Haarkleur/-lengte : donkerbruin / halflang
Lengte dame : 169 cm
Postuur/Cupmaat : slank / b-cups
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings : ?
Service: NMC / PZC / TZ / FT
Voordelen: heerlijke sex met dame die de illusie geeft er zelf flink van te genieten
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Tijdens mijn recente bezoek aan deze relatief nieuwe club was dit een an de weinige dames die me wist te bekoren. Zij zorgde er voor dat het bezoek toch meer dan geslaagd was. Een herhalingsafspraakje is reeds gemaakt. Finca Erotica is een fraaie club in Dierdorf zo een 40 kilometer verder dan het bekendere Park sauna residenz. De club doet denken aan Harem in Paderborn met zijn arabisch-achtige inrichting. Er waren ruim voldoende dames aanwezig zo tussen de 25 a 35 met zo een 15 ijsberen rond 19 uur. Het uiterlijk van de meeste dames viel me tegen, met wat moeite kon ik er 3 a 4 spotten die 'in de buurt ' kwamen. En van deze dames was Carla dan weer de mooiste. Keuze gemaakt dus en ik kreeg er geen spijt van. We hadden heerlijke sex in een bijna 1 uur durende sessie. De click was zeer goed, ook na de sessie wist de dame mij nog herhaaldelijk bijna te verleiden tot een tweede kamersessie. Slechts de gedachte aan de komende dag in Oase hield me tegen...Maar we hebben al een herhalingsafspraakje gemaakt. Carla en de club Finca Erotica verdienen een tweede bezoek.