Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 266
    Last Online
    15 juli 2019 @ 18:45
    Discussies
    0
    Thanks
    13

Standaard

You are right. It would be a good idea to have there like in the most other clubs WiFi. I hope if someone from the office there reads this, can arrange something.
    Greetings Larry

Last Online
    Vandaag @ 00:55
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Dat is wel erg jammer, enig idee waarom.
    Heeft te maken met een vervelend incident in het verleden.
    WiFi gaat er zeker niet komen in LR, zo is mij eerder verzekerd door de "grote baas"

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Is er overigens WiFi in LR? Heb niks kunnen vinden daar.
    Tegenwoordig kun je voor 2-3 euro bij veel nederlandse providers een dagpas kopen waarmee je internationaal mobiel internet kan gebruiken op je smartphone.
    Dat werkt uitstekend in LR.

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Volgens sommigen is altijd alles beter in PHG, maar die zijn dan ook niet echt objectief !!
    (ik ook niet, maar dan mbt LR)

Toch een objectieve opmerking:

Sinds het eten dagelijks in de tent wordt beteidt is in het eten in LR gewoon goed (behalve ingeval van Leverkäse mit Sauerkraut).
    Hoe het eten nu in PHG is, weet ik niet, want daar ben ik lang niet meer fewwerst, ik vreet er niet, dus het interesseert me ook niet.
    Maar met eten is het net als met dames: smaken verschillen.

De pizza zal in PHG beslist beter zijn dan die in LR, want OVERAL is de pizza beter dan in LR.

Sent from my iPhone using Forum Runner
    In de PHG staat er doordeweeks vaak geen pizza op het menu, maar andere dingen. Vaak is het ook absoluut niet te vreten, net zoals het avondeten doordeweeks. Smaken verschillen en ik ben geen moeilijke eter, maar bij PHG waren zelfs die paar hapjes die ik deed vaak al met moeite binnen te houden. Jammer, want voorheen was het eten in PHG altijd prima.
    PLECAT

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Volgens sommigen is altijd alles beter in PHG, maar die zijn dan ook niet echt objectief !!
    (ik ook niet, maar dan mbt LR)

Toch een objectieve opmerking:

Sinds het eten dagelijks in de tent wordt beteidt is in het eten in LR gewoon goed (behalve ingeval van Leverkäse mit Sauerkraut).
    Hoe het eten nu in PHG is, weet ik niet, want daar ben ik lang niet meer fewwerst, ik vreet er niet, dus het interesseert me ook niet.
    Maar met eten is het net als met dames: smaken verschillen.

De pizza zal in PHG beslist beter zijn dan die in LR, want OVERAL is de pizza beter dan in LR.

Tja en vorig weekend heb ik me weer eens laten vangen aan de pizza: al jaar en dag sla ik dat over omdat ik weet dat de pizza een bedroevend effect op mijn maag heeft....

Resultaat : om 03U00 thuis aangekomen, pas in slaap gevallen om 08U30 omdat de pizza me op de maag lag en nadat ik me van de laatste restjes pizza ontdaan had , om 10u30 terug op gestaan met bonkende hoofdpijn, een wrak natuurlijk met als resultaat een afgelast zondags bezoekje aan livingroom. Serves them Right

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gisteren, maandagmiddag was ik mijn hormonen weer eens niet de baas. Dus naar Living Room. Bij binnekomst zag mijn kennersoog direct dat t prima vertoeven was. veel vrouwen, zeker 40 en nog niet de helft aan mannen. Die verhouding bleef tot laat in de avond zo.
    Veel bekende dames waren aanwezig. Ik had een doel...twee dames stonden op mijn lijst. Voor een had ik zaterdag al tevergeefs op de uitkijk gestaan. Ze bleek gelukkig aanwezig en langdurig onbezet. Dat was natuurlijk een buitenkansje want deze dame is vaak langdurig bezet. Ik besloot dan ook de koe bij de horens te vatten ofwel de meid bij de tieten. Het werd een prima sessie, die meid kan kussen en vrijen alsof haar leven er van af hangt. Niet de allermooiste en zeker geen pistollady maar na Emna uit Tunesie ben ik toch al iets van mijn geloof afgedwaald. Maar deze dame kan ik op mijn lijstje toppers bijzetten en ik zal haar zeker weer boeken als we er beide zijn.

Na enkele uurtjes relaxen, eten en nog eens de whirlpool besloot ik later weer in mijn eigen wijk terug te keren. Het werd een 20 jarige Duitse meid met een droomfiguur en gezicht. Schuchter zoals PP het graag heeft. Ze heeft kort ervaring opgedaan in Dolce Vita, genoeg voor wederom topgenot. Ze kunnen moj veel vertellen maar pril zijn ze op hun best. Brrrrrrr. Het zal moeilijk zijn vandaag thuis te blijven.

7. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

rob45 (28 februari 2012)

Last Online
    Gisteren @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Het werd een prima sessie, die meid kan kussen en vrijen alsof haar leven er van af hangt. Niet de allermooiste en zeker geen pistollady maar na Emna uit Tunesie ben ik toch al iets van mijn geloof afgedwaald. Maar deze dame kan ik op mijn lijstje toppers bijzetten en ik zal haar zeker weer boeken als we er beide zijn.
    Heey, heey jij vileine pestkop, ons een beetje lekker maken. Je maakt ons (mij) nieuwsgierig. Van dit "Snoepje van de week" wil je ons vrijdag toch niet beroven? Geef eens wat subtiele aanvullende info.

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Heey, heey jij vileine pestkop, ons een beetje lekker maken. Je maakt ons (mij) nieuwsgierig. Van dit "Snoepje van de week" wil je ons vrijdag toch niet beroven? Geef eens wat subtiele aanvullende info.
    Sommige snoepjes zijn zo lekker dat je eigenlijk niet wil dat anderen daar een likje van nemen....tot vrijdag

10. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (28 februari 2012)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

LR, donderdag 1 maart 2012

- Ik wilde aanvankelijk naar GT, maar omdat enkele favo-meiden niet aanwezig waren, heb ik toch besloten om naar Kaarst af te reizen
    - Aankomst omstreeks 17:45 uur
    - Bar goed gevuld, voor 90% met meiden
    - Line-up kwantitatief goed, en kwalitatief ruim voldoende
    - Gokkasten waren weer bezet door de dames, deze keer veelal van Duitse afkomst
    - Eten was ok, iets met vis
    - 1e kamersessie uiteraard met Eleentje, deze keer slechts 2 uur
    - sfeer wilde maar niet losbarsten, en bleef mat
    - Omdat ik wat last had van de rug, eerst een massage ondergaan.
    - De tijdsduur van de massage echter beperkt tot 30 minuten ipv het geplande uur ivm wederom sterk overheersende chloordampen van de whirlpool (hopelijk hebben ze dit vrijdag onder controle, als hele hordes party-gasten willen badderen)
    - 2 kamersessie met de nieuwe 20-jarige Duitse Jennifer, erg mooie meid met diti service
    - kort een saunaatje gepakt, maar ook daar "drongen"de chloordampen al door tot in de sauna
    - veel dames keken wat verdwaald om zich heen, weinig kerels in tha house, en onderling kletsen in hun moederstaal "mag blijkbaar niet meer", op straffe van een verbannning uit LR
    - Eleentje en ikke hadden honger gekregen, maar we hadden geen trek in de verbrande pizza, en dus hebben we maar wat laten bezorgen van de plaatselijke Mc
    - Na wat bankhangen, de derde en laatste kamersessie wederom met Eleentje volbracht, deze keer een uurtje om het af te leren
    Omstreeks 1:30 voor even huiswaarts gekeerd

12. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Jack42 ( 2 maart 2012),Megaboob ( 2 maart 2012),MichelJ ( 2 maart 2012),rob45 ( 2 maart 2012)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Tja en vorig weekend heb ik me weer eens laten vangen aan de pizza: al jaar en dag sla ik dat over omdat ik weet dat de pizza een bedroevend effect op mijn maag heeft....

Resultaat : om 03U00 thuis aangekomen, pas in slaap gevallen om 08U30 omdat de pizza me op de maag lag en nadat ik me van de laatste restjes pizza ontdaan had , om 10u30 terug op gestaan met bonkende hoofdpijn, een wrak natuurlijk met als resultaat een afgelast zondags bezoekje aan livingroom. Serves them Right
    LR, donderdag 1 maart 2012

- Eleentje en ikke hadden honger gekregen, maar we hadden geen trek in de verbrande pizza, en dus hebben we maar wat laten bezorgen van de plaatselijke Mc
    Gisteren voor het eerst pizza gehad in LR. Opvallend was dar deze echt warm was, een beetje aangebrand, dat wel. Maar zeer smakelijk was, en veel beter dan in het andere filiaal GT. Daarna absoluut geen last gehad van naweeën...

Ik vond wel het eten tegen vallen van vorige week donderdag, zaterdag en gisteren. Is in GT weer beter.

Last Online
    12 november 2022 @ 15:20
    Discussies
    7
    Thanks
    3

Standaard

Besuch im Living Room vor ein paar Wochen:

Ankunft: Freitagabend, 19:30 Uhr
    Parkplatz: genügend freie Plätze an der Straße
    Empfang: freundlich as usual
    Umkleide: aufgeräumt und blitzblank sauber
    Essen: diesmal ziemlich mies, im LR sonst eigentlich immer recht gut. Wahlweise: Ravioli mit Tomatensauce (waren matschig und schmeckten wie aus der Dose) oder Leberkäse mit Sauerkraut und Kartoffelpürree. Bekam den letzten kleinen Rest der Ravioli und lies mir dazu ein Stück Leberkäse geben. Ich hab noch nie die Pizza so sehr herbeigesehnt...
    Anwesende Girls: ca. 45, etwa die Hälfte aus RO/BG, der Rest bunt gemischt, darunter auch viele deutsche Frauen

Die Stimmung war an diesem Tag nicht so gut wie sonst, die Frauen waren sichtbar in der Überzahl, die Optikquote einiges schlechter als im LR üblich.

Meine Buchung des Tages ging an Lorena. Kurz nach meiner Ankunft hatte sie sich zu mir gesetzt und wir haben uns ein paar Minuten unterhalten. Ein paar Stunden später sprach sie mich nochmals an und da ich sie nett fand und Alternativen sich nicht gerade aufdrängten, haben wir uns auf einem freien Sofa niedergelassen. Seltsames Phänomen: Manchmal ist die Bude rappelvoll und man bekommt fix einen Zimmerschlüssel, diesmal war nicht viel los für einen Freitagabend und wir mussten eine knappe halbe Stunde warten und das um 2 Uhr nachts.

Im Smalltalk auf der Couch erzählte Lorena aus Spanien (Andalusien) zu stammen, ich würde sie eher für eine Rumänin halten. Für die Spanien-Theorie spricht allerdings, daß ich sie den ganzen Abend nicht in Gesellschaft von Rumäninnen gesehen habe. Vielleicht ist sie aber einfach auch nur eine Einzelgängerin. Im LR ist sie erst seit kurzem, vorher war sie in der Stuttgarter Ecke tätig.

Name: Lorena
    Nationalität: (angeblich) Spanien
    Größe: ca. 172cm
    Haare: wasserstoffblond, lang
    Statur: sportliche Figur, KF 36
    Brüste: C-Cup natur
    Rasur: komplett rasiert
    Tattoo: Arschgeweih
    Sprache: gutes Deutsch

Im Zimmer bot Lorena einen guten Saunaclubservice, jedoch gab es keine Zungenküsse, sondern nur leichte Küsse auf die Lippen. Sie kniete sich gleich zu Beginn auf allen vieren vor mir und streckte mir ihren geilen Hintern entgegen. Das hab ich als Aufforderung gesehen, sie von hinten zu lecken, was ihr auch zu gefallen schien. Nach einer Weile legte ich sie aber auf den Rücken, um besser ranzukommen. Einige Zeit später war ich an der Reihe und bekam einen soliden Blowjob. Den Gummi zog sie gekonnt mit dem Mund auf. Beim Ficken kam ich recht schnell in die Tüte und nach einem kurzen Päuschen begann die zweite Runde wieder mit einem Blowjob. Anschließend nochmal in mehreren Stellungen gefickt und in der Doggy gekommen. Bezahlt hab ich 75€ für 65 Minuten. Lorena hat eigentlich nichts falsch gemacht bis auf die fehlenden Zungenküsse, aber der Nummer fehlte trotzdem irgendwie der letzte Kick. Warum? Keine Ahnung!

Vom Club war ich an dem Tag enttäuscht: Zu wenig Gäste, worunter die Stimmung der Frauen litt, das optische Niveau der Mädels ist sonst deutlich besser, das Essen war schlecht. Ich hab wohl einfach einen blöden Tag erwischt... :(
    Der Eismann klingelt nicht zweimal!

15. Onderstaande leden hebben MrFreeze bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 2 maart 2012)

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

ha, ich pers. hab es noch nie anders da erlebt, aber naja, jeder sieht es anders, besonders die NL-Kollegen
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    ha, ich pers. hab es noch nie anders da erlebt, aber naja, jeder sieht es anders, besonders die NL-Kollegen
    Ich erlebe es auch nicht anders als das LR und PHG mit einander vergleichbar sind (frauen, opticks, service).
    Logisch würde sein das man entweder beide clubs liebt oder keine von beiden.

Last Online
    Vandaag @ 06:49
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Net terug van MJ's party, wat een hele gezellige avond is geworden. Ik was om half vier binnen, er waren al wat ijsberen aanwezig, eerst de jarige de hand geschud en geconstateerd dat het nog erg rustig was, maar dat is normaal hier op dat tijdstip. Na wat gedronken te hebben met Rob en Jack, met Sabrina naar de kamer voor een lekkere stoeipartij. Een van m'n favo's hier, ik ben best wel kritisch wat dat betreft, maar dat meisje doet het altijd weer even lekker.
    Later zat ik in de sauna met Phea toen er twee dames even kwamen opwarmen. Nicole, leek me een duitse (met naar mijn smaak een paar kaarsjes teveel op de taart), die bij de kennismaking in de kino met Phea niet wilde zoenen, waarop hij het wijselijk had afgebroken. Maar op de kamer wel zei ze. Waar heb ik dat toch vaker gehoord? Het andere meisje was lang slank en Bulgaars, en luisterde voor de gelegenheid naar de naam Yvon. Later trof ik haar bij de ingang van de kino. Ik wilde eigenlijk nog even met Tanja stoeien, maar die was nergens te bekennen. Yvon leek me wel sympathiek en een vrijblijvend praatje kan geen kwaad. Ze is drie weken hier en heeft daarvoor in FKK Hawai in Ingolstadt gewerkt. Het praatje ging al snel over in een heerlijke sensuele zoenpartij, dit ging het worden! Saillant detail, Yvon hield haar ogen dicht, maar ik niet en laat daar nou net uitgerekend die Nicole binnenkomen en op het bankje tegenover ons gaan zitten. Met een gezicht als een oorwurm, toen ze ons bezig zag. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om eens extra lang en diep te gaan en Yvon beviel het wel, ze spinde van genot. Toen ze eindelijk om de sleutel ging schonk ik Nicole een triomfantelijk knipoogje en nu keek ze echt alsof ze een liter azijn opgezopen had. Maar Yvon was echt een schot in de roos, heerlijk zacht lief meisje, prima zoen en pijpwerk, ze staat bij deze op de herhaallijst.
    Inmiddels was de harde kern van het forum redelijk vertegenwoordigd, veel bekende en onbekende ijsberen gezien. Eten was uitstekend, compliment aan de chef. Na de taart en de sekt nog een keer met Tanja naar de kamer, ook een toffe meid die weet hoe het hoort. Inmiddels na middernacht weer vertrokken en nog even dit berichtje getikt. Bij de Living Room wandel ik zeker nog wel een keer naar binnen .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

19. Onderstaande 8 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 3 maart 2012),Boy69 ( 3 maart 2012),Costana ( 3 maart 2012),gignnl ( 3 maart 2012),Jack42 ( 3 maart 2012),MichelJ ( 3 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012),satanic surfer ( 3 maart 2012)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Emjots verjaardag,rond 16 uur liepen we binnen en hing er al een prima sfeer.Het aantal ijsberen nam alleen maar toe.met de champagne en het gebak zat de tent goed vol.
    Het damesaanbod was super,iedereen heeft zich goed kunnen vermaken.
    De service vanuit LR was gewoon goed op alle vlakken.
    Dj Tony zorgde weer voor een prima atmosfeer,er werd weer gebardanst!
    Heb kennisgemaakt met enkele beren en lekker bij kunnen kletsen met diverse bekenden.
    Karakter van de jarige die,terwijl ie in de lappenmand zat,gewoon acte de presence gaf op deze topavond!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

21. Onderstaande 7 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 3 maart 2012),Boy69 ( 3 maart 2012),Costana ( 3 maart 2012),Jack42 ( 3 maart 2012),MichelJ ( 3 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012),satanic surfer ( 3 maart 2012)

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Ook net terug. Was weer zeer geslaagd!! Morgen nog een keer?
    Gr.

Cupido

23. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

MichelJ ( 3 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Voor de 4e keer deze week LR bezocht, dit maal was de verjaardag van MJ en natuurlijk Christina de "aanleiding".
    Vroeger dan gepland om14:15 gearriveerd, en van de bekende beren alleen het feestvarken MJ en Jack42 aangetroffen.
    De overige beren kwamen echter al vrij snel achter elkaar binnendruppelen.
    Terwijl ik me aan het verkleden was zag ik de Duitse Bonny, die na enkele weken afwezigheid weer aanwezig was.
    Haar voortreffelijke orale vaardigheden stonden me nog goed voor de geest, en dus heb ik direct een afspraak met haar gemaakt om later op de dag te gaan hobbyen.

Mijn favootje Elenaatje was gelukkig al aanwezig, en nadat ze vrij snel een tientje van me had vergokt, gingen we naar mijn kamer (14, waarvan ik de sleutel al in mijn bezit had).
    Op weg naar de kamer gaf ik aan de financiële schade van het gokken op haar te zullen verhalen.
    Gelukkig zijn we niet veel later tot een "schikking" gekomen en gingen we beiden meer dan tevreden van de kamer.

Inmiddels waren er al veel gasten gearriveerd, waaronder enkele gasten die normaal gesproken andere clubs en moskeeën bezoeken, blijkbaar wilde niemand MJ's party missen.

Het eten was meer dan uitstekend, LR was zich er blijkbaar goed van bewust dat ze deze "kans" met beide handen moesten aangrijpen nu er zoveel formuleren aanwezig waren.

Ikzelf vond het damesaanbod wat aan de magere kant, maar wellicht komt dat doordat ik deze meiden al 3x heb gezien deze week.
    Het was inmiddels tijd om de gemaakte afspraak met Bonny na te komen, en dus nodigde ik haar uit om een sleutel te gaan halen.
    Na een kleine wachttijd (5 min), togen we naar kamer 4.
    Daar liet ze me weer alle hoeken van de kamer zien.
    Even heb ik een FT overwogen, aangezien zo'n orale verwenning in stijl dient te worden afgesloten, maar ik hield het niet tijdens het neuken, en dus belandde mijn nageslacht al rap in het zakkie in plaats van in haar bekkie.

Inmiddels was de bar goed gevuld, al moet worden gezegd dat dit voornamelijk kwam door de aanwezigheid van zoveel feestgangers.
    LR zou akelig leeg zijn geweest indien er geen feest zou zijn geweest.
    Dit bleek al rap toen het tijd was om de vlaai, taart en champagne te nuttigen in de tent.
    De tent zat vol met beren, en slechts een enkele meid, terwijl de De bar "vol" zat met meiden, maar weinig tot geen beren.

