Plaats van tewerkstelling : VT 51
Naam : Claudia
Nationaliteit: Italiaanse
Leeftijd : 35
Uiterlijk : uitstekend en uitdagend
Vriendelijkheid : uitstekend
Haarkleur : zwart
Lengte dame : ca 1m60 (schatting)
Postuur : normaal
Voor de rest weinig bekend van haar.
Nieuwe dame sinds korte tijd op VT 51; heeft bordje met SM.
Komt mij bekend voor van voeger in SKW.
Een kennis is er bij geweest en Claudia zou hem “gepijnigd” hebben, dus misschien iets voor onze vriend rplover om haar ‘uit te testen”
Aangetrokken door haar verleidelijk uiterlijk, enkele dagen geleden eens bij deze dame geweest; is werkelijk de "misstap" van mijn leven geweest. :teuflisch
Op haar bordje stond wel SM, doch ter goeder trouw binnengeweest, zonder vooraf verdere vragen te stellen.
Blijkt dat deze dame werkelijk HARD SM is.
Zij wou bepalen hoe het ging, Ik had niets te zeggen.
Kreeg "poppers" onder mijn neus geduwd op een "watje" zoals ZIJ het wou.
Wou mij zelfs een masker opzetten, de onnozele geit. :teuflisch
Kleding uitdoen deed zij niet; ook niet.
Heb er mij zo vlug mogelijk vanaf gemaakt, voor mij hoefde het werkelijk niet meer.
En "Madame" had dan nog het lef te vragen of ik het goed vond.
een bordje met SM erop vertelt je toch meestal iets, maar ja, als je absoluut die verleidelijke Dame wil.... :teuflisch
Dan doet Claudia harde SM, voor maar 50 euro, aantrekkelijk toch.
Nog geen enkele zo goedkope clubSMMeid meegemaakt, en jij gaat hier wat lopen klagen :D
Een echte SM Meid neukt niet, Wico, die doet aan SM
Daarom ook dat die jaaaaaaaaren langer meegaan (zie maar naar Chantal, 55 intussen, ergens in die orde toch)
Ziet er in ieder geval aanlokkelijk uit, die onnozele geit
...zonder twijfel de "gevreesde" Claudia, die in den Haag zelfs bekend staat als gevaarlijk. Zijn Hollanders dan niks gewend?
Een uitspraakje van haar: als je harde SM vraagt, niet komen janken nadien dat het te hard is.
En zo hebben we ze graag, een WMB.
En toch is ze een watje Wico, en jij een doetje D
Enkele sprokkels die ik ergens heb gevonden, beef en bibber, ik geniet alvast
"Ik kan me herinneren dat ze al heel snel na het beginnen van het spel zodanig op mijn ballen ging meppen dat ik zowat door de grond ging. Toen ik daar wat van zei....zei ze...ben jij de Mrs. of ik ??"
"Ik werd vastgebonden en kreeg gelijk een plastic zak over mijn hoofd, "suffication" dus, maar dit werd geheel tegen mijn wil en zonder enige afspraak gedaan. Inderdaad steeds werd er door haar gezegd "ik ben de Mrs. en dus bepaal ik", stopwoorden zoals "stop" werden genegeerd.ze bleef herhalen "je weet toch wat SM betekend". Naast de zak werden er ook poppers de zak binnengelaten, op zich heerlijk, maar als je bijna stikt geen fijn gevoel."
"Werd met armen voeten vastgebonden en mijn pik werd vastgepind met naalden op een soort broodplankje. Daarna begon ze met een hamer een aantal keren hard te slaan op mijn stijfe heer, ondanks mijn protesten ging ze gewoon door! Ze ging bovenop mijn gezicht zitten plastic zakje ertussen, vol met poppers gestopt en zij aan mijn vastgepinde lul lopen sjorren in de hoop dat ik klaar zou komen. Het deed zooo gigantisch pijn en ondanks dat ik smeekte dat de naalden uit mijn voorhuid verwijderd moesten worden negeerde zij dat volkomen totdat mijn jongeheer weer maatje pink was! Uiteindelijk mocht ik mezelf aan het gerief helpen, pfffff. IK scheet bagger en wilde zo snel mogelijk weg, moest me eerst douchen, me lul was opgezwollen door de bloeduitstortingen en bloede nog hevig. Met een spuitbus met desinfectiemiddel werd mijn lul bespoten en met wat tissues rondom mijn lul kon ik mij aankleden..........."
"Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: GA NOOIT NAAR DIT LEVENSGEVAARLIJKE MENS TOE !!!!."
" Ook kikt ze op verstikking. Ik kreeg de laatste keer ondanks protesten een gasmasker op.
Ballen worden zo strak afgebonden met snijtouw, dat ze later niet meer loskrijgt. Je wordt echter gewoon weggestuurd."
"Mijn ervaringen met Claudia zijn toch beter dan die van de meeste van jullie blijkbaar. Deze Italiaanse schoonheid houdt van eens tevig spel. Ik ben totaal nu 3 keer bij haar geweest, en hou wel van stevige tepelklemmen, zak en pik afbinden etc. Ook kaarsvet en electro gebruikt ze graag. De verstikking is mij onbekend en hou ik ook niet van. Bij mij is ze de afspraken echter naar tevredenheid nagekomen. Kortom, een mooi en sexy meesteres"
" Claudia is best aardig , maar een echt harde tante, ze is duur en ze kleedt zich niet snel uit.
Verder denkt ze anders over S\soft, Medium en hard, dat moet je weten anders heb je een probleem.
Meestal zal je je als je ,wat harde SM goed vindt dat gewoon zeggen, doe maar hard....dat is bij Claudia,dan extreem hard, wat voor anderen hard is , is voor Claudia medium...dus dat moet je dan ook zeggen.
Zeg dus niet te snel hard...weet wat je dan zegt, ik heb dit verschil met haar doorgenomen, ik hou ook wel van hard, maar zij noemt dat "medium".
Dus een verschil van uitleg van : harde SM. misschien ook wel haar probleem, maar als je dit dus weet en daar rekening mee houdt heb je geen problemen met haar, ze kan prachtig spanning opbouwen, vermijd dus het woord ;HARD......."
"Gister bij haar geweest, en ik sluit me aan bij de negatieve meningen, dit wijf is gewoon geschift."
"Verder hoef ik mij dit weekend niet met ontbloot bovenlijf te vertonen, want dat dambord wat ze er op heeft getekend met haar nagels is dan nog niet weg."
"Ben benieuwd wat er volgens haar classificatie plaats zou vinden als je zonder de recensies gelezen te hebben in een overmoedige geile bui roept ...' Ach doet U maar extra extreem carte blanche!
Het idee lijkt me opwindend maar (gevaarlijk)angstaanjagend niet dat ik mezelf ga opofferen hiervoor, hou het maar bij één Meesteres."
En nu mijn reactie dan maar.
Claudia respecteert wel de noden van de klant, maar als je verdomd voor harde SM gaat, dan krijg je die ook bij haar.
Ik heb haar gezegd vanavond: doe maar, jij bent de Meesteres, carte blanche dus, en ik kan het nog navertellen, en het heeft me amper 50 euro gekost. En ze heeft er en hoop fun en plezier aan gehad. Volgende keer dan maar eens vragen echt hard tekeer te gaan, want dit vond ik nog maar soft.
Verhaaltje volgt later, tegen dat ik nagenoten heb. :zauberkis
:wink:
Laatst gewijzigd door rplover; 23 april 2008 om 00:34
Amai me gat, die kamertjes in't SKW moeten in elk geval goed geluidsgeïsoleerd zijn, want als ik dat zo lees zou het gekrijs tot op de linkeroever te horen moeten zijn.
Maar nu even serieus. Ik dacht dat het stopwoord heilig was binnen de S/M wereld en dat zo maar negeren lijkt mij niet gezond.
Maar nu even serieus. Ik dacht dat het stopwoord heilig was binnen de S/M wereld en dat zo maar negeren lijkt mij niet gezond.
Euh, het stopwoord is heilig, behalve als je op voorhand anders afspreekt (en dan nog worden de limieten op voorhand besproken).
Ik heb gisteren gemerkt, en kan enkel uit eigen ervaring spreken uiteraard, dat ze wel degelijk goed in de gaten hangt wat kan en niet.
Een goede Meesteres kan zo de grenzen van haar klanten aanvoelen, en mag tegen de grens, en die grens proberen te verleggen, maar moet van ophouden weten.
En ik heb zelfs geen 'afgesproken stopwoord' moeten gebruiken (wel afgesproken voordien), en ze heeft dit keer wel goed geluisterd wat ik wou en niet.Oftewel is ze softer gewoden, het "watje" Claudia :teuflisch, oftewel kan ik wel wat hebben. Laten we het maar bij het eerste houden
Ik denk dat de "moorddadige" kantjes er vanaf zijn, van "die stomme geit" :D
Negeren van stopwoorden is inderdaad 'not done' binnen het wereldje, maar heb tot op heden daar geen van bevestiging gekregen (enkel uit die sprokkels, en die behoren tot een verleden van haar in Den Haag).
Van zodra ik dat merk, bij mezelf, zal ik dat hier ook wel melden.
Maar nu we er eens eentje hebben die echt iets van SM kent, en zolang ik geen slechte ervaring ermee heb, geef ik haar heel erg graag het voordeel van de twijfel
Ik lach me nog steeds een kriek als ik Wico er over hoor praten, ik denk niet dat we die ooit nog dat kamertje gaan zien binnenlopen
Ik heb haar gezegd vanavond: doe maar, jij bent de Meesteres, carte blanche dus, en ik kan het nog navertellen, en het heeft me amper 50 euro gekost. En ze heeft er en hoop fun en plezier aan gehad. Volgende keer dan maar eens vragen echt hard tekeer te gaan, want dit vond ik nog maar soft.
Verhaaltje volgt later, tegen dat ik nagenoten heb. :zauberkis
:wink:
En NOG ALTIJD het nagenieten van Uw sessie met Madame Claudia, rplover? :teuflisch
Of vind je het zelf de moeite niet om over deze .....( dat woord zal ik maar niet meer herhalen) te schrijven ?
Ergens in een (niet zo ver) verleden werd ik aangesproken door Wico.
Hij had iets voor me, met name Claudia. Claudia SM, zei hij me, en er waren wat wandelaars die hij kende, die hem hadden verteld dat ze een verdomd harde tante is.
Maar Wico zou Wico niet zijn, een goede vriend zoals hij is, als hij ze niet even zou uittesten. Hij wil van onze "mascotte" trouwens geen weeshondje maken , dus is hij even zelf op de pijnbank gaan liggen :p
De naam Claudia deed onmiddellijk een belletje bij me rinkelen. Had ik ooit nergens iets gelezen van deze Meid, divisie Den Haag? Een meedogenloze Meesteres?
Was ik ooit niet bijna in mijn ottoke gesprongen tijdens een masochistische bui, om me eens heel goed te laten pakken? Dat was ook al weer een tweetal jaren geleden... .
Ja hoor, dit moet deze harde tante zijn, knettergek, en totaal gestoord, haar klanten behandelend als minderwaardig. En hoort een echte Meesteres zo niet te zijn. Femdom rules, zeggen ze wel eens, en bij haar is dit gewoon haar levensstijl. Zaaaaaaaalig :D
Met al deze verwachtingen trok ik op een blauwe dinsdag naar Antwerpen.
Wat zei ik ook al weer? Vooruit met de geit. Ik heb niet lang getwijfeld, wel enkele rondjes gelopen, en Wico zwaaide eens van heel ver naar de stomme geit, en ikvertelde hem alvast iets te gaan drinken in de Malle Babbe, en als ik geluk had, zou ik hem daar wel vervoegen.
Trappekes op, deurtje open, wel heel erg vriendelijk, deurtje toe, en ze vroeg me hoe ik het wou, een gewone beurt of harde SM.
Haha, prijs dus, had ik al gelezen. Euh, stamelde ik, ik weet echt niet wat ik aankan bij je, dus doe maar eerst een verkenningsronde.
Nou ben ik wel gestoord en soms op het randje ven knettergek af, maar wou toch zekerheid dat ik niet moest toegeven dat ze TE hard was voor me :teuflisch
Tot mijn grote vreugde kostte een 'gewone' beurt maar 50 euro, keiharde SM was 100 euro.
Eigenlijk best grappig, je laten pakken voor een bruin briefje, en als ze je harder mag aanpakken, een geeltje
Tot dan was het een best aardige Meid. Lief zelfs, met wat sadistische trekjes om haar mond, maar ach, ik koos dan ook voor SM, en kwam niet voor een potje te biljarten, laat staan voor een GFE.
Het enige wat ik mocht was mijn kleren uittrekken, en vanaf dan veranderde haar toon.
"Op bed jij, en vlug wat". Gedwee plofte ik me neer, maar dat was niet naar tevredenheid van Mevrouw. Ik hoor niks, zei ze, waarop ze haar zweep pakte en me 10 meppen verkocht. En wat zeg je nu? Nog steeds in de waan dat ik baas was over het gebeuren, zei ik gewoon: "auw"
Niet naar de zin van Meesteres Claudia, die pardoes iets anders te voorschijn toverde, me ketende, en me op mijn buik duwde. En wat zeggen we, slaafje. Weer was er doodse stilte. Gevolg: deze keer 20 zweepslagen, de ene al wat venijniger dan de andere.
Meesteres Claudia had er duidelijk pret in. "Dank U Meesteres, dank U. Of wil je verrot geslagen worden, slaafje? "
Ow, dacht ik bij mezelf, dat wil Zij horen. Stijf hield ik de lippen op mekaar, want dit was verdraaid lekker. Echter niet voor lang, Meesteres Claudia laat niet met zich sollen, laat staan dat ik haar ongehoorzaam kan zijn.
"Wie niet luisteren wil, moet voelen", zei ze nog, waarna ze me prompt terug op mijn rug draaide, een veter rond mijn tweeling bond, en die zo hard aantrok dat ik een kreet niet kon onderdrukken. "Pijnlijk", mompelde ze, en ik kon niet anders dan een kreun laten, en zag een brede glimlach op haar sadistische gezicht verschijnen. Een echte sado-glimlach.
Ik dacht bij mezelf, en ik geef geen krimp, en moest steeds weer aan de woorden van Wico denken, vooruit met de geit
Geen twee minuten later had ze me vol poppers geduwd (op watjes), in mijn beide neusgaten, en mijn mondgekneveld zodat ik wel die poppers moest inademen. Ze kwam heel dicht tegen me aanhangen, en keek of alles goed ging. Heel even genoot ik echt, en was ik van de wereld af.
"O, wie heeft je gezegd te mogen genieten" vroeg ze terwijl ze van die venijnige Amerikaanse tepelklemmen aanbracht, en er onmiddellijk een harde snok aangaf, terwijl ze met haar andere hand zalig hard aan het vetertje snokte. "Aaaaaaaarg", probeerde ik nog, maar een geknevelde mond belette me te praten.
Dit is de hel, en het paradijs tegelijk. Dat ik dit ooit nog heb mogen meemaken, lekker hoor, als ik in een maso bui ben. En er gezond en wel en heelhuids ben vanaf gekomen
"Hou je hiervan, slaaf", vroeg ze me, en trok pardoes een plastiek bag over mijn hoofd, die ze stevig vastmaakte om mijn nek, en slechts beperkte luchttoevoer toeliet. maar niet vooraleer enkele watjes gevuld met poppers mee binnen te gooien.
Oei, hoor ik er al velen denken, maar Meesteres Claudia hield me toch nauwgezet in het oog. Tepelklemmen, vetertje, en een bag, neusgaten gevuld, mond gekneveld, en tegelijk hard met de zweep meppend, op mijn meest gevoelige plaatsen. Euh, en dit alles voor 50 euro, zelfs daaraan dacht ik terwijl ik haast geen lucht meer kreeg.
Intussen had ze me zowat overal bewerkt met kaarsvet, terwijl ik daar haast lag (haast, niet echt dus) te stikken.
Breathsuspending lovers weten dat dit een zalig orgasme kan geven, vooral wanneer je gewoon bijna niet meer kan ademen. Op het gepaste moment, en met de nodige zweepslagen, trok ze me zalig af, en op het ultieme moment trok ze de bag van mijn hoofd, en kwam ik gillend klaar. Gesmoord gillend, mijn mond zat zo toe als wat:D
Ik zag zelfs een saditische maar toch lieve lach, ze was zeer behulpzaam zelfs, haalde mijn knevels van me af, en keek me diep indringend aan. Er kon zelf een lipkusje vanaf.
"En nu slaafje, jij kan gerust wat anders verdragen. Volgende keer pak ik je hard, en je zal me smeken om genade en van genot." Dixit Meesters Claudia dus.
Ik wacht af, maar weet wel, dat, indien Claudia het echt wil, ze me op de knietjes krijgt.
Dat zien we spoedig, maar voorlopig noem ik haar nog wel een Watje, wel met een grote W.
lijkt me allemaal leuk al de afspraken gerespecteerd worden.
't is toch niet bij haar dat er een dode is gevallen??
zou het echt spijtig vinden.
Kan iemand me daar een antwoord op geven?
Leuk?
Grapje! Ieder beertje mag uiteraard brullen zoals het gebekt is...
Oorspronkelijk geplaatst door tepeltje
Ik denk dat de dames waar je op doelt ondertussen wel hun buik vol zullen hebben van hun job...
Allicht weet één van de ervaren SKW gangers wel een antwoord op je vraag.
Stond vandaag in gazet van Antwerpen dat 2 prostituées werden aangeklaagd voor schuldig verzuim met de dood tot gevolg.
Het is een jaar of 2 geleden gebeurd in Villa Tinto. Een man had er een zes uur durende SM-sessie en had er nog steeds niet genoeg van. Vroeg dan nog een verlenging aan bij de dame die de volgende shift voor haar rekening nam.
De man is op de kamer overleden, maar dit was niet het gevolg van de SM-sessie. De dames worden enkel aangeklaagd omdat ze niet eerder de hulpdiensten hadden verwittigd.
lijkt me allemaal leuk al de afspraken gerespecteerd worden.
zou het echt spijtig vinden.
Kan iemand me daar een antwoord op geven?
Dit was idd niet bij Claudia, die was op dat moment niet werkzaam in Skw. De beide Dames die het wel betreft zal ik hier niet noemen.
Het had bovendien niets met SM te maken, maar zoals al eerder vermeld, te grote hoeveelheden alcohol en drugs, en een (waarschijnlijk) zwakke gezondheid zijn de oorzaak.
Prijzen zijn precies wat hoger. Ging vorige week poolshoogte nemen prijs was vanaf 100 euro. Had dat net niet op zak, anders wel poging willen ondernemen. Aan de andere kant voor 100 kan ik prive ook al een uur terecht. Niet bij allemaal, maar er zijn er nog waar het kan.
graag had ik vernomen wanneer deze genadeloze Meesteres aanwezig is.
De meeste stoppen als je een beetje om genade vraagt.. pfff..
al een paar maal in Antwerpen geweest overdag maar zie ze nooit.
Weet iemand wanneer ze er is?
en of het nu 50 of 100 is je krijgt wat je wil een sadiste.
gisteren bij Claudia geweest.
Omdat ze hier beschreven staat als echt hard had ik gekozen om medium.
Ik maakte haar ook duidelijk dat ik wel eens wou kennis maken met haar ademhalingcontrole spel. Na een kort gesprek mocht ik me uitkleden en me op bed leggen.
Ze deed me de hand en voetboeien om en zei me dan " genade ken ik niet, als je iets wilt moet je diet vragen aan de Meesteres. Ze nam touw en bond mijn pik en ballen af.
legde een plastick zak om mijn borst. en deed me dan gasmasker om met een lange slang eraan. Ze hield deze afgesloten tot ik om lucht vroeg . Die afgebonden pik smeerde ze in met een zalf waardoor die begon te gloeien. niet pijnlijk maar zalig. de slang van de gasmaskt werd er opgeschoven en ik moest die ademhalen harder zuigen slaaf beval ze me.hoe harder ik wilde inademen hoe meer ik me zelf deed stikken. Ik had het dus zelf ondercontrole. plots voelde ik prikken en ja hoor ze prikte met een naald niet brutaal maar speels. Ik werd van mijn mask verlost en kreeg in de plaats poppers in mijn neus en dan de plastiek zak over mijne kop. en nu ademen tot die zak aan je neus en mond plakt.
ondertussen duwde ze een staafje of ietsdergelijk in mijn pis buis. wel heerlijk.
mijn kut moest ook gevuldworden en daar werd ook voor gezorgt. Ik moest op en neerbewegen zodat alles wat pijnlijker werd. O ja nu en dan kreeg ik toch verse lucht en poppers. de tepels werden ook niet vergeten maar vond de klemmen wat zwak.
Ten slotte werd ik van alles verlost en kreeg van haar te horen dat ik toch een paar dagen bij het plassen een pijnlijk gevoel zal hebben. Hoe pijnlijk had ze niet gezegd maar het is (een week of meer)erg pijnlijk hihi zo denk ik nog aan haar.
Na het spel hadden we nog een gesprek en Claudia zei me volgende maal gaan we voor harder. Voor mij was het een aangename kennismaking maar wel een dure (150Euro) en ik las hier voor 50??? misschien moet ik afdingen. Heb nu haar nummer kan dus afspreken.
nog enkel opmerkingen:1: Deze Meesteres weet wat ze doet.
2: de naalden dat ze gebruikt komen uitverpakking
3: Ze maakt goed afspraken "genade ken ik niet maar als je iets
wil moet je het vragen"
4: Ik heb een vaste relatie en wilde geen zichtbare sporen die
heb ik dus niet.
Een goeie tip als je naar een meesteres gaat ga dan eerst voor een kennismakings spel.