Naam : Janine
Nationaliteit/taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur/lengte : Donkerblond / Halflang met krullen
Lengte : 1.70m
Postuur /Cupmaat : Slank - normaal / B-cup
Tatoeage /Piercing : Tongpiercing, navepiercing en kleine tatoe op enkel
Service : PZC , NMC, beffen, uitbundig zoenen
Extra : Sympatiek, GFE+, Leuke Duitse dame met een naturele look.
Tijdsduur/Prijs: ruim 1 uur voor 100 euro
Janine... Een ontdekking in de scene!
Als veelpleger in de saunaclub scene wordt de kans dat je nog een verrassing tegenkomt tussen de dames steeds kleiner. Afgelopen zaterdag tijdens de Halloweenparty in FKK-World was het duidelijk bingo. De dame in kwestie: Janine
Een jonge Duitse (Ossie) van 22 jaar oud. Nadat ik haar visueel op mijn netvlies had gekregen was het optisch direct een Sonnymeisje uit het boekje. Ik werd zelfs verlegen door haar verschijning maar Janine had al snel door dat dit beertje zijn aandacht volledig in haar had gestoken. Ze kwam vanaf de barkruk naar me toe en kwam strak met haar zachte lijfje tegen me aan staan. Ik sloeg een arm om haar middel alsof we elkaar al jaren kenden. Ik vroeg haar naam en herkomst. “Janine” antwoordde ze “en ik kom uit Duitsland” Haar gedetailleerde omschrijving van herkomst resulteerde in het feit dat ze als Ossie door het leven ging. Aan mijn accent hoorde ze dat ik geen Duitser was en vroeg waar ik vandaan kwam. “Holland” antwoordde ik. Ze gaf aan nooit met een Hollander sex te hebben gehad en ik kopte deze hint voor een kamerbezoek direct in door te antwoordden dat we dat dan maar snel eens moesten gaan veranderen. Ze pakte lief mijn hand en gingen samen op zoek naar een vrije kamer.
We belandde op een luxe kamer met hemelbed en aan de wand een flatscreen tv. Op zich had ik daar geen interesse in, het was deze Janine waar ik mijn ogen niet vanaf kon houden. We ontkleedde ons en gelijk pakt Janine me al staandend vast. Ze streelde me hele body en al snel zoekt haar mond de mijne. Na een beetje aftasten pakt ze me vol en we beginnen heftig te tongzoenen. Terwijl we elkaar volledig afkluiven zakken we langzaam op het bed. Ik maak me los van haar mond en begin een ontdekkingreis over haar prachtige lijfje. Ze voelt wat komen gaat en maakt haarzelf gemakkelijk door een kussen onder haar hoofd te leggen. Ze ging er echt voor liggen en wachtte wat er ging komen. Ondertussen daalde ik met kussen af naar haar prachtige kaalgeschoren heuvel van Venus. Waar menig vrouwen hier last hebben van een stoppelbaard, was het bij Janine zo dat mijn tong bijna geen grip meer had op haar aalgladde heuvel. Ze genoot zichtbaar van mijn ontdekkingsreis en volgde met haar ogen wat ik allemaal aan het doen was. Telkens wanneer ik haar aankeek kreeg ik vlinders in mijn buik.
Inmiddels daal ik af tussen haar benen en kus eerst haar binnenkant van haar bovenbenen en al plagend ga ik op zoek naar haar vrucht. Langzaam koerst mijn tong naar het knopje waar het allemaal moest gaan gebeuren. Ongelooflijk hoe lekker glad deze dame haar vagina had onderhouden. Ik voelde geen enkel stoppeltje, een delicatesse om van de genieten. Janine bleef me volgen en aankijken en haar lichaam begon al reeds tekenen van genot te vertonen.
Haar tong begon ze al over lippen te bewegen en haar handen vrijen door mijn haren. Haar heupen bewogen mee op zoek naar de optimale aanraking. Janine ging ervoor, ze wilde beslist haar graantje meepikken van ons samenzijn op de kamer.
Opvallend was gewoon het feit dat Janine je constant bleef volgen. Ze bleef je geil aankijken en haar ogen werden steeds waziger. Wat gaf deze dame non-verbaal een response op hetgeen je met haar deed. Precies wist je wanneer ze dreigde een hoogtepunt te krijgen, waardoor je al plagend haar helemaal gek kon maken. Telkens wanneer haar buikspieren dreigde te exploderen, stopte ik met beffen en zocht toevlucht rond haar vagina. Op het laatste werd ze bijna boos door mij in het gezicht te slaan. Nu moest ik er echt mee ophouden en een eindsprint maken. Deze Janine kwam geweldig tot een hoogtepunt. Een dame een orgasme zien krijgen op deze manier zal me altijd bijblijven.
Na haar even te hebben laten bijkomen kruipt ze zo dicht tegen mij aan dat ik zowat word vermorzeld. Ze duwt me op mijn rug en gaat nu zelf op ontdekkingsreis. Ze zoent me eerst weer uitbundig en gaat langs me hals naar mijn tepels. Daarbij ook weer telkens oogcontact met me zoeken. Ze daalt verder af en vindt mijn jonge heer. Ik moet er eerst nog wat voorvocht van verwijderen, want zo’n befsessie ging me niet in de koude kleren zitten.
Ze begon eerst met een eierverwennerij wat zijn weerga niet kende. En blijven kijken met haar ogen. Ze wilde zien hoe ik genoot. Langzaam haar mond langs mijn schacht teneinde deze volledig om mijn eikel te zetten. De momenten hierna waren een en al genot. Langzaam bouwde ze druk bij me op. Ze haalde het diep uit me en ik hield het bijna niet meer.
Onopgemerkt pakt ze een condoom en doet deze uiterst vakkundig met haar mond om mijn penis.
Ze kruipt omhoog en laat haar zachte vagina over mijn penis zakken. Al aanijkend rijdt ze me de zevendehemel binnen.
Na afloop lopen we naar het kluisje en vraagt hoe lang ik zou blijven. Ik begreep deze dubbelzinnige vraag en gaf als antwoord een lief kusje op haar wang.
Een tweede sessie met haar die dag zou volgen en hoe……..wordt vervolgd.
Ik heb alvast een recensie over haar geschreven gezien dit nodig is voor een miss ijberen2008 nominatie. Één van de 5 plaatsen is reeds nu ingevuld
Sonny:wink: