Oorspronkelijk geplaatst door
Ace2
Dalton en
Picasso1 wisten het al lang.
Badslippers heeft met 180 punten gewonnen. Zijn recensies zullen eeuwig ten dagen in onze herinnering blijven als hij die ons vermaakte. Als nieuweling was
Badslippers uiterst populair. Het publiek houdt van nieuwelingen die met frisse verhalen komen en waarin men wellicht de naieve onschuld en geluk van weleer (die wij allen ooit eens hadden) herkent. Hoe zal het
Badslippers in 2011 vergaan? In 2010 kwam hij veel te vaak in de ons zo geliefde clubs. Te vaak, want overdaad schaadt. Waarop
Badslippers reageert:
“Maar ik verlaat ook wel eens ongepopt de club” “Oh” reageerde ik
“dan is die ene keer mij ontgaan” Want hoe fris, humorvol en scherp zijn recensies ook waren, in 2011 zal hij de zware last van de nummer 1 van
de Galerij der Groten moeten dragen. Zal hij daartegen bestand zijn?
Grappig is dat er ooit een tijd was dat
Badslippers als een weinig-schrijvende-ijsbeer werd gezien (het pre-Badslippers-tijdstip):
https://www.ijsberenforum.com/forum/...70&postcount=3 Ja, die tijd is al weer lang voorbij.
Feit zal zijn dat hij in 2011 het voordeel van de nieuweling kwijt zal zijn. Wordt
Badslippers een schrijver die wekelijks topstukken als een machine produceert, zoals
SFL? Niemand kijkt er dan meer van op en het wordt als vanzelfsprekend gevonden waardoor een vaste schare van fans hem zal nomineren. Of valt hij ten prooi aan zijn overdaad en zal hij verdwijnen uit de clubs en van dit forum? Of heeft hij in 2010 gepiekt en zal 2011 in gaan als het jaar van de writersblock, waardoor hij als een
Picasso1 ons analyseert of als een
Pistole Pete paspoortjes produceert? Over een jaar zullen wij het weten.
Badslippers bedankt voor je mooie bijdragen en gefeliciteerd met je overwinning.
Oh ja,
Badslippers mag de puinhopen van
de beste recensie van de maand opruimen. Jij bent de jury van de maand januari. Succes en veel plezier met je vrijkaartje.