Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Daumen hoch Carolina (Braziliaans)

Naam : Carolina

Nationaliteit /taal : Brazilie / Duits

Leeftijd : 18 - 20

Haarkleur/lengte : zwart /kort

Lengte : 1.60

Postuur /Cupmaat : slank, b cup, licht bruin getinte huid

Service : TZ, PZC, beffen, NMC en GFE (FT heb ik niet nagevraagd), super

Voordelen: Top klasse

Nadelen: waren niet vast te stellen door mijn gekleurde bril.

2. Onderstaande 3 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (12 november 2011),Hoofdstuk2 (26 november 2011),seqoya (14 november 2011)

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Trio met Rafaela

…………….ondertussen had ik al opgemerkt dat Rafaela weer in de barruimte was terug gekeerd. Dat was dus geen lange sessie geweest. Eigenlijk wilde ik eigenlijk niet op voorhand met haar naar de kamer. Het was goed dat de vanzelfsprekendheid er eens niet was. “Probleem” was echter dat ondanks de uitstekende line-up Rafaela er voor mij met kop en schouders boven uit stak. Ik besloot haar niet zogenaamd te negeren. Dat vind ik zo flauw spelletje. Ik liep naar haar toe en ze begroette mij weer met een glimlach. Giechelend nam ze mijn zoen in ontvangst. Ik twijfelde nog steeds, al zag haar lijfje er weer schitterend uit. Ik vond wel dat ze er knap uit zag. Dat zei ik haar ook. Natuurlijk was ze het niet met mij eens en mopperde wat. Na een paar seconde stilte mopperde ze verder: “schatz ich musse am 18.00u nach hause” Ik irriteerde mij lichtelijk aan dat pusherige gedrag. Ik keek wat om mij heen en zag een tot dan toe een niet door mij opgemerkt meisje. Ze keek ons glimlachend aan. Stond ze daar al langer? Wie was ze? Rafaela zei iets tegen het meisje waardoor ik veronderstelde dat de twee elkaar kenden. Ik keek het meisje nog eens beter aan en vond haar er goed uit zien. Eigenlijk zag ze er heel goed uit. Precies zoals Ace2 ze graag ziet. Rafaela zag mij gluren en zei: “Ein schones madchen. Dass ist Carolina” waarop het meisje bij ons kwam staan. Ineens begon Rafaela te opperen om er eens een triootje van te maken. “Etwass neues schatz” riep ze. Dat leek mij wel wat. Een triootje was iets wat ik nog nooit had geprobeerd. Carolina streelde mijn hand en ik keek wat zenuwachtig naar Rafaela die al vragend “ja” stond te knikken. Daarna fluisterde ze in mijn oor: “zwei frauen die du verwohnen. Zwei munden bei deine schwanze vier handen am deine korpe” Ja dat leek mij wel wat en ik besloot in te stemmen.
    We moesten blijkbaar even wachten (en dat voor een donderdagmiddag) en we stonden eventjes bij de balie. Weer wees ik Rafaela erop dat ze er moe uit zag. Geirriteerd sleepte ze mij het toilet in om in de spiegel duidelijk te maken dat ze niet moe eruit zag. Ik pakte haar echter ruw in het toilet en ik riep tegen Carolina: “Ahahhhh wir fangen schon ann im toilet” waarop Rafaela mij verlegen naar buiten duwde. Ik pakte haar vast en gaf haar een zoentje wat ze met een tongzoennetje beantwoorde. Het was niet zo uitbundig als anders en gespeeld klaagde ik over het te zuinige tongzoennetje. Ze legde een vinger op mijn mond en verzekerde mij: “Normal kussche ich nur am zimmer. Aber bei dit auch hier”. Vervolgens ging Rafaela de sleutel halen en even later liepen wij naar een kamertje in GT.

