Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: DVP - Club-hoppers

marcuswally Gast

Standaard DVP - Club-hoppers

Ik ben een jonge ijsbeer, nog niet eens een jaar actief, maar er valt mij iets op onder de verschillende DVP's. Wel moet ik erbij vertellen dat ik pas ervaring heb met 2 verschillende Sauna-clubs waaronder (GT en Ying Yang) en de ramen.

Ten eerste moet ik bekennen dat ik een Optick-ficker ben, daar ben ik ondertussen wel achter gekomen. Ik kom gewoon makkelijker klaar bij een 9 waarbij de service voldoende is, dan bij een 7/8 waarvan de service uitstekend is.
    Hiermee wil ik zeggen, dat ik de voorkeur geef voor een 9 waarvan de service nog onbekend is, dan voor een 8 waarvan we weten dat die uitstekend is.

Wat mij is opgevallen tijdens mijn bezoeken, is dat in het algemeen de dames die vaak van clubs wisselen, daarvan de service minder is dan tegenover het vaste meubilair.

Nu is mijn hypothese, de reden dat ze vaak van clubs wisselen, is dat het vaste publiek hun na 1 keer het wel gezien hebben en dat de bezettingsgraad van de DVP langzaam achteruit gaat, zodat een nieuwe club weer even een boost geeft in hun carrière.

Misschien heb ik het wel helemaal mis, daarom vraag ik om jullie mening.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcuswally Bekijk bericht
    Nu is mijn hypothese, de reden dat ze vaak van clubs wisselen, is dat het vaste publiek hun na 1 keer het wel gezien hebben en dat de bezettingsgraad van de DVP langzaam achteruit gaat, zodat een nieuwe club weer even een boost geeft in hun carrière.

Misschien heb ik het wel helemaal mis, daarom vraag ik om jullie mening.
    Dat heb je heel goed gezien!!
    Echter goede dames hoppen per dag ook heen en weer van clubs tegenwoordig.
    Het gras is altijd groener aan de overkant!
    Word kennelijk tegenwoordig ook geaccepteerd door de clubs zelf.

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Een club zal er soms voordeel van hebben, soms nadeel. De dames zijn officieel zelfstandige ondernemers, dus clubs hebben er officieel weinig over te zeggen waar ze ergens gaan klussen. Voor dames is het ook goed als ze in hun club niet veel vaste klanten hebben. De echte fans volgen toch wel als het niet te ver uit de buurt is.
    PLECAT

Last Online
    Vandaag @ 20:29
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Natuurlijk gaan de dames steeds op zoek naad een club waar de "meeste inkomsten" zijn.
    Een nieuwe meid in een club heeft immers een goede kans wat extra's te verdienen, omdat een gast deze nieuwe dame we eens wil "proberen".

Daarentegen zijn er ook meer dan voldoende meiden die een club "trouw"blijven omdat hun Stammgasten in een club zijn "vastgeroest" en deze dames wel zullen voorzien van centjes.

Clubhoppen zal echter altijd blijven bestaan, omdat de meiden, zoals Bosco al zegt, steeds zullen dnken dat de zilvervloot in een andere club ligt.

5. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Alabama (26 februari 2012)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten