1. Ace2
2. Badslippers
3. Knabbel
1. Ace2
2. Badslippers
3. Knabbel
Dan gok ik op:
1. Ace2, die op eenzame hoogte staat (weliswaar met de juryvoorzitter vlak op de hielen, maar die zal zichzelf niet herbenoemen)
2. Knabbel,
3. Dalton, die wil ik wel eens zien jureren.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Juryvoorzitter houdt wel van een gokje. Na de volstrekt objectieve en controleerbare uitslag is het nu dus tijd om een eigen keuze door te geven.
1. Ace2
2. Ace2
3. Ace2
1.ace
2.knabbel
3.badslippers
Ace1
Ace2
Ace3
I´m an educated fool with money on my mind
Ace4
Ace5
Ace6
Acehole
Acel1
Acel2
Acel3
Dan doe ik dat ook maar,
1. Ace2
2. Badslippers
3. Knabbel
En als eerste niet winnaar tot op heden:
1. Chucky99
Chucky, zet hem op!!
Gr.
Cupido
Nu ik zie dat het wedkantoor de maand januari nog niet heeft afgesloten en alle kansen nog open zijn, denk ik dat Dalton de winnaar gaat worden! Met Ace2 op 2???
Gr.
Cupido
Sorry Cupido, mannen....
Ik heb deze maand niet de kans gehad nog een keer naar Duitsland af te reizen...Kan wel van alles van achter mijn computer gaan verzinnen zonder uberhaubt in D geweest te zijn, maar dat lijkt me niet echt de bedoeling!
Ik ben vandaag wel lekker op dreef geweest in Rotjeknor en die Stad Achter de Duinen...
Weet niet of ik met een waarheidsgetrouw verhaal daarover punten kan scoren...?
Zal er morgen als het me lukt verslag over doen, moet even kijken waar ik dat dan moet plaatsen
Verder volg ik natuurlijk het goede advies op van Badslippers, verhalen bewaren voor de nieuwe maand
Groet allen en als het meezit ga ik vrijdag richting Duitsland.
Hier is overigens de kans voor de Moddereders/Modderaars/Moddergooiers van dit forum:
Met een specifiek vrijkaartje sturen jullie mij natuurlijk gericht op pad met een vette recesie als resultaat van de club naar uwer keuze....
Chucky.
I'm a reborn Polarbear....
Ik moet zeggen Ace1-2-3, Alias Willem2...
Ik heb wel heel erg genoten van je berichten!
Top!
Groet,
Chucky99
I'm a reborn Polarbear....
SINTERKLAAS bestaat!!!!!!! en hij heet............................
https://www.ijsberenforum.com/forum/...510#post243510
Hoofdstuk2 ( 5 december 2011)
Wat is THE FINAL COUNTDOWN 2011 ( https://www.ijsberenforum.com/forum/...598#post242598 ) zonder Het Wedkantoor van Ace2?
Het is de bedoeling dat je de top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2011 raadt. Raadt je de juiste nummer 1 dan krijg je 5 punten, raadt je iemand op een juiste positie in de top 5 dan krijg je 3 punten en raadt je iemand die wel in de top 5 staat maar op een andere positie dan krijg je 1 punt.
Verder moet je raden welke ijsbeer de meeste nominaties in 2011 heeft gegeven. Raadt je dat goed dan krijg je 3 punten.
De 2 ijsberen met de meeste punten krijgen een vrijkaartje, waarbij ijsberen die in THE FINAL COUNTDOWN 2011 al een vrijkaartje hebben gewonnen worden uitgesloten.
Er zijn dus 2 vrijkaartjes te winnen.
Kortom Het Wedkantoor van Ace2 is geopend.
1. SFL
2. Badslippers
3. Ace2
4. Rudi_NL
5. Satanic Surfer
Meeste nominaties: Dalton
PLECAT
Ace2 ( 5 december 2011)
Top 5:
1 Pic1
2 BS
3 Ace2
4 Rudi_NL
5 MJ
Meeste nominatie gegeven: Dalton
Ace2 ( 5 december 2011)
1 SFL
2 Rudi_NL
3 Badslippers
4 MJ
5 Satanic Surfer
(reserve bank wegens relatief vaak naar zelfde club Ace2)
Meeste nomi's badlsippers
1. Badslippers
2. Ace2
3. MichelJ
4. RudiNL
5. SFL
Meeste Nomi Dalton
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Ach waarom ook niet,ik waag hierbij ook een gokje....
Top 5 :
1. Ace2
2. Badslippers
3. Ketserr
4. Picasso
5. Rudi_NL
Meest gegeven nomi's : Ultraloper Dalton
Grtz,Dolfie
Ambi beer
1. Ace2
2. Rudi_NL
3. Ketserr
4. Badslippers
5. Picasso
Ace2 ( 6 december 2011)
De meeste nominaties zijn overigens gegeven door Badslippers (Ace2 telt niet want dat is een stille vennoot )
Ace2 ( 6 december 2011)