Naam : Jean/Jen/Jane
Nationaliteit / taal : Duitse spreekt ook Engels
Leeftijd : 19
Haarkleur/lengte : Rod (geverfd)/ schouderhoogte
Lengte : ongeveer 1.70 m
Postuur / Cupmaat : Slank A/B
Tatoeage / Piercing : Tatoeage op onderbuik en piercing op de navel.
Service : Slecht
Mijn PERSOONLIJKE ervaring met Jane:
Afgelopen donderdag heb ik Jane bij YY gezien. Ze zat samen met de Turkse/Duitse Layla en andere twee Duitse dames. Daarna heb ik haar bij de bar gesproken en gevraagd over haar service. Ze gaf aan dat ze alles prima vindt behalve anaal. Heb ik haar ook gevraagd als ze zoenen goed vindt en haar antwoord was: prima! Afgesproken dat ik over tien minuten (na douchen) met haar naar de kamer gaan.
Wij waren net in de kamer toen zei ze: Ik wil nu gaan douchen! Heb ik haar gevraagd: waarom ben je niet naar de douche buiten gegaan? Antwoordde ze: Ik vind het beter in de kamer.
Kwam ze van de douche. Ze heeft me gevraagd om te gaan douchen terwijl ik een paar minuten daarvoor onder de douche was. Om problemen te voorkomen, ben ik onder de douche gegaan.
Ben ik terug van de bad kamer en haar gevraagd om de tijd te noteren voor de afgesproken 30 minuten. Tot mij verbazing, antwoordde ze in het Engels: No, the time is already started since we enter the room . In ander woorden, 10 minuten is al voorbij !
Het zoenen was erg matig , gevoelloos en terughoudende . Pijpen is niet meer dan puntje in de mond en dan hard trekken zonder gevoel . Vingeren wilde ze ook niet . Neuken waarbij ze op mij kwam zitten, heb ik zelf na 2 minuten afgekapt en gezegd dat ik het genoeg vond, ik had geen zin meer.
Ik heb haar het geld betaald zonder om verder te gaan. Een eenmalig bezoekje is ook mij overkomen is wasted time & money. Dus geen herhaling!