Ja het was natuurlijk gisteren weer een rit met de nodige vertraging omdat Big30 weer mee zou rijden.
Sta ik op de carpoolplaats en gaat mijn mobiel af.
Zonder te kijken zeg ik al dag Big wat is er nu al aan de hand we moeten zelfs nog vertrekken !!
Hij meld dat hij door een politie aan de kant is gezet en voor een uitgebreide controle met belasting,RDW,Verkeerspol.technishe dienst en papierencontrole.
Dus zijn we ruim 3 kwartier later vertrokken.
Aangekomen in LR lopen de dames al langs je heen met ogen of ze je op willen vreten ( maar blijken alleen dat te doen voor vele euro's )
Beneden heb ik Lange michel J gefeliciteerd met zijn verjaardag en wat geld gegeven voor een kratje Becks ice ik vroeg hem ofdat hij echt jarig was omdat dit al de tweede maal is dat hij dit verteld dit jaar.
Dat geld zal hij wel weg geneukt hebben op zijn eigen feestje omdat hij een van de beren was die regelmatig weg was.
Boven aangekomen loop ik tegen de mooiste dame van LR aan Vanessa ze heeft een geel setje aan waar ik meteen al geil op wordt door de billen die daar zo lekker in af steken.
Ja we hebben elkaar zeker een jaar niet gezien ik daar niet meer geweest en zei ook bijna een jaartje weg geweest.
Omdat ik natuurlijk een aantal beren even de hand ben gaan schudden was het zo een uur later en tijd voor het eten.
In de party tent staat al een rij met als eerste onze Rex die mij dwingt dat ik voor hem mag gaan staan om de rij te vermijden. ( Ja Rex heeft zijn hoofd verbreed om meer lucht te krijgen hij leek op een echte buldog )
Dan roept achter in de rij Sonny die mij met een bord eten ziet weg lopen, he jansen hoe kan dat je bent net binnen ?
Haha ik zeg ik ben vanavond de Roemeense Jansen die hebben geen fatsoen van achteraan sluiten wat natuurlijk toch scheelt.
Tijdens het eten samen met een aantal beren valt me op dat Rex zo netjes en rustig eet ( zou hij een cursus gevolgd hebben )
Nee hoor hij kan door zijn neus operatie niet snel eten en het servetje dat hij gebruikt is om zijn neus dicht te houden en niet zijn mond af te vegen.
Badslipper,Big30,Bosco,Phea,Sonny,Dupke en andere gaan nu gebruik maken van het voer dat geserveerd is uit de gaarkeuken van LR.
Ik vind het wel gezien daar pak eerst een dampf bad en een borrel bad en wil daarna met Vanessa naar de kamer via de kino waar ze eerst me een beetje opwarmt om daarna boven naast de meiden kleedkamer me te verwennen.
Ja de sex is ouderwets goed en Louana1 mis ik echt niet deze avond ze kan heus wel een vrijdag zonder mij haha.
Omdat de sex ook een keer ophoud na ongeveer 30 minuten ga ik weer eens terug naar de bar waar inmiddels vele beren zijn aangekomen.
Pistol pete met een Ipad om ijsberenforum bij te houden Zedd,Bbert,Rob45,Clubsport,Jack42,Gt Junky,Abdul,NLNUG,Elgar,Vrije jongen Gignnl,Frauenblick Bad4you,Costana enz .
Die Edgar lijkt sprekend op zijn avatar en de Vrije jongen zal nog wel heel lang vrij blijven omdat hij te rustig is en zeer terughoudend waar badslippers juist het tegenovergestelde van is.
Abdul ken ik nog uit een vorig leven maar die naam gebruikt hij niet meer dus is het nu Abdul haha.
Dan sta ik even bij de middenbar en zie dat er een meeting is van 5 vertegenwoordiger van Pearl opticiens het zin allemaal gebrilde beren met ook nog
Clubsport,rob45 en Cuppido
Ja vroeger hadden we ook een brilbeer maar nu is het en hele familie geworden.
Omdat ik even in de tent wat bij wil kletsen en nog snel een stukje vlees wil proberen weg te krijgen zit ik daar met Dupke en daar komt binnen
Willem2 en Gaby .
Ja dat is lang geleden dat ik Willem2 in een badjas heb gezien en Gaby in een jurkje wat ver uitgesneden was zodat ik nu niet weet wat voor
kleur ogen zei heeft maar gezellig bij gekletst met beide die ik later niet meer gezien heb ( denk dat Willem2 gabi de kamer heeft opgenomen )
Na een discussie met Dupke over Thaise dames waar inmiddels rex ook aan deel neemt geven we niet toe dat Rex & jansen niet van Thaise dames houden maar van flinke blonde en flinke Roemeense met lekkere tieten en stevige kont .
Obelix PP,Sonny en de brilberen van Pearl komen nu ook de tent in met de rest van de beren op een totaal van 27 beren waarvan me wel opviel dat
Cuppido wel eens zijn schoenen mag poetsen en Dalton die weg blijft vanwege een stijve die hem dwars zit en Pisto pete die op zijn Ipad
naar Doornroosje zit te kijken na eerst Assepoester gezien te hebben.
De sfeer zit er goed is en MJ zit met een meisje op schoot waardoor hij de taart niet kan aansnijden maar dat geeft niet daar hebben we de poetsers voor.
Boy69 komt ook binnen met een dame en schreeuwd in een keer dat dit meisje de topper van hem is !!
Ik denk zou hij nu bekend maken dat hij met haar gaat trouwen dan heeft LR een flinke tegenslag te verwerken omdat de omzet dan flink zal gaan dalen, maar nee hij is zelf ook geschrokken van zijn schreeuw en gaat rustig zitten.
Na de taart is het tijd om weer tussen de geile meiden te gaan staan waar Pisto pete heel verloren vraagt of iemand zijn schatje heeft gezien ?
Ik zou jansen niet zijn als ik hem niet zou helpen dus adviseer ik hem om op zijn knieen te gaan zitten zodat hij tussen de ijsberenbenen haar op het driewielertje dan wel ziet fietsen.
Ook krijg ik plots een roep van ha Buurman !! en zie dat dat uit de mond komt van een badjas die half onderuit ligt en ik deze man niet herken ?
Kut denk ik zou die echt naast me wonen ( ja ik ken mijn eigen buren niet dus je weet nooit )
Dan zie ik het het is Alabama ja die woonde vlak bij me maar ik ben verhuisd dus klopt mijn hart weer rustig verder.
Bosco komt langs en verteld wie je niet moet nemen en wie wel ja dat zijn echte vrienden daar heb je iets aan meer dan aan Big30 die kost je alleen maar geld en tijd.
Sonny DJ draait er weer goed op los en gebruikt zijn vingers om een beetje de muziek te verkrachten wat hij normaal gewend is om in de zelfde bewegingen een meisje klaar te vingeren volgende week doet hij dit met zijn tong over de plaat als nieuwe act.
SonnybefDJ komt binnenkort op op SBS6 in het progamma wat hij met zijn tong kan. ( als patricia paay dan nog in de juri zit zal hij bij haar ook wel even een prive voorstelling moeten geven.
Alle beren die ik niet bij naam heb genoemd zijn aan de drank of aan het neuken ja sorry maar ik ben altijd al slecht geweest in namen onthouden maar Ace
was er niet en ook Picasso is niet later binnen gekomen.
Phea was reclame aan het maken over zijn clubje in Emmerich waar ik toch maar eens moet gaan kijken alleen vrijdag lukt het niet omdat ik een trio beloofd heb in LR met de dame waar ik tijdens het dansen hem er al bijna in had hangen.
Er was ook een dame jarig die flink wat drank had geregeld waar Rex & Bosco natuurlijk ook van mee dronken en dat werd een gezellig dansparty.
Ik heb me laten verleiden om met een super lekkere dame intiem mee te gaan dansen waarbij ze mijn pik in haar hand in lengte wat groter kreeg en toen via een close billen dans mijn sabel langs haar kont nog verder deed opgeilen ( ik hoop dat niemand dat gezien heeft ).
Mj had een mooi feestje en ik baalde dat ik om 23.00 u moest vertrekken ja ik had het anders wel vol gehouden met het liefst een overnachting zoals Rex,Bosco en Zedd dat gedaan hebben in het naast liggend Hotel waar ook Vanessa sliep en ik bij haar wel had mogen blijven.
Nee Big30 moest voor 00,00 u thuis zijn dus gas er op en precies om 00.00 u voor de deur.haha wel hard gereden met een pit stop omdat deze Biglul
zijn sigaretten weer op waren.
Toen ben ik nog even naar het baekenland plein gereden en heb een Roemeense nog even in de Doggy gepakt haha toch nog effe lekker de boel afgemaakt.
Volgende week LR of PHG ik weet het nog niet zeker maar ik vond de dames gisteren in LR wel lekker om snel terug te gaan.
Ja het was weer een gezellige avond met ook nog enkele beren de hand geschut die ik nog niet kende.