Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 163 van 163
    Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht GT/26/12/11

-Na lange tijd en tegen mijn principes in toch nog eens gestrand in het Goddeloze Theater
    -Maar waar moet je anders naartoe op tweede kerstdag?
    -En het geschiedde zo, want het viel er best mee
    -Niet te veel venten die met elkanders pik tegen elkaar oplopen en tamelijk veel dames
    -Normaal ging Killer-Bull alias de Master-Anaconda mee, maar die had namelijk zijn wagen naar de klote gereden.
    -Na een eerste raming al voor 700€ kosten, maar het kon nog uitlopen.
    -Weer 700€ die aan de neus van menig mokkel met dikke prammen voorbij gaat!
    -Forfait dus voor de Master-Anaconda
    -Ikke dus alleen in GT en bereidde me voor op een eenzame dood
    -Dat bleef gelukkig uit, want enkele dames kwamen me toch prettige feesten wensen
    -Waarschijnlijk omdat die pimp van een Cupido er met zijn getunede kar niet bijwas
    -Toen kwam Eleni de zaak binnen en dus even met haar bijgebabbeld.
    -Wat er gebeurde of beter gezegd niet gebeurde, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...682#post246682
    -Niet veel later kwam mijn andere topper van GT binnen. Namelijk Mara (met donkere haren deze keer)
    -Vanaf toen ging de aantrek echter wel vlot… Miranda, Magda, die halve Chinese en Nina kwamen ook even aan mijn arm trekken.
    -Toch liet een beloop naar de kamer even op zich wachten
    -Omdat er weinig beren waren, viel het winstbejag bij de meeste dames duidelijk op.
    -Opeens kreeg ik een duw in mijn rug en een ijsbeer die ik al eens eerder gezien had, reikte me de hand.
    -Het was DaSauza, met wie ik eerder al eens een praatje maakte in GT
    -Maar ik was de brave man zijn nickname vergeten, daar ik al lang niet meer in GT kwam
    -Eindelijk eens een Nederlander die het boerengehucht kent waar ik woon in Vlaanderen
    -Maar dat had blijkbaar zijn redenen
    -Na het onderhoud met mijn kameraad, werd het toch tijd om te neuken
    -Ik liep op Mara af, die zich zat te ergeren aan de speelkast…
    -Wat er met haar gebeurde, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...683#post246683
    -Na een uur kwam ik terug van de kamer met Mara en aan de bar zag ik Tiga hangen
    -Hem even vluchtig de hand geschud, maar ik moest eerst mijn schulden aan Mara gaan betalen
    -Daarna in de bar nog wat met Tiga en DeSauza staan lullen over hertjes en beren
    -Komt daar nog een andere Hollandse gezelligerd bijstaan, die ik me herinnerde van een andere keer in GT.
    -Hij kende mij blijkbaar ook nog, want had mij samen met Ace2 onder de douche zien staan
    -Ik zei dat ik dat moeilijk kon herinneren, maar Tiga liet me meteen door de mand vallen en herinnerde me eraan dat het toen die ene keer was dat the master of the universe en ik elkanders rug stonden te wassen.
    -Deze beer stelde zich voor als Bosbeer en toen schoot het me weer te binnen
    -Was waarschijnlijk tijdens die vele keren dat ik in GT mijn toevlucht zocht in de drank
    -Met deze sympathieke Bosbeer heb ik dan ook even staan bijpraten
    -Daarna wat gaan vreten in de tent, maar dat had op een kerstdag wel wat beter mogen wezen
    -Na het vreten eens lekker gaan schijten en me douchen
    -Toen terug in de bar op zoek gegaan naar onze drie vrienden, maar ze waren blijkbaar alle drie tegelijk weg
    -Laat ons hopen niet te samen om als volleerde homo’s een pijpleiding te leggen
    -In de bar liep ik op het kleine doch bevallige lijf van de Duitse Lea
    -Ik had haar al vaker gespot die dag en volgens Bosbeer en DeSauza was ze the new kid in the block
    -Een kamergang bleef niet lang uit en de details vind je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...6-Lea-(Duitse)
    -Na veel beklag en de sessie met Lea heb ik nog wat rond zitten dwalen
    -Maar door de tegenvallende sessie was de geilheid er min of meer af
    -Ik besloot om niet meer te kameren en de rest van mijn geld te houden tot 11januari (mijn volgende en voorlopig laatste saunaclubdagje)
    -Ik had nog wel zin in een Braziliaanse milf, maar Bosbeer raadde me die af!
    -Dus nam ik afscheid van Bosbeer, De Souza en Tiga
    -Het was me een gezellig dagje in GT, maar toch staat het voor mij lang niet gelijk aan LR of PHG
    -Een deuntje ter afsluiting: http://youtu.be/--o2bYSggHQ
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 15 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 december 2011),azerty1989 (30 december 2011),bad pritt (27 december 2011),bergm550 (27 december 2011),bosbeer (27 december 2011),Jack42 (27 december 2011),ketserr (27 december 2011),Megaboob (27 december 2011),NikXXX (28 december 2011),Picasso 1 (27 december 2011),rob45 (29 december 2011),Rudi_NL (27 december 2011),salitos (28 december 2011),satanic surfer (28 december 2011),wervelwind (27 december 2011)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    -Een deuntje ter afsluiting: http://youtu.be/--o2bYSggHQ
    Wat is dit toch een akelig plaknummer! Maar goed, de enige die het lied echt goed zingt, is die lauwe scheet George Michael.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Wat is dit toch een akelig plaknummer! Maar goed, de enige die het lied echt goed zingt, is die lauwe scheet George Michael.
    Dat nummer interesseert me geen bal... 2/3 van dat meidentrio wel. Kijk die lange en die met de pet, is wat anders dan die Cypirotische flikker van een Georgius Michaelis.

Last Online
    7 februari 2024 @ 02:25
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624

Standaard

Ik denk niet dat dit Emily is, want dutchboy69 zegt dat ze topless was. Ik heb Emily nog nooit topless zien lopen. Ze draagt altijd een bikini.
    Die heb ik nog nooit een bikini zien dragen, maar altijd topless tot nu toe!
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Dat nummer interesseert me geen bal... 2/3 van dat meidentrio wel. Kijk die lange en die met de pet, is wat anders dan die Cypirotische flikker van een Georgius Michaelis.
    Mwah, mwhah, ik val niet op Britse meiden. Vind ze erg oppervlakkig, maar ze zien er best neukbaar uit. Echter, ik vind Roemeense meiden meer pit in hun donder hebben.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_NL Bekijk bericht
    Die heb ik nog nooit een bikini zien dragen, maar altijd topless tot nu toe!
    Ik heb Emily geregeld op zaterdag gezien, de laatste keer nog op 10 december, en tot aan 10 december had ze altijd een bikini aan, en heb ik haar nooit topless gezien. Dus dan moet ze besloten hebben topless door het leven te gaan na 10 december.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Mwah, mwhah, ik val niet op Britse meiden. Vind ze erg oppervlakkig, maar ze zien er best neukbaar uit. Echter, ik vind Roemeense meiden meer pit in hun donder hebben.
    Ik val ook niet op Engelse mokkels, maar deze 2 zijn wel een uitzondering op de regel... Zal natuurlijk wel aan gewerkt zijn!
    Tja, als het op zuipen aankomt zullen de britse dames wel meer pit hebben, maar natuurlijk dragen de Roemeense vrouwmensen wel meer temperament mee.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ah ja, heb nog één uitzondering op de regel. Kettingrokende filmactrice Kate Beckinsale... Dat staat uiterlijk gelijk aan een Roemeens klassewijf!

Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Ah ja, heb nog één uitzondering op de regel. Kettingrokende filmactrice Kate Beckinsale... Dat staat uiterlijk gelijk aan een Roemeens klassewijf!
    Engeland heeft enerzijds veel ordinaire wijven maar er komen ook prachtige schoonheden uit dat land.

Kate Beckinsale is zeker mooi, maar ook Emily Blunt is een hele aantrekkelijke.

En laten we vooral deze schoonheid niet vergeten:

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Blunt is mijn ding niet... Zeta Jones wel...
    Zeta-Jones kocht ooit zelfs een privéjet om tijdens lange vluchten te kunnen roken, want bij de commercial airlines mag dat niet...
    Respect dus voor de Welsche actrice. Maar Kate Beckinsale blijft nummer1!

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Info zum 01.01.2012 Brunch

Ich habs mal selbst aus dem Werbungsteil hierhin verplaats:

Ich möchte hier keine Anti-Werbung machen, aber ich war 2007 am 01.01. im Golden Time, da waren nur 8 Mädels vor Ort (und bis 17 Uhr sogar nur 5) und weit über 100 Eisbären, das war echt lustig . Einem Holländer war so langweilig, dass er erstmal den Boden schrubbte .

Aber wenn hier speziell ein Brunch angesagt ist, wird es sicher etwas anders ein, aber man sollte nicht zu viel erwarten.

13. Onderstaande leden hebben flens bedankt voor deze bijdrage:

Rudi_NL (29 december 2011)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens Bekijk bericht
    Info zum 01.01.2012 Brunch

Ich habs mal selbst aus dem Werbungsteil hierhin verplaats:

Ich möchte hier keine Anti-Werbung machen, aber ich war 2007 am 01.01. im Golden Time, da waren nur 8 Mädels vor Ort (und bis 17 Uhr sogar nur 5) und weit über 100 Eisbären, das war echt lustig . Einem Holländer war so langweilig, dass er erstmal den Boden schrubbte .

Aber wenn hier speziell ein Brunch angesagt ist, wird es sicher etwas anders ein, aber man sollte nicht zu viel erwarten.
    Das kann ich bestätigen. Ich war auch am 1. Januar 2007 im Golden Time und es gab tatsächlich nur 8 Frauen. Es war wirklich langweilig gewesen, dass ein Holländer, wie flens schon schrieb, den ganzen Tag als Putzjunge gearbeitet hatte.

Aber Magda (Polin) hatte gesagt dass es am 1. Januar 2011 viel besser war, dann gab es so 40 Frauen.

15. Onderstaande 4 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler ( 3 januari 2012),flens (29 december 2011),Megaboob (29 december 2011),Rudi_NL (29 december 2011)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Ik begreep gisteren van enkele dames dat de leiding van GT druk bezig was om de line up van 1 januari op normaal niveau te brengen.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

17. Onderstaande 2 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 december 2011),Rudi_NL (29 december 2011)

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten