Vandaag voor het eerst bij van Gogh. Na een zeer matige eerste sessie met Peppi maar eens voor de looks gegaan. De Hongaarse Sheila dus.
Haarkleur/-lengte : lang zwart, bovenop geblondeerd
Lengte dame : ca. 1,75 m
Postuur/Cupmaat : zeer slank/B
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
Leeftijd : 22 jr.
Tatoeages/Piercings : piercings door tong, lip, navel en schaamstreek, grote tatoeage op linkerbovenrug
Service: (tong)zoenen, pijpen en neuken
Extra services: niet naar gevraagd
Voordelen: Zoent heel fijn, uitstekend pijpen, heel lekker poesje, lief, ontspannen en lijkt zelf te genieten
Nadelen: geen.
Tijdsduur : 60 min
Prijs : €90,-
Extra’s bij het bezoek: vooraf lang gezoend en geknuffeld op de bank
Ze was de meest aantrekkelijke dame daar en ik dacht bij mezelf al 'dat wordt een optifick'. Maar na de matige service van Peppi kon het dan toch niet tegenvallen, dus mezelf maar eens naast haar genesteld op de bank.
Tot mijn grote verrassing begon ze meteen zachtjes te zoenen. Dat ging nog enige tijd door, waarbij ik me tussendoor nog even heb voorgesteld. Na een minuut of 10 heb ik zelf maar 'Zimmer' voorgesteld, want de dame moet er natuurlijk ook wat aan verdienen.
Op de kamer wachtte mij een ontspannen, tedere pure GFE sessie zoals ik ze zelden heb mogen meemaken. Ze pijpt lekker, hoewel niet zeer technisch, laat zich met genoegen likken en heeft een heerlijk poesje, zowel qua aanzicht als gevoel van binnen.
Topper!