-Na lange tijd en tegen mijn principes in toch nog eens gestrand in het Goddeloze Theater
-Maar waar moet je anders naartoe op tweede kerstdag?
-En het geschiedde zo, want het viel er best mee
-Niet te veel venten die met elkanders pik tegen elkaar oplopen en tamelijk veel dames
-Normaal ging Killer-Bull alias de Master-Anaconda mee, maar die had namelijk zijn wagen naar de klote gereden.
-Na een eerste raming al voor 700€ kosten, maar het kon nog uitlopen.
-Weer 700€ die aan de neus van menig mokkel met dikke prammen voorbij gaat!
-Forfait dus voor de Master-Anaconda
-Ikke dus alleen in GT en bereidde me voor op een eenzame dood
-Dat bleef gelukkig uit, want enkele dames kwamen me toch prettige feesten wensen
-Waarschijnlijk omdat die pimp van een Cupido er met zijn getunede kar niet bijwas
-Toen kwam Eleni de zaak binnen en dus even met haar bijgebabbeld.
-Wat er gebeurde of beter gezegd niet gebeurde, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...682#post246682
-Niet veel later kwam mijn andere topper van GT binnen. Namelijk Mara (met donkere haren deze keer)
-Vanaf toen ging de aantrek echter wel vlot… Miranda, Magda, die halve Chinese en Nina kwamen ook even aan mijn arm trekken.
-Toch liet een beloop naar de kamer even op zich wachten
-Omdat er weinig beren waren, viel het winstbejag bij de meeste dames duidelijk op.
-Opeens kreeg ik een duw in mijn rug en een ijsbeer die ik al eens eerder gezien had, reikte me de hand.
-Het was DaSauza, met wie ik eerder al eens een praatje maakte in GT
-Maar ik was de brave man zijn nickname vergeten, daar ik al lang niet meer in GT kwam
-Eindelijk eens een Nederlander die het boerengehucht kent waar ik woon in Vlaanderen
-Maar dat had blijkbaar zijn redenen
-Na het onderhoud met mijn kameraad, werd het toch tijd om te neuken
-Ik liep op Mara af, die zich zat te ergeren aan de speelkast…
-Wat er met haar gebeurde, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...683#post246683
-Na een uur kwam ik terug van de kamer met Mara en aan de bar zag ik Tiga hangen
-Hem even vluchtig de hand geschud, maar ik moest eerst mijn schulden aan Mara gaan betalen
-Daarna in de bar nog wat met Tiga en DeSauza staan lullen over hertjes en beren
-Komt daar nog een andere Hollandse gezelligerd bijstaan, die ik me herinnerde van een andere keer in GT.
-Hij kende mij blijkbaar ook nog, want had mij samen met Ace2 onder de douche zien staan
-Ik zei dat ik dat moeilijk kon herinneren, maar Tiga liet me meteen door de mand vallen en herinnerde me eraan dat het toen die ene keer was dat the master of the universe en ik elkanders rug stonden te wassen.
-Deze beer stelde zich voor als Bosbeer en toen schoot het me weer te binnen
-Was waarschijnlijk tijdens die vele keren dat ik in GT mijn toevlucht zocht in de drank
-Met deze sympathieke Bosbeer heb ik dan ook even staan bijpraten
-Daarna wat gaan vreten in de tent, maar dat had op een kerstdag wel wat beter mogen wezen
-Na het vreten eens lekker gaan schijten en me douchen
-Toen terug in de bar op zoek gegaan naar onze drie vrienden, maar ze waren blijkbaar alle drie tegelijk weg
-Laat ons hopen niet te samen om als volleerde homo’s een pijpleiding te leggen
-In de bar liep ik op het kleine doch bevallige lijf van de Duitse Lea
-Ik had haar al vaker gespot die dag en volgens Bosbeer en DeSauza was ze the new kid in the block
-Een kamergang bleef niet lang uit en de details vind je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...6-Lea-(Duitse)
-Na veel beklag en de sessie met Lea heb ik nog wat rond zitten dwalen
-Maar door de tegenvallende sessie was de geilheid er min of meer af
-Ik besloot om niet meer te kameren en de rest van mijn geld te houden tot 11januari (mijn volgende en voorlopig laatste saunaclubdagje)
-Ik had nog wel zin in een Braziliaanse milf, maar Bosbeer raadde me die af!
-Dus nam ik afscheid van Bosbeer, De Souza en Tiga
-Het was me een gezellig dagje in GT, maar toch staat het voor mij lang niet gelijk aan LR of PHG
-Een deuntje ter afsluiting: http://youtu.be/--o2bYSggHQ