Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Narcissia (Roemeens) ex-Carla FE

Haarkleur/-lengte : donkerbruin / halflang
    Lengte dame : 169 cm
    Postuur/Cupmaat : slank / b-cups
    Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
    Leeftijd : 21 jaar
    Tatoeages/Piercings : ?
    Service: NMC / PZC / TZ / FT
    Voordelen: heerlijke sex met dame die de illusie geeft er zelf flink van te genieten
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50 euro

Tijdens mijn recente bezoek aan deze relatief nieuwe club was dit een an de weinige dames die me wist te bekoren. Zij zorgde er voor dat het bezoek toch meer dan geslaagd was. Een herhalingsafspraakje is reeds gemaakt. Finca Erotica is een fraaie club in Dierdorf zo een 40 kilometer verder dan het bekendere Park sauna residenz. De club doet denken aan Harem in Paderborn met zijn arabisch-achtige inrichting. Er waren ruim voldoende dames aanwezig zo tussen de 25 a 35 met zo een 15 ijsberen rond 19 uur. Het uiterlijk van de meeste dames viel me tegen, met wat moeite kon ik er 3 a 4 spotten die 'in de buurt ' kwamen. En van deze dames was Carla dan weer de mooiste. Keuze gemaakt dus en ik kreeg er geen spijt van. We hadden heerlijke sex in een bijna 1 uur durende sessie. De click was zeer goed, ook na de sessie wist de dame mij nog herhaaldelijk bijna te verleiden tot een tweede kamersessie. Slechts de gedachte aan de komende dag in Oase hield me tegen...Maar we hebben al een herhalingsafspraakje gemaakt. Carla en de club Finca Erotica verdienen een tweede bezoek.

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : donkerbruin / halflang
    Lengte dame : 169 cm
    Postuur/Cupmaat : slank / b-cups
    Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
    Leeftijd : 21 jaar
    Tatoeages/Piercings : ?
    Service: NMC / PZC / TZ / FT
    Voordelen: heerlijke sex met dame die de illusie geeft er zelf flink van te genieten
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50 euro

Tijdens mijn recente bezoek aan deze relatief nieuwe club was dit een an de weinige dames die me wist te bekoren. Zij zorgde er voor dat het bezoek toch meer dan geslaagd was. Een herhalingsafspraakje is reeds gemaakt. Finca Erotica is een fraaie club in Dierdorf zo een 40 kilometer verder dan het bekendere Park sauna residenz. De club doet denken aan Harem in Paderborn met zijn arabisch-achtige inrichting. Er waren ruim voldoende dames aanwezig zo tussen de 25 a 35 met zo een 15 ijsberen rond 19 uur. Het uiterlijk van de meeste dames viel me tegen, met wat moeite kon ik er 3 a 4 spotten die 'in de buurt ' kwamen. En van deze dames was Carla dan weer de mooiste. Keuze gemaakt dus en ik kreeg er geen spijt van. We hadden heerlijke sex in een bijna 1 uur durende sessie. De click was zeer goed, ook na de sessie wist de dame mij nog herhaaldelijk bijna te verleiden tot een tweede kamersessie. Slechts de gedachte aan de komende dag in Oase hield me tegen...Maar we hebben al een herhalingsafspraakje gemaakt. Carla en de club Finca Erotica verdienen een tweede bezoek.
    Verkeerd ingeschat PP het is ongeveer 60 km verder dan PSR en ga die 20 km maar eens lopen dan doe je er 4 uur over.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Carla is vertrokken uit Finca Erotica en neergestreken in exotischere oorden, t.w. Spanje.
    Veel roemeensen maken juist de trek van Spanje naar Duitsland. Ik ben benieuwd hoe lang ze het daar volhoudt, ondertussen wacht PP met smart op haar terugkeer

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Carla is terug in Finca Erotica, iets slanker dan voorheen en nog even sexy. FKK Sharks en PSR heeft ze kort geprobeerd na haar terugkeer uit roemenie na 5 maanden. Uiteindelijk is Carla weer in het oude nest teruggekomen.

Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard Narcissia (Roemeens)

Jong meisje die op het erste gezicht onschuldig lijkt, maar later toch meer ervaren en geslepen blijkt te zijn. Haar body is ok, zoenen op de bank nog wat voorzichtig, maar op de kamer ok. Wil iets teveel haar eigen ding doen zonder naar de wensen van haar "slachtoffer" te kijken, maar toch prima sessie.

Staat enigszins buiten de groep van overige Roemeense dames in PSR (voordeel of nadeel? ).

Cijfer: 8

==================

Naam : Narcissia

Nationaliteit/Taal : Roemeens

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : donkerblond, halflang

Lengte dame : 165

Postuur/Cupmaat : C mooi naturel

Service: TZ, PZC, beffen, NMC

Voordelen: geile kop, lekker naturel lijf

Nadelen: mij iets te dominant/eigengereid

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Narcita/Carla (Roe), komende van Finca Erotica

Haarkleur/-lengte : Lichtbruine haren, blonde mechen/gebekt tot over schouder
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Cupmaat : Slank/B-Cup... hele mooie tieten
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : 21 naar eigen zeggen (misschien 1 of 2 jaartjes erbij)
    Tatoeages/Piercings :
    Service: TZ diep en heftig, PZC met toewijding, NMC, fel knuffelen, GFE over de ganse lijn.
    Voordelen: Ontdeugend, toch lief... en wat een presales... Had ze in de bar haar tong nog dieper gestoken dan had ik al het lekkere eten van PSR eruit gekotst.
    Nadelen: Geen enkele
    Tijdsduur : een uur
    Prijs : 100€

Van alle dames die het in het begin op mij gemund hadden, was zij eerder de underdog... Maar kijk maar, ze kwam, zag en overwon. Ze nam uitgebreid de tijd om me heet te maken, zonder opdringerig over te komen. Ik kon het gewoonweg niet weerstaan. En ik heb totaal geen spijt. Is verdomme al meteen het beste mokkel van de tour tot nu toe... Zoals de zaken nu staan, komt ze binnen in mijn top5.

Haar sletterige snuit, toch dat lieve dat ze er tussengooit, die mooie ronde kont die zo zacht aanvoelt, die bleke zachte huid.... en mijn god, dan zwijg ik nog over haar tieten. Ik ben niet meteen de tietenman, maar die van haar waren voor mij perfect. Ik heb er dan ook aangehangen als een zuigeling. En het kutje: ik zou er 3 maaltijden per dag kunnen uitlepelen. Tjonge jonge jonge!

Zo intens gezoen, geknuffeld en een voorspel afgestoken daar in de kamer. Het kwam zo onverwachts als een rechter van Tyson. Dat maakte de verrassing des te groter. Ik werd gaandeweg betoverd door dit ultieme GFE-tje. En die heupbewegingen tijdens het neuken waren helemaal perfect. Wat is dat tegenwoordig toch met die Roemeense wijven... Die kappen even leuk de Duitse, Poolse en Russiche mokkels tesamen in.

Als je me 2 jaar geleden zou verteld hebben dat ik me zo zou laten gaan met zoveel Roemeensen, dan had ik je vierkant uitgelachen. In ieder geval het is toppertje dat naast Niky (LR), Eleni (GT) en Rina (YY) mag staan.

Herhalingsgevaar? Zeer zeker. Maar het is een club-hoppertje... Ze heeft er al veel achter zich gelaten, en ze zal spoedig wel weer naar een andere club trekken ook. Hopelijk blijft ze in de buurt!

9.5/10
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Ik denk dat dit dezelfde dame is die SFL in dit draadje beschreef en

PP een jaar geleden in dit draadje. Alle bijdragen kunnen samengevoegd worden in het draadje dat ik opstartte over Carla.

Ik sprak haar onlangs toen vertelde ze me enkele dagen in PSR te hebben gewerkt maar weer terug te zijn gegaan naar Finca. Daar miste ik haar al afgelopen week toen ik in Finca was. Ze zit dus weer in PSR alwaar ze SFL heeft gekruisd (en meer). Overigens heb ik haar laatst niet gekamerd vanwege die dominante houding. Niets voor GFE=ers als PP en MiniMe. Tja, zo verandert een dame in 1 jaar.

Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Dame met geile kop en heerlijk lijf, mij iets te geraffineerd, maar prima voor een keer.

Ook haar Finca Erotica collegaatje (Roxanna?) is nu in PSR. 31 jaar, donker haar, naturel, lief gezicht, prima service (maar komt niet boven gemiddelde nivo in PSR uit).

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    16 februari 2019 @ 16:38
    Discussies
    76
    Thanks
    3

Daumen hoch Narcissa (Narzissa) (Roemeense)

Kürzlich hatte ich mal wieder ein schönes Erlebnis in der PSR: Narcissa (oder Narzissa).

Sie war wohl früher auch als Carla in der Finca Erotica bekannt.

Narcissa ist Mitte 20, schlank, hellhäutig und hat dunkel-blonde, schulterlange, leicht gelockte Haare. Optisch nicht der Model-Typ, sondern eher der Typ von Nebenan. Irgendetwas faszinierte mich!

Auf dem Zimmer entpuppte sich ihr Body dann erfreulicherweise als erheblich knackiger, als ich unter dem Negligee zunächst vermutet hatte: Ihr Körper ist straff, schlank und wohlgeformt. Narcissa hat sehr schöne, feste, kleine B-Cups.

Beim Service gabs dann auch nichts zu meckern: Sehr schönes, sanftes Blasen mit Variationen, tiefe ZK und geiler Verkehr, wo sie in diversen Stellungen gut mitgeht! :D Zum Schluss gabs dann noch ne Ladung Sperma in Mund und Gesicht! Toll!

FAZIT: Top-Service jenseits vom rumänischen Standardsbrei!

10. Onderstaande 5 leden hebben sirgreg bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (19 september 2011),Megaboob (20 september 2011),satanic surfer (19 september 2011),savesexer (19 september 2011),Sparky (19 september 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Over deze geile dondersteen had ik al eerder een profieltje aangemaakt.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Eén van de toppertjes tijdens mijn vorige tour, dus waarom tijdens de huidige tour niet in herhaling vallen.
    Na een flinke biefstuk in het voortreffelijke restaurant van PSR, werd zij mijn openingstreffer. Ze herkende me meteen en was me dus ook niet vergeten. Dat is altijd leuk, wat minder leuk is, dat is dat die klootzak van een Badslippers al eerder op haar gekropen was. Ik vroeg hem nog of ie wel een condoom om had gedaan... Nee joh, ben je gek, was zijn antwoord. Ik sloeg alle kleuren uit (net als mijn pik), maar goede vriend Badslippers grapte maar wat. En Narcissa had zijn gekwijl dan toch weer proper van zich af gewassen.

Van een topopstoot zoals zij verwacht ik niet anders dan dat ze de pannen van het dak neukt, maar het begon bij met veel vallen en opstaan (letterlijk met betrekking tot mijn klepel). Alles wat ze deed was goed en ik genoot van haar jonge lichaam met de spieren in dijbenen en kont die ze enorm kan opspannen. Maar aangezien we aan het touren zijn en ik al heel wat kilometers diepte op mijn olieboor staan heb van al die kutten uit te kuilen, bleek het moeilijk om mijn knots de hele tijd volledig hard te houden.

We hadden al in verschillende posities liggen neuken en mijn zweet begon te stinken als de pest. Al 3 condoom waren eraan voor de moeite. Dus besloten we om te gaan droogneuken. Wat een talent dit jonge doornbloempje. Ze leek mijn overdadige transpiratie ook niet afstotelijk of vies te vinden. Door alle nattigheid plakten onze lichamen nog feller tegen elkaar. Uiteindelijk spoot ik toch (nog net binnen het uur). Mijn saus plakte onze buiken tegen elkaar vast. Een ander wijf zou meteen rechtspringen en het schoonvegen, neen, zij bleef nog een tijdje op mij liggen. Nog wat liggen lullen over koetjes en kalfjes en tussendoor pitste ze warempel nog een pukkel uit op mijn rug. Vieze slons... Niet vies gevallen oftewel mag ze me echt graag!

We waren al ver over het uur gegaan, maar uiteraard hoefde ik enkel maar het uurtarief te betalen. Was wederom zo tevreden van haar service dat ze ook nog wel wat fooi kreeg.

Een topper, een aanrader voor eenieder en ik hoop nog veel te herhalen met haar!
    Pré- en aftersales is ernorm goed.

13. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

savesexer ( 5 oktober 2011),Sparky ( 3 oktober 2011)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Wat is dat toch met meiden die er gewoontjes uit zien. Narcissa heeft een doorsnee uiterlijk. Niks speciaals. Geblondeerd staartje op haar kop, piercing door de wenkbrauw. Haar tietjes zitten in het A segment en het soepele lijf zit in een strak blank velletje. Daar waar de "Stunners" nog weleens steken laten vallen en op hun smoelwerk gaan zijn de "Girl's next door" vaak de ware "Nympho's". Zo ook deze Narcissa. Haar naam is afgeleid van de bloem maar komt volgens mij ook voor in die "Harry Potter shit" die als stront over ons wordt uitgekakt.

Nadat ik haar te grazen had genomen wilde de Master-Bull nog eens in mijn saus roeren. Het is maar wat je lekker vindt. Ik zal het hier kort houden. Dit is een jonge meid met een uitstekende service die je perfect weet te "Teasen" met als resultaat dat je binnen de kortste keren ligt te fokken als geslachtsrijpe konijnen. Op de kamer biedt ze alle service die "PSR" haar snolletjes verplicht voorschrijft. Eigenlijk doet ze meer als dat want de kwaliteit is uitstekend. Volop tongzoenen, gewillig laten beffen, nat en stevig gevarieerd pijp- en rukwerk en als kers op de taart uitermate strak neukwerk. Specialiteit: de aanspannende kutspier die je pik tot op het bot leeg melkt.
    Goeie "Pré- and aftersales"

15. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

savesexer ( 5 oktober 2011),Sparky ( 3 oktober 2011)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard verkeerd ingeschat

Zij liet me al lang geleden weten dat ze me nog kende van Finca Erotika. Mij stond ze niet meer voor maar vrouwen hebben op dat vlak nu eenmaal een beter geheugen. Het zal dus wel zijn.

In het begin dat ik in PSR kwam, was er voor mij geen enkele reden om met haar te gaan kameren. Optisch waren er voor mij mooiere pareltjes (waarmee ik snel een goede klik kreeg).
    Ze bleef echter altijd vriendelijk en liet merken dat ze interesse had in mij. Gaandeweg heeft ze ook mijn interesse meer en meer gewekt. Ik begon hoe langer hoe meer in haar te zien. Letterlijk dan. Toch een "lekker" figuur, doet als in het normale leven binnen de muren van PSR en (ik weet niet waarom) ik was er zo goed als volledig van overtuigd dat ze op kamer een wild beest zou zijn. Vorige zaterdag had ze bovendien een tijgerpakje aan. Dit zou hét moment worden. De dag om haar te temmen, niet om uit haar klauwen te blijven.

Op een bepaald moment zat ik languit op een van de sofa's van PSR. Met een armsteun ertussen zat Magda naast mij. Narcissia kwam er ineens bij zitten. Ze kwam erg dicht bij mij zitten en vooraleer ze een woord kon zeggen tegen Magda, trok ik ze stevig volledig in mijn schoot. Ze verschoot een beetje. Haar bedoeling was gewoon om een gesprekje te gaan voeren met Magda. Enige tijd daarvoor lokte ze nog contact met me uit. Ik dacht dus dat ze me wat kwam teasen. Niet dus.

