Oorspronkelijk geplaatst door
Forza...germania
Ik heb haar in Oase éénmaal geklokt op een sessie van 6min12sec, éénmaal op 8min49sec, maar meestal ben je toch een ruime 10 à 11 minuten onder de pannen....maar goed "dan heb je ook wat": kwaliteitje dus:thefinger
Ik geloof niet dat ze daar in happy garden zo blij mee kunnen zijn, maar je weet het natuurlijk nooit hè daar in NRW
NB: Ben jij al 40, W2 ??:p
Gaan we een beetje afgeven op PHG :p, wordt tijd dat je ook eens op een zondag meegaat om lekker te eten, zit vast nog wel een mooi toetje voor je bij, zo'n mooie Roemeense brunette!
Ik heb zondag met eigen ogen gezien dat ze wel degelijk meer zo'n 20m op de kamer verbleef :p en dat ze zelfs een aantal vaste klanten scheen te hebben in PHG.
Heeft volgens mij zo'n arschgeweih hoewel ze vaak een doekje draagt onder op haar rug steunend op haar billetjes.
Kwa haar zou ik zeggen: zwart krullend half lang haar met donkerbruine ingeweven kleuraccenten (ben sinds vrijdag jl. een expert in kleurspoelingen en hairextensions :p)
:wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche