Herhalingsgevaar voor mij dus zeer groot als ik haar nog eens zie.
    Naar eigen zeggen blijft ze echter nooit gedurende heel lange perioden in de club. Een week en dan is ze weer weg voor een tijd tot een volgende keer.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

2. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 2 november 2011),keesboz ( 5 april 2019),Mr Bluenose (28 maart 2018)

Last Online
    30 juli 2024 @ 22:05
    Discussies
    17
    Thanks
    321

Standaard

Christina was er vandaag. Ze vlindert een beetje van club naar club. Ze heeft ook een tijdje in Artemis (Berlijn) gewerkt.
    Het is een mooi, lief meisje. Haar service is goed, maar niet super.
    Naar eigen zeggen heeft ze een cup-maat C , en geen D dus.

4. Onderstaande leden hebben gille52 bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (20 april 2012)

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Het houdt niet op met de toppertjes in YY. Ik wou dat ik meer geld, tijd en langere erecties had, want ik krijg het werk niet meer rond!
    Om alle wijven van mijn verlanglijstje te neuken en al diegene wie ik beloofd heb om spoedig te herhalen, dien ik superkrachten te krijgen. Het wordt echt wel een 10jaren plan, vrees ik.
    Misschien is het gezonder dat SFL even wegblijft uit die behekste tempel in de lommerrijke Roermondse omgeving.

Nu dus met Kristina uit omgeving Praag aan de praat geraakt. Sofakings profieltje is volledig ingevuld, al zou ik eerder beweren dat ze achteraan de 30 is.
    Tot zover deze pietluttige betwisting.

Ze zette zich tussen mijn benen, duwde haar enorme talenten tegen mijn borstbeen en zei: "enkele weken terug heb ik jou in Artemis gezien"
    "Verdomme, de wereld is klein," repliceerde ik. En zo kwam ik erachter dat ze voornamelijk en afwisselend werkt in Artemis en YY, al zal ze in YY wel minder geld verdienen.
    Of juist niet, want volgens haar, is er in Artemis meer concurentie en neukt ze in het algemeen minder dan in YY. Genoeg gelult, dacht ik, laten we jou dan maar eens snel sponsoren en van je dagelijks brood voorzien.

Haast moederlijk ontfermde ze zich in de kamer over mij. Lekker tongen en muilen dat het speeksel langs onze kin druipte. Heerlijk elkanders lichaam kneden en strelen... Ik zag het meteen: dit was weer zo'n GFE waar ik helemaal tuk van ben! Niet meer van de jongste, niet van de magerste, maar optisch viel ze me zeker in de smaak. Hoewel ik liever kleine tieten heb dan grote belemmeringen, heb ik me ook aan haar uier niet enorm gestoord. De blowjob was zacht, met gevoel en naar mijn smaak fantastisch!

Maar toen was het tijd dat ik haar ging beffen. Ze zette zich al klaar alsof ze doggy-stand wou doen. Ik trok haar pezige billen van elkaar om eens lekker haar kut en kont te likken, maar ik schrok me een bult van de beharing al daar. Ze is een donkerharige dame en op haar kont stonden kleine niet opvallende haartjes, maar van dichtbij had ik er toch een beestig gevoel bij. Maar in haar put, dat trof alles... Ik steek mijn pik en kloten er voor in het vuur dat ze meer bebossing in haar gleuf groeien had dan ik... En volgens Badslippers kan je al een wolle trui breien met het haar dat op mijn gat staat. Niet dat BS ook mijn reet bij regelmaat ligt te rimmen, hij had het enkel gezien bij mijn stripact in PHG met de B-Day.

Maar terug naar Kristina haar reet... Uiteindelijk toch iets interessanter dan de mijne. Ik vond het te gortig voor woorden en gebood haar om toch maar op haar rug te gaan liggen. Dat was aangenamer beffen, want van de kut was alles toch weggeschoren. Aan de stoppels te zien gaat de haargroei ver buiten de aannemelijke haarlijnen. Maar ach, ze zal last hebben van te veel hormoontjes ofzo. Wat het beffen betreft, dat smaakte wel. Heerlijke kut waar je uren aan kan sabbelen.

Helaas had ik noch de tijd, noch het geld om uren aan haar kut te hangen en zodus vingen we na 10minuten poesje likken toch aan met neuken. Ze kwam boven op me zitten en reed me naar behoren aan gort. Speciale techniek, iets anders in die heupbewegingen... Ik wist niet waar ik het had. Net zoals Sofaking hierboven zegt: ik kwam veel te snel met betrekking op mijn vooropgestelde incalculatie van tijd.

Na de daad nog wat liggen muilen en friemelen. Niet veel later zat het half uur erop en verlieten wij de kamer. 50€ en wat fooi waren op zijn plaats. Ook deze dame is een aanrader en wanneer ik haar nog eens tref, zit herhalingsgevaar er wel in. Zeer goed tot topper, dat is ze zeker!

6. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer (31 mei 2012),sofaking (31 mei 2012)

Last Online
    19 januari 2024 @ 21:46
    Discussies
    7
    Thanks
    11

Standaard

Helemaal eens met bovenstaande heren. Vandaag zelf, naar aanraden van SFL in hoogst eigen persoon, maar eens geprobeerd. Heerlijk uurtje volgemaakt. En, inderdaad, ook ik kwam eerder dan ik eigenlijk gepland had. Ze is trouwens nóg eind 20 nóg eind 30, maar vertelde me dat ze 35 jaren op de teller heeft. Ze is nog tot volgende vrijdag dagelijks in YY, en gaat dan weer twee weken in die Heimat.

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

Christina , ik had eigenlijk op een trio met simona gehoopt, maar die liet me in de steek, 5- 6 uur met een andere gast op de kamer.en dat terwijl ik genoeg tijd had gehad om simona te pakken, maar christina wat een dame, niks teveel heerlijk tongzoenen, goed lang pijpen, en een lange afwisselende neuksessie waarbij ik op th eind haar mondje mocht volspuiten, het was warm gister , maar itt de eerste dame van die dag, gene doekje kwam er aan te pas, ze gaf zich helemaal. 100 euro incasseerde ze dan ook graag, terwijl we toch niet meer dan 40 minuten , wellicht 45 minuten op de kamer waren, maar kom sommige meiden verdienen het ook...ik geloof de beste keuze van dei avond..., simona gewoon de volgeden keer weer...

9. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (26 april 2014)

Last Online
    30 april 2022 @ 10:47
    Discussies
    0
    Thanks
    49

Standaard

Oeps sorry Phea, maar ja van Simona kun je gewoonweg geen afscheid nemen.
    We hadden beide geen zin om de kamer te verlaten.
    Het is zo'n heerlijke vrouw!!

Last Online
    19 januari 2024 @ 21:46
    Discussies
    7
    Thanks
    11

Standaard

Wat een super vrouw toch. Ze is er weer tot donderdag.
    Inderdaad, Simone stelde een trio voor met haar. Heb ze toch maar even apart "genomen". Geen spijt van.

Last Online
    10 januari 2025 @ 22:38
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Standaard

Werkt Christina [ Tjechische] nog in Yin Yang?
    Want het laatste bericht is van 16 mei.
    Josef wil deze zwart kort haarige milf wel eens alle plinten van de kamer laten zien.
    Wie kan mij meer vertellen wanneer ze werkt?

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

goed lezen josef , pas is ze weer vertrokken en dan blijft ze weer een week of 2 weg en dan blijft ze weer 10-14 dagen...

14. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Josef (28 mei 2014)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

met grote tieten een flinke reet , lekker nat pijpen, zoenen, , lekker diep neuken, ze lat zich heel erg gaan bij mij, prima half uur, en een flinke mond vol gespoten, deze dame klikt, wordt ook niet super veel gezegd, maar prima communicatie..pff heerlijk zo het bedje in....

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Idee Christina nu aanwezig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josef Bekijk bericht
    Werkt Christina [Tjechische] nog in Yin Yang ?
    Want het laatste bericht is van 16 mei.............
    Wie kan mij meer vertellen wanneer ze werkt ?
    Gisteren was Christina aanwezig, blijft nog zo'n 3 a 4 dagen.
    Dan zo'n anderhalve week naar huis, is daarna weer terug.

Christina staat inmiddels ook op HM's verlanglijstje .
    Founding Member

17. Onderstaande 3 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

Josef (28 september 2014),phoenix (28 september 2014),Walterrr ( 8 februari 2015)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard dikkebillen, grote metsers en ja kort zwart haar

net terug uit ying yang , weer ene heerlijk uurtje geneukt met christina uit tjechei, iets voor josef! grote billen, korte zwarte haren en voor heel veel te vinden, weer een wereldwip gehad vandaag!

19. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (19 mei 2019),Walterrr ( 8 februari 2015)

Last Online
    10 januari 2025 @ 22:38
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Standaard

https://www.ijsberenforum.com/forum/...710#post412710

Phea dat verhaaltje hoort hier te staan.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Zaterdag 6 juni 2015

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....Christina staat inmiddels ook op HM's verlanglijstje .
    Dat was op 28 september 2014, toen geen eerste kamergang.
    Heb ruim 8 maanden geduld geoefend, maar dat was het waard

Gisteren bij Christina aangeschoven op het terras, bijgepraat met wijntje.
    Vervolgens een grote benedenkamer gekozen, die zijn immers het koelst.

Begonnen aan sessie van een uur, samen heerlijk tongzoenen en vrijen.
    Langdurig haar flinke (siliconen)borsten en mooie tepels gelikt en gezogen.
    Daarna Christina's spiegelgladde grotje natgelikt, ze mag het graag hebben.
    Mocht ook die geile piercing meenemen, staat net mooi boven haar klitje

Vervolgens genoten van een lange natte blowjob, goed in de spuug gezet.
    Bij veel dames is dit het eindspel, al of niet met FT. Maar niet met Christina.
    Bij zo'n kleddernat voorspel hoort kleddernat neuken, waarmee vervolgd.
    Intieme missio, veel tongzoenen en gevoelig cowgirl, wat een uitzicht !
    Afsluiting met alweer lang nat pijpen, gefinisht in Christina's mondje

Topsessie, topservice, heb E 150,- gegeven. Resultaat: 2 blije mensen.
    Christina staat meteen op HM's toplijstje, groot herhalingsgevaar

P.S.:
    Ze gaat morgen of overmorgen naar huis,
    denkt twee weken later weer terug te zijn.
    Founding Member

22. Onderstaande 6 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

laplagne ( 8 juni 2015),Megaboob ( 7 juni 2015),palimo ( 7 juni 2015),phoenix ( 7 juni 2015),sofaking ( 7 juni 2015),zeppos58 ( 8 juni 2015)

Last Online
    Vandaag @ 13:11
    Discussies
    2
    Thanks
    3.449

Standaard

Ben het helemaal met Hollandmale eens. Niet de jongste en de knapste dame binnen de muren van YinYang maar op de kamer een topper. Er is veel mogelijk bij deze Tsjechische, die alle standjes beheerst. Mijn hoogtepunt met Christina was een trio met de Poolse Christina. Beter kan je het gewoon niet krijgen. Ik was gesloopt nadat ik de kamer verliet. 1 van mijn beste trio's ooit!!!

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Op 23 juni was ze aanwezig.
    Ik weet niet hoelang ze blijft.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Zaterdag 27 juni 2015

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Op 23 juni was ze aanwezig.
    Ik weet niet hoelang ze blijft.
    Na een 3-weekse interval afgereisd naar Roermond, in de wetenschap dat Christina aanwezig was.
    Inderdaad mekaar begroet aan het Brunch-buffet en meteen afgesproken voor de vroege avond.
    Wederom topservice en topsessie, eigenlijk nog beter, want leren mekaar nu echt kennen
    Christina is er nog 3 a 4 dagen, neemt 2 maanden vrij, komt begin september terug
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

Tweede ronde was met tjechische christina, en dat was weer als vanouds uitgebreid zoenen, nat pijpen, heftig neuken en na 40 minuutjes maakte ze het met hand en mond af. We kletsen heerlijk wat na over van alles en nog wat en zo maakte ik een uur vol met haar. Altijd relaxt met haar op de kamer, geen naar gevoel van dwang of zoiets dergelijks, nee deze dame verdiend haar eigen centjes.

27. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 juli 2015),sofaking ( 4 juli 2015)

Last Online
    Vandaag @ 16:49
    Discussies
    61
    Thanks
    1.987

Standaard

9 sept 2015 YY: sessie met Christina (net weer terug dit bleek haar tweede dag, al vijf jaar in YY)

