Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    4 januari 2025 @ 01:20
    Discussies
    11
    Thanks
    153

Standaard Nina (Poolse) Ex-Isabelle VV/Maya PHG/Nina ACA/YY

Haarkleur/-lengte : blond
    Lengte dame :slank, 165
    Postuur/Cupmaat : natuur cup C. Daarom niet het andere Nina.
    Nationaliteit/Taal : Poolse. Deutsch. Niet goed met een rooker stymme.
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings : Tatoo Papillon. Ze was operiert op de maage. Sichtbar op 10 cm.
    Service: uitgebred repertoire
    Voordelen: Vriendlick, mooi en sex königin.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur :+- 40 min
    Prijs :50 euros
    Extra’s bij het bezoek: mij Text op Youppie
    Belle, rigolote,(déjà lors du social time) très tendre appréciant mon côté romantique, Nina embrasse très bien. Super fellation, surtout la seconde partie après le cunni que nous nous sommes offert. Pendant la fellation, elle a enfilé un condom et m'a doigté. Génial.
    Pour le cunni, toujours la même recette de base. Piano, piano, piano.
    J'ai lentement doigté son minou hyper étroit et langsam elle s'est laissé mourir.
    Moment génial. Par contre, elle ne s'est pas laissé doigter l'anus.
    Baise dans plusieurs positions...
    Comme Donker l'a déjà écrit. Il faut d'abord s'en occuper comme d'un petit poussin et elle vous le rendra.
    50 euros pour +- 40 minutes en chambre. Rapport qualité prix excellent!!!!

Zaterdag was dar meisje romantik. We hebe all rustig gedaan en met veel plaisir.

2. Onderstaande leden hebben pipette bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (23 mei 2011)

Last Online
    19 januari 2024 @ 21:46
    Discussies
    7
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipette Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : blond
    Lengte dame :slank, 165
    Postuur/Cupmaat : natuur cup C. Daarom niet het andere Nina.
    Nationaliteit/Taal : Poolse. Deutsch. Niet goed met een rooker stymme.
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings : Tatoo Papillon. Ze was operiert op de maage. Sichtbar op 10 cm.
    Service: uitgebred repertoire
    Voordelen: Vriendlick, mooi en sex königin.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur :+- 40 min
    Prijs :50 euros
    Extra’s bij het bezoek: mij Text op Youppie
    Belle, rigolote,(déjà lors du social time) très tendre appréciant mon côté romantique, Nina embrasse très bien. Super fellation, surtout la seconde partie après le cunni que nous nous sommes offert. Pendant la fellation, elle a enfilé un condom et m'a doigté. Génial.
    Pour le cunni, toujours la même recette de base. Piano, piano, piano.
    J'ai lentement doigté son minou hyper étroit et langsam elle s'est laissé mourir.
    Moment génial. Par contre, elle ne s'est pas laissé doigter l'anus.
    Baise dans plusieurs positions...
    Comme Donker l'a déjà écrit. Il faut d'abord s'en occuper comme d'un petit poussin et elle vous le rendra.
    50 euros pour +- 40 minutes en chambre. Rapport qualité prix excellent!!!!

Zaterdag was dar meisje romantik. We hebe all rustig gedaan en met veel plaisir.
    Inderdaad, een leuke dame met een mooie, heese stem. Ze pijpt geweldig goed, en is verder zeker OK.

Last Online
    4 januari 2025 @ 01:20
    Discussies
    11
    Thanks
    153

Standaard

Nina was voor 3 weeke altijd nog in het yin yang met haar heese stem. (Dank u HW1. So kann ik nederlands leere).

In Duits beb ik dit im freierforum geschrift : Nina hat in mehrer Clubs gearbeitet. Einmal hiess sie Isabelle (Villa Vertigo) oder Maya (Acapulco).
    Diese 27 jährige Blonde ist sehr hübsch, hat Humor. Sie hat eine sehr rauhe Stimme, ein Schmetterling als Tatoo am Bauch.

Last Online
    14 juni 2018 @ 10:31
    Discussies
    9
    Thanks
    114

Standaard 23/01

Best een leuke ervaring gehad met dit meisje.
    De hese stem vind ik nu wel niet bepaald sexy, maar kom, dat is een persoonlijke voorkeur.
    Ze is zeer open en op sexgebied inderdaad geen watje.
    Kussen heb ik al beter gehad, maar haar pijpkunsten zijn inderdaad zeer goed.
    Ze liet zich gewillig naar een hoogtepunt beffen en ze heeft me daarna lekker in cowgirl klaargereden met haar nauwe poesje.
    Verdomd lekker hoogtepunt gehad.
    Een minpuntje vond ik haar waterval aan verhaaltjes achteraf. Ik heb zowat haar hele geschiedenis te horen gekregen. Was het om het uur dan toch vol te krijgen?
    Het is haar op die manier wel gelukt. Gezellig misschien, maar daar kwam ik dan toch niet voor.
    Hoewel goede sex en zeker geen onknappe of onaangename verschijning, toch geen herhalingsgevaar.

6. Onderstaande leden hebben Bief2 bedankt voor deze bijdrage:

wervelwind (19 februari 2012)

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Ik kan bovenstaande ervaringen bevestigen. Ik vind haar heerlijk om te zien en zij weet een man te verwennen. Haar stem heeft niet mijn voorkeur maar ik vind het van ondergeschikt belang. Wat ik wel erg van belang vind is lekker zoenen en daar heeft ze me niet veel van gegeven ondanks net gepoetste tanden.

Herhaling zit er niet in. Ze kreeg haar 30 minutes of fame omdat een andere dame die ik eigenlijk wilde zien er niet was.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ik heb nu ook de eer gehad met deze miss Blue eyes. Vriendelijke en leuke dame... Heel grappig ook, maar ik denk dat dat andere oorzaken heeft. In ieder geval ervoer ik haar als een degelijke middenklasser... Maar zeker niet slecht dus.

TZ was te zuinig, pijpen was heel goed en neuken zelf was matig.
    Toch was ze ondanks haar fijne lichaamsbouw spek voor mijn bek. Ideaal om mijn fetisj op te fixeren want naar eigen zeggen rookt ze 2 à 3 pakjes per dag en dat al 17 jaar lang. Hierboven lees ik over haar sexy stem... Eerlijk: zelfs voor mij klonk ze te zwaar.

Toch met deze Poolse behoorlijk wat leut gehad. De voordelen bij haar zijn dat ze lekkere stevige tieten heeft... eerder B-cup in tegenstelling tot hierboven C-cup genoemd wordt. Tweede voordeel: ze kijkt niet op de tijd. Je gaat met haar zonder te beseffen ruim over het half uur, maar je krijgt nadien geen nare verrassingen bij de afrekening.

Zeker een aanrader, deze Poolse druktemaker!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

9. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (23 oktober 2012),wervelwind (23 oktober 2012)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Nina
    Nationaliteit/Taal : Poolse / slecht Engels, vlotter Duits
    Leeftijd : rond de 30
    Haarkleur/-lengte : Rossig rood en halflang
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Mager / te kleine kont / C-cup, stevig en naturelle
    Tatoeages/Piercings : Vlinder of plant op onderbuik
    Roken: ja, 2 tot 3 pakken per dag
    Service: PZC, NMC, vingeren
    Voordelen: funny bitch, maakt het toch naar je zin en heeft echt wel ervaring
    Nadelen: er is toch ook een hoek af in de negatieve betekenis van de term
    Prijs : 50€ voor een halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 4/10 en op dienstverlening 6.1/10

Ik zat nog maar net te bekomen van de Arabische Kim en een deugdoende douche na de bezwete inspanningen met haar, of een rooie bliksemschicht sloeg in op mijn schoot. Door het schrikken en de verwarring wist ik het niet meteen thuis te wijzen, maar het kwam allemaal terug toen een herkenbare hese stem de woorden sprak: “in Polen noemen ze rood geen haarkleur, maar een verraderlijk karakter!” Ik wist meteen wie er nu op mijn schoot zat en toen ik in die helder blauwe ogen keek, was het alleen maar de bevestiging op was ik reeds wist!

Om een lang verhaal kort te maken; de Poolse Nina is niet meer blond zoals altijd het geval was en zoals ik haar ooit eens flink geklipperd heb… Ze heeft haar haren nu wortelrood gekleurd. En als je het mij vraagt, het deugt voor geen meter! Blond ging haar veel beter af en toonde haar toegankelijker. Nu zat ik daar met een rooie bitch op mijn schoot, maar haar nutteloze humor maakte veel goed. We hebben wat zitten lachen en idioot doen… En toen de kettingrokende bliksemschicht op 10minuten 2 sigaretten wegzoog, achtte ik de tijd rijp om toch nog maar eens in herhaling te vallen met haar.

Van alle 4 de dames die ik die dinsdag gehad heb in YY was zij de minste. Van uiterlijk deed er nog eentje slechter, maar daar stond dan wel weer een service van jewelste tegenover. Misschien heb ik geluk gehad, maar ik denk dat de servicepakketjes in YY me wel liggen oftewel weet ik simpelweg te goeie eruit te kiezen. Dus pin je hier niet op vast omdat ik zeg dat ze de slechtste van de 4 is… Al bij al is Nina een gerodeerde middenklasser en je weet steeds wat je mag verwachten. Dat ik nog met haar herhaal, is al bijna een zekerheid. Het voordeel is dat ze niet op de tijd ziet: dat had ik de vorige keer ook al gezegd. Het nadeel is dan weer dat het TZ zuinig tot nihil is. Deze keer begon ze na de seks wel voluit te tongen met mij, maar toen hoefde het ook niet meer. Qua seks voelt het altijd wel goed aan met haar en ze heeft techniek. Ze is één van de weinig Poolsen die ik ken, die niet spontaan een nat kruis krijgt. Ze is en blijft kurkdroog, daarom dat ze er een halve tube glijmiddel inspuit. We hebben twee standjes gedaan… Zij op mij en daarna op z’n hondjes.

Na de seks begon ze weer heavy te paffen en verkochten we nog wat ellende. Zo waren we ook nog even bezig over haar leven buiten de club. Waar ze nu woont heeft ze wat probleempjes. Haar bed is kapot en de muren dienen geschilderd te worden… Bij gebrek aan een man in haar leven, blijft het hele zootje maar liggen en slaapt ze met haar matras op de grond. Ze heeft het niet met zoveel woorden gezegd, maar de hint was er wel: “kom mijn bed repareren en verven, en ik betaal je in natura terug!”. Daarop luidde mijn antwoord dat ik een oerslechte schilder ben. Ik zou wel het bed kunnen fiksen, maar als we daarna de natura transactie zouden uitvoeren, dan lag het waarschijnlijk terug door elkaar. Natuurlijk moest ik toen meteen aan mijn tweede wingman denken: Rob45! Dat is de verver en klusjesman van dienst! Normaal had hij me die dag vergezeld in YY, maar op laatste nippertje annuleerde hij… Wat een gemis voor Rob, want voor een uurtje werk bij haar, had hij verdomme lekker kunnen wippen voor peanuts!

Tot zover Nina. Een leukerd in omgang… Een zotte doos, op z’n Vlaamsch. En je krijgt degelijk wat waar voor je geld. Ideale aanrader voor heren die een niet heel jonge Poolse wel appreciëren en die wat plaggerij en hilariteit kunnen verdragen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

11. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (27 februari 2013),hansdordt (27 februari 2013),Megaboob (27 februari 2013),rob45 (27 februari 2013),sofaking (27 februari 2013),wervelwind ( 2 juni 2013)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard

Vorige vrijdag was Nina in SixSens. Ze gaat nooit meer naar YY, volgens haar....

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Ja, ja, 'nooit meer naar YY, volgens haar.....'. Gisteren in YY werkzaam.
    Salutations,

Swazontneuf

Regels voor berichten