Ik had verwacht dat het pre salen al een wilde bedoening zou worden maar dat was absoluut niet het geval. Ze bleef vrij kalm. Heerlijk tongzoenen behoorde ook niet tot het pre salen. Het was zelfs allemaal een beetje onwennig. Een échte klik ontstond niet direct. Ze kwam me wat terughoudend over, nu ik eindelijk wat verder wilde gaan met haar; zij zocht eerder altijd het contact, zij maakte eerder altijd de aanrakingen naar mij toe. In zo'n situatie bouw ik normaal af en ga ik niet op kamer. Nu had ik echter gemixte gevoelens en wilde ik er toch wat van gaan maken op kamer.

Eens op kamer aangekomen verliepen de eerste minuten hélemaal niet zoals ik het graag heb. Allemaal veel te standaard: aankomen op kamer, even haar poesje gaan wassen, volledig uitgekleed terug in de kamer komen.... Tongzoenen gebeurde op mijn aangeven maar ze nam er zelf geen enkel initiatief toe. Haar "dwang" was om mij zo snel mogelijk te kunnen beginnen pijpen. Voor de rest was ze gewoon heel lief. Ik zou beter het woord tam gebruiken. Zo had ik ze op voorhand hélemaal niet ingeschat. Dat kwam er dus nog eens bij. Het is natuurlijk verkeerd om een dame op voorhand al in te delen in een categorie, dat weet ik wel maar af en toe moet een mens er nog eens op gewezen worden, zeker?
    Haar blow job was voor mij overigens weinig overtuigend, weinig afwisseling, monotoon en dat wat ik dan liever minder wild heb, was wat wild. Ik schrijf hier niet dat ze niet goed pijpt want dat is voor iedereen anders en de teleurstelling tot hier toe speelt vanzelfsprekend in de bovenkamer mee en de bovenkamer instrueert nu eenmaal wat tussen de benen bengelt.

Na een tiental minuten werd het tijd om het roer te proberen om te gooien. Ik was eerder af en toe al wel eventjes suggestief geweest. Ik had haar wat signalen gezonden over hoe ik het liever zou hebben gehad met haar maar het drong blijkbaar niet door bij haar. Dan maar de grove middelen. Van de ene moment op de andere liet ik haar dan duidelijk verstaan dat ik een tijger in bed wou en geen schaap. Ik pakte haar stevig vast, rollebolde haar heen en weer, neep hard in haar lekkere kont, slaagde haar....

Vanaf hier ging alles er helemaal anders aan toe en precies zoals ik het wilde. Ze werd dominant en wist mij zo flink te beroeren. Vanaf dat moment had ik totaal geen erectieproblemen meer.

De sessie werd beëindigd met een zalig orgasme. Wat wil je ook anders als je in missionaris ligt te neuken, terwijl je mekaar lekker tongzoent en zij ondertussen met haar vinger mijn aars verwent.

Over het tongzoenen nog (mijn stokpaardje): in het begin spaarzaam, op het einde voluit maar niet romantisch genoeg. Ja, ik weet het, ik ben moeilijk. Alles moet beestig maar het tongzoenen moet dan tegelijk lieflijk zijn.

Ik kijk tevreden terug naar mijn sessie met haar. De after sales van haar kant bleven die dag tot een strikt minimum. Of ik met haar nog op herhaling zal gaan? Ik had er al twijfels bij en met haar slechte after sales geeft ze mij enkel maar de indruk dat het ook voor haar (minstens in het begin) niet zo verliep zoals ze het graag gehad had op kamer. Mijn twijfels nemen toe en een herhaling zal er dan hoogstwaarschijnlijk ook niet direct inzitten.

Ik blijf het een toffe dame vinden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

17. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

Sparky (13 november 2011)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch 14/12/2011

Mijn bloempje van PSR!
    Het typische meisje van de buren... maar laat ons hopen dat ze nooit in mijn buurt komt wonen!
    Deze naturelle meid met de zachte kont zag er vorige woensdag weer beeldig uit.
    Haar haren wat langer en donkerder!

Ze was de eerste die ik zag en herkende toen ik me naar boven verplaatste.
    Altijd lief, attent en een eerste benadering op komische wijze.
    Beiden wisten we toen al dat we die dag met elkaar op de kamer zouden belanden
    Maar ik hield de boot nog wat af en ging eerst wat vreten.

Na het vreten ging ik met Dana de kamer op. Narcissa had dit in de gaten en stak een middevinger op naar mij.
    Na de sessie met Dana stond ik me te douchen en kwam de geile opdonder erbij staan om de huid al speels vol te schelden.
    Ze liet me vanaf dan geen moment meer alleen en nadat we in de bar een drankje genuttigd hadden, vertrokken we toch naar de kamer.
    Als ondertussen toch wel vertrouwde klant van haar, liet ik haar toch nog eerst een beetje werken.
    Ik wou een volwaardige presales en dat maakte dat ik haar al lustig kon betasten in de bar en dat we ook vol overgave stonden te tongen.

Maar in de kamer aangekomen was het weer pure romantiek.
    Een GFE+!
    Zonder haast en zonder op haar strepen te staan wanneer je de tijd ietwat overschrijdt.
    Eerst veel geknuffel, gezoen en elkaar gulzig betasten
    Daarna zachtjes en liefdevol neuken, met vele strelingen en likjes tussendoor.
    Geweldige jongedame met een gezonde geslachtsdrift, want zulke overgave kan je niet acteren.
    Om tot een climax te komen deden we het op z'n hondjes en voerde ik het tempo iets op.

Dit lekkere mokkel neemt de tijd om achteraf nog wat na te knuffelen, een massage te geven en zelfs wat loshangende droge vellen onder mijn voeten weg te trekken. Het was maar een half uur, maar een krachtig halfuur. Ze maakt elke keer een goede indruk en daarom blijf ik ook bij haar herhalen!

Na haar had ik ook nog een sessie met Cassandra en Chelsea. Telkens ik terugkwam van de kamer en me ging wassen, had zij het gezien.
    Telkens weer stond ze dan met haar armen gekruisd en tikend met haar voet naar mij te staren. In haar ogen een gespeelde jaloerse blik.
    Het temperamentvolle opvliegen dat ze dan naar boven brengt bevalt me wel.
    Het is allemaal als grap bedoeld en ik lach me te pletter met haar. Ze laat me vaak lachen, wanneer we elkaar tegenkomen...
    En dat is iets wat weindig mokkels gegeven is.

Dan had ik ook nog Yasmin en dat stond haar eveneens niet aan. Na de sessie met Yasmin kreeg ik een stomp in mijn maag en begon ze in mijn tepels en vet te knijpen. Vervolgens bond ze mijn handen vast met de koord van mijn badjas en hield ze me gevangen in de barruimte. Ik mocht het van haar nog lang trekken en drinken zoveel ik wou, maar ik mocht met niemand anders meer meegaan, tenzij met haar.

Telkens mijn blik op een ander fraai mokkel viel, had ze dit snel in de mot en trok ze de koort aan. Met een boze, doch grappige blik, keek ze me dan aan. En ondertussen maar zwaaien met haar wijsvinger. Toen het haar heel duidelijk werd dat er nog geilheid in me zat, stond ze op van de bank en begon ze me weer passioneel te zoenen.

Op deze manier sleepte ze er toch een tweede sessie uit. Eigenlijk een kopie van de vorige, maar toch weer totaal anders.
    Ik ben gek op dit mokkel, ze is een topper in PSR.... Narcissa en Yasmin zijn zeker aan elkaar gewaagd, misschien dat Yasmin een tikkeltje beter is in de seks... Maar uiteindelijk heb ik met Narcissa toch meer een klik en is er meer connectie naast het betaalde gedeelte.

Telkens ik haar zie, zal er seks volgen... Zoveel is zeker!

Regels voor berichten