Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 08:08
    Discussies
    3
    Thanks
    141

Daumen hoch Van Goch, Sheila (Hongaars)

Vandaag voor het eerst bij van Gogh. Na een zeer matige eerste sessie met Peppi maar eens voor de looks gegaan. De Hongaarse Sheila dus.

Haarkleur/-lengte : lang zwart, bovenop geblondeerd
    Lengte dame : ca. 1,75 m
    Postuur/Cupmaat : zeer slank/B
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
    Leeftijd : 22 jr.
    Tatoeages/Piercings : piercings door tong, lip, navel en schaamstreek, grote tatoeage op linkerbovenrug
    Service: (tong)zoenen, pijpen en neuken
    Extra services: niet naar gevraagd
    Voordelen: Zoent heel fijn, uitstekend pijpen, heel lekker poesje, lief, ontspannen en lijkt zelf te genieten
    Nadelen: geen.
    Tijdsduur : 60 min
    Prijs : €90,-
    Extra’s bij het bezoek: vooraf lang gezoend en geknuffeld op de bank

Ze was de meest aantrekkelijke dame daar en ik dacht bij mezelf al 'dat wordt een optifick'. Maar na de matige service van Peppi kon het dan toch niet tegenvallen, dus mezelf maar eens naast haar genesteld op de bank.
    Tot mijn grote verrassing begon ze meteen zachtjes te zoenen. Dat ging nog enige tijd door, waarbij ik me tussendoor nog even heb voorgesteld. Na een minuut of 10 heb ik zelf maar 'Zimmer' voorgesteld, want de dame moet er natuurlijk ook wat aan verdienen.

Op de kamer wachtte mij een ontspannen, tedere pure GFE sessie zoals ik ze zelden heb mogen meemaken. Ze pijpt lekker, hoewel niet zeer technisch, laat zich met genoegen likken en heeft een heerlijk poesje, zowel qua aanzicht als gevoel van binnen.

Topper!

2. Onderstaande leden hebben Wogerwabbit bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 8 december 2011)

Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Optisch een erg fraaie vrouw, ze werkt er nog steeds.

Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik denk dat sheila en brigitta dezelfde dame betreft....ook brigita had een tongpiercing en was slank met tattoo's en hongaars van afkomst.....

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Er zijn 2 hongaarse dames die ik al langer zie.

Sheila is langer en heeft lamg blond haar met daaronder een laagje zwart haar, erg slank,een grote rugtattouage en erg mooie natuurborsten cup B/C

Haar vriendin, heeft lang zwart haar en ook wat tattouages, en is ook erg slank en optisch erg fraai...ik zal eens vragen hoe zij heet.

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Er zijn 2 hongaarse dames die ik al langer zie.

Sheila is langer en heeft lamg blond haar met daaronder een laagje zwart haar, erg slank,een grote rugtattouage en erg mooie natuurborsten cup B/C

Haar vriendin, heeft lang zwart haar en ook wat tattouages, en is ook erg slank en optisch erg fraai...ik zal eens vragen hoe zij heet.
    De vriendin heet Maya

Last Online
    Gisteren @ 05:25
    Discussies
    14
    Thanks
    2.863

Standaard

Dank bad pritt

Dezelfde setting van de avond ervoor was aanwezig:
    14 dames waren aanwezig.
    Deze ken ik van naam:
    Sheila, Maya, Ellen, Larissa, Nora, Eva, Tatiana, Emma, Ramona, Maria
    Roxy was er niet (vakantie) en Jana ook niet helaas.
    Maar er was iets heel raars aan de hand. Ik zag Nora met kleren aan!
    Afgelopen keren liep ze altijd compleet naakt rond. Al snel was duidelijk dat ze de Theke was deze avond.
    Helaas pakte dit voor o.a. mij slecht uit. Ik kon namelijk maar even blijven en dan moest ik een vriend ophalen bij het vliegveld. Daarna wilde ik weer terug komen (eventueel met mijn maatje) en vond dat ik dan maar 1 maal entree moest betalen. Maar nee Nora vond dat ik dan wederom 25 euro moest betalen
    Dus ik ben die avond daar ook niet meer terug gegaan. Uit principe want aan de aanwezigen dames lag het niet!

Ik was er al een tijdje niet meer geweest en vond de sfeer erop vooruit gegaan ook zaten er een paar prachtige nieuwe exemplaren bij. Ik had maar weinig tijd dus ben ik na mijn eerste biertje bij Sheila op de bank gekropen.
    Het klikte meteen goed en binnen 10 seconden waren we al aan het tongen,
    Dit was lekker ze had namelijk een tongpiercing dus was ik al snel verkocht, zodoende lagen we even later horizontaal in een hokje.

lekker een uurtje langzaam aan gedaan met veel gepijp gebef en tongen, ze heeft nog meer piercings
    Ze vertelde me dat ze ook in Harem en Samya had gewerkt. Harem vond ze het beste maar hier in Goch was het ook niet verkeerd. Ik hoop dat ze nog een tijdje blijft want ik wil zeker nog een keertje met haar op de kamer.
    Eigenlijk eerst haar Hongaarse vriendin Maya nog eens proberen. of allebei teglijk

Maar de recensies van Bad pritt over Jana en Roxy kunnen dit nog wel eens anders doen verlopen.

Groet Smouse

8. Onderstaande leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (23 september 2011)

Last Online
    Gisteren @ 05:25
    Discussies
    14
    Thanks
    2.863

Daumen hoch Shilla (Sheila)

Gister middag even naar Goch geweest ik was er rond 17:30 uur en vond het aantal dames tegenvallen
    Toen ik de bar binnen liep zag ik alleen Ramona en Emma. Ik wist dat er meer moesten zijn want er stonden een paar auto’s van ijsberen en die zag ik nergens.
    Onder de douche gesprongen en tijdens het douchen zag ik Svetlana en Peppi nog voorbijkomen.

Aan de bar een cola gedronken en zag dat Cleo ook op een bankje was neergestreken
    De keus aan Dames was niet groot en was er nog niet uit met wie ik zou gaan kameren totdat er een prachtige jonge dame topless langskwam lopen (ik schat blond 23 jaar echte cup C) Keuze was bekend

De blonde schoonheid ging zich nog even opfrissen en ik wachte geduldig met mijn col aaan de bar.
    Svetlana Zag de bui al hangen en kwam vragen of ik niet bij haar op het bankje erbij kwam zitten
    (ik zei: vandaag niet, de vorige sessie was met maar prima maar tijdrekening en bedragen tellen kon ze niet zo goed) Maar de gedachte die door mijn hoofd ging was: je kon wel de moeder zijn van die blonde dame van zojuist.

Even later zat de mooie meid op de bank en ben er naast gaan zitten, eerste contact was prima en ik kon er in het Duits mee communiceren Het bleek Shilla oftewel Sheila te zijn waar ik al een keer een prima sessie mee had gehad een aantal maanden geleden. Ik had haar echter niet herkent met die blonde haren. Ze was vandaag weer voor het eerst begonnen in Goch. Na wat te hebben gefriemeld en gezoend op de bank vertrokken naar een kamertje.

Op de kamer een geweldige tijd gehad, Shilla doet met alles lekker mee, zoenen beffen een aantal standjes. Een prima GFE met een te vermelde uitstekende nazorg.
    Herhaling gevaar zeer zeker
    Shilla blijft nog 2 weken dan gaat ze terug naar Hongarije voor kerst en oud & nieuw te vieren
    En komt op 3 januari weer terug in Goch

Shilla is makkelijk te herkennen door de lange blonde haren en een grote onduidelijke tatoo op haar schouder

Haarkleur/-lengte : lang blond haar
    Lengte dame : 168 cm
    Postuur/Cupmaat : normaal, cup B, natuur, strak naar voren gevoelige borsten.
    Nationaliteit/Taal : Hongaars spreekt ook voldoende Duits en een beetje Engels.
    Lftd: 23 jaar
    Tatoeages/Piercings : Ja op haar rug / Piercing in de lip en intiem
    Service: 100% een GFE, is aanhankelijk overal voor in behalve anaal, uitstekende nazorg

10. Onderstaande 2 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 8 december 2011),bad pritt ( 8 december 2011)

Last Online
    14 januari 2022 @ 08:22
    Discussies
    5
    Thanks
    73

Standaard

Vanmiddag even in Goch geweest met de hoop om Aylin of Shilla daar te treffen. Immers had ik vele lovende "recensies" over met name deze twee dames gehoord en gelezen. Eenmaal daar aangekomen deed de zeer vriendelijke 55+ theke open en trof ik daar ca 8 dames waaronder Larissa,Ramona,Ellen,Swetlana én SHILLA. Het is werkelijk een poppetje om te zien: behalve de tattoos en tong-en lippiercing welke meteen opvielen,heeft ze ook prachtige borsten (cup c),mooie roze tepels met prachtige punten en een super zacht ogend en voelend en-zo lijkt- van nature onbehaard,zacht huidje. Ik was werkelijk verkocht aan haar looks en ging na 10min kletsen de kamer in. Eenmaal in de kamer heb ik haar eerst lekker lang gelikt en gevingerd: wat een heerlijk schoon kutje! Daarna heeft zij mij heerlijk gelikt: super lekker mede door de piercing. Daarna lekker lang 69, vele standjes en heerlijke doggy als finish. Al met al een geweldige ervaring met haar gehad! Echt een aanrader! Wilde na 15 minuten weer een sessie met haar maar moest helaas noodgedwongen ivm prive afspr. terug naar NL. ):

Ps: Shilla is m.i erg lief maar komt ook een tikkie afstandelijk en ongeinteresseerd over. Maaaar ik ben ervan overtuigd dat het deels te maken heeft met een beetje onzekerheid en de taalbarriere (hoewel ze bijna redelijk duits spreekt)...Wilde dit toch even kwijt om in ieder geval mee te geven dat je (mogelijk) dit punt niet te zwaar moet tillen en deze meid gewoon moet ervaren!

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Er is al een draadje van haar, kan samengevoegd worden:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ila-(Hongaars)

Ze oogt afstandelijk maar hoort van iedereen en heb het ook vaak gezien, als je ernaast gaat zitten, wordt ze heel aanhankelijk en besteed ze meteen veel aandacht aan haar klanten.

Last Online
    11 december 2011 @ 12:11
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

1 uur orgasme Hany was een klein uitstrijkje u? 5-6 keer normaal voor mij te zijn!

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Is weg uit de klub samen met vriendin Maya.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten