yip loopt er ( klaarblijkelijk ) nog steeds rond . .
gelooft heilig in lust op het eerste gezicht . .
Sinds enkele dagen (naar eigen zeggen) weer in Yin Yang. Afgelopen vrijdag was ze in YY in elk geval present .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Even verduidelijken, Sandra, die ik al ken van in de RITZ-RELAX tijd in Mol komt heel af en toe in YY.
Is een rare meid, als ze het voor je heeft en je bent er heel lief tegen kan je er en super date mee hebben. Bovenmenselijke pijpkunsten en een goede sessie zijn dan je deel.
Maar als ze het niet voor u heeft werkt ze je gewoon af als een meid van het SKW.
Je moet dus wat geluk hebben met deze Indische.
Heb ooit vel lol getrapt met haar ook buiten de kamer.
Vrijdag weer een zeer goede sessie gehad met deze lieve, ze kende mijn gevoelige plekjes na al die jaren nog zeer goed en ik de hare ook.
Let op, als je ze klaar likt, mag je 10 minuten niet aan haar komen. Dan neemt ze een koude douche en gaat de pret verder.
Doe dat anders ik lik haar zodat ze zo geil als boter is, na het neuken en klaarkomen maak ik de zaak klaar met mijn tong. Sidderen en beven van genot doet ze dan, en ze is er je zo dankbaar voor.
Eén van de weinige meiden die echt klaarkomen (soms)
Jammer dat ze meestal in Gt zit, is echt niet mijn club, teveel volk op een te kleine plek vind ik, en LR ooit mijn lievelingsclub, gaat dezelfde toer op, toch jammer maar goed voor de uitbaters
Laatst gewijzigd door Big30; 9 januari 2012 om 00:18 Reden: Woonplaats weggehaald
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
Ascari (10 januari 2012)
Zou natuurlijk kunnen, maar jaren geleden, in de tijd dat de dieren nog konden praten, en de vissen nog graten hadden, stelde ze zich voor als Indische.... dat is ze tot nu toe gebleven. Een collega nieuwe ijsbeer, (lees YY van gisteren) liep ze vandaag tegen het lijf in..... YY juist. Die heeft het goed te pakken mijn gedacht. We noemde hem altijd épatatje" dus patatje welkom in de wereld der ongeremde seks pleziertjes. Als hij zo verder gaat neuk hij zich kapot.
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
seksenfun ( 9 januari 2012)
Draadje geschreven door LUSTMAN op 26 maart 2006
Sandra (Indische/Belgische) ex-Petra/Amber
Nationaliteit / Taal : India / nederlands.
En door Hollandmale op 23 september 2006
Nationaliteit/Taal : India-Vlaams/NL
Laatst gewijzigd door Big30; 26 februari 2012 om 00:41 Reden: full kwoot
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
I haven't seen her passport, but when she speaks english, she has a perfect INDIAN accent. And knows alot about INDIA. She's a lovely girl too.
And she is as much from India as i am from Dundee......
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.