Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Verversrui 04/2, Monica, Spaans

    Monica: Spaans
    Leeftijd : 24
    Figuur : slank
    Borsten: B cup
    Lengte: 170 cm
    Haren:blond
    Ogen: 2 ( ha ha )
    Tatoo:
    Piersing: navel
    Talen:Spaans Engels

    Service: pmc,nmc,beffen,licht kussen,massage en alle standjes.

    Op de wandelavond gisteren waren we na een aantal ronden en diverse biersoorten en friture weer aan de 3e serie begonnen.
    We liepen met bijna de hele club weer langs de ramen en kwamen Porsch (vriend van Gatenvuller ) tegen die net een slechte avond in De vila Vertigo achter de rug had.

    Hij liep een paar ronden mee en vertelde over zijn vaste dame waar hij meestal na de Vila nog een uurtje naar toe ging op vrijdags.
    Hij belde haar en ze vertelde dat ze aan het werk was en over 20 min. weer vrij zou zijn.
    Wij liepen onze ronden en bij terugkomst in de verversrui stond ze voor het raam.
    Porsch wou zich even niet laten zien dus gingen wij met zijn alle maar eens deze dame bewonderen.

    Nou dat was het ook echt, wat een mooie slanke meid met mooi en knap gezicht.Diverse mannen liepen voorbij maar ze knikte steeds nee.
    Ik dacht dat doet ze om dat ze op Porsch wacht,maar nee toen ik naar de deur toeliep deed ze hem open en ging ik gewoon naar binnen.
    Ze sloot de deur en zonder wat te zeggen liepen we naar boven.
    Op de trap bewonderde ik haar billen en vertelde dat ze een super mooi lichaam had ze bedankte me daarvoor.
    Ze lachte en ik gaf haar E.50,- op de kamer.
    Daarna vroeg ze mijn naam en ik vertelde dat ik een vriend van Porsch was die haar net gebeld had.
    Ze lachte en gaf me de E.50,- terug die ik niet aan nam en zei dan ben je gestuurd en jullie spelen een spelletje met me.
    Ik zei nee Porsch liep hier op de hoek langs en wou nog even iets eten en weet hier niets van.
    Nou Nou zei ze mooie vriend ben je dan,ik lachte en zei nee hij zal zo wel bellen andere vertellen het hem wel.

    We waren inmiddels naakt op bed en ze begon me eerst lekker te vermaken met een PMC nou dat kon ze heerlijk half over me heen ogen op mij gericht en met haar tong rollende bewegingen zodat het pijpen nog gestimuleerd werd door de vibrerende tong.
    Daarna kwam een body massage en speelde ze met mijn tepels en mijn ballen en liet mij haar poes likken waarbij ze in de spiegel keek.
    Ze deed de condoom eraf en maakte mijn pik nog harder met haar vingers.
    Een nieuwe condoom er weer over en ging op me zitten om me te bereiden.
    Buiten hoorde ik Porsch mijn naam roepen maar ik zei niets tegen haar, ook kwam bij haar een sms binnen en mijn mobiel ging 3x af.
    Ja zei ik dat is Porsch die wenst me succes denk ik en we lachte daarom.
    Het werd tijd om voor alle spiegels nu de beste jansen stand te nemen en ze keek mee en deed me stimuleren met mooie woorden waardoor ik krachtig klaar kwam en in haar spoot.
    Ze wachte en speelde nog even met mijn ballen terwijl ik rustig door bewoog.
    daarna kwam ze naast me liggen en streelde mijn body.
    Heerlijk was deze dame en we hebben ons daarna gewassen en aangekleed.
    Zij keek naar de sms en lachte omdat het van Porsch was ook ik had 3 oproepen gemist van Porsch en we gingen lachend naar beneden.
    In de hal pakte ik haar nog even vast en we kusten elkaar op de lippen.
    Buiten zag ik de ijsberen al lachen en Porsch kwam naar me toe en vroeg En?

    Ik zei, dit is een toppertje man jij weet wat goed is en ik heb het geluk dat ze mij extra verwende omdat ik denk dat ze dat voor hem en mij deed en ik was ruim een half uur binnen met haar geweest.

    Herhalingsgevaar : Ja zeker en ook als naar de vila ben geweest.:D

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Verversrui 04/2

    Juiste adres is Verversrui 04/2 ! :p
    Anvers

  3. #3
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Last Online
    2 januari 2011 @ 02:21
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Verversrui 04/2, Monica

    Ongelofelijke meid!
    Deze éérsteklas stripper blijft mijn beste ervaring ooit!
    Prachtig lichaam, grappig, sensueel, genereus, origineel, lief en kinky tegelijk… kortom: supersexy!
    Ik ga hier voor de rest geen details geven, zo blijft het een beetje spannend. Bezoek haar gewoon zelf… je zal er geen spijt van krijgen.
    Misschien heb ik geluk… we weten allemaal dat het een beetje moet klikken met de klant, maar ik ben er zeker van dat ze professioneel genoeg is om niemand te ontgoochelen.
    Meerdere bezoekjes en een beetje investeren zal altijd helpen natuurlijk, maar met respect kom je ook al ver. En dat verdient ze zeker.
    Doe dus vooral niet zoals die klootzak van de antwerpse brandweer die een rondslingerend 50 EUR-briefje van haar gejat heeft… Ik hoop dat je dit leest, zielige loser!

    Eind december (21ste, als ik het goed heb) gaat ze voor enkele weken terug naar Spanje. Daarna gaat ze het nog een half jaartje volhouden, denk ze.
    Meestal start ze redelijk laat: na 22 uur.

    Verslavingsgevaar!

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Klopt deze dame start laat maar gaat wel de halve nacht door, en met bekende is haar prijs redelijk ze zuigt je niet uit maar wel af.

    En van de Brandweer moet je het hebben dus een echte zielige spuitgast.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Last Online
    2 januari 2011 @ 02:21
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Oh ja, haar naam is eigenlijk Eva. Zie ook Hookers.nl bij verversrui 4/2 Eva.
    Monica was haar strippersnaam, ze vergist zich soms nog...
    Topmeisje!

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Naar het archief !
    Anvers

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.

Freude 468*60   Babylon 468*60