Een kort gesprekje met Christina aan de bar, zij zit vaak bij binnenkomst onmiddellijk recht vooraan, vond ik heel leuk, niet heel pushy, integendeel, leuk, geïnteresseerd, en ik kreeg goed de kans van haar brede glimlach te genieten, want een innemelijke smile dat heeft ze zeker. Midden dertig, kort zwart haar, getunede C-cup, een beetje tegennatuurlijk naar mijn smaak, en een vrij getrained lichaam. Ik genoot ervan, nog niet onmiddellijk toegehapt, maar na een paar keer langs haar gelopen te zijn toch het besluit genomen. Dat bleek een super idee! Op de kamer heerlijke vrijpartij, rustig, zacht, liefaardig, tongzoenen, alle plekjes van mijn lichaam werden door hand en mond beroerd, waar zij vermoedde dat ik wel zou reageren. Heerlijk. Mijn tepels werden onder handen (mond) genomen, zooo geraffineerd. En een blow jog, zelden zo gevarieerd meegemaakt, heel zacht, wat forser, reuze sensitief langs alle kanten, balletjes erbij betrokken, rimming, anus erbij…. Tijd om de aanval met een tegenoffensief in te zetten, nou, daar zei ze geen nee tegen. Ze bleek ook van zacht te houden, en van beffen. De combinatie brachten haar in volledige extase, en wat is er sexier dan een net klaargekomen vrouw, inderdaad een klaargekomen vrouw die jou ook wil laten klaarkomen. Ik koos voor de blowjob…… en kwam schokkend op haar prachtige borsten klaar, ze melkte me nog wat leger….. sjonge sjonge….. dat belooft niet veel goeds voor een volgende sessie, maar deze was in ieder geval zeer geslaagd….. (en voor 75 € voor en volledig uur!)

super sessie!!

29. Onderstaande 3 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

laplagne (10 september 2015),Sjeufke (10 september 2015),sofaking (10 september 2015)

Last Online
    Vandaag @ 16:49
    Discussies
    61
    Thanks
    1.987

Standaard

vrijdag 11 september 2015 sessie twee: Christina (Tsj)

Mijn eigenlijk doel (Christina, voor de oplettende lezertjes van mijn verhalen) arriveerde tegen een uur of half drie, en werd onmiddellijk door een ander geile beer geschaakt…. Mmmmmm. Maar gelukkig op tijd weer terug in het strijd gevoel. Haar heldere en goedlachse blik kom ik van tientallen meters zien, en zij had onmiddellijk door dat ik er ook weer was, met een nog heerlijk gevoel van de woensdag sessie opnieuw met Christina de kamer op…. Nu, deze Tsjechische stelde absoluut niet teleur deze tweede keer in een week. Wat een hyper bevlogen dame zeg. Geïnspireerd werd ik tot in duizelingwekkende hoogten gevoerd. Wat een blow job techniek met een zacht rinkelende piercing in haar tong, die mijn schacht zo sensueel bewerkte. Deze keer wilde Christina mij neukend tot een hoogte punt brengen, maar zo kort op mijn vorige sessie dacht ik nog…. Dat wordt het niet. Foute gedachte…. Christina reed mij in no time tot een tweede hoogtepunt in een uur….. ongelooflijk wat een sensuele tante… dat wordt nog sparen………. Echt een super vondst deze Tsjechische!

31. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

laplagne (12 september 2015),sofaking (12 september 2015)

Last Online
    15 december 2024 @ 15:38
    Discussies
    7
    Thanks
    754

Standaard

Vanmiddag deze mooie Tsjechische gescoord...heerlijke borsten, lekker TZ en pijpen als de beste...en de balletjes worden zeker niet vergeten. Heb ze nog heerlijk gebeft en gevingerd...zelfs haar kontgaatje liet ze gewillig bewerken.
    Uiteindelijk kwakje in haar mondje gedeponeerd.....ja tot de laatste druppel zoog ze het eruit (25 euro extra).
    Van aftersales heeft ze nog nooit gehoord...na de kamergang was ik onzichtbaar voor haar.....das nou jammer!

33. Onderstaande 4 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist (28 oktober 2015),laplagne (28 oktober 2015),Liefje (28 oktober 2015),phoenix (28 oktober 2015)

Last Online
    Gisteren @ 21:44
    Discussies
    15
    Thanks
    11.706

Standaard

Huppen met een haasje

Met de Pasen in aantocht bieden diverse saunaclubs een bunny party aan. Mijn keuze was gevallen op Yin Yang. Om half twee arriveerde ik op de parkeerplaats die al goed gevuld was met auto’s, vooral met Belgische en Duitse kentekens. Bij binnenkomst liep ik al meteen enkele bunny’s tegen het lijf. Normaal zijn de dames in YY al aantrekkelijk. De konijnen/hazen oortjes en het bijbehorende pakje maakt ze ook nog schattig.