De geplande derde sessie met Elenaatje kon helaas geen doorgang vinden, aangezien ze zich niet zo lekker voelde, en netjes kwam vragen of het akkoord was dat ze naar huis zou gaan.
    Vanzelfsprekend geen probleem, ik had deze week immers al 5 keer van haar genoten (in totaal 11 uur !).

De keuze voor de derde dame was lastiger dan ik had gedacht.
    Er waren enkele nieuwe dames aanwezig, waarvan een meid me qua optiek bijzonder aansprak.
    Toen ik haar later op de avond echter aansprak, wilde ze niet kameren.
    Ze was nog nieuw in de club en het vak, was er nog niet aan toe, en wilde eerst wat eten, ik moest "eerst maar een andere meid proberen".
    Na deze "tegenvaller" had ik een andere kandidate op het oog, eveneens nieuw in LR.
    Ook zij wilde echter niet kameren, en wimpelde me af met de woorden "später vielleicht".

Gelukkig kwam Bonny niet veel later voorbij lopen, en ik vroeg haar dan ook direct om een sleutel te gaan halen, voor ons tweede speel-halfuurtje van de dag.
    Dit keer had ik mijn zaadjes beter onder controle, en de eerder geplande FT was een feit.

Concluderend kan ik terugkijken op een geslaagd feest, met 3 goede kamersessies, de aanwezigheid van vele bekende en onbekende beren, uitstekend eten, en LR die er echt werk van hebben gemaakt.

25. Onderstaande 8 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 3 maart 2012),Costana ( 3 maart 2012),Jack42 ( 3 maart 2012),MichelJ ( 3 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2012),Picasso 1 ( 3 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012),satanic surfer ( 3 maart 2012)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Toen ik haar later op de avond echter aansprak, wilde ze niet kameren.
    Ze was nog nieuw in de club en het vak, was er nog niet aan toe, en wilde eerst wat eten, ik moest "eerst maar een andere meid proberen".
    Na deze "tegenvaller" had ik een andere kandidate op het oog, eveneens nieuw in LR.
    Ook zij wilde echter niet kameren, en wimpelde me af met de woorden "später vielleicht".
    Ik moet zeggen dat er met mij enkele dames niet kameren vanwege specifieke zaken. Maar dat je nu het geluk hebt dat 2 dames je weigeren omdat ze nieuw zijn in een club vind ik wel een beetje belachelijk. Ze zijn toch daar om geld te verdienen?

Je pakt het zeer goed op en toont geen enkele rancune, vind ik zeer stijlvol. Ik daarin tegen ben daar anders in en maar daarom kameren die enkele dames niet meer met mij....

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Pfffft dat was een korte nacht in het Isa Hotel. Dit wel na een geslaagde party in LR met veel bekende en ook voor mij nieuwe beren. Nu lekker in PHG van een wel verdiend ontbijt gaan genieten samen met Rex en Bosco

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard Bedankt!

gignnl, Jack42, Boy69, Costana, Dalton, dupke, Elgar, Bosco, Zedd, salvi, Cupido, Jansen, bbertb, 2bat4you, Badslippers, adulte, rob45, phea, mondesire, Pistol Pete, noglangnietuitgewandeld, vrije jongen, Alabama, Big30, GT-junky, Willem2, Frauenblick, clubsport, bbertb (wie ben ik vergeten? ) bedankt voor jullie komst, gezelligheid en kadootjes! Iedereen die op MP stond is gekomen en zelfs nog meer beren en een dame! Thanks!

Vanessa , Eva , Krina en allen anderen meiden jullie ook allemaal enorm bedankt voor de geiligheid, gezelligheid en felicitaties. Nog nooit heb ik op mijn verjaardag zoveel sexy ladies gehad , samen met de aanwezige beren en drank hebben jullie er een mooi feest van gemaakt!

De 3e thanks gaat naar DJ Tonny, heerlijke muziek heb je weer gedraaid! En wat ik hoopte is jou gelukt: dansende Roemeense kontjes op de bar! Super!

Tot slot nog een dank naar Living Room. Ondanks recente kritiek van mij (en sommige andere beren) is LR er toch weer in geslaagd om voor een prachtig feest te zorgen. Het personeel deed er alles aan om iedereen het zo goed mogelijk naar hun zin te maken, regelmatig werd aan me gevraagd of alles goed was, een paar uurtjes konden ze Eva en mij niet traceren , maar nadat we weer boven water waren konden we genieten van 2 heerlijke taarten van LR (en 3 van ondergetekende) en een glas champagne. Van één van de poetsmannen kreeg ik nog een glas drinken waarin ongeveer 114% alcohol in zat en sindsdien is mijn stem weg. Ach ja...er zijn ergere dingen .

Het was een mooie, hele mooie dag!
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 3 maart 2012 om 12:01

29. Onderstaande 10 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Alabama ( 3 maart 2012),Badslippers ( 3 maart 2012),Boy69 ( 3 maart 2012),Costana ( 3 maart 2012),Jack42 ( 3 maart 2012),jacky pakutra ( 3 maart 2012),Jansen ( 3 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012),satanic surfer ( 3 maart 2012)

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Plannen gewijzigd.... Word ontbijten in GT

31. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 3 maart 2012)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos
    Je pakt het zeer goed op en toont geen enkele rancune, vind ik zeer stijlvol.

Rancune bereik je niets mee !
    Willen ze niet, jammer dan en op naar de volgende.
    Als je ze gaat "dwingen" staat dat garant voor een klote-sessie, zonde van je tijd en geld.

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Een leuk feestje was het voor MJ en zo te kijken naar de stapel enveloppen die hij heeft gekregen zal de brommer aankomende week wel eens ingeruild kunnen worden voor een mooie sloop-auto met een fries-trekpaard ervoor.
    De sauna en de wihrpool zijn nog steeds geweldig en je zit er lekker warm in zonder badjas.
    Bijna allemaal nieuwe gezichten buiten de mensen die het in LR moeten regelen zelfs ANNA staat nog bij de deur en haar broer masseert zo af en toe eeens een ijsbeer terwijl de dame steeds bezig is met het masseren van de diverse ijsberen.
    De bar is professioneler geworden,je ziet tenminste op de muur dat je in LIVINGROOM zit.
    De hoeveelheid dames viel wel tegen het leek net ACAPULCO om halfeen 'smiddags maar een ijsbeer kan ook niet alles hebben als er maar een lekker sletje tussen zit is voor mij al voldoende.
    De ijsberen van dit forum hebben de omzet in LR een beetje opgekrikt want zonder al deze ijverige zoekende geile jonge goden was het niet zo vol geweest.
    Voor mij werd het Corin uit NIGERIA die pas een paar dagen in LR aan het werk was,heerlijk meisje met een fantasties figuur,lekkere tieten een openbaring voor de oude man.
    Heb haar een poosje mogen gebruiken in kamer 21.
    Het was weer een gezellig onderonsje voor de ijsberen.

34. Onderstaande 9 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Alabama ( 3 maart 2012),Badslippers ( 4 maart 2012),Bosco ( 4 maart 2012),Costana ( 3 maart 2012),egon, Dr. Rammler (11 maart 2012),Megaboob ( 3 maart 2012),MichelJ ( 3 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012)

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Gisteren naar het feestje van Emjot in de LR geweest.

Het was aardig druk. Overigens zou de tent, als er geen feestje zou zijn geweest, qua beren aardig leeg zijn geweest. Feestje was goed georganiseerd. Een DJ aanwezig, wat ik veel leuker vind dan gewoon een CD opzetten. Ook gewoon Roemeense muziek en dansende meiden. Da's toch leuker dan een CD op en de meiden achter de gokkast of in de banken. Eten zag er prima uit en schijnt lekker geweest te zijn, ook het gebak was volgens de verhalen prima te eten.

Wat gepraat met de aanwezige ijsberen. Aantal bekenden, aantal oude bekenden die ik al een tijd niet had gezien en ook een aantal gezellige ijsberen voor het eerst gezien. De sfeer zat er goed in. Mezelf zowel op de kamer als vanuit de donkere hoekjes in de LR prima vermaakt met een hele leuke dame, een echt Alabama-meisje en dat vond ze zelf ook. Er gold een pannenkoekenverbod, maar van de jarige had ik een ontheffing gekregen.

Vanuit een van die donkere hoekjes zag ik nog dat Jansen een dansje opvoerde met een van de aanwezige dames. Jansen bleek over de nodige perreo-talenten te beschikken (om te zien hoe het er ongeveer aan toe ging, zie: http://www.youtube.com/watch?v=ljOMN2ISkzY btw: muziek hoort niet bij het filmpje).

Verder vrij weinig meegekregen van alles, omdat de dame met wie ik was alle aandacht op wist te eisen. Na een combinatie Seks&Fun-achtige presale (ondanks het gebrek aan ketting en kletskop) en een Bad Pritt-achtige benadering (ondanks dat ik nog geen flauw benul heb wat PUA is en de dames in LR geen filantropische instellingen zijn), de kamer opgegaan. Daar heeft ze me alle hoeken van de kamer laten zien. Ze had al in tijden niet meer zo lekker geneukt. Ik mocht ook niet van de kamer af. Honger? Dan bellen we de McDonald's wel. Peuken op? Hier pak maar van mij, heb er toch zat.

In totaal 4 keer heerlijk klaargekomen, met op de achtergrond wat manele. Ik had er zelfs de nodige verwondingen overgehouden aan de stoeipartijen. Ze had de nodige souvenirs achtergelaten op mijn lichaam. Het is maar goed dat ik niet getrouwd ben en niet samenwoon. Een samenwonende of getrouwde vent zou thuis het nodige uit te leggen hebben.

Tot sluit gebleven, nog een kopje koffie gedronken en daarna huiswaarts. 7 uur 's ochtends thuis aangekomen. Was behoorlijk afgemat. Onderweg nog wat Red Bull in moeten slaan om de ogen open te houden.

