Het andere forum is uit de lucht:thefinger :thefinger :thefinger :angryfire :angryfire
Het andere forum is uit de lucht:thefinger :thefinger :thefinger :angryfire :angryfire
Rocky,Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky
Wij lachen NOOIT met het andere forum, en doen ook niet minachtend over hen
Een kleine randbemerking mag wel: als "flauw afkooksel" zijn we toch op de goede weg, naar mijn bescheiden mening :D
tja rocky,Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky
waarom MINACHTEND doen over het andere forum?![]()
Dit is met modder smijten!![]()
Schrijf hier op dit forum, en betrek andere zaken er niet bij. :o
Er zijn verschillende leden die op beide fora schrijven, dit mag toch wel, denk ik?![]()
Anvers :wink:
Hij is gewoon nog in de luchtNiet dat het mij wat uitmaakt. Is ook niet te vergelijken met dit forum,want dit is het enige echte ijsberenforum
![]()
breed gericht op beren.
saluti L Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Belangrijkste regel uit de communicatie: NOOIT over anderen spreken! Altijd concentreren op de eigen business (geldt bvb ook voor politici, maar die zijn meestal te dom om dat te snappen). Proberen te scoren ten koste van de tegenstrever werkt contraproductief...
We zijn ook eens "uit de lucht" gewest, als probs met onze oude provider gewest zijn.
Ook als nog veele van ons leden op hookers een ban hebben, spreken we aan deze plaats niet negatief over dit forum.
Ik weet om de redenen, als ik "behind the lines" zonder verandering sinds jaaren goede contacten naar sommige van de jongens heb. Sommige mods daar, welke totaal tegen ons zijn (ik snap niet de redenen, haat?) zijn niet het hele hookers.
Een beetje sportiefe concurrentie is toch mooi, of niet. :D
Ze krijgen ons niet kapot, en we krijgen hookers niet kapot. Daarom fair play en een beetje meer manieren aub. Ze lezen ALL bij ons.
lg en happy kerstdagen
neukie :wink:
Oorspronkelijk geplaatst door neukie
Hi End Neukie,
Goed verwoord!
Leben und leben lassen
oder
Leven en laten leven.
Groeten,
De Cock.