Het eerste station was de wellness area. Na een douche nam ik plaats in de whirlpool. Al mijmerend over hoe mooi het leven toch kan zijn ontvouwde zich voor mijn ogen een tafereel dat ik de forumleden niet onthouden wil.

Er kwamen vier mensen uit de sauna die direct grenst aan de whirlpools. Ze hadden allemaal hun onderbroek aan. Afgaande op hun uiterlijk waren het mensen met een Turkse of Marokkaanse achtergrond. De onderbroeken waren kletsnat van de zweet. Deze viespeuken trokken hun onderbroek uit en namen vervolgens zonder zich eerst te douchen plaats in de andere whirlpool. Waren ze in “mijn” whirlpool komen zitten dan was ik acuut vertrokken. Later in de bar kwam ik de vier personen weer tegen. Ze spraken Nederlands met een Belgisch accent. Ik neem aan dat ze dus ook hadden kunnen lezen welk kledingvoorschrift er geldt in natte gedeelte.

Na een douche (met zeep) was het tijd om de maag te vullen. Er was voldoende keuze. Met een kopje thee vlijde ik me neer in de bar om het eten te laten zakken. Al snel werd ik aangesproken door Carolina uit Spanje. Buiten het feit dat ik niet val op blondines was ik ook niet gecharmeerd van haar directe aanpak: “Do you want sex”. Ze droop dan ook meteen af.

In de bar kwam ik ook te spreken met de mooie, zwartharige, Rosella uit Boekarest. Ze zei dat ze pas één week in YY was. De conversatie verliep erg prettig. Rosella leek me ook geschikt om tenminste een half uurtje mee door te brengen. Ik had mijn zinnen echter gezet op de Bulgaars-Griekse Elly waar ik twee weken geleden een mooie tijd mee had doorgebracht.

Zij was echter in geen velden of wegen te bekennen. Een zoektocht in de kino leverde ook niks op. Hier werd ik aangesproken door de Roemeense Amyra uit Crajova. Zij was uit op een snelle wip maar dit wees ik beleefd af. Niet alleen omdat ik nog steeds hoopte om Elly te vinden maar ook omdat naast mij volop actie was. Een mooie, kortgeknipte blondine uit Litouwen was bezig om een klant te verleiden voor een kamergang. Met inzet van haar tong, kussen en borsten slaagde zij binnen de kortste keren met vlag en wimpel. Ik was inmiddels wel toe aan een kamertje en had de hoop op de komst van Elly inmiddels opgegeven.

Eerder op de middag was mijn oog al gevallen op een meisje met kortgeknipt haar in een leren speelpakje die aan de bar stond bij de uitgang van de barruimte. Ze lachte steeds erg vriendelijk. Haar gezicht kon mij ook wel bekoren. Ze bleek Christina te heten en uit Tsjechië te komen. Omdat de conversatie ook goed verliep besloot ik meteen met haar te kameren.

Na een korte wachttijd kwam er een kamer op de begane grond vrij. Christina bleek twee forse borsten te hebben. De natuur was hierbij enigszins geholpen. Ze had ook een tongpiercing en tattoos in haar schaamstreek en op haar enkel. Dit zijn normaal zaken die me doen besluiten om niet voor een dame te kiezen. Hetzelfde geldt voor de dikke borsten.

Deze keer was ik echter blij dat ik er nu pas achter kwam. Het vervolg met Christina was namelijk prima.
    Op de kamer vertelde Christina dat ze 33 jaar was en al vijf jaar in YY werkte. Ze had eerder ook haar diensten in Artemis in Berlijn aangeboden. Christina werkt steeds een week in YY en gaat dan voor twee weken naar huis. Om de enkele reis van ca. 700 km comfortabel af te leggen heeft ze een mooie Audi A4 aangeschaft. Christina is opgeleid als revalidatietherapeut. Ze heeft gekozen voor het werk als DVP omdat dit veel beter verdient. Ze wil nog enkele jaren goed geld verdienen waarna ze haar eerdere beroep van therapeut weer zal oppakken.

Christina weet hoe ze een man moet behagen. Tongzoenen is geen probleem, vingeren ook niet. In standje 69 pijpen worden de ballen ook niet vergeten. Haar poesje is mooi geschoren en fris en de iets uithangende lipjes nodigen uit tot zuigen en sabbelen.
    Christina heeft mij in cowgirl tot een hoogtepunt gebracht. Bij het aankleden bleek dat Christina ook in is voor Grieks.

Bij het afrekenen heb ik Christina een klein eetbaar cadeautje gegeven dat ik had meegenomen voor Elly. Christina had dit wel verdiend.

Ik heb vervolgens nog een half uur in de bar gezeten. Helaas heb ik Christina niet meer gezien. Ik werd wel nog aangesproken door de bloedmooie Roemeense Alexia uit Brasov. Door haar lingerie waren haar erg kleine tietjes te zien die mij wel aanspraken. Helaas was er geen tijd meer om te onderzoeken of zij een kamertje waardig was.

P.S. Bij mijn favoriete Duitse club FKK Sharks geeft men telefonisch niet aan welke meiden aanwezig zijn. Ik was in de veronderstelling dat YY deze informatie ook niet zou geven en had daarom van tevoren niet opgebeld. Bij vertrek heb ik voor de zekerheid bij de theke navraag gedaan. Het blijkt dat deze informatie wel telefonisch verstrekt wordt. Ik had me dus een reis kunnen besparen. Ik zou dan wel de prima kamer met Christina gemist hebben. Misschien is het dus toch beter om maar niet te bellen en gewoon te zien wat er allemaal mijn pad kruist wanneer ik in YY ben.

35. Onderstaande leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

cassenoisette (26 maart 2016)

Last Online
    15 december 2024 @ 15:38
    Discussies
    7
    Thanks
    754

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht

Eerder op de middag was mijn oog al gevallen op een meisje met kortgeknipt haar in een leren speelpakje die aan de bar stond bij de uitgang van de barruimte. Ze lachte steeds erg vriendelijk. Haar gezicht kon mij ook wel bekoren. Ze bleek Christina te heten en uit Tsjechië te komen. Omdat de conversatie ook goed verliep besloot ik meteen met haar te kameren.

Na een korte wachttijd kwam er een kamer op de begane grond vrij. Christina bleek twee forse borsten te hebben. De natuur was hierbij enigszins geholpen. Ze had ook een tongpiercing en tattoos in haar schaamstreek en op haar enkel. Dit zijn normaal zaken die me doen besluiten om niet voor een dame te kiezen. Hetzelfde geldt voor de dikke borsten.

Deze keer was ik echter blij dat ik er nu pas achter kwam. Het vervolg met Christina was namelijk prima.
    Op de kamer vertelde Christina dat ze 33 jaar was en al vijf jaar in YY werkte. Ze had eerder ook haar diensten in Artemis in Berlijn aangeboden. Christina werkt steeds een week in YY en gaat dan voor twee weken naar huis. Om de enkele reis van ca. 700 km comfortabel af te leggen heeft ze een mooie Audi A4 aangeschaft. Christina is opgeleid als revalidatietherapeut. Ze heeft gekozen voor het werk als DVP omdat dit veel beter verdient. Ze wil nog enkele jaren goed geld verdienen waarna ze haar eerdere beroep van therapeut weer zal oppakken.

Christina weet hoe ze een man moet behagen. Tongzoenen is geen probleem, vingeren ook niet. In standje 69 pijpen worden de ballen ook niet vergeten. Haar poesje is mooi geschoren en fris en de iets uithangende lipjes nodigen uit tot zuigen en sabbelen.
    Christina heeft mij in cowgirl tot een hoogtepunt gebracht. Bij het aankleden bleek dat Christina ook in is voor Grieks.

Bij het afrekenen heb ik Christina een klein eetbaar cadeautje gegeven dat ik had meegenomen voor Elly. Christina had dit wel verdiend.
    Rectificatie:
    Christina reed altijd in een Audi A6, maar omdat deze meer dan 3 ton op de klok had heeft ze nu een Audi A5 gekocht.....wel 1 stapje terug maar nog geen 2 stappen Agronymus1

37. Onderstaande leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 april 2016)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Gisteren dit Tsjechisch servicekanon gespot! Heeft een paar kilootjes verloren, maar dat komt haar helemaal ten goede.
    Salutations,

Swazontneuf

39. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (22 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik hoorde van haar zelf via app dat ze nu in sixsense werkte, vooral van donderdag tot en met zondag

41. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 februari 2018),Manureva (24 februari 2018),Mr Bluenose (23 februari 2018)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten