Haarkleur/-lengte : Blond / halflang
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat :normaal /C (getuned)
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : 32
Tatoeages/Piercings : ?
Service: zoenen / beffen / vingeren / PZC / NMC
Voordelen: full prof., harde sex maar enorme inzet
Nadelen: geen GFE
Tijdsduur : 1/2 uur
Prijs : 65 euro (FT)
Alhoewel Antonia normaliter niet tot mijn "Beuteschema" gerekend kan worden (ietwat ouder en getunede borsten) zag ik haar met zoveel overgave op de cauch een ijsbeer pijpen dat ik accuut bloedgeil op haar werd.
Alhoewel ik allang had besloten met haar te kameren ging ik aan de bar bij haar staan en liet me door haar verleiden. Al snel verdween een hand onder mijn ijsberenvel en begon ze klein joepie zachtjes te strelen. Het gesprek ging ondertussen gewoon door en we spraken over vanalles, ze is niet dom.
Op een gegeven moment vroeg ze me of ik in het openbaar gepijpt wilde worden en toen ik daar ja op zij vroeg ze of we naar boven zouden gaan op de gang voor de Kino.
We hebben op de Cauch nog zeker 15 minuten doorgebabbeld maar op een gegeven moment ging ze op haar knieen zitten en dook onder mijn ijsberenvel en klein Joepie verdween tot aan de wortel in haar mond.
DT gebruikte ze een techniek die ik tot dan toe nog nooit had meegemaakt nl terwijl klein J tot in haar keelgat zat masseerde zij hem met haar mondholte en keel. Ik moest oppassen niet al na 5 minuten klaar te komen.
Toen ik haar lipjes verkende voelde ik haren, ze had een kleine korte V laten staan wat leuk uitzag.
Toen ze me vroeg of ik in de Kino de rest van de sessy wilde afwerken ben ik met haar daar gaan liggen.
Daar schakelde zij er nog een tandje bovenop en afwisselend DT, ballenlikken tot aan het kontgaatje en ik mocht haar diep vingeren ik dacht dat ik gek werd van geilheid.
Daarna in doggy de hele bedruimte van de Kino (onder belangstelling van de medeijsberen) afgewerkt, zij stopte steeds weer als ze voelde dat ik bijna kwam.
Toen ik het echt niet meer uithield heeft ze me DT tot het hoogtepunt gebracht en ik kreeg het gevoel dat alles uit mijn tenen kwam.
Zij morste geen druppel en we zijn nog zeker 10 minuten blijven liggen.
Moe maar voldaan zoals dat heet heb ik de Kino verlaten.