Haarkleur/-lengte : zwart/kort haar
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank/cupB
Nationaliteit/Taal : duits/iraans
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings :tattoo buik en piercing panter in navel,tong piercing en 3 piercing in klit:p
Service: NMC,PZC,TZ,FT,AV, Deeptroaht
Voordelen: spontane ongeremde sex
Nadelen:geen
Tijdsduur :uurtje
Prijs :75
Extra’s bij het bezoek:
striptease showtje
Deze dame is nu 3 weken in the house,en werkte voorheen in een nachtclub,en paaldans tenten(vandaar die striptease kwaliteiten)
Terwijl ze met een striptease uitvoering voor de Cock bezig was,heb ik haar ook maar snel om de sleutel gevraagt. Anders waren de andere forumberen me vastvoor
Op de kamer zette ze haar showtje verder voort Na het schouwspel krop ze kronkelend over de lakens om me haar uitdagende billen te showen. Vervolgens draaide ze zich om en begonnen we aan het orale spel, haar even verwend en vervolgens begon ze aan mij te knabbelen. Ik moest gewoon kijken waar alles bleef . Toen het rubbertje om en de cowride,waarbij ze haar lenigheid toonde en helemaal achter over ging hangen om der klitje te stimuleren. Bij haar was het toen al snel gebeurd en ze kwam lekker tot ontlading,wel iets te vroeg gaf ze zelf aan. Oke over naar de doggy want ik kon nog wel even:D lekker hoor dat uitzicht zo. Vervolgens in mis afgemaakt. Goede sex gehad en naderhand op het matrasje nog lekker wat spontaan gebabbeld.
Saluti L Diablo