Ik kan alleen maar zeggen dat ik Sphinx nogmaals wil bedanken voor zijn inzet om de punten bij te houden en het verzorgen van de einduitslag! Wat mij betreft geen probleem de uitslag te corrigeren op grond van de helaas niet door omstandigheden gepubliceerde voorspelling van de Zondag Etappe.
Alle deelnemers aan het spel, maar ook de leden die in dit Topic vele leuke bijdragen hebben geschreven nogmaals bedankt.
Om eerlijk te zijn ik heb totaal geen verstand van wielrennen. Al mijn voorspelling zijn met een onvlakke en niet te vertrouwen dobbelsteen gedaan (in Roemenie gekocht). Mocht ik door wat voor omstandigheden dan ook in deze Toto als nr. 1 zijn geëindigd dan komt dat alleen en slechts en alleen door het "Toeval van de werkelijkheid".
Enuhm. Do not worry! We gaan ook nog wat vrijkaarten uitdelen, komt allemaal goed!
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche