rploverke,
Anna wacht nog steeds op jou ! :p
Anvers
Zeg ze maar dat ik eraan kom, en geef haar mij mobiel nummer Anvers, er is nog plaats in mijn Nokia :D
(Ik ben haar nummer kwijt Anvers, help mij, hihi)
Ga ik morgen aan haar doorgeven rplover, doch ik hou je aan je woord, dus als Anna je contacteert, antwoord dan aan haar ! :p:p
Anvers
Tijdens avondwandeling van ijsberen op vrijdag 5 juni ll. zijn zowel Foods als rplover bij deze dame binnen geweest, dus wij verwachten een recensie van beide Heren ! :p
Anvers
En Heren Foots en rplover,
WAAR blijft recensie over jullie bezoek aan Anna onder dit topic ?
Anvers
Gisteren bij anna binnengeweest: heel mooie dame met lange donkerbruine haren. Ze had ook een mooi parfum op en ze complimenteerde het mijne ook. De kamer waar het allemaal moest gebeuren vond ik wel niet echt mooi: een krakerig bed, weinig of geen spiegels.... zouden foots en rp die kamer zo erg toegetakeld hebben op de ijsberenwandeling?
Anna begon lekker uitdagend met haar kont te kronkelen tegen mijn short en little saint was definitief geactiveerd. Daarna moest ik eerst afrekenen en dan begonnen we eraan: ze hield haar bh aan wat ik niet erg vond want een a-cup zie ik liever niet bloot: mijn paal kreeg een behoorlijke blowjob te verwerken maar mijn ballen wou ze niet met haar tong bewerken: ze waren nochtans 'glattrasiert' in tegenstelling tot haar benen: die hadden dringend een scheerbeurt nodig. Daarna nam ik haar in de missiehouding want ze heeft wel van de geile ogen die ik van heel nabij wou bekijken tijdens het . Wel kreeg ik (te) veel fakegekreun te verwerken... maar uiteindelijk dan toch een lekkere ontlading gehad.
Daarna vertelde ik dat ik ook rp kende... ze antwoordde: welke? Toen ik hem beschreef, viel plots haar euro: ah, die wat oudere man....:D
Ik ben ook al oud zei ik haar: toen ze mijn leeftijd moest raden, schatte ze me 7 jaar jonger. Ik beloonde haar daarvoor met een kus op haar voorhoofd.
Ze gaat nog steeds uit in enkele bekende discotheken uit het Antwerpse...
mss moet ik toch maar stiekem eens kijken hoe ze zich op de dansvloer begeeft.
Anna: een mooie goedlachse vrouw met een standaardservice met een goed pre-en aftsersalegehalte
Het doel heiligt de middelen
Mooie Anna vroeg mij nog vorige vrijdagavond wanneer ik met Sub er passeerde : "where is my love?", en zij bedoelde dan specifiek op rplover.
Anvers
Deze Anna is al lang niet meer werkzaam in het SKW. Ze kan dus naar het archief. Deze Anna niet verwarren met de Anna die er momenteel werkzaam is op dit adres.