Ik ben een jonge ijsbeer, nog niet eens een jaar actief, maar er valt mij iets op onder de verschillende DVP's. Wel moet ik erbij vertellen dat ik pas ervaring heb met 2 verschillende Sauna-clubs waaronder (GT en Ying Yang) en de ramen.
Ten eerste moet ik bekennen dat ik een Optick-ficker ben, daar ben ik ondertussen wel achter gekomen. Ik kom gewoon makkelijker klaar bij een 9 waarbij de service voldoende is, dan bij een 7/8 waarvan de service uitstekend is.
Hiermee wil ik zeggen, dat ik de voorkeur geef voor een 9 waarvan de service nog onbekend is, dan voor een 8 waarvan we weten dat die uitstekend is.
Wat mij is opgevallen tijdens mijn bezoeken, is dat in het algemeen de dames die vaak van clubs wisselen, daarvan de service minder is dan tegenover het vaste meubilair.
Nu is mijn hypothese, de reden dat ze vaak van clubs wisselen, is dat het vaste publiek hun na 1 keer het wel gezien hebben en dat de bezettingsgraad van de DVP langzaam achteruit gaat, zodat een nieuwe club weer even een boost geeft in hun carrière.
Misschien heb ik het wel helemaal mis, daarom vraag ik om jullie mening.