Samenvattend:
    - sfeer zat er goed in
    - eten was van horen zeggen prima
    - line up was redelijk. Niet top, maar ook niet slecht.
    - personeel is best aardig als je Roemeens met ze spreekt.

Minpunt:
    - afgemat en kapot. Nog maar eens zien of ik vandaag nog in staat ben om iets te doen.
    PLECAT

36. Onderstaande 10 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 maart 2012),Boy69 ( 4 maart 2012),Costana ( 3 maart 2012),egon, Dr. Rammler (11 maart 2012),gignnl ( 4 maart 2012),jacky pakutra ( 3 maart 2012),Megaboob ( 3 maart 2012),MichelJ ( 4 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012),satanic surfer ( 4 maart 2012)

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Vrijdag 2 maart 2012

Net zoals een klein kindje, keek ik al de ganse week uit naar deze dag.
    De bezoeken zijn verminderd door de werkdruk waardoor je nog zoveel meer uitkijkt naar dergelijke feestjes.
    In de voormiddag nog rap beetje gewerkt alhoewel dit niet echt lukte met de vooruitzichten in het verschiet, sorry boss next week I'll do some extra !

Omstreeks 12h45 vertrokken. Op de weg was druk noch ondruk normaal dus, wel altijd die vervelende vrachtwagens die elkaar inhalen....
    Onderweg wat krachtvoeder opgedaan in de McDonalds voor Venlo... en dan met vliegende vaart richting Kaarst, wat zijn die duitse wegen toch lekker snel :D
    Toegekomen stonderen er al veel auto's in de straat maar ik had geluk kon me ros nog op de parking voor de ingang plaatsen. Snel naar binnen en me ticketje afgegeven, voor het eerste sinds mensenheugenis werd ik niet begroet door MichelJ aan de inkom.... Ons feestbeest was toch niet overleden mag ik hopen... Zou ik dan nog me € 10 korting krijgen Gelukkig nam ze me 2 blauwe blaadjes in ontvangst en diende ik niet op te leggen ! Integendeel ik kreeg zelf een badjas en een gouden (niet-werkend) polshorloge.

In de kleedkamer zag ik al de eerste bekende beer, echter de naam ontsnapt mij van deze beer. Snel naar boven om de jarige te zoeken en die was snel gevonden. Deze stond al gezellig te kletsen me een 5-tal beertjes die ikzelf niet kende. Snel hem proficiat gewenst maar ik kreeg een droog antwoord: "het is pas morgen mijn verjaardag, weet jij dan helemaal niets domme Belg ?" Ik voelde mij al onmiddellijk thuis !! Ik voelde twee zachte warme handen mijn zij, ik dacht oh yea baby here comes the first treasure !! Ik draaide me om om ze vol op de bek te nemen maar het bleek zowaar Jack42 te zijn Deze gezellige minder-jonge maffia-look-a-like Capo slenterede door de club alsof het zijn "turf" was. Er waren al meer beren dan dames, deze laatste zouden nooit echter de bovenhand hebben op vrijdag.... Ik kreeg de eer om met het feestbeest te praten die me voorsteldde aan: rob45, vrije jongen, adulte, noglangnietuitgewandeld 4 beruchte beren. Intussen tijd werd me stoel ingepalm door Dilara die graag eens wilde weten hoe het was om een jongen te zijn. Spijtig genoeg voerde ze dit in de praktijk uit en me pula was ik effe kwijt. Het was geen zicht om te zien en dit gecombineerd met het jagerige gedrag liet mij beslissen om ze door te sturen naar noglangnietuitgewandeld Vanaf nu was het moment gekomen dat er een ganse tijd beren zullen toestromen. Bosco, Rex, giggnl e.d. arriveerden ook. Alabama gaf me een colombiaanse stoot voor me hoofd.... hieraan zal ik moeten wennen.

Langzaam werd het tijd voor de eerste sessie, mijn oog was gevallen op Vanessa. Rap nog effe inlichtingen ingewonnen en die info in combi met haar uiterlijk deden mij zwichten.. Korte kennismaking en hop naar de kamer. Goede sessie als opwarmertje !
    Ondanks dat het eerste kruid verbrand was, werd een nieuwe lading spoedig aangeleverd... Sabrina was wat afgevallen en dit in combinatie met die lekkere borsten deden mij rap zwichten, she's next !! Sessie matig te noemen, maar zie report daarvoor.

Na de kamergang was het etenstijd en rap naar de tent, schnitzel met patat, warme groentjes en paprika of champignonroomsaus. Goed te noemen !
    Verder was er ook gnochi ofzo iets, minder goed te noemen.... Bij het aanschuiffen de eerste moves naar Bonny gedaan, Duits en jong zo heeft Costana ze wel graag ! Eerst de LR-master himself Boy69 netjs laten voorgaan. Hij kreeg wel de boodschap om ze meteen naar mij door te sturen !! Tijdens een wandeltochtje werd ik staande gehouden door Big30, sinds kort doet hij nu ook ID-checks het modereren zit hem werkelijk in het bloed ! Hierna kort gekletst met de chef maar toen kwam Bonny terug, ik verexcuseerde mij bij Big (kwestie van geen ban te krijgen hier ) en hop naar Bonny. Inderdaad een pijpwondertje dat ik dan ook effe herverfd heb. Terug in de bar begon de sfeer erin te komen, dankzij Dj Tonny die uiterst blits was uitgerust deze avond. Kwam de muziek nu van zijn T-shirt of van zijn laptop ? Er werd taart en champagne geserveerd in de tent die overvol zat met hier en daar een verloren dame. De chocoladetaart was heerlijk !! Buiten waren quasi alle beren en binnen zatten de vrouw eenzaam te wezen. Zonder het feestje ben ik ook van mening dat het zeer rustig zou geweest zijn in LR gisteren. Zelf na 3 sessie's was de lust nog steeds niet weg en werd er gezocht achter vers vlees... Dit werd snel gevonden maar vraag mij geen naam meer.. Bruin haar met rode schijn, lekker lijfje, zat aan de bar vooral. (hulp is welkom) De sessie was goed te noemen en is nog een leuke meid op de kamer.

Gezellig grappend met de aanwezig beren zag ik dat er gelukkig wat nieuwe dames waren toegekomen. Ondanks dat er al 4 sessie's achter de rug waren wilde ik toch nog testen of de kleine nog kon steigeren. Bij het kennis maken kwam ik te weten dat ze Kelly heet, 20j was en het haar eerste dag in een club was met dit beroep.... Jaja dacht Costana en ik de eerste klant zeker ? Inderdaad antwoordde ze de eerste wenste enkel een massage.... Wie gaat nu daarvoor naar de club ? Aangezien ze de looks had waar Costana zo opvalt (schattig met een leuk lijfje eronder) en ze mij op een bepaalde manier deed denken aan een favo'tje (V....) haha en de kleine nog steigderde besliste ik haar eerste klant te zijn die haar neukt in de club (weet er ook van waar is). Vooraf zei ze wel enkel nog PMC, PZC is voor binnen enkele weken net zoals anaal. Na 4 sessie's besliste ik dat dit nou niet zo erg was. Op de kamer was de sessie uitiendelijk nog goed te noemen, ondanks dat ze zeker en vast weinig ervaren overkwam. Voor haar vriendin was het ook de eerste dag als hoer in een club... Achteraf werd mij door 2 verschillende theke's gevraagd hoe het was, heb hen de waarheid verteld. Ze doen ermee wat ze willen. Zelf hoop ik wel dat ze blijft en wat bijschaafd, jonge geile duitse wijven kunnen verdorie geil zijn !!

Na het douchen werd beslist om het neuken voor vandaag stop te zetten, de bar was een halve disco met vooral veel wit en hier en daar wat dansende roemeentjes (op de bar) langzaam gingen enkele beren al huiswaarts maar het bleef gezellig. W2 en zijn dame ook ontmoet. Tijdens een gesprek met Rex werd mij nog een duitse aangeraden, blonde Kim. Na het verhoor door haar met vragen als: "Did you drink a lot ?" Offcourse not I have to drive more than 2h's !! "How many rooms today?" Only 2 vertelde ik op eer :wink: Eerder had ik al een dame afgeschrikt door het correcte aantal te zeggen, dus deze keer niet.... Ook deze sessie was goed en het is een pijpmonster die het graag doet, dit geeft ze zelf ook aan en is te merken. De sex was ook goed te noemen, Duitse kwaliteit !! Hierna was de pijp leeg en werd nog rap gedouched. Bij het aankleden Alabama nog farewell gezegd, die gelukkig nog leefde na zijn pannekoeksessie !! Ik ging de terugrit aanvatten omstreeks 3h............ tot ik mezelf best wel moe voelde....
    Mooi de taxi die voor mijn ros stond erop attent gemaakt dat ik er niet uikon. Snel in achteruit en hop het blokje rond om daar mijn slaapzak uit de koffer te halen.... Tamelijk goed geslapen tot 9h in de morgen :D Thuis deed het wel deugd om nog eventjes in een echt bed te slapen...

Positief:
    Goed eten
    Goeie sfeer
    Goede Salito's
    Extreem veel bekenden
    Goede sessie's gehad
    Goeie dj
    Lekkere taart

Minder positief:
    iets te weinig meiden
    geen gin-tonic
    Pain is weakness leaving the brain !

38. Onderstaande 16 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

Alabama ( 3 maart 2012),Badslippers ( 4 maart 2012),Bosco ( 4 maart 2012),Boy69 ( 4 maart 2012),egon, Dr. Rammler (11 maart 2012),gignnl ( 4 maart 2012),Jack42 ( 3 maart 2012),jacky pakutra ( 3 maart 2012),Megaboob ( 3 maart 2012),MichelJ ( 4 maart 2012),NikXXX ( 4 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2012),Rex ( 4 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012),satanic surfer ( 4 maart 2012),vrije jongen ( 5 maart 2012)

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten