Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 57 van 57
    Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht

Maar goed, ze doet maar........
    Mijn interesse in Nicky is al geruime tijd weg, enerzijds vanwege haar wat toegenomen postuur, maar zeer zeker vanwege haar negatieve en soms zelfs arrogante gedrag.
    Dat is jammer, want ik vind Niki echt een lieverd. Ik heb al vele malen afgewezen en toch blijft ze altijd beleefd en vriendelijk. Ook al weet ze dat ze bij mij geen geld zal verdienen, toch maakt ze tijd om bij me te komen zitten. En ze toont ook alle begrip wanneer ik weiger. Ze weet de reden dan ook en ik ben eerlijk met haar! Ik vond haar in het begin veel arroganter... Maar toch op een charmante manier. Nu is ze veel liever, vind ik zelfs... Misschien mis ik die gipsy-mentaliteit wel een beetje.

Ik moet wel toegeven dat het haar gisteren bijna gelukt was me op de kamer te krijgen. Ze gaf niet op met mij! Maar door een klein misverstand kwam ik bij Casey terecht en daarna bij zottin van een Vita. DIe heeft al mijn tijd gestolen en ondertussen was Niki om 19u vertrokken. Ze is me wel een vette tongzoen komen geven toen ze vertrok.

Er zit toch nog een herhaling aan te komen voor SFL. Daar mag ze op rekenen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard

Om tegemoet te komen aan de uitdrukking "driemaal-is-scheepsrecht", gisteravond met Nikky het bal geopend. We wilden eerst gaan bubbelen maar de "Whirlpool" staat gewoon veel te heet afgesteld. Bovendien teveel chloor. Dus naar de kamer waar een uitzonderlijk geile sessie volgde. Deze jongedame heeft het vak goed in de vingers. Wat wil je als je al 128 keer les hebt gekregen van MJ. Verder heb ik niks toe te voegen aan alles wat al geschreven is. Ik denk dat ik haar nu in de wcht zet omdat er nog zoveel mooie projecten in "Living Room" op stapel staan.

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik denk dat ik haar nu in de wacht zet omdat er nog zoveel mooie projecten in "Living Room" op stapel staan.
    Maar ja, ik zou nog een massage krijgen en zij ook. Dat hadden wij beloofd en belofte maakt schuld. Zodoende werd zij de eerste van de dag. Haar lichaam is perfect om te masseren en je tegelijkertijd verlekkeren. Ze laat gewillig haar reet likken bovendien doet ze altijd goed haar best om het je naar de zin te maken. Pijpen doet ze prima en ik combinatie met haar tietenmassage had ik binnen 5 minuten van de kamer kunnen zijn maar ik wilde eigenlijk niet klaarkomen en het gewoon bij de massage houden en de saus voor later bewaren. Dan moet je even een knop om zetten.

Beschouw het maar als voorspel wat we gedurende een half uurtje hebben gedaan en dat was zeer plezierig. Daarna was ik wel behoorlijk geil geworden zodat ik binnen het kwartier alweer met de volgende "Chick" op de kamer lag.

Last Online
    22 december 2017 @ 23:32
    Discussies
    1
    Thanks
    17

Standaard

Voorlopig komt ze niet meer terug.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adulte Bekijk bericht
    Voorlopig komt ze niet meer terug.
    Volgens haar eigen zeggen komt ze helemaal niet meer terug, ze zou definitief gestopt zijn met dit werkt.

Sommige dingen zijn zo definitief als een weersverwachting van 5 dagen

Last Online
    24 juni 2024 @ 17:49
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

Tegen mij heeft ze verteld dat ze vakantie heeft en weer terugkomt. We zullen zien!

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Gisteren was ze even in de LR, maar niet om te .

Mag naar de Oude Doos.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten