Haarkleur/-lengte : donkerblond / tot onder haar schouders
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : slank/ C of D
Nationaliteit/Taal : ?/ Genoeg Nederlands voor eenvoudige conversatie
Leeftijd : rond de 30?
Tatoeages/Piercings : geen
Service: massage, NMC, PMC, TZ
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : ~ 40 min.
Prijs : 150 EUR
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: 16:00 (op een zaterdag)
Ik ben gisteren voor het eerst sinds zo'n jaar of tien nog eens door het SKW gewandeld.
Normaal vind ik het weggesmeten geld om hier te gaan, omdat de standaard raamservice toch maar magertjes is vergeleken met wat je in een privé allemaal kan krijgen, maar op zaterdag zijn de meeste privé's dicht en na een rotweek had ik de behoefte om mezelf wat te verwennen en toevallig was ik in Antwerpen dus...
't Aanbod was ook niet vet zaterdagnamiddag. Héél veel lege ramen.
Van vroeger herinnerde ik me nog dat mijn beste raamsex-ervaringen kwamen van meisjes die lief en spontaan naar me lachten, niet noodzakelijk van de mooiste of meest klassevol uitziende dames. Nou viel mij zo een niet onaardig blondje op in lichtblauwe binini die echt wel heel lief keek en na heel de tour gedaan te hebben ben ik naar daar teruggekeerd. Haar raam was in een hoekje van het pleintje in de Villa Tinto. Volgens het kaartje op dit forum zou dat de nr. 6 moeten zijn.
Toen ik binnenkwam en haar dus voor het eerst van dichtbij zag viel ze me een beetje tegen omdat haar tanden wat naar voor steken, en hoewel ze slank is, toch wel wat last heeft van cellulitis op poep en billen, maar goed daar kunnen we mee leven. Ze spreekt redelijk Nederlands. Ik heb haar niet gevraagd wat haar nationaliteit is. Haar naam was Gaby (Gabby ?), maar zij sprak het meer uit als Gaaaby.
We kwamen overeen om het rustig aan te doen, voor 100 EUR. Opgefrist, op bed en zij bood haar borsten aan. Mooie grote C of misschien een D. Geen siliconen, een beetje slapjes, kleine bruine tepelhofjes.
Probeerde haar onderaan ook wat te strelen en dat liet ze toe. Mocht haar zelfs vingeren, en dat was een aangename verrassing. De fake kreungeluiden daarentegen had ze dan weer met iets minder overtuiging mogen voortbrengen.
Zo wat verder gestoeid en ze begon ook te teasen met haar tongetje. Nou ja ik dacht dat het teasen was omdat er normaal niet gekust wordt door raamdames, maar toen ik wat begon mee te spelen maakte ze wel tongcontact en voor ik het wist zat haar tong helemaal in mijn mond. Mijn theorie over goede service van vriendelijke dames is daarmee weer bevestigd.
Pijpen (MC) deed ze goed. Minimaal gebruik van de hand, wel wat met de balletjes spelen.
Zij ging me dan berijden. Dat deed ze niet zo handig maar wel met overtuiging en ik heb sterk de indruk dat ze zelf probeerde te genieten. Het is misschien een heel goede comédienne, maar haar gewroet en gestuiptrek boven op mij leek toch niet fake, in tegenstelling tot haar eerdere werk.
Ik ben zo heel lekker klaargekomen. Vroeg haar nog even te blijven zitten hetgeen ze deed. Daarna proper gemaakt en zij mij wat masseren. Dat deed zij redelijk hard.
Zij vroeg mij of ik nog eens wou en ik had ook nog wel goesting, dus haar 50 EUR bijgegeven en zij terug pijpen. Daarna terug even amazone, dan doggy, maar zo snel twee maal klaarkomen ging niet lukken door te neuken. Heb haar dan gevraagd of ze me klaar wou pijpen, en daarmee was ze akkoord. Deze keer kwam er een beetje meer handwerk aan te pas, maar goed het is haar vergeven want het duurde ook wat langer.
Denk zo'n 40 tot 45 minuten binnengeweest te zijn.
Ze vertelde me dat ze nu op vakantie ging en pas in september terug zou zijn.
Het was uiteindelijk veel beter dan ik verwacht had van een raamdame, nog wel duurder dan gelijkaardige service in privé uiteraard.