Carolina kroop gelijk op het bed om de lakens goed te leggen. Ik stond aan de rand van het bed en legde het tweede laken ook goed, maar ik voelde ineens de handen van Rafaela achter mij, die mij streelden. Langzaam werd mijn badjas van mijn lijf getrokken en Rafaela zoende mijn nek. Ondertussen was Carolina al naakt naar mij toe gekropen en zoende mij vol op de bek. Dat deed ze gulzig nat en vol passie. En die passie kun je met hoofdletters schrijven. Zoenen is vaak van wisselende kwaliteit. Zo zal een ijsbeer altijd lust in zijn zoenen hebben. Maar bij de dames zal er ondanks het uitbundig tongzoenen, wellicht toch enige remming zijn. Soms merk je gewoon het gebrek aan passie en gevoel bij het zoenen. Daar merkte ik bij Carolina niets van. Sterker nog, nu merkte ik pas het verschil weer eens. Carlonia zoende vol passie en kwam met haar handjes aan mijn penis, terwijl Rafaela mijn nek zoende en met haar handen mijn lijf streelde. Na enige tijd duwde Rafaela Carolina weg met de mededeling: “dass ist meine mann” waarna ze mij ook vol overgave zoende. Carolina daalde naar beneden en begon mij te pijpen. Nou dat was zeker niet de eerste keer dat dat meisje een piemel pijpte. Ik pakte met mijn handen de achterkant van haar hoofd en liet haar ritmisch op en neer gaan. Ondanks dat dit alles mij niet lang genoeg kon duren duwde ik Carolina weg en legde haar op haar buik. Onwennig keek ze wat ik ging uitspoken. “Keine angst” zei Rafaela “er ist ein guter mann” Ik begon met een rustige massage, waarbij Rafaela een beetje massage-olie op de rug van Carolina spoot. Ik kneedde en masseerde het heerlijke lijfje van Carolina: klein, slank en met mooie ronde billetjes. Terwijl ik Carolina masseerde streelde Rafaela mij en trok aan mijn piemel wat ze afwisselde met pijpen.
    Na verloop van tijd daalde ik af naar beneden en nam de billetjes van Carolina flink onder handen. Ik kneedde erin en ik streelde ze. Ik trok de billetjes een beetje uit elkaar en ging met mijn tong voorzichtig langs haar anus. Een siddering ging over het lichaam van Carolina, waardoor ik het kneden en likken nog enkele keren herhaalde. Daarna begon ik met haar bovenbenen te masseren en ik merkte dat ze wat plakkerig en vochtig waren. Met mijn vinger gleed ik langs haar poesje dat werkelijk kletsnat was. Snel draaide ik haar om en legde mijn handen onder haar heerlijke billetjes. Ik zat ondertussen op mijn knieeen en ik begon haar voorzichtig en rustig te beffen. Terwijl ik haar befte probeerde Rafaela mij te pijpen. Het leek wel een circus-act, maar het lukte wel. Rafaela besteedde extra aandacht aan de achterkant van mijn ballen mijn ballen en mijn billen.
    Carolina liet haar kletsnatte poesjes langs mijn mond heen en weer gaan en kronkelde langs mijn tong. Met haar handen kneedde ze haar borsten om dat af te wisselen dat een hand naar de bovenkant van haar poesje ging dat ze een beetje omhoog trok. Ik liet mijn vinger tegen haar anus aan glijden zonder hem erin te steken. Er schoot een tinteling door haar lichaam. Ze zuchtte en steunde en niet lang daarna begon te onregelmatig te schokken en kwam heftig klaar, waarna ze zich liet neerploffen. “Geil” kierde Rafaela “jetzt will ich kommen” en ze ging op haar rug liggen en spreidde haar benen. Ik liet een vinger langs haar poesje gaan en dat had geen voorspel meer nodig. Ook het poesje van Rafaela was al nat. Het lijfje van Rafaela ken ik ondertussen goed en al snel had ik haar in een opgewonden pose. Ze kronkelde terwijl Carolina haar borsten stimuleerde. Binnen enkele minuten kwam ook Rafaela schokkend klaar.

Uitgeput gingen wij op het bed liggen. Ik lag tussen 2 mooie latina dames in en we streelden elkaar wat. Carolina begon weer met zoenen terwijl Rafaela overging op pijpen. Verder voelde ik overal 4 handen over mijn lijf gaan. Op een gegeven moment waren de 2 dames gelijktijdig bezig mij te pijpen. Mijn lul verdween in de mond van Carolina terwijl Rafaela de achterkant van mijn ballen likte en vervolgens deden ze dat andersom. Helaas duurde dit niet al te lang. Rafaela pakte een condoom en deed die om mijn penis. Carolina was al lachend wijdbeens gaan liggen. Ik ging op haar liggen en begon in haar te stoten. Blijkbaar begon ik te rustig want Carolina dweepte mij op om harder te stoten. Ik liet alle remmingen varen en pakte de onderkant van haar billen en ramde zo hard ik kon in haar. Rafaela bekeek dit schouwspel en riep: “Geil, meine mann fickt meine freundin” Ik pakte Carolina zo hard mogelijk aan terwijl ze mij vol op de mond zoende. Om de tijd nog wat te rekken trok ik mijn penis uit de natte schacht. Carolina zette zich op haar knietjes en stak haar kontje naar mij toe. Ik pakte haar billen vast en ramde mijn harde lul bij haar naar binnen. “Deine schwanze seht gross aus in die kleine mussie von meine freundin” kierde Rafaela. Rafaela ging nu op haar knieeen achter mij zitten en streelde met haar handen over mijn lijf en zoende mij gulzig en hartstochtelijk. Ondertussen ramde ik zo hard ik kon het kreunende lijfje van Carolina. Ineens voelde ik dat Rafaela iets warms smeerde over mijn bilnaad en niet lang daarna duwde ze een vinger in mijn kont. Ik voelde langs alle kanten prikkelingen opkomen die ik al lang niet meer had gevoeld. Om het orgasme te voorkomen haalde ik weer snel mijn penis uit het kletsnatte kutje van Carolina. Veel tijd gaven de dames mij niet. Carolina was al weer op haar rug gaan liggen en trok mij bovenop haar. Rafaela pakte mijn penis en duwde die in het kutje van Carolina. Carolina greep mij goed vast en zoende mij hartstochtelijk terwijl ik in en uit haar stootte. Haar kutje maakte allerlei soppende geluiden wat mij nog meer opwond. Terwijl ik zo bezig was, was Rafaela al weer bezig mij anaal te verwennen en ik was vooral bezig niet klaar te komen. Ineens trok Carolina haar mond los van de mijne en krijstte: “ich komme iche komme ich kommeeeeeeeeeee waarna ik ook het condoom volspoot.

Uitgeput rolde ik van Carolina af waarna Rafaela teder het condoom verwijderde en mijn penis schoon maakte. Carolina lag nog met open gesperde ogen naar het plafond te staren en zuchtte wat. Ik rolde mij relaxed op mijn buik wat voor Rafaela een teken was om mij te masseren. Rafaela kneedde mij teder en lief en even later werd ze geassisteerd door Carolina. “Schone korpe” fluisterde Carolina “Schone poep” vulde Rafaela aan en beide dames streelden mijn billen. Ik doezelde langzaam weg en net toen ik in slaap dreigde te vallen merkte Rafaela op dat ze naar huis moesten. Dat was misschien ook maar beter.

Met zijn drieeen liepen wij naar de kleedkamer waar ik aan mijn financiele verplichtingen voldeed. Het was niet goedkoop maar het was meer dan iedere euro waard. Rafaela zoende mij als dank nog hartstochtelijk en fluisterde: “Du bist die einige der ich im publik kussche” Daarna draaide ze zich om en liep weg. Ik keek haar na en had niet opgemerkt dat Carolina was blijven staan. Ze pakte mijn hoofd en begon met een lange en hartstochtelijke tongzoen, die ik moest beeindigen wegens ademtekort. Ze keek mij met lieve oogjes aan en streelde mijn borst. “Super” fluisterde ze en liep vervolgens ook weg. Bij de deur draaide ze zich nog om en gaf mij een luchtkusje. Ik zat toen al uitgeput op een bankje. Verdwaasd keek ik voor mij uit. Van alles tolde door mijn hoofd. Ik zag dames voorbij lopen die ik kende maar ik kon niet op de namen komen. Sommigen zeiden iets tegen mij maar er kwamen even geen woorden meer uit mijn mond. Nu begreep ik eindelijk de ware betekenis van het woord fabelhaft……………………….
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 november 2011 om 23:18

4. Onderstaande 14 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

Alabama (27 november 2011),bad pritt (27 november 2011),Badslippers (14 november 2011),bosbeer (13 november 2011),Bosco (27 november 2011),Hoofdstuk2 (26 november 2011),Jack42 (27 november 2011),laplagne (13 november 2011),lustman (27 november 2011),masseurke (14 november 2011),Megaboob (13 november 2011),seqoya (14 november 2011),wervelwind (13 november 2011),Zedd (25 november 2011)

Regels voor berichten