Haarkleur/-lengte : Donkerblond / halflang, licht krullend
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits - Russisch
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC, PZC, Beffen, Kussen
Voordelen: Lieve meid, neigt naar GFE
Nadelen:
Tijdsduur :30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Natja, 5 januari 2007
Als afsluiting van de eerste GT dag in het nieuwe jaar ben ik met de Russische Natja naar een blokhut geweest. Tijdens het eten hadden Jansen en ik deze Russiche schone al te zitten aanschouwen, maar ik wachtte op dat moment nog even af, omdat ik hoopte dat Cassandra nog zou komen. Net tegen pizzatijd zag ik deze dame even alleen op een bank zitten. De dame aangesproken en al snel de sleutel laten halen. Natja heeft een heel lief gezicht. Ze ziet er zeker jonger uit dan 24. Ze is erg slank, zeg maar net een paar kilo zwaarder als de Hollandse Kim. Maar nogmaals, een buitengewoon lief jong koppie erop.
De service welke Natja geeft kan in de schaduw staan van Cassandra. Ze wil het je echt naar je zin maken. Ze schroomt niet om er zelf ook heerlijk van te genieten. Na eerst helemaal gekust (afgelikt) te zijn geworden, begon ze meer heerlijk te pijpen. Tegelijkertijd begon ik haar te beffen en even later haar op de rug en befte ik verder. Hurkend neukend heeft Natja me van de tweede schot zaad van dit jaar afgeholpen. Natja werkt sinds kort weer in GT. Ze heeft tot ongeveer 1,5 jaar geleden ook een geruime tijd in GT gewerkt, maar is er voor ruim een jaar tussenuit geweest. Ik kende toendertijd GT nog niet, voor mij was het een geheel nieuwe dame.
Natja, met stip binnengekomen in Sonnies lijst met herhalingsgevaarlijke dames.
BR, Sonny:wink: