Haarkleur/-lengte : zwart, halflang
Lengte dame : 1,75 m
Postuur/Cupmaat : slank C-cup
Nationaliteit/Taal : Half Surinaams/Nederlands
Leeftijd : 24-26?
Tatoeages/Piercings :ja
Service: standjes, beffen, fmc, fzc, erot massage, anaal bij klant, zoenen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00 uur
Prijs : € 130,00
Cleo, wat zal ik daarvan aan jullie melden, een mooie sensuele lange vrouw met een topfiguur, en een zwoel gezicht, mooie ogen, volle lippen en prettig in omgang en schat haar intelligentie behoorlijk in.
Vooral de orale techniek van Cleo is van een zeer hoog niveau waarbij mijn ballen (geschoren) ook uitgebreid aan bod kwamen. Met een vinger teasde ze onder mijn balzak en algauw kreeg ze door dat ik dat prettig vond, dus vroeg ze netjes of ze meer mocht, nou daar zei ik geen nee tegen!, condoompje om de vinger en ze verkende het gaatje plagerig en voorzichtig terwijl ze me heerlijk doorpijpte en af en toe zoende, wow dit was lekker!, met haar ogen checkte ze goed of het mij allemaal beviel, nou dat zeker!
Ik moest mij inhouden met klaarkomen en dat is een compliment aan Cleo, want ik ben geen snelle klaarkomer!
Ik stelde voor om te gaan neuken en Cleo ging op mijn verzoek on top, heerlijk gezicht is dat ze mooie vrouw met prachtborsten, ze neukte stevig en ik moest mij weer inhouden. Vervolgens in missionarisstand, ik kon helaas niet voluitgaan want ik stond op springen! vervolgens nog even doggystyle met prachtig uitzicht op haar prachtige bilpartij
Ook hier kon ik niet voluitgaan want ik stond op spuiten! Sorry Cleo dat ik niet geneukt heb zoals ik zou moeten, maar nogmaals een compliment aan jou!
Uiteindelijk heb ik mijzelf klaargetrokken terwijl Cleo op mijn verzoek heftig tekeer ging met 2 vingers in mijn sterretje.
MMM, Cleo is genot!, een vakvrouw!![]()